Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sürücüler dikkat! Hepsini durduruyorlar...

Sakarya'nın ana caddelerinde polis ekiplerince yapılan uygulamalarda, kurallara uymayan motosikletler otoparka çekildi.

17:22   |   11.02.2019
Haber Resmi

Sakarya İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri ana caddelerde trafik uygulamalarına devam ediyor. Son olarak ekipler Atatürk Bulvarı üzerinde uygulama yaptı.







Gerçekleşen uygulamada motosiklet sürücülerine, eksik evrak, kasksız motosiklet kullanmadan idari para cezası uygulandı. Ehliyetsiz sürücüler, plakasız motosikletleri, sigortasız veya sigortasının günü geçmiş olan motosikletleri toplayarak otoparka kaldırdı.



Emniyet yetkililerinin yaptığı açıklamada, motosikletlere yönelik başlatılan bu sıkı uygulamanın önümüzdeki günlerde de süreceği belirtildi. Polis şehir merkezinde motosikletlileri işte böyle durdurdu.








Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 18558 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11109 kere okundu
YORUMLAR 13 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Mert tan
12.02.2019 15:05
suriyelilerede ceza kesildimi bilginiz varmı.
Mahmut Eyuplu
12.02.2019 12:38
Yorum yazanların hiç motoru olmamış. Yazık,acıyorum hepsine. Motorunu kaptıran kardeşlerime büyük geçmiş olsun.
samet ayhan
12.02.2019 05:14
Helal olsun bu tarz uygulamaları süreklilik haline getirin canımı yiyin
Nadirbaki
12.02.2019 01:35
Eko bis lerle Motorlu bisikletlerle Üçtekerli bisikletlerle trafiği rehin alan Suriyelileri bir şey yok değil mi onlar bisiklet sayılıyor serbes bir de MA plaka taktılar Hindistan?dan bir farkımız kalmadı gidiyor geliyorlar öyle
Nadirbaki
12.02.2019 01:33
Eko bis lerle Motorlu bisikletlerle Üçtekerli bisikletlerle trafiği rehin alan Suriyelileri bir şey yok değil mi onlar bisiklet sayılıyor serbes bir de MA plaka taktılar Hindistan?dan bir farkımız kalmadı gidiyor geliyorlar öyle
Gokhan bayrak
12.02.2019 00:31
Sevgili medyabar;Bu yorumu yayinlayacaginizi sanmıyorum ama;Her fırsatta kemal kılıçdaroğlunun ve başkalarının ankaradan vs hükümete yapmış olduğu haklı veya haksız eleştirileri sehrimizle ilgili dolaylı veya dolaysiz burada yazıyorsunuz.Oysaki bu akşam saatlerinde düşen helikopterle ilgili bir satır dahi yazmadiniz neden diye sormadan edemedim kendime.Dedimya bu yorumu yazamazsiniz ama bu vesileyle;ŞEHİT OLAN KARDESLERIMIZE ALLAHTAN RAHMET AİLELERİNE SİZİN ARACILIGINIZLA BAŞSAĞLIĞI DILIYORUM.
Sakaryali
11.02.2019 23:48
Birde su serdivan çark cad serdivan minibusleri ni bir zahmet kontrol edebilir misiniz mavi durakta korna,gürültü kirliliği ayakta yolcu,gereksiz bekleme , vs vs lütfen bir zahmet denetleyin teşekkür ederim kolay gelsin sakarya emniyet müdürlüğü trafik şube hizmetlerine
Şekerliiii_
11.02.2019 22:23
Biraz şu şeker mahallesine uğrasalar ne güzel ve faydalı bir iş olur. Motorların egzoz sesinden bıktıkkk Ne gecesi ne gündüzü bellii.
canli
11.02.2019 21:31
CANLI LAZIM YAZİK GUNAH BU İNSANLARA
Şeker Mahalleli
11.02.2019 20:28
Yine bir saçmalık abidesi. çok uygulama dan verim alamazsınız. Süreklilik önemli. Sanki bugün ne uygulaması yapalım diye zar atıyorlar.
MERDA
11.02.2019 19:17
KURALLARA UYMAYAN KURUMLAR VAR ONLAR NE OLCAK ÖRNEĞİN İŞ HERKEZE LAZIM GENÇLİK VE SPOR MÜDÜRLÜĞÜ İŞÇİ ALACAK DEVLETİN KURUMU ARADIGI ŞART BİSİKLET FEDERASYONUNDAN MEKANİKER BELGESİ OLCAK .. YA ŞARADIĞI ŞARTA BAKIN ADRESE DAYALI İLAN İSMİNİ NEDEN YAZMAMIŞLAR ALINCAK KİŞİNİN DE BÖYLE İLANA ÇIKAR KOSKOCA DEVLET KURUMU ??? BU TAMAMEN HUKUKA AYKIRI TARAFINI GEÇTİM BİRDE BU KURUM GENÇLİĞE ÖRNEK OLACAK ??? BİSİKLET FEDARASYONUNDAN MEKANİKER BELGESİ OLACAK PEKİ TEKNİK LİSE MESLEKİ LİSE GEÇTİM İLERİ YÜKSEK OKULDA OKUYANLAR ENAYİMİ MEKANİK BÖLÜMÜ MEZUNU ENAYİMİ ? MOTOR BÖLÜMÜ ENAYİMİ ? TESİSAT BÖLÜMÜ ? İLKOKUL OLACAK BİSİKLET FEDARASYONU MEKANİK BELGESİ OLACAK İNSANIN KAFASINI DUVARLARA VURASI GELİYOR BU İLANI VERENİN TA.
Bilal
11.02.2019 19:06
Gerçekten çok iyi bir uygulama sürekli denetimler yapılsa keşke
Cesurkartal