Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İttifakta 'Serdivan' çatlağı İYİ Partili başkan resti çekti iddiası!

CHP ve İyi Parti'nin Sakarya'daki ittifakı zor günler yaşıyor. Büyükşehir'de İyi Parti'nin aday çıkardığı ittfak ilçeleri de paylaşmış ve Adapazarı hariç 16 belediyede ittifak yapılmıştı.

20:04   |   14.02.2019
Haber Resmi

CHP ve İyi Parti'nin Sakarya'daki ittifakı zor günler yaşıyor. Büyükşehir'de İyi Parti'nin aday çıkardığı ittfak ilçeleri de paylaşmış ve Adapazarı hariç 16 belediyede ittifak yapılmıştı.

CHP'nin aday çıkardığı Serdivan'da yaşananlar ise ittifakta büyük krize neden oldu. İddialara göre İyi Parti Serdivan İlçe Başkanı Okan Çelebi, çevresine hatta CHP ilçe başkanına seçimlerde Zafer Kazan'ı desteklemeyeceklerini açıkça iletti.





Bu çıkışın sebebi ise öğrenilemedi. Ancak parti kulislerinde bu ani ve sert çıkışın, meclis üyeliklerinde yaşanan anlaşmazlıktan dolayı başladığı öğrenildi. Krizin birçok ilçede bu şekilde yaşanabileceği tahmin ediliyor.

İttifakta yaşanan bu şok çıkış CHP'nin gerekli mercilerine iletildi.

CHP'nin bu yaşananların ardından İYİ Parti Büyükşehir Adayı Cihan Kolip'ten de aynı şekilde desteklerini çekme kararı alabilecekleri iddia edildi.


adayorum.com





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 157457 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8127 kere okundu
YORUMLAR 12 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
E.YILDIZ
15.02.2019 12:26
Arkadaşlar yapılan haber asılsızdır. İtibar etmemenizi rica ederim.
hakan bolat
15.02.2019 10:00
hdp ismini duydumu tüylerim diken diken olur. hdp dedimi aklıma pkk geliyor. pkk aklıma gelince sakaryanın şehitleri aklıma geliyor.kurt kurtla it itle gezer.
Serdivanli
15.02.2019 08:03
Serdivan cumhur ittifakınındır. İnadına akparti inadına mhp. Biz osmanlı torunları. Chp ip hdp ne olduğunu iyi biliriz.
Tarih
15.02.2019 03:05
Adapazarı ilçesinde neden iyi ve CHP adayı var her yerde tek aday adapazarı ayrı aday bana bu konuda cvb verin ( ben şimdiden vereyim cvb i AKP te bld yi hediye ettiler atılacak oylara yazık günah)
Serdivan
15.02.2019 00:38
Bu haberin aslı astarı yoktur.tamamen yalan haberdir.kim hangi amaçla yaptırdı bilmiyorum ama yakında haberin doğru olmadığını anlarsınız.
Ali KANDAZ
14.02.2019 23:13
Siyâsetçinin SEÇMENE SAYGISI olmalıdır. Kaçırdığınız nokta şudur ki; ''BİZ, SEÇMENİN ÖNÜNE NE KOYARSAK YER BUNLAR. BUGÜN ÖYLE, YARIN BÖYLE, BAŞKA BİRGÜN BAŞKA BİR TÜRLÜ..'' diye düşünüyorsanız (ki öyle anlaşılıyor), tecrübe ile sâbittir ki SEÇMEN BUNU YEMEZ !. En azından ittifâkın ORTAK ADAY çıkardığı il ve ilçelerde katkı veren partiler İTTİFÂKA UYMAK ZORUNDADIR. Aykırı davranan yönetimlerin kayıtsız şartsız görevden alınması ya da İTTİFÂKA ZARAR GETİRECEK tutum ve davranışlarda bulunmasının mutlak sûrette MEN EDİLMESİ hem partilerin, hem de milletin menfâatinedir. Yani bu saatten sonra BEN DESTEKLEMİYORUM, İTTİFÂKI TANIMIYORUM derseniz, hiç kimse buna îtibâr etmeyeceği gibi, kesinlikle de peşinize düşmez!..SİYÂSET, ÇOK CİDDÎ BİR İŞTİR !.
Murat aydın
14.02.2019 22:48
Aydoğan başkanı çekelim adapazarından serdivana geldin burada kesin kazanır partim inşallah uygun görür adp zor.
Partili
14.02.2019 22:30
Zaten hiç desteklemedik ki! Dsp den necati hocam var olmadı bağımsız adaylar var. Varda var
Meşeli