Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Karasu'da şimdi bu polemik konuşuluyor

Ak Parti Karasu Belediye Başkan Adayı İshak Sarı ile Ak Partiden iki dönem belediye başkanlığı yapan BBP adayı Mehmet İspiroğlu arasındaki polemik ilçede günün konusu oldu...

22:49   |   21.02.2019
Haber Resmi

Karasu'da  Ak Parti'den aday gösterilmeyince BBP'ye geçen Karasu Belediye Başkan adayı Mehmet İspirğlu ile, Ak Parti'nin Karasu Belediye Başkan adayı İshak Sarı arasında başlayan belediye bütçesiyle ilgili yapılan harcamalarla ilgili polemik hız kesmeden sürüyor
  Karasu Belediye Başkanı BBP'den aday olan Mehmet İspiroğlu'nun, Ak Parti adayı İshak Sarı için 'Bana hizmet yaptırmadılar' sözleri üzerine  Ak Parti adayı eski ilçe başkanı İshak Sarı'nın , İspiroğlu'na 'Kamulaştırmadan gelen 47 milyon lira ne oldu' diye cevap vermesiyle süren polemik ilçede günün konusu oldu.

   Daha üç ay öncesine kadar Ak Partili olan mevcut başkan İspiroğlu ile, Ak Parti'nin ilçede aday gösterdiği İshak Sarı arasındaki bu gerginliği Karasulu gazeteci Cihan Ersöz  Karasuhaber'de şöyle yazdı..






'' Ak Parti ilçe eski başkanı olan Sarı, bu soruyu sormakta bir hayli geç kaldı. Çünkü İspiroğlu henüz çiçeği burnunda bir BBP'li. Ama 29 Mayıs 2013'ten 2019 Ocak ayına kadar Ak Partiliydi. Bu soru 25 üyeli belediye meclisinde 19 sandalyeye sahip Ak Parti'nin her ay yapılan meclis grup toplantılarında bıkmadan sorulmalıydı.

Her şeye rağmen 'Ne oldu bu paralar?' sorusu güzel ve yerinde bir soru...

Ne olduğu merak edilen paralara bir bakalım:

-Son beş yılda arsa satışlarından kasaya giren 35 milyon lira. (Siz onu trilyon okuyun!)

-Ahmet Genç döneminde kanalizasyon arıtma tesisi için kamulaştırılan ve daha sonra Karasu--Kaynarca yolu güzergâhında kaldığı için Karayolları'na geçen araziden gelen 12 milyon lira...

BMC için kamulaştırılan İhsaniye'deki araziye devletçe ödenen miktarın belediye payı. (Miktarı bilinmiyor)

Buna bir de afet uydurmasıyla alınmış ve faiziyle birlikte 70 hatta 80 milyon liralık geri ödemesi olan krediyi de ekleyin...

Bu paraları alt alta yazıp toplayın ve bir kâğıdın sol tarafına yazın.

Sonra da 10 yıldır belediye başkanlığı yapan ve bunun 6 yılını iktidar şemsiyesi altında geçiren muhteremin ilçeye bu güne kadar kalıcı olarak ne tür hizmetler yaptığını aynı kâğıdın sol tarafına yazın...

Bunlar için de yaklaşık bir fiyat tahmini düşünün.

Şimdi; belediyenin ruhsat harçları, iskân, emlak vergileri, ilan, reklam, kira, turizm ve daha birçok kalemden oluşan bütçe gelirlerinden ayrı olarak, belediye kasasına giren soldaki miktarla sağdaki hizmet ve yatırımların muhtemel tutarlarını karşılaştırın.

Nasıl bir sonuç çıktı?

Bu kâğıdı katlayıp cebinize koyun.

SİZE GELDİKLERİNDE

31 Mart seçimlerine kadar herhangi bir akşam 10 yıldır ilçenin Şehremini olan Belediye Başkanı ve diğer başkan adayları mutlaka oturduğunuz kahvehaneye veya işyerinize gelecektir. Konuşmaları bittiğinde o kâğıdı cebinizden çıkarın ve gelirlerle harcamalar kalemlerinin karşılaştırmasını kendilerine okuyup şunu sorun:

Bu paralar nereye harcanmış olabilir?

Ben bunu köşemde defalarca sordum, haberleri yazıp sayfalara yerleştiren arkadaşlarımız sütunlarında 10 yıldır bunları soruyorlar. Belediye Başkanı duymazdan geliyor.

Belki muhterem lütfedip size açıklar, biz de öğreniriz.

Diğer adaylar da elde ettikleri bilgi kadarını sizlerle paylaşırlar.

Sorun kardeşim sorun.

Bu trilyonlara ne oldu?

Onunla da yetinmeyin...

Hangi hizmetleri yapmasına Belediye Meclisi'nin nasıl engel olduğunu sorun, ayrıntılarıyla açıklasın.

