Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sofuoğlu'nun milyonluk aracı Meclis'te ilgi odağı oldu

AK Parti Sakarya Milletvekili Kenan Sofuoğlu, Lamborghini marka lüks aracını bu kez meclis camiinin yoluna park etti. Lüks aracı görenler cep telefonları ile araçla birlikte fotoğraf çekildi.

21:33   |   12.02.2019
Haber Resmi

Bir televizyona röportaj vermek için bahçeye gelen AK Parti Erzurum Milletvekili İbrahim Aydemir, aracın yanına gelerek aracı yakından inceledi.





AK Parti'li Sofuoğlu'nun milyonluk ultra lüks spor aracı yoğun ilgi gördü. 

AK Parti Erzurum Milletvekili İbrahim Aydemir, geçtiğimiz perşembe günü Meclis'te yaptığı konuşmada, 'Ülkemizde ekonomik kriz yok' sözleriyle gündeme gelmişti.

AK Parti Erzurum Milletvekili İbrahim AydemirGenel kurul da yaptığı konuşmada, ekonomik krizi sözlükteki tarifini yaptıktan sonra, 'bu tarife göre Ülkemizde ekonomik kriz yoktur' demişti.


Sözcü





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 27176 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7182 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
esc
13.02.2019 09:30
öncelikle onun bir milletvekili olduğunu unutmayalım kendisi kimdir nedir kişilik karakter olarak bilmem sporcu bir geçmişi var dünya birincilikleri var bırakın istediğine binsin değişik yorumlar yapmaya gerek yok ayrıca o bir sakarya lı partisi falan çok önemli değil bir sakaryalı bir sakaryalıya destek olmalı biz böyle öğrendik büyüklerimizden... Vekil olarak görevini yapmıyorsa onun vicdanına kalmış birşey tabiki isteriz ki herkes işini layığıyla yapsın.
santral
13.02.2019 09:04
Arabası da olmasa gündeme gelmeyecek. Sakaryamızın kıymetli !!! vekili. Redbull reklamlarından fırsat bulursa hizmet edecek.
A.T.S.
13.02.2019 08:57
hay sakarya sporunuzun yaa olum aklınızımı yediniz la millet kriz diyor soğan için kuyruk diyor siz kalkmış sakarya spor diyonuz niye bağışlasın kardeşim adam arabasını ne vermiş sakarya spor bu çocuğa sakarya 54 rumuzlu sana soruyorum sana sen ne verdin bu çocuğa spor yaparken hangi yarışta deposunu doldurdun eldivenini aldın.sen dolmuşcu 80 i gecince altını ıslatırken adam 300 le viraja giriyodu ne ettinde eline sıvasın yüzüne.
send işçi
13.02.2019 08:49
önde niye plaka yok ki. yasak değil mi ?
ahmet murat
13.02.2019 08:41
''Fotoğraf Çekinmek '' diye bir eylem yoktur, Türkçe kurallarına uyalım...
Gokhan bayrak
13.02.2019 08:28
Kertenkele çengelköyu bak kenan çıkmış nerdesin yahu
KIRKALTI
13.02.2019 08:23
BAŞKA BİR ÖZELLİĞİ VASFI VARMI ?
nihat muriç baş
13.02.2019 07:55
sizde kazanın uçak alın ;) babasının maaşıyla geçinen . dedesinden miras kalıp alın teriymiş gibi yapanlar . boş konuşmayın . vekillikten öncede bu arac ve farklı araçları vard bu çoçuğun. maşallah yazacağınıza benim yoksa seninde olmasın zihniyetini bırakın. allah hayırlı ömür versin bunun peşine koşun
nmej