Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ada treni sürprizi!..

TCDD yetkilileri bugün Adapazarı'na gelerek Adapazarı Garı ile Mithatpaşa istasyonunda inceleme yaptı

16:08   |   27.02.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 
Aziz GÜVENER bildiriyor 
Edinilen bilgilere göre Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) yetkilileri incelemelerde bulunmak üzere Adapazarı'na geldi. 

Ada Ekspresinin şu an geldiği son durak olan Mithatpaşa İstasyonu ile Adapazarı Garı arasında inceleme yapan TCDD heyeti, trenin Mart ayında Adapazarı Garına gelebileceğini belirtti. 





Çalışmaların önümüzdeki günlerde netlik kazanması ve trenin Mart ayı içerisinde artık Adapazarı Garı ile Pendik arasında çalışması bekleniyor. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 226582 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 21959 kere okundu
YORUMLAR 46 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Erol EKŞİ
02.03.2019 00:58
Pendikten sonra kadıköye ulaşımın minibüsle net 1 saat otobüsle 1 saatten fazla metroya gitmeninde ayrı bir ızdırap olduğunu bilmezsiniz elbette,haydarpaşaya kadar gelmeyen tren sadece oy toplamak şirin görünmek çabasından başka bir şey değildir... İstanbul yönünden kocaeli yönüne binlerce öğrenci,200 kodlu otobüsle balık istifi yolculuk yapıyor,ayrıca çalışanlarda keza aynı durumda,yazıktır günahtir,madem muhafazakarsınız ALLAH'tan korkun biraz.
Ayhan Türküm
28.02.2019 15:00
Şehiri yönetenlerin otobüsümu var ne aklimiza o geliyo.
sakar şakir
28.02.2019 14:09
bu gar incelemesi ne ki;seçime kadar gerekirse tren garını yıkar yeniden yaparlar.oy için petrol,doğal gaz bulurlar.gider ayak trilyonlara imza atıp çiçek alıp meydan yaparlar.bilmem kaçıncı bakanla doğum evini incelerler sende bitecek diye beklersin.yollardaki çukur yamalardan,arabanda ön takım,zamlardan cebinde beş kuruş kalmaz yinede bir şey demessin. eyyy sakaryam gerçekten saf çocuğusun masum anadolunun.sende huzur buluyorum.
Mir polat
28.02.2019 11:33
2015 tarihli haberden alıntı "Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, Başbakan Ahmet Davutoğlu tarafından şehre müjdesi verilen ve Adapazarı Treni?ni yer altına alacak projede gelinen son noktayı açıkladı. Adapazarı Tren Garı mevkiinde sondaj çalışmalarının başlatıldığını duyuran Başkan Toçoğlu, ön proje üzerinde de gerekli işlemlerin sürdüğünü, kısa süre içerisinde zemin etüdü için harekete geçileceğini ilan etti."
hakan murat
28.02.2019 11:18
birde adarayımız vardı mis gibi hizmetti ama nedendir bilinmez 1 günde yayından kaldırıldı. arifiye git gel mor belediye otobüslerinin insafına kaldık. yazık elimizdekinin kıymetini bilmiyoruz.
Boş laf bunlar
28.02.2019 10:23
Neyin incelemesini yaptiniz atomlarami ayıracaksınız,millet için varız diyorsunuz milletinize zulüm ediyorsunuz,arifiye ye yaptiniz sözüm ona istasyon devletin kasalarını gereksiz yere boşalttiniz neye yariyor o taş yığını yazıktır nerde güney ekspresleri,iç anadolu ekspresleri,yemin olsun bu canım memlekete zarar ziyan sınız halkına milletinize bi kulak verin hizmet için mi çıkar menfaat içinmi bu yola çıktınız,hizmet için diyorsanız hiç samimi değilsiniz
melih
28.02.2019 10:07
Evet çok heyecanlı bir açıklama, demekki tren gara gelmeyecek :)
murat derdiçok
28.02.2019 09:13
Seçime kadar daha çok yetkililer gelir sözler verilir ama seçimden sonra hiç bir şey olmaz. Sakarya olarak tepkimizi sandıkta göstermezsek bizi daha çok kandırırlar.
