Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakarya'yı marka şehir yapacak çalışmalara imza atacağız

Ak Parti Büyükşehir adayı Ekrem Yüce, tarımdan turizme, eğitimden spora Sakarya'yı her alanda marka şehir yapacak çalışmalara imza atacaklarını söyledi

18:55   |   07.02.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi

AK Parti Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem Yüce, Erenler Ziraat Odası Genel Kurulu'na katıldı. Erenler Belediye Salonu'nda gerçekleştirilen genel kurulda Başkan Adayı Ekrem Yüce'nin yanı sıra Türkiye Ziraat Odaları Birliği Başkanı Şemsi Bayraktar, Erenler Belediye Başkan Adayı Fevzi Kılıç, oda üyeleri ve çok sayıda davetli katıldı.


Yüce, tarımda, turizmde, sağlıkta, eğitimde her alanda Sakarya'yı en iyi şehirler arasına taşıyacaklarını söyledi.






Tarımda tecrübeli isim
Erenler Belediye Başkan Adayı Fevzi Kılıç, programa katılanları selamlayarak başladığı konuşmasında, "Büyüşehir Belediye Başkan Adayımız tarım konusunda çok tecrübeli bir isim. İnşallah bizler Başkan Adayımız Ekrem Yüce'nin istek ve talepleri doğrultusunda elimizden geleni yapacağız" dedi.


Gelir düzeyi ve yaşam standartları
Genel kurulda bulunmaktan büyük memnuniyet duyduğunu dile getiren Başkan Adayı Ekrem Yüce, "Marka ürün çıkarmada, sanayide, tarımda Sakarya inşallah hakettiği konumu alacaktır. İstihdamın yüzde 65'i tarım olan şehrimizde tarım önemli bir konumda. Tarım ayrıca birçok sektöre de katkı sağlamaktadır. Ürünlerin hammaddesini sağlamaktadır. Toğrağı iyi bilen bir kardeşinizim. Topraktan en iyi verimi almak için çalışmalar, araştırmalar yapacağız. Tarım Bakanlığı'nın bir modelini burada oluşturacağız. Tarım Dairesi Başkanlığımızı etkin bir şekilde kullanacağız. Üreticilerimizin gelir düzeyini ve yaşam standartlarını yükselteceğiz" dedi.


Tohum Gen Bankası
"Marka şehir olmak adına ulaşım ve mimariye ayrı bir önem veriyoruz. Yatay mimari anlayışını sürdüreceğiz. Ulaşımda yeni çalışmaları hayata geçireceğiz. Sakarya'da Tohum Gen Bankası'nı hizmete alacağız. Sertifikalı tohum ekimini sağlayacağız. Çiftçimizin isteklerini yerine getirebilmek adına çalışmalar gerçekleştireceğiz. Hep birlikte bu şehir için üreteceğiz."


Sakarya'yı marka yapacak çalışmalar
"Sosyal ve kültürel belediyeciliğin en güzel örneklerini şehrimizle buluşturacağız. İnşallah Çocuk Üniversitesi'ni kuracağız. 10 farklı başlıkta marka şehir olabilmek için tüm imkanlarımızı kullanacağız. Başarılı olmak için 4t formülünden bahsediyorum. Tahayyül, talep, tatbik, takip ederek başarıyı yakalayacağız. Gayretkeş olacağız.  Niteliği ön planda tutacağız. Doğal Yaşam ve Sağlık Vadisi ile tarımda ürettiğimiz ürünleri sağlıklı yaşam için kullanacağız. Turizm girdilerimize katkılar sağlayacağız. Sakarya Nehri'ni turizmin merkezi haline getireceğiz. İnşallah Sakarya'yı tarımda, turizmde, ulaşımda, eğitimde, sporda marka şehir yapacak çalışmalara imza atacağız."





