Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kılıçdaroğlu'ndan "Tank Palet" sorusu

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara'da düzenlenen aday tanıtımında yine Tank Palet kararını eleştirdi

16:18   |   10.02.2019
Haber Resmi
MEDYABAR.COM
Cuhmuriyet Halk Partisi(CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu,  Ankara'da düzenlenen "Aday Tanıtım Toplntısı'nda" seçim bildirgesini açıkladı.
 
12 maddelik seçim bildirgesini okuyan Kılıçdaroğlu, yaptığı konuşmada iktidarı eleştirirken yine "Tank Palet" konusuna değindi.
 
Kılıçdaroğlu,"Sen askeri bu kadar sevip ilgileniyorsan, bu kışın 2 asker donarak öldü. Sen bunlara kılık kıyafeti buldun mu? Eğer sen 1 kurşunun hesabını yapıyorsan. Kendi kötü yönetiminin faturasını askere çıkarmak istiyorsan sen neden Tank-Palet fabrikasını satıyorsun? Devleti yöneten kişi halkın yalan söylüyorsa, yalan söylemeyi de sürdürüyorsa o kişinin bu millete toplu iğne ucu kadar faydası olmaz. Size bir soru, dünyada kendi silah fabrikasını, yabancılara peşkeş çeken bir ülke var mı? Eğer böyle bir ülke yoksa ki yok. O zaman peşkeş çeken yöneticilere ne dersiniz? Sizin vicdanınıza 82 milyon vatandaşımın vicdanına havale ediyorum. Başka bir yorum yapmak istemiyorum" ifadelerini kullandı.




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 194835 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 2166 kere okundu
YORUMLAR 16 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Şahin Şahin
11.02.2019 16:50
Diyarbakır mitinginde pkk nın kurucu başkanı firari şarkıcı şivan pervari aniden karşısında görünce duygulanıp ağlayan sonra onunla beraber paçavra sallayıp dolaşan bayan Meral AKŞENER miydi acaba.MEGRI MEGRİ
Mert korkmaz
11.02.2019 13:07
Hendekli birader;şimdi sana desem gerçekleri tarih yazar sen dersinki Tarihide Galatasaray diyerek diyerek sen tarihi bile rededersin.Sonuç olarak istersen sağlam kaynaklara bak camilerin nasıl ahıra çevrildiğini göreceksin.
Ali Kara
11.02.2019 11:58
Ey Diyarbakır Ey KÜRDİSTANLI kardeşlerim.Reisiniz hepinizi kucaklıyor.Kılıçtaroğlumu söylemişti bunları.bendede unutkanlık başladı.aklımız belediyenin satacağı ucuz patlıcanda.
Sado
11.02.2019 11:17
Murat arkadaş. Akape, sarayda o hdp li okk lıkar ile el el idi. Resimlerini internette bulabilirsin. O reis dediğiniz el ele kol kola idi. Birilerine bok atarken diğerlerine de bakın. Ben chp li değilim ama kılıçtaroğlunun konuşma, hitap şekli beş para etmez yoksa güzel yerlere değiniyor.
Sado
11.02.2019 11:16
Murat arkadaş. Akape, sarayda o hdp li okk lıkar ile el el idi. Resimlerini internette bulabilirsin. O reis dediğiniz el ele kol kola idi. Birilerine bok atarken diğerlerine de bakın. Ben chp li değilim ama kılıçtaroğlunun konuşma, hitap şekli beş para etmez yoksa güzel yerlere değiniyor.
MURAT
11.02.2019 11:07
o kadar soru sorulmuş ki tutamadım.Kılıçdaroğlu o askere kurşun sıkan HDP ile elele olmak nasıl bir duygu
hendekli
11.02.2019 09:59
tarık der ki camileri ahıra çeviridiniz bununla ilgili bir tane delilin var mı yada ortaya koyulan bir delil sahi tarık efendi sen bu gün o camilere kaç kere gittin namaz kılmaya boş beleş konuşma işkemden sallama cehaletinin sınırı yok araştır oku biraz
Adige
11.02.2019 08:12
Sn. KILIÇDAROĞLU bende size bir soru sorabilir miyim? Sizin müdürlük yaptığınız dönemde SSK nasıl battı?
Adadan54
10.02.2019 23:16
Devletin basi satis yok diyor bu hala satis var diyor.milleti nasil da kandirip yalan yanlis konusuyor.allahtan biyle muhalefet var ak parti hep iktidar.hos adam gibi muhalefet olsa ne yazar.?milletin ahini almis bir parti
Katip selim
10.02.2019 22:32
CHP Hdp ip illet ittifakı:)
fesli KADİR
10.02.2019 19:10
Yaşasın hdp+akp= ANDIMIZ...MECLISTE BERABER..YEREL SECIMDE TU KAKA.YERSENIZ
Hilmi Fesleyen
10.02.2019 18:58
3 Ç partisinin jakoben zihniyetli beyaz atlı prensi fessiz Kadir senin cami ve namaz ile işin yok zaten neden dert ediyorsun kendine!..
Tarık Takipte
10.02.2019 18:55
Sen yunanlısın o kesin niye zoruna gitti doğrular fesini çıkarda oksijen girsin beynine fessiz Kadir:) kulağı ezanda olmayanın namazla işi olmaz senin için ağır daha güzel sanırım!
fesli KADİR
10.02.2019 17:40
Tarık.takipte..sana anca o ahır yakışır..dedemı söyledi sana...sendemi keşke yunan galip gelseydi.diyenletdensin..tek tasini iyi doldurmuşlar senin.önünden ye.
Adapazarı hafız
10.02.2019 17:25
15 Temmuz darbe girişimi yapılırken şehitlerimizi televizyonun karşısında izlemek nasıl birşey di?
Tarık Takipte
10.02.2019 17:20
Camileri ahıra çevirirken nasıldı?
Online Ziyaretçiler