Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Korucuk'ta ulaşım isyanı: Seferler geri gelsin!

Adapazarı Korucuk'ta ulaşım polemiği sürüyor. Belediye otobüsü seferlerinin erken saatte bitmesine isyan eden vatandaşlar "Seferler geri getirilsin, mağduru" diye seslendi

12:21   |   12.02.2019
Haber Resmi
 
MEDYABAR.COM
Adapazarı Korucuk'ta son günlerde en çok tartışılan konu ulaşım oldu.Kısa bir süre önce belediyenin akşam saatlerinde ek sefer koymasına isyan eden özel halk otobüsçüleri eylem yapmıştı.
Bunun üzerine koyulan seferleri geri çeken Büyükşehir Ulaşım Dairesi, çözüm için özel hat sahipleri ile ortak bir çalışma başlatmıştı.Seferler geri çekilince bu kez bölge halkı isyan bayrağı açtı. Vatandaşlar saat 20.15'den sonra otobüs olmadığı için mağdur olduklarını dile getirdi.
Medyabar Whatsapp İhbar Hattı(0533 615 02 24)'na konuyla ilgili gelen şikayette, "Ben Korucuk'ta yaşayan bir vatandaşım, çalışıyorum işyerime gidip gelirken belediye otobüsünü tercih ediyorum ama sürekli saatleri değişiyor ve 20.15'ten sonra otobüs yok. Ben esnaflık yapıyorum ve bazen geç çıkıyorum evime nasıl döneceğim? Biri bunun cevabını verebilir mi? Halk otobüsü var ama çok pis, kışın soğuk yazın sıcak mağdurum. Belediyenin hizmetini sürdürmesini talep ediyorum" ifadeleri yer aldı




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 196050 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6260 kere okundu
YORUMLAR 31 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
KorucukZEDE
14.02.2019 09:39
Özel olduğunu ve kendisine HALK otobüsü denilen ve yollarda hüküm süren miyadı dolmuş araçlar ve sahipleri...Ya hizmet edin yada bu işi yapmayın .Size bu millet para veriyor(az bir para da değil ) ve parasının karşılığında temiz ,ısıtmalı, soğutmalı ,normal bir insanın sığabileceği kadar koltuklarda oturmak ve insanlara özelliklede serbest kart kullananlara güler yüzlü saygılı davranmanızı istiyoruz.Bu kartı alma hakkı var mı , var dilediği gibi kullanır bu o insanları 2. sınıf vatandaş yapmaz .Korucuk bir muhtarın yönetebileceği kadar küçük bir yer değil nüfus ve yüzölçümü olarak birçok beldeden büyük bence bir ilçe olabilecek potansiyele sahip.. Bize muhtar değil bir belediye başkanı gerekli Vesselam.
aysel UZUN
13.02.2019 16:18
Ulaşım daire başkanlığının hassasiyeti için çok teşekkür ederim... kolaylıklar dilerim
selçuk
12.02.2019 21:37
Karaman ve Camilide olan dolmuş hattı Korucukta da olmalı.Muhtar seçilecek şahıs kapı kapı dolaşıp birkaç bin imza toplayıp dolmuş hattını Belediyeden talep etmeli.Camili dolmuşu 2.5 TL. Korucuk hattı 50 kuruş fazla olsun. Oturarak insan gibi Adapazarına gitmek bu insanların da hakkı.
Çözüm
12.02.2019 21:30
Raylı sistem istemek çözüm değil hata yapıyoruz. Bizim sorunumuz ne kardeşim ulaşım yani bir noktadan bir noktaya ulaşmak. Ama nasıl; sık sefer saatleri olan konforlu belediye otobüsleri olsa zaten sorunumuz olmaz. Raylı sistem korucuğa çözüm olmaz çünkü okadar sık sefer saati olmaz otobüs kadar. Yani ölçülü ve kararlı olursak ne istediğimizi bilirsek daha iyi yol katederiz. Otobüsçüler eylem yapıyorsa bir kez olsun imza toplansa adaray gelsin diye mücadele edenler gibi bir kaç masum eylem olsa sorun çözülür.
Korucuklu
12.02.2019 20:56
Korucuğun ulaşım sorununun çözümü çok basit. Sabah saat 7 ile 9 arasında ve akşam 17 ile 20 arasında 15 er dakika ara ile körüklü otobüs kaldıracaksın. Gün içerisinde istersen yarım saatte 40 dakikada bir küçük otobüs koy farketmez. Ama buna tabiki halk otobüsü sahipleri asla müsade etmez kızarlar sonra kontak falan kapatırlar. Adamlar fırsatını bulsalar belediye otobüslerini komple kaldıracaklar zaten. Aman Allah fırsat vermesin. Ulaşım sorunu korucukta kabak tadı verdi iyice. Artık bu şehire korkusuz cesaretli haktan ve halktan yana yöneticiler gelsin.
Korucuklu
12.02.2019 20:18
Hani raylı sistem için potansiyel yok diyenler,secimlerde korucuktan oy alamayinca potansiyelin oldugunu anlarlar.