pijamalışevkethoca
28.02.2019 08:25
Söylesem tesiri yok. Sussam gönül razı değil. 2-3 oy fazla alırım diye milleti aptal yerine koymayı bırakın artık. Devletin bütün kademeleri sizin elinizde. Yok o yok bu kukla oyunundan başka bir şey değil oynadığınız. Yıllarca otobüsçülerin, minibüsçülerin cebine fazla girsin diye Sakarya insanının hakkını gasp ettiniz. Yürekli belediye başkanı kendisi çıkar Arifiye tren yoluna Sakarya'ya tren gelmezse bende Sakarya'dan tren geçirmem der. Millette arkasından yürür. O kim mi? Tabi ki bunlar değil. Güldürmeyin beni :)))))
Bilirkişi
28.02.2019 00:50
Şehir içi ağır tren olmaz TCDD bunu bile bile açarsa ilk kazada ölecek insanların vebali ve sorumluluğu boyunlarında olur. Trafik kısmını geçtim daha kaç can gidecek. Yer altı olmazsa gelmesin daha iyi. Bir kişinin canından kıymetli mi?
Aslan
28.02.2019 00:46
Haydarpaşaya gitmeyen tren bizim değildir.
Akıllı Adam
27.02.2019 22:29
2015 de sondaj çalışması başlamıştı şimdi de heyet gelmiş. Inanmayanlar açsın gazete arşivlerine baksın. 2 sene önce doğalgaz da bulunmuştu sahi. Doğumevi ne zaman bitecekti. Eyyy sakarya sana bakınca için huzur doluyorrrr. Dolar tabi.
Akıllı Adam
27.02.2019 22:19
2015 de sondaj çalışması başlamıştı şimdi de heyet gelmiş. Inanmayanlar açsın gazete arşivlerine baksın. 2 sene önce doğalgaz da bulunmuştu sahi. Doğumevi ne zaman bitecekti. Eyyy sakarya sana bakınca için huzur doluyorrrr. Dolar tabi.
Akıllı Adam
27.02.2019 22:19
2015 de sondaj çalışması başlamıştı şimdi de heyet gelmiş. Inanmayanlar açsın gazete arşivlerine baksın. 2 sene önce doğalgaz da bulunmuştu sahi. Doğumevi ne zaman bitecekti. Eyyy sakarya sana bakınca için huzur doluyorrrr. Dolar tabi.
Hahaha
27.02.2019 22:16
Projeyi 13 yıllık reform geleneğinin devamı olarak nitelendiren Başkan Toçoğlu, ?Sayın Başbakanımız 7 Haziran seçimleri öncesindeki Sakarya Mitingi?nde bu projenin sözünü vermişlerdi. Hamdolsun çok kısa bir sürede hazırlıklar tamamlandı, adımlar atıldı. İşte AK Parti?nin hizmet anlayışı budur. Bizim siyasi düsturumuzda verilen hiçbir söz sümen altı edilmez. Sakarya?ya değer katacak bu projeye verdikleri destekler için başta Sayın Başbakanımız ve bakanlarımıza şükranlarımızı sunuyoruz? ifadelerini kullandı.
Hahaha
27.02.2019 22:16
Projeyi 13 yıllık reform geleneğinin devamı olarak nitelendiren Başkan Toçoğlu, ?Sayın Başbakanımız 7 Haziran seçimleri öncesindeki Sakarya Mitingi?nde bu projenin sözünü vermişlerdi. Hamdolsun çok kısa bir sürede hazırlıklar tamamlandı, adımlar atıldı. İşte AK Parti?nin hizmet anlayışı budur. Bizim siyasi düsturumuzda verilen hiçbir söz sümen altı edilmez. Sakarya?ya değer katacak bu projeye verdikleri destekler için başta Sayın Başbakanımız ve bakanlarımıza şükranlarımızı sunuyoruz? ifadelerini kullandı.