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 25359 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 3428 kere okundu
YORUMLAR 27 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Zafer
08.02.2019 12:13
Sanki 16 yıldır iktidarda ben vardım, salla yalanı....
Antonio Esfandiari
08.02.2019 12:06
Pardon da Çocuk Üniversitesi ne oluyor? Yine rasyonalizmden uzak, bilimin içinde yer almadığı, tamamen subjektif ve gericiliğin dalga dalga genç dimalara pompalandığı bir oluşum mu olacak acaba? Swyın Aday bir an evvel bu konu ile alakalı detaylı bilgi vermeli. Ayrıca Tohum Gen Bankası'ndan başka bir açık proje görmedim yukarıda. Şu konuda çalışacağız, bu konuda çalışacağız...
Maksudiyeli
08.02.2019 11:10
Altlarında 150.200 bin liralık arabalarla gezip asgAri ücretlilere aza kanaat edin diyen Akepelilere sizlere de hayırlı cumalar... 16 yıldır insanlara kattığınız tek şey daha çok sıkıntı, işsizlik artık sizlerin nasıl insanlar olmadığınızı bütün ülke biliyor.
Yunus k
08.02.2019 10:09
Hangi ülkeden seçime giriyor bu insanlar ? Biz başka ülkenin mi içinde yaşıyoruz çilesini çekiyoruz ? Hangi tarım? Hangi turizm ? Hangi maliye ? Bu işte bir gariplik var ..
Vatandaş
08.02.2019 09:53
AKP GÜMBÜR GÜMVÜR GELİYOR HELAL OLSUN ADAMLAR ÖYLE BİR KADRO ÇIKARTMIŞKİ HEYBETLERİNDEN BELLİ BİZ ....................
AtillA
08.02.2019 09:47
16 yıldır AKP iktidarı...Şehrimizde marka olan bir şey söyleyin......Kavşaklar ve ............
kenan saruhan
08.02.2019 09:40
medyabarda Akparti le ilgili yorumları incelemeye alsalar %60 ı fetodan içeri alınır yahu arkadaş bukadarmı belli ediyorsunuz kendinizi çakma hesap la ona buna laf atmak iftira atmak yok böyle bir dünya
mömömö
08.02.2019 08:54
daha fazla rögar kapağı, döner kavşak ve kasis istiyoruz. en gelişmiş özelliklerimizle bizi marka yapın.
By bilen
08.02.2019 08:17
Mesela ne yapacaksiniz? Ne gibi calismalariniz var? Vaat'e bile gerek yok değil mi artik? Sizi secen seçti nasılsa, biz kimiz ki?
serdivanlı
08.02.2019 08:16
Fotoğraflara bakıyorumda insanlar adayların önünde eğilip bükülüyor ceket ilikliyor, bu insanlar halka hizmet için gelmiyormu bırakın onlar sizin önünüzde çeket iliklesin dik durun be kardeşim, soru sorun, sorgulayın biraz.
cemal can
08.02.2019 06:50
Daha dun Türklukten sikintisi olan sizler andimizi red ettiniz dogruyum calidkanim demek varligim türk varlina armagan olsun demekten rahatsiz olanlara oy yok
Sakaryali54
08.02.2019 00:54
Markamizin adı ne olacak peki? Sakarya olarak mı kalacak yoksa satılmış şehir aksuriye mi?
Hayaller hayatlar
08.02.2019 00:43
Biraz pazarı,biraz marketleri,gez istersen Ekrem bey ondan sonra konuş derim alınan maaşlara bak birde hesaba bak yani bos muhabbet azizim boş he oy atmaya gelince sana oy yok
Çuvaldız
07.02.2019 23:58
Eski tip siyasetci profili...Çok laf sıfır iş.yemezler azizim;bu defa yemezler...
sakarya
07.02.2019 23:53
