Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Tren Adapazarı Garı'na ne zaman gelir?

Ada treninin Adapazarı Garı'na gelmesi için TCDD heyetinin yaptığı incelemenin ayrıntıları belli oldu. Tren Adapazarı Garı'na ne zaman gelir?

09:20   |   01.03.2019
Haber Resmi

TV264'ten Hakan Turhan'ın özel haberine göre; 
Edinilen bilgilere göre Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) yetkilileri yaptıkları incelemeler sonrasında Genel Müdürlüğe, Ada Treninin tekrar Adapazarı Garı'na gelmesi için hiçbir engelin olmadığı yönünde rapor sundu. 
Ada Ekspresinin şu an geldiği son durak olan Mithatpaşa İstasyonu ile Adapazarı Garı ve Arifiye Garı'nda inceleme yapan TCDD heyeti, trenin mart ayında Adapazarı Garı'na gelebileceğini konusunda fikir birliği yaptı. 
Ada Treni için Sakarya sınırları içerisinde herhangi bir engelin olmadığını belirten yetkililer Gebze-Halkalı hattının hizmete açılması ile aynı anda Adapazarı Garı'nın da  hizmete sokulacağını belirtti. 
Gebze-Halkalı hattının hizmete giriş tarihinin daha önce 10 mart olarak planlandığı bu sürenin 10-15 gün kadar gecikebileceği de gelen haberler arasında. 
Gebze-Halkalı hattının uzaması Ada Treninin Adapazarı Tren Garı'na geliş tarihini de sekteye uğratacağı düşünülüyor. 
Ada Treninin Adapazarı Tren İstasyonu'na gelmesinde bir diğer engelde Yüksek Hızlı Tren ile Ada Treni güzergâh ve saatlerinde yaşanacak kargaşa. 
Kargaşanın önüne geçmek için TCDD yetkililerinin hızlı Tren hatlarında değişiklik yapması gerekiyor. 
Öte yandan Ada Treninin hizmete girmesi ile şuan tadilatta olan Haydarpaşa tren istasyonuna birkaç dakikalık mesafede olan ve İstanbul Kadıköy'de bulunan Söğütlüçeşme tren istasyonuna kadar gideceği Haydarpaşa tren istasyonunun ise en az 3 ay daha hizmete girmesinin zor göründüğü gelen haberler arasında.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 218678 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9271 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
sakaryalı
02.03.2019 11:06
sultan abdülaziz zamanında.demiryolunu yapan şirket sirkecinin ilk istasyon olmasını ister. Yolun Topkapı Sarayı içinden geçmesi gerekmektedir. Sarayda bulunan bâzı köşk ve bahçelerin yıkılması lâzımdır. Kurulan komisyon bir karar alamaz ve iş Pâdişah Sultan Abdülaziz hana intikal eder. Osmanlı Pâdişahlarının bütün teknolojik gelişmeler için takındığı tavır, verdiği şu ibretli cevaptan anlaşılır;Memleketime demiryolu yapılsın da, isterse sırtımdan geçsin, râzıyım. koskoca padişah sırtımdan tren yolu geçsin razıyım diyor.bizim trenin şehir merkezine gelmesine birileri razı olmuyor.ayıptır günahtır.yeter artık gelsin tren şehir merkezine
Herbolog54
01.03.2019 20:02
Trenin gara geleceğini benim %100 kör ninemde görüyor Haydarpaşa yı bir göremedik bı doktora görünelim en iyisi
send işçi
01.03.2019 16:38
yaw biride çıkıp treni şu yüzden kaldırdık desin. siz söylemiyorsunuz ben söyleyeyim istanbula giden otobüs firmaları ve dolmuşcular öyle istediği için.
Kamil Ekşi
01.03.2019 15:54