Hahaha
27.02.2019 22:15
Projeyi 13 yıllık reform geleneğinin devamı olarak nitelendiren Başkan Toçoğlu, ?Sayın Başbakanımız 7 Haziran seçimleri öncesindeki Sakarya Mitingi?nde bu projenin sözünü vermişlerdi. Hamdolsun çok kısa bir sürede hazırlıklar tamamlandı, adımlar atıldı. İşte AK Parti?nin hizmet anlayışı budur. Bizim siyasi düsturumuzda verilen hiçbir söz sümen altı edilmez. Sakarya?ya değer katacak bu projeye verdikleri destekler için başta Sayın Başbakanımız ve bakanlarımıza şükranlarımızı sunuyoruz? ifadelerini kullandı.
Hahaha
27.02.2019 22:13
Projeyi 13 yıllık reform geleneğinin devamı olarak nitelendiren Başkan Toçoğlu, ?Sayın Başbakanımız 7 Haziran seçimleri öncesindeki Sakarya Mitingi?nde bu projenin sözünü vermişlerdi. Hamdolsun çok kısa bir sürede hazırlıklar tamamlandı, adımlar atıldı. İşte AK Parti?nin hizmet anlayışı budur. Bizim siyasi düsturumuzda verilen hiçbir söz sümen altı edilmez. Sakarya?ya değer katacak bu projeye verdikleri destekler için başta Sayın Başbakanımız ve bakanlarımıza şükranlarımızı sunuyoruz? ifadelerini kullandı.
Sakarya
27.02.2019 22:05
Trenin gara gelmesi guzel de o gecitlerdeki karmaşıklık sikinti olacak ..
Tamer kekilli
27.02.2019 21:18
Zaten merkezden tren kalmamasi tam bir fiyasko.gunden 4 veya 5 trenin karsilikli kalkması neyi etkiler. Daha önce günde 11 tren kalkıyordu. Üstelik bu trenlerin 2 tanesi sabah çok erken saatte kalkıyor.burada izmit hiçbir şeyden etkilenmez iken bir şehir koskoca Sakarya yok sayıldı.insanlar trenden soğudu, otobüs ve minibüslere mahkum edildi.trensiz kaç yıl geçti,hızlı trenlerle seyahat etme zevkini yaşayan Ankara,konya,Eskişehir,izmit gibi şehirlere helal olsun. Vagon fabrikası bizde Marmaray trenini biz üretiyoruz banliyö trenlerinin de biz üretiyoruz. Kaliteli ve konforlu yolculuk yapma bu şehrin hakkı değil mi.yoksa bize Adapazarı tren garında duran eski banliyö trenleri TL'ye mi seyahat yaptiracaksiniz
Mert yurtluk
27.02.2019 20:58
Tren Adapazarına girmemeli kesinlikle. Hatta Adapazarı'ndan gelen trenler de İstanbul'a girmemeli :)
Serdivanlı
27.02.2019 20:32
Evet tren kesinlikle Gara gelmeli. Ancak bu zamana kadar gar değişmedi yolda ki geçitler değişmedi yapılan bişey yok tren gelecek. Bugüne kadar niye gelmedi sorumlusu kim? Tren gara gelecekse ağır bakımdan aşağıya rayları indirme kararı alınsaydı bugün herkes trene biniyor olabilirdi
vural yılmaz
27.02.2019 20:19
Yanlış hesap Bağdat'dan döner.Mithatpaşa garında araç park sorunu,yolcu bekleme alanı vs...gibi sorunları geçte olan tespit eden TCDD yetkililerini kutluyor,işlerinde başarılar diliyorum.
ad soyad
27.02.2019 19:51
önce altyapı.... tren girse nolcak yolları kilitledikten sonra...
faruk demir
27.02.2019 19:42
Adapazarlı olmasak,aslında çok eğlenceli bir kent ..