Ki bizler de öğrenelim ve engel olan hainlerden (!) hesap soralım. (O hainlerden birini yeni partisinin meclis adayları listesine neden aldığını da sorabilirsiniz!)

Ona bu milleti geri zekâlı, hiçbir şeyden anlamaz, aptal insanlar olarak görüp görmediğini de sorun.

Son olarak; yolsuzluk iddialarıyla ilgili gazetemizde çıkan onca habere neden hiç tepki vermediğini...

Neden yalanlamadığını...

Neden 'iftiradır' diye hakkımızda savcılığa suç duyurusunda bulunmadığını da sorun.

Suç duyurusunda bulunmamakla iddiaları kabul etmiş olup olmadığını da sorun.

Sorun be kardeşim, ne olur sorun artık!

Söz konusu olan yetim hakkıysa sorun!''





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 157894 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8139 kere okundu
YORUMLAR 21 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
fesli KADİR
22.02.2019 14:31
Ord.prof.ekonomist.tarihçi.magazin spor..ilahiyatçı.@@@sebahattin koç..YORUMUNUZ NEDIR.
Gizem Demir
22.02.2019 13:51
O paraların ikiside çok iyi biliyor aslında. Akp Mehmet İspiroğlundan desteği çektikten sonra mı sorguluyor İshak Sarı bunu. Bu zamana kadar nerdeymiş. Kendisi avukat madem böyle dillendireceksin, savcılığa suç duyurusunda bulun.
adalet
22.02.2019 12:32
BU HABER BİLE SUÇ DUYURUSU OLARAK SAVCİLARI HARAKETE GEÇİRİR ... SAYIN İSHAK BEYİ BU İŞLERİ ÇOK İYİ BİLEN BİRİSİ OLARAK SEN DOSYAYI VER HADİİ GÖSTER KENDİNİ AL SANA EN BÜYÜK HAMLE RAKİBİNİ BİTİRECEK .YAPAMAZSIN ÇÜNKÜ O PARALARIN KİMLERE GİTTİGİNİ SEN HERKESTEN İYİ BİLİYORSUN.
Karasulu
22.02.2019 12:21
demek ki her iki adayda usulsüzlüklerin farkında konuşmak için bu zamanı niye beklemişler. Oyum bu çirkinliklerin dışındaki kerem hocama.
şahin
22.02.2019 12:12
çok değerli tc cumhuriyeti savcıları...... neyi bekliyorsunuz ülkemi soyuyorlar körmüsün.
kadir emanet
22.02.2019 11:49
BELEDİYE BAŞKANLIĞINI DA İCRA AVUKATLIĞI GİBİ YAPACAKSANIZ, BİZ İSPİROĞLUNU ARAYACAĞIZ DEMEKTİR.
salih kara
22.02.2019 11:45
SEN ÇOK MU İYİSİN? ONLARCA KÖYÜN YILLARCA İCRA AVUKATLIĞINI YAPTIN. ÜÇ BEŞ KURUŞ İÇİN FAKİR FUKARANIN EVİNİ BARKINI AHIRINI BOŞALTTIN. HAPSE ATTIRDIN. HEMDE ÇOK AZ PARALAR İÇİN....SEN ÇOK MU İYİSİN BEY EFENDİ...
adalet
22.02.2019 11:19
Sayın İShak Sarı Siz devletin icra avukatasınız aynı zamanda iktidarın parayı gönderen devletin ilçe başkanısın yani sende paranın nereye gittigini çok iyi biliyorsun.Bu soruya en iyi cevaplıyacakda sensin amacın hedef şaşartmaca ama bunuda karasu halkı yemez.
Ak gençlik
22.02.2019 11:08
Ya oda bişeymi CEVAT keser Pamukova ÖZBEK köyü mezarlığını sayıda ayağından kimi vurdular Ak PARTİLİ aga
fesli KADİR
22.02.2019 10:45
Zerrab hayırsever abi nerdesin be..zafer CAGLAYAN egemen bağış.altına yatan m güler bekliyo seni..sen deve gibi veriyordun.bunlarkarasuda çerez parasını için birbirini etmişler.HA TEZGAH AYNI SIZINKI GIBI YERKEN HAYIRDEVER.IŞ BITINCE VATAN HAINI
trilyonlar nereye gitti
22.02.2019 10:19
bu sorunun cevabını en iyi kendisinin bilmesi gerekir. hukuksal mevzulara hakimsin akp nin karasuda başındasın. nasıl olur da bilemezsin. seçim malzemesi olarak kullanacağına tek tek açıklasın şuraya buraya artık nereye ise. Ve eminim ki giden tüm paraların nereye gittiğini herkesten iyi biliyor. Bir kısmının şu an kendisinin yanında olanlara gittiğini de açıklasın ama. Ya da bunca zamandır neden gidip bu kanunsuzluğa bir kanun adamı olarak suç duyurusunda bulunmadığını açıklasın.
İLYAS AKDENİZ
22.02.2019 09:51
