Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Işıksu: 'Adapazarı'mızın her noktasına hizmet götüreceğiz'

Sakarya Mahallesi buluşmasında konuşan Cumhur İttifakı Adapazarı Belediye Başkan Adayı Mutlu Işıksu, “Adapazarı'mızın her noktasına hizmet götürmek, hemşehrilerimizin taleplerini en hızlı şekilde değerlendirmek, yıllar sonra hayırla yâd edilecek projeleri hayata geçirmek için söz veriyoruz, çok çalışacağız.” dedi.

13:10   |   11.02.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi
  9. Haber Resmi
  10. Haber Resmi
  11. Haber Resmi
  12. Haber Resmi
  13. Haber Resmi
  14. Haber Resmi
  15. Haber Resmi
  16. Haber Resmi
  17. Haber Resmi
  18. Haber Resmi
  19. Haber Resmi

AK Parti Adapazarı İlçe Başkanlığı Sakarya Mahallesi'nde istişare toplantısı düzenledi. Toplantıya, İlçe Başkanı Metin Kurtuluş, Kadın Kolları Başkanı Fatma Varol, Gençlik Kolları Başkanı Fahrettin Alemdar, mahalle temsilcileri, teşkilat üyeleri ve mahalle sakinleri katıldı. 


Var Gücümüzle Çalışacağız
Başkan Adayı Mutlu Işıksu çok çalışacaklarının sözünü verdiği konuşmasında, "Dayanışma ve kardeşliğin en güzel örnekleri şehrimizde sergilenmiştir. Kim hangi etnik kökene mensup olursa olsun, Adapazarı'mızın kalbi hep birlikte atmıştır, atmaya da devam edecektir. Adapazarı'mızı güçlü kılan da işte bu kuvvetli birlik ve beraberlik, kardeşliktir. Bu güzellikler de bizlerin çalışma azmini daha çok arttırmıştır. Adapazarı'mızın her noktasına hizmet götürmek, hemşehrilerimizin taleplerini en hızlı şekilde değerlendirmek, yıllar sonra hayırla yâd edilecek projeleri hayata geçirmek için söz veriyoruz. Hemşehrilerimizin teveccühleri ile yönetimi emanet bilip inşallah göreve başladığımızda 7/24, var gücümüzle Adapazarı'mız için çalışacağız." şeklinde konuştu.






Gençlerimize Çok Güveniyoruz
Konuşması sonrası AK Parti'ye üye olan gençlere de rozetlerini takdim eden Işıksu, "Üstat Necip Fazıl'ın dediği gibi "her ferdi 'benim olmadığım yerde kimse yoktur!' duygusuna sahip bir dava ahlâkını parıldatıcı bir gençlik ve mekânımız olan Adapazarı'mızı emanet bilme şuurunda olan bir gençlik. Hamdolsun, biz gençlerimize çok güveniyoruz ve genç arkadaşlarımızla daha başarılı günlere yürüyoruz." ifadelerini kullandı. 


