Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ekrem İmamoğlu'ndan destek sözü aldı

CHP Adapazarı Belediye Başkan Adayı İsmail Kılıç, Ankara'da düzenlenen Aday Tanıtım Toplantısına katıldı. Kılıç ayrıca toplantıda CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu'ndan da destek sözü aldı.

17:56   |   10.02.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi

ADAY TANITIM TOPLANTISI

Cumhuriyet Halk Partisi 31 Mart Yerel Seçimleri Belediye Başkan Adaylarını Ankara Spor Salonunda düzenlenen toplantı ile tanıttı. Aday Tanıtım Toplantısında katılan CHP Adapazarı Belediye Başkan Adayı İsmail Kılıç'ta, diğer 8 ilçenin adayı ile birlikte katıldı. Toplantıda CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç, CHP PM Üyesi Ayça Taşkent ve Sakarya İl Başkanı Erdoğan Isır ile birlikte temaslarda da bulunan Kılıç, İstanbul Büyükkşehir Belediye Adayı Ekrem İmamoğlu ile de görüştü. İmamoğlu, Sakarya'nın en büyük ilçesi Adapazarı'nın CHP için önemine dikkat çekerken, Kılıç'a destek sözü verdi.






ADAPAZARI'NI KADIKÖY YAPALIM

Kılıç ile görüşen İmamoğlu, "Adapazarı Belediye Başkan Adayımız İsmail Kılıç'ın maddi manevi arkasındayım. Adapazarı'na yıllardır sık sık geldim orada iyi dostlarım var. Adapazarı bölgenin en ciddi potansiyeli olan ilçesi. Adapazarı'nı kazanın orayı hep birlikte bir Kadıköy yapalım. Adapazarı'nda bunun olması için tüm potansiyeller var. Bu büyük değişimi yapabilecek kişi de vizyonu ile İsmail Kılıç kardeşimizdir" dedi.


SEÇİM BEYANNAMESİ

Toplantıda CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'da partisinin seçim beyannamesini şu maddelerle açıkladı:

1- Halka saygılı kentler. Herkese saygılı davranacağız. Belediye başkanlarımız toplumun bütün değerlerine saygılı olacaklar.

2- Hakça paylaşan kentler. Rant her kentte vardır. Rantı hakça bölüşüldüğünde sorun yoktur. Rantı yandaşa aktarırsanız orada sorun vardır.

3 - Hesap veren ve şeffaf yönetilen kentler. Harcadığımız her kuruşun hesabını belde halkına vermek bizim namus borcumuzdur.

4 - Yoksulluğu yenen kentler. Hiçbir çocuğun yatağa aç girmediği kentler. 1 ocak 2019'dan itibaren CHP'li belediyelerde asgari ücret 2200 liradır.

5- Üreten ve istihdam yaratan kentler. Bir kent üretmeli her alanda üretmeli.

6- Yenilikçi ve akıllı kentler. Yani yaşanabilir kentler. Teknolojinin insana hizmet ettiği kentler. Bizim sözümüz söz bütün İstanbul'u yaşanabilir bir kent haline getireceğiz.

7 - Ulaşım ve altyapı sorunlarını çözeceğiz.

8 - Nefes alan kentler.

9 - Sosyal adaleti sağlayan kentler. Engelliler için yaşanabilir kentler.

10- Kültür ve sanatı geliştiren kentler.

11- Doğa dostu yeşil kentler.

12 - Son olarak, tüm yurttaşlarımız beraber bir kentte mutlu yaşamak istiyoruz. Biz size bu sözü veriyoruz.







Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 279325 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 3857 kere okundu
YORUMLAR 23 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Paşalı PAŞA
12.02.2019 10:16
Secim beyannamenin 2 maddesindeki rant dediğin nedir İsmail bey. Bu rant için mi başkan adayisin. Bu dediğin rantı nasıl elde edeceksin, kimlerle paylasacaksin açıklada bilelim. TURKULERİNİZ HEP ARMUT ÜSTÜNE...... ANLAYAN ANLADİ.....
Gercekler
12.02.2019 00:37
Baraji asamayacak bir parti var oda iyi parti. CHP nin golgesi yeter siz rahar olun sonrasini hep beraber gorecez. Cekilmek isterseniz cekilin saygi duyariz.
hasan demir
11.02.2019 23:29
İttifakda tek adayla çıkın belki durum değişir değişmessede meclise üye gödeirsiniz bu durumda Işıksu Hiç çalışmasada seçimi alacak çekil başk.yardımcısı olun Aydoğan liderliğinde boşuna çalışmayın demedi deme dedim
Mustafa Demir
11.02.2019 18:53
Sayın Kılıç,1 Nisanda Ak parti adayı Mutlu başkanı tebrik etmeye hazırlanın.İyi Partiden ne kadar oy tırtıklayabilirseniz kardır.Ha gayret!Başarmak inanmakla başlar,siz zaten inanmadınız ki.
Gercek komsu
11.02.2019 11:18
Sizi gi ip.. ler. Hadi sizler hastahaneye sizin baska yerde isiniz yok. Herkes isini yapsin. İsiniz gucunuz yerse. Kendi adylariniza sallayin kucuk mhp gizli ittifak.
İyi mı kötü mü bilemedim
11.02.2019 11:06
İyi Parti adapazar ilçe başkanı ve bazı iyi partililer Büyükşehir de cihan kolipe verilecek oylara en büyük engel. Resmen CHP secmnini tahrik ediyorlar. Sahindur ile bu iş zor. Sayın kolip müdahil olun diyecem de sizde maşallah her yere Serdivan olmadı merkez olsun ozmn diyen adayla gidiyorsunz
dırgacı selim
11.02.2019 09:46
valla söyledilerde inanmadım ama doğruymuş, bizim ismail adaymış he....yuh valla bu chp adam olmaz tam bir komedi....allah iyiliğini versin chp,, haydi hep beraber ........
hasan
11.02.2019 08:45
bu ismahil ilk once alabilirse komşularından oy alsın sonra yalan haber yaptırsın. ayrıca iyi partiden kovulup burada yalan yorum yazan aysel ve grubu sizide sakın unuttuğumuzu sanmayın. yakında ismahil ile beraber chp den de kovulursunuz. herhalde sizi hdp de görürüz biz. yazıklar olsun size, İYİ parti sizin ne olduğunuzu çok iyi süzmüş ve kapı dışarı etmiş. sizde 1 gr cesaret olsa burada yalan ve iftira ile yazdıklarınızı ispat edersiniz, çünkü biz ismahilin ne olduğunu ispat etmeye hazırız. gece saat 3 te yaptığı whats upp yazışmaları hala kayıtlarımızda mevcuttur.
Serdivanlı
11.02.2019 08:16
Ekrem İmamoğlunun ikameti adapazarında mı ki destek istediniz, gidin seçmenden destek isteyin yanlış yerlerde koşturuyorsunuz.
salih
11.02.2019 00:50
Aydoğan aslanın sünnetçi çantasıyla fotoğraflandığı, 84 mahalleye içinde düğün yapılacak büyüklükte muhtarlık binası yapacam haberi için medyabara yalvarmış iyi parti haber yayından kaldırılmış :)) daha öncede neden adapazarına aday çıkardık diye kendi whatsapp gruplarında küfürlü kavga çıkmış grup kapatılmıştı. DÖKÜLÜYORSUNUZ....
troller
10.02.2019 23:52
Bundan şeyin haberi var mı? Ekrem İmamoğlu?nun??? Yolda ünlü görüp fotoğraf çekilen hayran gibi poz da vermiş. Bir de 9 adayın 5 i katılmış tanıtıma. Diğer 4 ünün Pazar günü aday tanıtımından daha önemli ne işi varmış acaba??
Vay arkadaş
10.02.2019 23:44
İmzalı fotoğraf istedin mi:) ama seçimden sonra yırtarsın fotoğrafı:) bir de bir daha ki seçime hangi parti den aday olacan :)
Kurdele
10.02.2019 23:42
Kertenkele İp partisindeki sahibinin yanına hoşt
Dikine Konuşmak
10.02.2019 23:33
Kertenkele niye bütün adaylara salça oluyorsun ittifak yaptığın bir partinin adayına yapma bari ismin sürüngen bir adamsın.İyi partili olarak cürumunuz bu kadar..
Nurgul.
10.02.2019 22:47
CHP ve Sayın KILIÇ a cikmis olduklari bu yolda basarilar diliyorum. Yolun sonu basari ve zafer olsun insallah.
CHP'li
10.02.2019 22:42
Başkan sana inanıyoruz güveniyoruz. Büyükşehir de ittifak adayına oy vermeyi düşünüyoruz ancak ittifak adayı ADAPAZARinda taraf olmamalıdır. Seçmen olarak olumsuz etki alıyoruz
kertenkele
10.02.2019 22:31
DESTEK ALMAKTAN ZİYADE YANYANA BİR FOTOĞRAF ÇEKTİRMİŞ OLMANIN SEVİNCİNİ YAŞIYOR GİBİ.....E.İMAMOĞLU'NUN YANINDA İĞRETİ,SIĞINTI GİBİ POZ VERMİŞ..FACEBOOK SAYFASINDA DEFALARCA PAYLAŞIP ANILARINI TAZELER DURUR..
HENDEKLİ
10.02.2019 21:23
Dr AYDOĞAN ASLAN İYİ PARTİ
Sungur
10.02.2019 20:47
Sakarya 54 tam bir parayla tutulmuş çamur bir adamsın hadi git kendi adayının yanına hoşt
Abuzer54
10.02.2019 20:05
Artik sehrimizi kasaba olmaktan cikarin sayin Baskan. Senelerdir bu sehri yonetenler bu Adapazarimizin sokaklarina hic girmiyorlarmi. Ne varsa yoksa serdivan. Merkez ilcemiz Adapazari bu gercegi unuttular.
CHP li
10.02.2019 19:55
Bir sabah erkende uyanacan ögleden once serdivan adayi, ögleden sonra adapazari adayi daha once iki defa kaybetmis halen kazanacaz diyorsunuz oylar ilcelerin hepsinde CHP ye. Buyuksehire de bakacaz artik
sakarya54
10.02.2019 19:34
iyi partiden milletvekili adayı olcan.chp den belediye başkanı dayı...joker gibi adam.ama oy moy yok sana..oyum dr.aydoğana..çok iyiliğini gördüm hocamın...kapısı açık doktor...
Kumral Abi
10.02.2019 18:13
Ekrem önce kendi seçimi kazansın sonra sen kazanabilirsen en son zaten böyle bir ihtimal yok:))
Online Ziyaretçiler