Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakarya'da 2 bin konut satılmayı bekliyor

Sakarya'da inşaatı tamamlanmış satılmayı bekleyen 2 bin konut bulunuyor. Müteahhitler Birliği Başkanı Murat Bayrak Şubat ve Mart aylarında stokun eriyeceğini ifade ederek yeni yapılacak konutlara artan maliyetlerin yansıyacağını söyledi

15:13   |   11.02.2019
Haber Resmi

KONUT STOKU 2 BİN

Sakarya Müteahhitler Birliği Başkanı Murat Bayrak yaz döneminde başlayan daralma ile birlikte yeni konut üretilmediğini ve şu anda şehirde 2 bin civarında konut stoku bulunduğunu söyledi. Bayrak mevcut konut stokunun Şubat ve Mart döneminde eriyeceğini ifade ederek "Seçimlerin ardından piyasalar açılacak. Birileri algı operasyonu yaparak piyasaları etkilemeye çalışsa da Nisan ayından itibaren satışlar pik yapacak. Yeni inşa edilecek konutlara artan maliyetler yansıtılacağından ciddi bir fiyat artışı olacak" dedi






350 BİN TABAN FİYAT

Müteahhitler Birliği Başkanı Murat Bayrak piyasaların durağanlığı nedeniyle şu anda konut fiyatlarının dip seviyede olduğuna dikkat çekerek "Demir, çimento ve diğer girdilere gelen zamlar mevcut konutlara uygulanmadı. Konut sektöründe fiyatlar bu seviyede kalmaz. Seçimlerin ardından başlanacak konutlarda 3+1 daire için maliyet 350 bin lira olacak. Bu fiyat arsa payına göre değişkenlik gösterecek. Ancak 3+1 daire için en düşük fiyat bu seviyede olacak" dedi


ŞİMDİ ALAN KAZANIR

Bayrak, "Piyasalarda ki daralma ve stoktaki konutların eritilmesi için özel bir durum söz konusu. Bugün daire alan herkes kazançlı çıkacak. Üretilecek yeni konutlar seçimlerin ardından 350 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa çıkacak. Yatırım yapmak isteyenler için şu an içinde bulunulan durum tam bir fırsat. Bugün kara propaganda yapanların milleti yanılttıklarını hep birlikte göreceğiz. Devletinin ve milletinin yanında yer alan bir sivil toplum kuruluşu olan Müteahhitler Birliği olarak vatandaşımızın süreçten karlı çıkmasını istiyoruz" dedi