Yap sayın başkan adayı yap ama nasıl yapacağınıda anlat bizde anlayalım tarım, turizm ve gen demişsinde bunlar nasıl olacak? Mesela 100 yıllık gardan tren kalkabilecek mi? Ova olan Sakaryamıza tek raylı kurmak zor olmasa gerek Sakarya halkına ulaşımda daha modern imkanlar sağlanacak mı? Başkanlar geldiğinde düzenlenen yollar normal zamanda düzgün olacak mı? Yoksa karda kışta su mu basacak? Sakaryamızın marka caddelerindeki trafik düzene girecek mi? Arkadaş yazmış Zeki Mürende bizi görecek mi? Siz bunları yapacaksanız size veya bunları ben yapacam diyene oyumuz bir milyonu aştık alt yapı üst yapı artık birileri yoluna soksun vergisini veren esnaf vergisi otomatik kesilen işçiler olarak biz şehre verdiğimizin artık bize dönmesini istiyoruz.
SAKARYALI
07.02.2019 23:13
Iktidar partisinin BELEDIYE BASKAN ADAYI SANKI MUHALEFET GIBI KONUŞUYOR. 16 YILDIR YAPMADIKLARINIZI 2019 SECIM LERINEMI BIRAKTINIZ.ALT YAPI ÇÖKMÜŞ DURUMDA MAHALLE VE SOKAKLARINI GEZIN DOLAŞIN YAGMURDA DUKKANLARA GARAJLARA SULAR GIRIYOR.SEHIR KOSTEBEK YUVASI GIBI OLMUŞ.YOLLAR KUYTU YAYA BANKETLERI BASTIGIN YERDEN SU SICRIYOR.GAR MEYDANINA ÇİÇEK DIKMEKLE OLMUYOR.KOYLUNUN CIFTCININ HALI PERİŞAN ISCI EMEKLI AĞLIYOR. ZENGIN FAKIRIN HALINDEN ANLAMAZ.BU DURUMDAMI BU ŞEHRİ MARKA YAPACAKSINIZ GULDURMEYIN.SANKI MUHALEFET PARTININ ADAYI GIBI KONUSUYORSUNUZ.ALLAH BU MILLETIN YARDIMCISI OLSUN.
Sefer
07.02.2019 22:03
Bu esprinizi de izninizle alıyorum sayın Yüce. Allah da sizi güldürür inşallah!
Tahsin gökdemir
07.02.2019 22:00
Z.Odası kongresimi AKP propaganda alanımı hiç diğer adaylar yok heryede konrenizde bunlar var
Sesisyorumcu
07.02.2019 21:45
15 yılı gecik iktidarsin bu zamana kadar bu vaatler neden olmadiki şimdi kalkmissin vaat veriyorsun sen muhalefet partisi değilsin ki seçim mi yaklaştı :)) halkımız bunu anlamıyor işte ahhh ahhh şakşakcilar
Cesurkartal
07.02.2019 21:21
Atma ziyaaaaa
Hacı
07.02.2019 21:16
Daha seçim olmamış, Başkan seçilmemişsin ama protokollerde Başkan hürmeti görüyor. Nasıl olsa Sakarya gibi yerlerde ceketini koysa kazanır, çantada keklik görüyorlar. Bu millet akıllanıp size bi şamar vurmazki... 10-15 yıl sonraki nesil bize çok küfür edecek, kimlere yönetme yetkisi verdiniz deyip arkamızdan çok saydıracak. Sakarya'daki tüm ilçelerin önümüzdeki 5 yılı kayıptır. Seçim olsun veya olmasın , adayların profili onu gösteriyor... yazık ...
Tekçi Şaban
07.02.2019 20:58
Sen söylediklerine inanıyormusun. Tavkcunun yanında tavukcu. Çiftçinin yanında ziraatci. Aricinin yanında arıcı .Köfteci nin yanında lezzet vadisi. Kafeteryada 3.üniversite ci. Gazete bayii önünde kitapsever kütüphaneci. Orhan Cami önünde her gelenin elini öperek Hasan Celal Guzelin rekoru kırıldı. Ancak belediyecilik adına tek bir laf daha yok. Hayatın edebiyat be Ekrem.
Vatandaş
07.02.2019 20:30
Peki zeki Müren de bizi görecek mi ihtiyar heyeti markayı almak için patentte lazım..
Pamukovalı