Ayse aksakal
12.02.2019 20:11
Senerdir belediye kullanan biri olarak bu durumu cok yanlis buluyorum korucukta ulasimin bidaha gozden gecirilmesi gerektigini dusunuyorum Halk otobusune binmek zorunda birakilmak ise ayri bi sorun
Magdur
12.02.2019 19:40
Sadece korucuk hattımi sorun ben ferizlide oturuyorum her gün gidip geliyorum 4.50 tl para ödüyorum kümes gibi arabalarda ayakta yolculuk yapıyorum kac sefer belediye otobüsü konulmasını talep ettik koskoca sakarya büyük şehir belediyesi 1 tane otobüs bile koyamadı nedenmi çünkü sakarya ulaşımını belediye değil halk otobüsleri dolmuslar minibüsler yönetiyor nedenmi sakarya sadece erenler ve serdivandan ibaret zannediliyor ama değil secimde görüşürüz bakalim sizi erenler serdivan kurtarabilecekmi
Serdivan
12.02.2019 19:25
Eeeyyy vatandaş önünde seçim var göreceğiz bakalım siz korucuk halkı oy oranının ne kadar ciddi olduğunu oylarinizı ona göre veriniz halk otobüslerine BİNMEYİNİZ insana saygı ve sevgi hiç yok sizler ders vermezseniz hiç ağlamayın.
HLL yzc
12.02.2019 19:25
Buda şunu gösteriyor Sakarya'da ulaşımı Büyükşehir Belediyesi değil özel halk otobüsü ve dolmuş sahipleri düzenliyor.
levent
12.02.2019 18:59
müstehak size oy verirken bunları düşünmüyosunuz. Bak belediye yine vatandaşı değil yandaşını koruyor.Yürüyün korucuka
HELAL
12.02.2019 17:28
Oturun oturdugunuz yerde kontak kapatiriz bak, olan belediye arabasinida kaldirtiriz sonra ,tabanvayla gider gelirsiniz ha !!!!!!
Eren
12.02.2019 17:21
Belediye Korucuğun sorunlarıyla ilgilenmiyor ki.Sanırım onlar için özel halk otobüsü şöförleri daha önemli.Ben defalarca çözüm masasını aradım.Fakat ilgilenmiyorlar.Bu sefer cimere yazdım ve 150 yi aradım.Benim gibi şikayetçi olanlar lütfen sizlerde yazın.
Zafer
12.02.2019 16:27
Özel halk otobüsleri belediyenin yerini ek sefer artışıyla doldurdu herşey bahane fiyat farkı yüzünden vatandaş belediye istiyor
Kemal YİĞİTOĞLU
12.02.2019 15:28
Seçim öncesi bu neyin nesi SAYIN PİSTİL
alperen
12.02.2019 15:27
ağlayacağınıza oy vermeyin olsun bitsin,adamlarda hizmet yapmazsam seçilmeyecem korkusu yok ki....
Sıkı(yorum)
12.02.2019 15:12
Korucuk bölgesinden çıkacak seçim sonucu. akape %85 DELİ MURTAZA'ya kızıyorlar ama adam haklı. hak ettiğin gibi yönetiliyorsun SAKARYA
teknolojix
12.02.2019 15:06
En kalıcı ve garanti çözüm Raylı sistem kardeşim...
Kartal
12.02.2019 14:39
Eyy belediye yetkilileri. Sizin yüzünüzden çoluk çocuk ailecek çile çekiyoruz korucuklular olarak. Bu çileyi bu sıkıntıyı görmezden geliyorsunuz yaa bizimde hakkımız helal değildir size bunu bilesiniz. Bir işi yapamıyorsanız bırakın yapabilecek yöneticiler yapsın.
kolay
12.02.2019 14:38
korucuk özel halk otobüslerini iptal ediceksin. devletten güçlü değil ya ................. gitsinler inşaatta çalışsınlar. çözüm bu Yeşil otobüsler hemde körüklü
Koca Sinan
12.02.2019 14:14
Sen esnaf kontak kapattı diye seferlerini iptal edeceksin. Tam tersine ya lisans iptal edeceksin yada bütün otobüsleri oraya yığacaksın. Bu sorun ancak böyle çözülür. 50 esnafa 5000vatandaşı değişiyorsun.
Vatandas
12.02.2019 13:53
Korucuk halkı ısrarla ulaşıma çözüm istiyor ama belediye de inatla çözmüyor. Yahu kardeşim korucuk halkı olarak mağduruz ve belediye otobüslerimizi derhal geri istiyoruz. Şu ülkede halk otobüsleri için belediye otobüs seferlerini iptal eden başka bir belediye yoktur herhalde!
