Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Polisten fuhuş baskını. Adapazarı'nda 3 otel mühürlendi!

Sakarya Polisi, Adapazarı'ndaki otellere fuhuş operasyonu düzenledi. Fuhuş yapıldığı öne sürülen 3 otel 3 ay süreyle mühürlendi

11:53   |   11.02.2019
Haber Resmi
MEDYABAR.COM
Sakarya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi'ne bağlı Ahlak Büro Amirliği ekipleri, Adapazarı şehir merkezindeki otelleri yakın takibe aldı.
Polis, otellerde yürütülen faaliyetleri teknik olarak ve çeşitli uygualamlar yaparak bir süre takip etti.
 
Ekipler, Adapazarı'nda bulunan 3 ayrı otelde "fuhuş" yapıldığını tespit etti.Bu bilgi üzerine harekete geçen polis, belirlenen adreslerdeki otellere baskın yaptı.
 
Ekipler eş zamanlı olarak girilen otellerde detaylı incelemelerde bulundu."Fuhuşa aracılık ve yer temini" yapıldığı belirlenen otellerde bir dizi de gözaltı yapıldı. Gözaltına alınarak emniyete götürülen kadın ve erkeklerden oluşan şahıslar hakkında "fuhuş" suçundan işlem uygulandı.
 
Konunun intikal ettiği Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı'nın yürüttüğü soruşturma kapsamında Sakarya Valiliği Zühreti Hastalıklar ve Fuhuşla Mücadele Komisyonunca "kapatma" kararı verilen 3 otel, Adapazarı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerince 3 ay süreyle mühürlendi. Konuyla ilgili soruşturma sürüyor.




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 40616 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 36744 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sakaryali
12.02.2019 12:52
Sakarya ya genelev şart.hem vergi versin vatandaş hem sağlıklı kontrollü ortamda işini görsün.
hasan terbasan
12.02.2019 06:49
Namus olayını sadece cinselliğe bağlayıp türk ve müslüman kimliğine göre kanun istiyoruz.müslüman kimliğine uygun yasalar kuran da var.dürüst olmak yalan söylememek devletin vatandaşın parasını gözü gibi korumak,torpil iltimas suiistimal yapmayarak her insanı liyakatine göre değerlendirmek bunların hepsi hem kuran da hem insanlık kitabının en baş sayfalarında yazılı.Olayı sırf cinsellige bağlayıp insanları kolluk kuvvete Leri ile hizaya namuslu dürüst vatandaş yapmak acaba mumkunmudur
Capkin
12.02.2019 03:08
Hangi otel bilen varmı kendim için istiyosam namerdim !
send işçi
11.02.2019 23:30
bi cezada vergi kaçırmaktan verilmesi lazım .d
EİST
11.02.2019 20:18
OTEL ADI SORANLAR İLK ÖNCE OTELİN ADI NI SORACANA FUHUŞU KİM SUÇTAN KALDIRIP KABAHATLER KANUNU GEÇİRDİ ONU ÖĞRENİN .. 80 TL VER ÇIK ADI FUHUŞUN. KİM YAPTI BUNU AKP.
Ali KANDAZ
11.02.2019 20:07
Devlet, milletin uçkur bağı değildir!. Otel, apart basmayacaksın!. Üstelik; ZÎNÂYI SUÇ OLMAKTAN ÇIKARAN bir iktidâr olarak milletin APIŞ ARASINA dolanmak da ayrı bir İKİYÜZLÜLÜK VE HADSİZLİKTİR !. Devlet için mârifet olan; FUHUŞ VE DİĞER KÖTÜ ALIŞKANLIKLARDAN UZAK DURACAK İNSANLARIN YETİŞMESİNE VESÎLE OLACAK ÖNLEYİCİ VE REHÂBİLİTE EDİCİ İCRÂAT VE POLİTİKALARI ÜRETMEK VE UYGULAMAKTIR.
Mutlu Umutlu
11.02.2019 17:47
Müslüman Türk kimliğine yakışır yasalar tez gelmeli. Ahlaksızlık DİP yaptı. Zina suç olmaktan çıktı. Perdeler tamamen yırtıldı. Bekarlar evlenmek ten ürkütüyor. Evli kadın evli erkekle kaçıyor. Boşanma dan yaşayabilir. Sıksan yobazsın.. Bu nasıl namus anlayışı. Cezalar verilmeli. Aile düzenine ihanet bu. Sokaklarda kedi köpek gibi. Biz insan değişmiydik. İdam da gelmeli em ağır cezalar da. Ama önce eğitim...
Meraklı köfteci
11.02.2019 17:12
Otellerin adlarını da açıklayın da, 3 ay sonra oralarda takılalım. Boşuna ..............para kaptırmayalım :))))) Mühürlenmesi gereken bir çok şey varken, iş bulamayıp milletin uçkurunun peşine düşerek icraat yaptığını zannedip göz boyayanlara yazıklar olsun... Mart camdan baktırır, kazma kürek yaktırır. (Mecazi)
Veteriner Mehmet
11.02.2019 15:43
Istanbulun göbeğinde vergisini aldiginiz genel ev serbest, millet sagda solda yapinca suç ve günah. Bırakın bu işleri müslümanlik altina saklanan sahtekarlar. Devlet parasibi aldigi herseyi serbest alamadiklarini yasakliyor bizimkilerde Allah razı olsun, muslumanliga hizmet eden ümmetin adımı diye alkış tutuyor görcez bakalım kim ümmeti Muhammed(s.a.v) kim ümmeti Musa(a.s)...
Ali Asker
11.02.2019 15:23
yarın sökerler mühürleri.
Çuvaldız
11.02.2019 15:05
Alan razi veren razi...Halledilmesi gereken baska sorunlar var.
hakkı
11.02.2019 14:48
14 şubat is coming :)
Jack Daniels
11.02.2019 14:36
Ne oldu oteller mühürlendi. Mühürlenmesi gereken başka şeyler var. . .
Ahmet Bey
11.02.2019 12:10
Otellerin adını niçin vermiyorsunuz??
Online Ziyaretçiler