Yorumları okuyorum da bir anlam veremiyorum. Cihan beyin iddialarına çıksın cevap versin. Beldelerde ya da Köylerde ne kadar arazi satmış Paralar nereye harcanmış.
akmualif
22.02.2019 09:44
burta yazılan yorumların çoğu aynı kalemden çıhmış.gorünende bunları yazan ak parti listesinde yer bulamayan mualiflerin işi. gonuşmaya devam edellerse avukatın partimize hangi şartla üye olduğunuda söyleller.devlet dayrelerinin avukatlığını bana verirseniz dediğinide burta okuyacaaz anlaşılan.
Ferdi Canlı
22.02.2019 09:06
Yapmayın ne olur.Vatandaşın gözündeki siyasetçi kisvesi yerlerde daha da aşağı çekmeyin. 1) Sayın İshak Sarı başkan dediklerini yaptı ise neden meclis üyeleri ile birlikte gerekeni yapmadınız. 2)Sessiz kalma nedeniniz İspiroğlu görevden alınırsa yerine geçirmeyecekleri için mi seçime kadar sessiz kaldın.) Sayın Ersöz yazdıklarınızı zamanında neden yazmadınız.Seçim arefesini beklediniz. 4) Sayın İspiroğlu madem çalıştırmadılar .Neden Ak partide kalmaya devam ettiniz.Neden Ak partiden tekrar adaylık başvurusu yaptınız. Biz vatandaş olarak sıkıldık bu hacıvat karagöz oyunlarından.Çok sıkıldık.Yıllardır sadece inşaat yaptırdınız Kocaali,Karasu da .Altyapı yok ulaşım yok..Hiç Kocaali sahile indiniz mi Sayın Ahmet Acar..O rezilliği bir görün.
AKMOVA
22.02.2019 08:40
Bakın buraya yazıyorum ileride demişti dersiniz; ?Bugün kimi cahilliğinden kimi yalakalığından kimi ise çıkarcılığından AKP?ye oy veriyor. Yarın bir gün AKP hükümeti değiştiğinde tahminimce ilk 5 yıl içerisinde (Yeni hükümet geldikten sonra) bu partiye oy veren, bu partiden çıkar sağlayan ve bu partiden olan kim varsa, haklı haksız, suçlu suçsuz herkes, bu ülkeye ihanet etmekten, bu ülkenin geleceğini yok etmekten aynı FETÖ gibi hukuk önünde yargılanacak. İşte o zaman, ben bilemedim, beni kandırdılar, beni affedin vs diye ağlayan kim varsa(tanıdık, tanımadık, eş, dost)affetmeyeceğim. Bugün benim hakkımı yiyen, bizim geleceğimizi yok edenler yarın kendi gelecekleri için önümde diz çökseler bile söz olsun ki düşene ilk tekmeyi ben vuracağım?
pijamalışevkethoca
22.02.2019 08:19
akpnin içi kaynıyor. Bunlar en küçükleri. Aralarındaki husumetin başını kusuyorlar. Yarın öbür gün büyük başlar nasıl yiyecek birbirini göreceğiz.Yiyen yedi. Daha da yiyiyor. Şimdi başkaları yiyemediğinden başa geçip yemek için sabırsızlanıyor ve husumet daha da artıyor. Başkan adayı vatandaş şunu demek istemiş. Paralar yendi şahidim. Bana az pay düştü çok pay düşer diye sesimi çıkarmadım. Şimdi seçilirsem yiyecek para yok. Ben yemediğimle size nasıl hizmet vereyim. Tabi bunların hepsi cehape yüzünden. Karasu meclisindeki cehapeliler yüzünden. Onlar yemiştir kesin. Bu soruyu bay Kemale sorsunlar. Eyy cehapee iliğini kuruttun Karasu'nun iliğini! Aday vatandaşın itiraflarıyla savcılığın ikisi hakkında da soruşturma başlatması gerekmez mi?
İcra yok oyverene
22.02.2019 01:17
Rivrivriv. İsak sarı kendi söylediğine kendin inandınmı köylüyü karasuyu per perişan ettin kaç yuva yıktın kac esnaf batırdın kaç kişiye destek oldun. Kactane icra dosyan var isimleriyle beraber bir liste as bence mesele Memet isak deyil mesele zülmüle Abat olanın sonu berbat olur. Bu işin sonu hiç hayırlı deyil boşuna uğraşmasın Karasuda kaç kişi selam verir bu Kişiye kaç cenazeye kaç dügüne kaç hastaya kaç fakire son bir yil icinde gitmiş onuda yazsın. Kendi ailesiyle barişmişmı amcasıyla barişmişmı Doğruluk mutlaka tecelli edecektir yaşayalım görelim
fesli KADİR