Korucuklu
12.02.2019 13:46
DEMEKKİ NEYMİŞ BELEDİYE ZAMANINDA ÖYLE ŞEYLER YEMİŞKİ ÖZEL OTOBÜS SAHİPLERİ İSTEDİKLERİ GİBİ BORUSUNU ÖTTÜRÜYOR SANDIKTADA BU İNSANLAR HEPSİNİ ÖTTÜRÜR
sakaryalı
12.02.2019 13:42
KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR'e bağlanın sorun eminim çözülecektir :)
Korucuklu
12.02.2019 13:34
Korucuk otobüsleri hakkında söylenilecek çok şey var muhtar bey buna bir çözüm bulamadı karamana camili ye olduğu gibi mavi dolmuşlardan gelmeli araçlar çok yavaş ilerliyor sabahları insanlar üst üste gidiyor yazıktır sonuçta adapazarı ilçesinin en kalabalık semti yetkililerin buna çözüm bulmasını bekliyoruz...
Korucuk Vatandaş
12.02.2019 13:30
Korucuk 24 hat nolu belediye otobüslerinin gece seferlerini tamda seçim üzeri niçin iptal ettiler şahsen anlamakta zorluk çekiyorum. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi bile taaa izmitten Sakarya üniversitesi kampüsüne belediye otobüs seferleri başlattı.Bu onların insanlara hizmet odaklı çalıştıklarını gösteriyor. Bizim belediye ise hazır otobüsleri iptal ediyor halk otobüs sahipleri için. Özel halk otobüsleri de eğer belediye otobüs standartlarına yükselirse halk ozaman onlarıda tercih eder. Halk otobüsleride belediye otobüsleri gibi büyük ve ferah araçlardan oluşturulmalı ve temiz olmalılar. insanlar akşam 8 den sonra halk otobüsüne binilmeye zorlanmamalı. Yeter artık çözün şu korucuğun ulaşımını yazıklar olsun!
Korucuklu
12.02.2019 13:29
-Internete bakıyoruz yazilan saatte hareket etmiyorlar. -Bugün netleştireyim diye gittim.Belki durakta hareket saatleri yaziyordur diye yazilan birsey yok .Hareket saatlerini yetkililere sorsan cevap veren yok. Belediyenin dışindaki otobusleri kullanmak istemiyoruz.Yetkililer lutfen bir akşam halk otobusunu kullansinlar.Otobusde alkol almış insanlar oluyor.Belediye otobusleri daha temiz daha guvenli.Yetkililer Insallah okuyorlardir.Lutfen ek seferlerle birlikte aksam 20:15 den sonraki seferler tekrar konsun.
hasan ali
12.02.2019 13:12
dua edin gene belediye aracınız var ben arifiyede oturuyom sadece özel halk otobüsü var muhataç sın anlıcaan indirimli kartım var mesela tam geçiyo hep kesinlikle kartın bi fonksiyonu yok ama allahdan temizler haklarını yemiyelim.
DELİ MURTAZA :)
12.02.2019 13:09
ŞU KORUCUK HALKI KİMSEDEN ÇEKMEDİ BU YOLDAN ÇEKTİĞİ KADAR... YOĞUN SAATLERDE SEFERLER AZ, HALK OTOBÜSLERİ KIRIK DÖKÜK VE PİS, İNSANLAR BALIK İSTİFİ GİDİP GELİYOR, ŞOFÖRLER SURATSIZ VS. VS. AMA DÖNÜP DOLAŞIP AYNI YERE GELİYORUM, NEYİ HAKEDİYORSAN ONU YAŞARSIN
Korucuklu
12.02.2019 13:05
Ihbar hattina bende şikayette bulundum yayinlanmadi. Korucuk Bayturda oturuyorum.çocugum kursa gidiyor saat 22.00de cikiyor onceden saat 22.15 24 nolu otobusle donebiliyordu.Ama 20.30 dan sonraki seferler kaldirildi.Halk otobusune mecbur birakildik.Internetten bakiyoruz saati uymuyor.Biraz once esimi orta garaja yolladim otobus saatlerini ogrenmesi icin(belki durakta asilidir saatler diye)asili birsey yok.Yetkililer 15 dakkada karsilikli var demisler şaka gibi tabikide 15 dakkada otobus yok aksam 8 den sonra.Halk otobusleri saatlere uymuyor birde 25 nolu otobuste maalesef aksam saatlerinde alkollu insanlarla doluyor.Bizler belediyenin aksam 20:00 den sonra tekrar seferlerine baslamasini umut ediyoruz.Insallah yetkililer okuyorlardır.
vatandaş
12.02.2019 13:03
oy isteyen belediyecilere duyrulur vatandaş mağdur... özel halk otobüsleri kesinlikle kalkış saatlerine riaayet etmiyorlar, insanlar inanılmaz derecede tabiri caizse balık istifi taşınmaktadır (erkekler kadınlar iç içe sıkış tepiş) yıllardır yeni yerleşim yeri olan korucuğun ulaşım sorunun çözülmemiştir belediye bu konuda istikrarlı olmalı bu sorunu belediye otobüsleri ile çözmelidir. vatandaş özel halk otobüslerine mahkum edilmemelidir...
Online Ziyaretçiler