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 151912 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6537 kere okundu
YORUMLAR 27 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
RİZELİ
13.02.2019 09:20
sayın Murat bey , umarım ki halkın haklı ve gerçek yorumlarını okumuşsunuzdur. her seçimden önce söylenen (seçimden sonra uçuyoruz ) lakin her zaman tersi olan bir ülkede ki GERÇEK HALK YORUMLARI !!!
Ss54
12.02.2019 13:34
Bay konut gibi birçok firma bu süreçte battık diye milletin parasıyla ortadan kaybolup insanlara mağduriyet yaratsın insanların firmalara güvenini bitirsin sonra sizler piyasa açılaçak şöyle satışlar tavan yapacak diye röportaj verin bu millet yemez artık hadi be ordan
karaosman
12.02.2019 10:12
her resimde gülüyor insanlarla dalga geciyor.
R.T.
12.02.2019 09:46
Yeni yapılan konutlara artan maliyetler eklenecekmis... Maliyetinemi satış yapıyor bu inşaat firmaları Zaten maliyetler yansımış durumda... Zammı duyar duymaz 150 bin liralık konutu 300 bin liraya satmaya başladılar.. Kimi kandiriyorlar
YASİR AKSOY
12.02.2019 09:45
M2 fiyatlarını ucuzlatın. Fiyatlar pahalı ..100 m2 daire 350 olur mu? 50 peşin 700 taksit. Kira öder gibi daire satın sizde. Azalır...
YALAN MI _?
12.02.2019 09:15
350 bın mı bu pıyasanın anasını aglatanlar kendını begenmıs 3 gunde porsh alan mutahıt bozuntuları topraktan mılletın hayallerını somurerek bı kısmı pesın gerısı daıre bıtımındekı o daıreler hıc bıtmedı bu mılletın duygularını somure somure bındınız posrhlara sımdı de havada ucan sınekten yag cıkarma pesındesınız Allah goruyor bunları
Emrah
12.02.2019 09:14
Kardeşim şaka mısınız...üyeleriniz milleti dolandırıp kayıplara karışıyor siz dünyadan bir haber kendi dünyanızda inşaatcılık oynuyorsunuz. Önce oturduğunuz koltuğun birincil sorumluluklarını yerine getirin dolandırılan insanların hakkını arayın veya verin. Herkes bir şeyin başkanı ama kendine...
halim karadayı
12.02.2019 09:10
Kendisi sadece serdivan a konut yaptığı için ordaki durumu açıklamış. karasu da 80-100 bin e evler alıcı yok. diğer ilçelerde aynı. Camili de 140 m2 evler 200 bine alıcı yok. girsin internete fiyat öğrensin emlakçı dolaşsın. buralarda yapsın değil 350 ye mal etmeyi, 200-250 ye müşteri buluyorsa öpsün başına koysun. Zengin semti fiyatını anlatıyor bizlere hala ders almadılar aba altından sopa gösteriyorlar. kaç müteahhit battı önce onu açıklasın. Serdivan a yap bulursan arap 1 milyona sat oradaki deniz de bitecek kime ne satacak.
Serdivanlı
12.02.2019 08:32
150-200 bin arasına satamadığınız daireleri. 350 bin tl den nasıl satmayı düşünüyorsunuz. İnşaat sektörü bitti, hakimiyetiniz bitti buraya kadardı. Bu sektör çökmeye mahkumdu ve sonunda oldu.
Emel
12.02.2019 00:10
Gerçekten söylediğine kendi inanıyor mu bende açıkçası çok merak ediyorum. Insanların aklıyla dalga geçmeyin artık yeter
5454
11.02.2019 23:48
Ben konutta tanzim satış bekliyorum
nefes
11.02.2019 23:33
Bu adam çok garip yahu. Söylediklerine kendisi de inanmıyor belki.
ahmet saklı
11.02.2019 23:25
ahahahhah gece gece keyfim yerine geldi. marta kadar stoklar eriyecekmiş de yeni yapılacak konutlar daha pahalı olacakmış. 2020 martına kadar anca erir o stoklar gece gece güldürdün. satamadığınız evler elinizde kalınca daha da ucuzlayacak.
sakarya54
11.02.2019 23:12
neyin kafasını yaşıyoz...dairemi satılıyorda konut yapıyoruz...çok etli ekmek vücuda zarar ....
Sakaryalı
11.02.2019 22:42
Elindeki stokları eritmek için verilmiş bir demeç. Dünya ekonomisi daralmaya gitme eğiliminde. nisandan sonra pik yapacakmış. maliyet artışı gösterilerek stoğu eritme çabası.
sakaryalı mühendis
11.02.2019 22:04
Ben inşaat mühendisi olarak maliyetlerin ne olduğunu çok iyi biliyorum.Fakat bizim ağalar 5 daire satıp porsche alacak para kazanacaklarına 10 daire satıp tofaş alacak para kazanmayı düşünseler herkes kazanır.Atalarımızın bir sözü vardır;''hızla koşan atın ... seyrek düşer.''
muallim54
11.02.2019 20:53
350bin liram olsa her ay 6bin lira kazancım olur etliye sütlüye karışmadan kusura bakma enayi değilim.. Acaba kendisi müşteri olsa 350 bin liraya bir daire satın alır mı?İnşaat sektörüne Allah rahmet eylesin.
Kamil Taş
11.02.2019 20:16
Boyle adamlari kim basa getiriyor anlamiyorum.sakaryanin degerine zarar veriyorlar
İbrahim.yilmaZ
11.02.2019 19:47
Başkan kardeş ben dogalgazimali odeyemedim sende ev al diyorsun he bu arada o koltuğa hiç yakışmıyor Sun itici geliyorsun nedense bana.sana inanmıyorum malefes çok bir tarafları kalmıştı mücahid ten müteahhit olanların gerçi sende reis hastasının aman reis duymasın ağladığını alır o kultuktan seni .
İsme gerek yok
11.02.2019 19:25
Öncelikle üyeniz olan Baykonut A.Ş gibi vatandaşın parasını çarpıp ortadan kaybolan firmaları millete açıklayın ki ondan sonra elinizde kalan daireleri satarsınız Sayın Başkan.
Emre S.
11.02.2019 18:36
Ver gazı Kamil. Fırsatmış cart curt. Satamıyoruz gelin indirdik fiyatlatı demiyorsun, fiyatlar artacak he diye sopa gösteriyorsun. O sopayı kırarlar. Gerisini boşver.
Rnmzan
11.02.2019 17:23
Belediye tanzim.satis merkzleri kurdu patlican domates satiyor.. yüzlerce kişi sirada.. 3liralık patlican zor aliyor insanlar siz badem biyiklarinizla inşaat sektörü şaha kalkacak diyorsnuz..cok beklersiniz
vatandaş
11.02.2019 17:00
AÇIK AÇIK MANİPÜLASYON YAPIYORSUNUZ SAYIN BAŞKAN . HÜKÜMET HER ALANDA ENFLASYONU AZALTMAYA ÇALIŞIRKEN SİZ KALKIP NASIL BÖYLE BİR AÇIKLAMA YAPABİLİYORSUNUZ ? BİR DAİRENİN MALİYETİ NASIL 350 BİN TL OLUR ÇIKIN AÇIKLAYIN.
Rappers
11.02.2019 16:52
maliyetlere yansıtılacaksa eğer bu millette ev satın almayacak 300-350 bin TL bir daireye para vericeğime (dini konuları ayrı tutarsak) o parayı yatırırım faize en az bi asgari ücret gelir elde ederim . ( dini konuları ele alırsak eğer zaten kredi ile aldığınız evde haram o ayrı ) bu arada olan yine size olur sektör elinizde patlar aday adayı olduğunuz zaman ki demeçleri yüzünüze her zaman hatırlatır bu millet hani şahlanış diriliş dünya liderimiz vs vs..
İnşat Taaahüt
11.02.2019 16:24
Sadece sahibinden ilanlarında 7 bin satılık daire var.
E.S. Sakaryalı
11.02.2019 15:48
Almıyoruz. biraz daha surunup, Cip lere binmeyin. BİNA FİYAT ları daha da aşağıya duşecektir. Bekleyin vatandaş.
FİKİR
11.02.2019 15:47
SANKİ MANAVDAN PATATES ALIYORUZ ŞİMDİ ALAN KAZANDI DİYOR YENİ NESİL NASIL ALSIN İÇLERİNDE BNDE VARIM ALINDA GÖREYİM 350 BİN TL HELEKİ BU FAİZ DÖNEMİNDE
Online Ziyaretçiler