Selçuj
27.02.2019 19:32
Kaç senedir bu vatandaşı otobüs firmalarına mahkum ettiniz vatandaşa seçim rüşvetimi veriyorsunuz. Yeter. Milletin aklıyla alay etmeyin
Hakan
27.02.2019 19:14
Tren Şehir içine kesinlikle girmemelidir. 1. Geçit, 2. Geçit, kent park ve itfaiye geçitlerinin trafiği tren girmediği hâlde keşmekeş birde treninin geçtiğini düşünün. Şehrin ortasında, ne gar olur, ne otogar olur.
hasan demir
27.02.2019 18:47
2014 deki seçimdede seçime 10 gün kala yer altına alınacak denip sondaj makinaları gelmişrti hiç bişey yapmadan seçim sonu gittiler ve olay unutuldu yemezler. Nasıl müslümman bunlar halkı kandrıyorlar.
Herbolog54
27.02.2019 18:29
Haydarpaşa ya kadar gitmesi bukadarmi zor ozaman bunun adını ada treni olmasının ne anlamı var
Eray
27.02.2019 18:26
Ah seçim ah çok yalancısın...
cicinho54
27.02.2019 18:24
geçen seçim sondaj a başlamışlardı bu şeçim incelemeye gelmişler yersen :)
Ada garı
27.02.2019 18:22
ARTIK BIKTIK MİNİBÜSÇÜLERDEN OTOBÜSÇÜLERDEN PARAYLA REZİL OLMAK BU ADAPAZARI MİTATPAŞA ARİFİYE SAPANCA İZMİT ARASI TREN SEFERLERİ İSTİYORUZ BIKTIRDI DOLMUŞÇULAR MİNİBÜSÇÜLER YETER ARTIK
Arifiye
27.02.2019 18:22
ADARAY tekrar seferlere başlamalı hatta Sapancaya kadar devam etmelidir. Her şeyi hazır olan sistemi çalıştırmamayı anlamıyoruz.
Filozof
27.02.2019 18:19
Biliyoruz biz bu hikayeyi Arifiye Sapanca arası belki çalışabilir
Grandbazaar
27.02.2019 18:07
Samimiyetsizlik ve sahsiyetsizlik pacalardan akıyor. Secim yaklasti yeni kadın doğum hastanesinde gösteriş olsun diye çalışmalar başladı ve var mevzusunu yine gün yüzüne çıkardılar. Ah benim garip memleketim
muallim54
27.02.2019 18:06
Ada Ekspresinden sonra raylı sistem müjdesi verilirse hiç şaşırmayın. Seçim sen nelere kadirsin. İnanın her yıl seçim istiyoruz. Vaatler hiç bitmesin.
send işçi
27.02.2019 17:08
samimi değilsiniz biliyosunuz dimi ? tiksiniyoruz sizden koca bi şehir.
kara tren
27.02.2019 16:40
tren miren gelmesin devrildiginde ölen öldügüyle kalıyor suçlu yok
Eskilerden cok eskilerden
27.02.2019 16:38
Birde pendige kadar deniliyo pes doğrusu. Kadıköy e kadar gitmesi bu kadar mı zor. Yazıklar olsun
Heyet başkanı
27.02.2019 16:31
Seçime kadar heyetler gelir seçimden sonra 5 sene incelerler artık.
Mehmet
27.02.2019 16:29
II. Abdulhamit zamanında sefere başlayan Ada expresinin Adapazarına gelememesi büyük bir ironi.
ADAPAZARI EKSPRESİ
27.02.2019 16:27
VE SONUNDA KAYBEDİLEN EŞŞEK BULUNUR.BÜTÜN PLANLAR HEBA OLUR
Seçimi varrr????????
27.02.2019 16:26
Seçim yaklaşırken ne yapacağınızı şaşırdınız. Yakında adarayda seferlere başlarsa şaşırmayalım. Tabii devamlılığını tarttışırsınız seçimden sonra(!)
vatandaş Cemil
27.02.2019 16:23
Yine bir seçim zamanı yine tren mevzusu, geçen seçimde de ya üstten ya alttan bu tren gelecek deniyordu.Artık yemezler.
Gokhan bayrak
27.02.2019 16:20
Chp li kadınlar bizim sayemizde oldu derlerse hiç şaşırmamak lazım:))))
Mir polat
27.02.2019 16:15
Mevcut belediye yönetiminden kurtulmanın meyvelerini görmeye başladık. ama Giderayak 1 milyon çiçeği çaktı.
Online Ziyaretçiler