Derdimiz, Davamız Bir!
Toplantı sonrası Kuzey Terminali esnafını ziyaret ederek hayırlı işler temennisini ileten Başkan Adayı Mutlu Işıksu, "Dayanışma ve yardımlaşmanın şehri Adapazarı'mızda esnafımızla derdimiz, davamız bir, kalplerimiz ortak atıyor. Bizi güçlü kılan, yorulmadan çalıştıran da bu kardeşlik anlayışıdır. Allah hepsinden razı olsun." diye konuştu.
 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 195042 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 2106 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Kale
13.02.2019 04:11
Yolunuz açık olsun güzel yürekli insan
Kerim Tekir
12.02.2019 15:50
adam gibi adam mutlu ışıksu
Hüseyin YILDIZ
11.02.2019 23:53
Takip ettiğim kadarıyla Sakarya da sayın Ekrem Yüce ve sayın Mutlu Işıksu'dan başka doğru dürüst çalışan Ak partili bir aday göremiyorum???!!!Ne o diğer adaylar sizi zorlamı seçtiler?Eğer bu işi hak ve halk adına yapmayacaksınız adaylığınızı şimdiden geri çekin... Hele hele sonunda Ayhan Sefer Üstün gibi "aidiyet duygusunu" yitireceksiniz ben oyumu helal etmiyorum kardeşim!!!!
Hüseyin YILDIZ
11.02.2019 23:26
Takip ettiğim kadarıyla Sakarya da sayın Ekrem Yüce ve sayın Mutlu Işıksu'dan başka doğru dürüst çalışan Ak partili bir aday göremiyorum???!!!Ne o diğer adaylar sizi zorlamı seçtiler?Eğer bu işi hak ve halk adına yapmayacaksınız adaylığınızı şimdiden geri çekin... Hele hele sonunda Ayhan Sefer Üstün gibi "aidiyet duygusunu" yitireceksiniz ben oyumu helal etmiyorum kardeşim!!!!
Adapazarı Gençleri
11.02.2019 23:19
Adapazarımızı birlikte yönetmek için bütün halkımızın görüş ve fikirleri başkanımız için çok önemlidir.Her daim halımıza kapımız açıktır.Allah çıktığımız bu güzel hizmet yarışında yar ve yardımcımız olsun.
Fatih
11.02.2019 22:26
Teşekkürler düşüncelerinizden dolayı Hüseyin bey sizi aramızda görmek isteriz.Diğer değerli adaylarımızıda tanıtmak için bekleriz.bizler halkımızla birer aileyiz Hayırlı akşamlar
Hüseyin YILDIZ
11.02.2019 21:21
Takip ettiğim kadarıyla Sakarya da sayın Ekrem Yüce ve sayın Mutlu Işıksu'dan başka doğru dürüst çalışan Ak partili bir aday göremiyorum???!!!Ne o diğer adaylar sizi zorlamı seçtiler?Eğer bu işi hak ve halk adına yapmayacaksınız adaylığınızı şimdiden geri çekin... Hele hele sonunda Ayhan Sefer Üstün gibi "aidiyet duygusunu" yitireceksiniz ben oyumu helal etmiyorum kardeşim!!!!
Bedri
11.02.2019 21:17
Adapazarlımız sizlerle daha güzel olacak
Hayri
11.02.2019 21:14
Gönüller?e taht kuran insan birtanesin seni seviyoruz.....
Canan
11.02.2019 21:11
Mutlu beyin zaten tek düşüncesi var Adapazarımızı halkıyla yönetmek ! Her projeniz ve desteğiniz için seçim ofis yerimize bekleriz..
Fatih
11.02.2019 20:47
Merda emeklilik yaşını Kemal Kılıçdaroğlu na sor hesabını işsizliğin %50 si masa başı iş istediği için diğerleri konusunda haklısın!Bu arada sen hayrına fakirlere yardıma şimdiden başla vallahi de billahide tillahide mutlu başkanım seçilince herkesin elinden geldiği kadarıyla devletinin belediye başkanlarına verdiği yetki kadarıyla yardım eder!gel yerimiz Çeşme meydanında bekleriz bütün kardeşlerimizi..
merda
11.02.2019 20:31
EYYY BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARI BİR DÜNYA VAADLER VERDİNİZ LAKİN HEPSİ BOŞ . İLK ÖNCE İŞKURUN KUYRUK ÖNÜNE BELEŞ LOKANTA AÇIN İŞSİZE ÇAY BÖREK TÜRÜ İŞSİZ BAHÇESİ AÇIN VEYA TOKİ YE İŞSİZE ODA DA YAPTIRA BİLİRSİNİZ BU GİDİŞLE ÇOK LAZIM OLACAK ÇOK VAKİT GEÇİRCEMİZ İŞKUR ÖNLERİNDE ŞİMDİDEN BELLİ . . İŞKUR LİSE VE ÜSTÜ MEZUNA KRUM ALIM İLANLARINDA YAŞ VE İKAMET ŞARTI KOYMASI HAKSIZLIK EMEKLİLİK YAŞI 65 ÜLKEDE . 18 /65 ARASI HER TÜRK VATANDAŞI VE TÜRK BAYRAGININ DALGALANDIGI HER YERE RAHATLIKLA BAŞVURU YAPA BİLMESİ GEREKLİ EYYY İŞKUR MİLLETİN İŞSİZİNE DARBE YAPAR HALDESİN MİLLETİN NAZARINDA BU UYARIYI DİKKATE ALIN.MİLLETİN İŞSİZİNE DARBE YAPMAMALISINIZ KAMU ALIMLARINDA YAŞ KRİTERİ VE İKAMET SINIRLARINI KALDIRMALISINIZ ACİLEN .
Çetin Çetin
11.02.2019 17:39
Sayın başkanım çıktığınız bu hak yolunda Allah (c.c) yar ve yardımcınız olsun.
Kerim tekin
11.02.2019 17:35
Hayırlı olsun olsun başkan adaylığınız sayın başkanım..
Tuğba
11.02.2019 17:33
Allah cc yolunuzu açık etsin sayın başkanım
Yakup burda
11.02.2019 17:18
Çamur ittifakının sanal klavye kahramanları başlamış yine yazmaya;)) aç kalmışlar yazık ama burdan sizin gibi çakallara ekmek çıkmaz adam olana iş var AŞ var !
Temel
11.02.2019 17:16
Aç adama bak sen:) elinde akıllı telefon internet oh böylesi aça can kurban:) boş işleri bırakta çalış aslan he parayla yapıyorsun zaten yorumculuğu adayın başkan olsun diye iftira at çamur at hadi yavrum kumda oynayın gidin sahiplerinizin yanına deyin ki bu kadar iftira atıyoruz iktidar partisinin adaylarına bu verdiğiniz para yetmiyor de:)
Tahsin
11.02.2019 16:38
Ne hizmeti ya. Açlıktan kırılıyoruz 20 yıldır ne istediyseniz aldınız hepsi yetkiler sizde geldik yere bak. Ak partiye bu sefer oy yok.
Online Ziyaretçiler