Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Vekiller ilçeleri turlarken Sofuoğlu bakın ne yaptı!

AK Partili vekiller iki gündür seçim çalışmaları kapsamında ilçelerde temaslarda bulunurken Kenan Sofuoğlu Kartalkaya'dan snowboard yaptı.

23:47   |   28.02.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz, Sakarya Milletvekilleri Recep Uncuoğlu ve Çiğdem Erdoğan Atabek, iki gündür seçim çalışmaları kapsamında ilçeleri turluyor. 

AK Partili vekiller iki günde Sapanca,Geyve,Taraklı,Akyazı,Erenler ve Serdivan'da, İlçe Başkan ve yöneticilerini ve belediye başkanlarını ziyaret ediyor.





Bu ziyaretlerde dikkat çeken bir husus siyasi kulislere düştü.

O da diğer Milletvekili Kenan Sofuoğlu oldu. AK Partili vekillerin seçim çalışmalarında Sofuoğlu'nun yer almaması dikkat çekti.

Kenan Sofuoğlu'nun sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımlarda ise o anlarda Bolu'da snowboard yaptığı ve düzenlenen çeşitli etkinlikere katıldığı görüldü. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 253413 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8980 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ahmet
01.03.2019 18:27
Kenan söylüyor zaten benim ihtiyacım yoookkkk.umrundami millet.domates biber patlıcan.
akyazılı
01.03.2019 16:08
DELİ
01.03.2019 15:11
tamam kardeşim adamın hataları var olabilir.Her yaptığınıda buraya paylaşmak art niyetliliktir MEDYABAR.bir kere övgü ile bahsetmedin sponsorlukta bile yaptı ama dediğini değil anlamına çıkacak haberler yaptın !
DELİ MURTAZA :)
01.03.2019 14:52
SAKARYA'YA ÇOK BİLE
kenan saruhan
01.03.2019 13:44
kenan sofuoğlu olmasa medyabar traj yapamayacak sanırım dikat ediyorum diğer haberlerinize yorum sayısı ve izlenme oranı düşük ama konu kenan sofuoğlu olunca yorumlar eleştiriler havada uçuşuyor derdiniz ne bir kenan sofuoğlu nu parçalayamadınız ya helal olsun ne yapsın kenan sofuoğlu vekil oldu diye wc yedemi gitmesin adam ben farklıyım diyor vekil oldum diye değişmem farklı olmam diyor kenan sofuoğlu kim olduğunu nerden geldiğini hayat tarzını bilmeyen yok bazı konular bilerek insanların önüne atılıyor nasıl ekmek çikartırız derdinde neymış diğer vekiller seçim çalışmalarındaymış kenan yokmuş
Ahmet
01.03.2019 13:25
Ülke her geçen gün uçuruma gidiyor.Ekonomi , eğitim , adalet can çekişiyor .İktidar bu gerçekleri örtebilmek için insanları kutuplaştırıp ülke için bedelleri ağır olacak bir siyaset izliyor . Kimileri de herseyden habersiz snowbord yapıyor...
Adalet sağlanır
01.03.2019 12:36
Vatandaşı dolaşan vekiller ne yapmış Sakarya?ya seçim zamanları milletin içinde dolaşmak millet içinmi kendi menfaatleri için Ali ihsan bey hangi vatandaşın haklı olduğu halde sıkıntısını gidermiş bırakın bu işleri kardeşim kimin ne olduğunu bu vatandaş çok iyi biliyor tencere dibi kara seninki benden kara
KENAN'IN SUÇU NE?
01.03.2019 10:33
Kenan Sofuoğlu Millet Vekilliği başvurusu bile yapmadı. Adamı aldılar zorla Vekil yaptılar. Kenan'ın suçu ne?
Send İşçi
01.03.2019 10:32
Zeki Başkan bir sevemedin Kenan'ı ya. Hep bir eleştiri, hep bir eleştiri
A.T.S.
01.03.2019 10:20
ya niye anlamıosunuz adamın derdi koltuk değil adam koltuk sevmiyo extreme seviyo.bakın kareye sakaryada beş seneden beş seneye gördüğümüz adamlar var sakarya sevmediği halde orda koltuğa yapışmaya uğraşanlar var ama kenan öylemi adam doğal yav takıl kardeşim sen gönlünce eğlen ben oy vermedim vicdanım rahat sırf hükümetten adaysın diye oy verenler utansın vicdanları sızlasın.sana lafım yok sen hiç alınma kenan kardeşim şahsen ben senin bu rahat tavrını seviyordum koltuk için değişmedin doğallığını bozmadın karakterini değiştirmedin tebrik ederim.
Senin derdin ne?
01.03.2019 10:17
Sizin derdiniz ne medyabar yetkilileri ? Öz be öz çocuğumuza bizi düşman mı edeceksiniz. Çocukluk arkadaşlarıyla eğlenirken Emir eri demiş diye dünyayı ayağa kaldırdınız. Hanginiz arkadaşınıza böyle birşey söylemedi ? Adam istediğini yapar. yapmayın. yıpratmayın öz oğlumuzu..
Esinti
01.03.2019 10:00
Yorum yok anlamıştır sakarya halkim neyin ne olduğunu
ömer
01.03.2019 09:41
senin suçun yok seni vekil yapanların.. aslında herkes biliyor kralın çıplak olduğunu da körler ülkesinde görmek hastalık sayıldığı için kimsede çıt yok.
Arif
01.03.2019 09:38
yaptığı işide kendisinide sevmemiştim..
saf anadolu çocuğu
01.03.2019 09:37
KENAN SOFUOĞLU ARSLAN gibi tertemiz bir ANADOLU ÇOCUĞU dur.siyasette heleki adını bile yazmaya tenezzül etmediğim özellikle biri bayan ve biri bay ,siyasetin yüz karası kumpasçıları ,yaptıkları entrikaları ,samimiyetsizlikleri ,görünce onlarla aynı kareye girmemek için en güzelini yapmış .
sakarya
01.03.2019 08:42
ilk senelerde başkan yardımcısı geldiğibde kalabalıktan göz gözü görmrzdi ali ihsan yavuz bitti artık okeye dönüyor
sopelili
01.03.2019 08:23
sofuoğlu daha 3 gün oluyo kendi açıkladı benm vekillik gibi bir talebim olmayıp tamamen benim inisiyatimin dışıda gerçekleşen bir olay diye bu sebeple normal karşılamak lazım he eğer partisine veya vekili olduğu sakaryaya bu durum zarar veriyo ise gerekeninde yapılması elzemdir.
Veteriner Mehmet
01.03.2019 08:19
Adam ben bu işin adamı değilim beni zorla vekil yaptıniz diye basbas bağıriyor bir sonraki secimde zaten kesinlikle aday bile gosterilmeyecek, zaten kenaninda istedigi bu.
Online Ziyaretçiler