Trenin merkez gara şu haliyle girmesinde bir sorun olmadığını düz vatandaş olarak ben de görüyorum, bunu engelleyip gar binasının üstüne yatmak isteyen ensesi kalınlar da görüyor. Bu zamana kadar hala gelmemesi anlamsızdı zaten. Seçim arefesi kaybolan eşek bulundu, gözün aydın Sakarya.
Sakaryalı
01.03.2019 15:22
Balık kavaga çıkınca gelir. Niye gelsin? %70 oy garanti zaten
AKMOVA
01.03.2019 15:21
Her seçim öncesi aynı filmi izliyoruz. Ama değişen bir şey yok. Üstüne üstün birde hala bunlara inanıp defalardır oy veren ve halanda verecek olan var. Yahu genel seçimde verin gene Akp?ye ona bi şey demiyorum ama bari yerel seçimlerde farklı bi parti görelim bide onları deneyelim arkadaş. He baktık olmuyo mu Akp?den daha mı kötü yaptı Sakarya?yı, o zaman bende dahil yerel seçimde söz Akp?ye veririm. Lütfen şu şehrin geleceği ile bir kez daha oynamayın yeter bıktık artık bi adım ileri gidememekten.
mert
01.03.2019 14:17
31 marttan sonra!! siz oyları verinde...
Ali yetim
01.03.2019 13:46
Neden var olanı milletin elinden alıpta sonra bunu lütufmuş gibi vaad edip yeniden yapmaya çalışıyorsunuz etik mi bu yapılan sizce
Sakaryalı
01.03.2019 12:34
Her seçimden önce ezberledik artık: Tren, bin yataklı hastane, doğumevi, Karasu'ya BMC fabrikası, Yerli araba, istihdam, trafik çözümü... :)) Verin oyunuzu yine siz:)
sahte54sahte
01.03.2019 11:53
KARA TREN GECİKİR BELKİDE HİÇ GELEMEZ.BU TREN GELMEZ BU TRENİ GETİRECEK BU ŞEHİRDE BASİRETLİ BİR TANE BİLE İNSAN YOK..
yorumcu
01.03.2019 11:23
bu tren birtek seçim zamanları SÖZDE gelir SEÇİM GEÇİNCE gider.kimse TRENCİLİK OYNAMASIN... tren kaçtı....
Ali Çiçek
01.03.2019 10:49
Şehir merkezi yerine istasyonun Mithatpaşadan da öteye Maltepe aşağısına taşınması gerekir diye düşünüyorum. Çünkü hem görsel hemde işlevsel olarak şehir merkezinde olması bu şehre yakışmıyor bence. Şehir merkezinde tren yerine raylı sisteme ihtiyaç var nüfus 1 milyon da oldu engelde kalmadı. Ama basiretsiz yöneticiler bu şehrin geleceğini ıskaladılar maalesef Zeki Beyin tekrar aday gösterilmemesinin nedenlerinden biri budur kanımca. Başarılı olsa anlatıldığı gibi şehri ileri taşımış olsa neden aday göstermesinler kamuoyu oluşur bir kere. Raylı sistemin şehir merkezini esas alarak kuzeyden güneye doğudan batıya bir aksta olması şehrin bir noktada Serdivan gibi öbekleşerek gelişmesini engelleyecektir. Bunun örnekleri vardır.
Ali yetim
01.03.2019 10:39
Neden var olanı milletin elinden alıpta sonra bunu lütufmuş gibi vaad edip yeniden yapmaya çalışıyorsunuz etik mi bu yapılan sizce
Ali yetim
01.03.2019 10:39
Neden var olanı milletin elinden alıpta sonra bunu lütufmuş gibi vaad edip yeniden yapmaya çalışıyorsunuz etik mi bu yapılan sizce
Mir polat
01.03.2019 10:21
seçim öncesi tren merkeze gelir belki ama sonra tekrardan arifiye veya mithatpaşa ya çekerler. kimsede ses çıkaramaz. Siz oyunuzu verin arkadaşlar.
k.ural
01.03.2019 10:01
31 Marta kadar tren Adapazarı garına gelmezse seçim sandığında farklı durumlar ortaya çıkabilir.
pijamalışevkethoca
01.03.2019 09:54
Engel yoktu da neden senelerce trensiz bıraktınız bizi? İnsan aklıyla dalga geçmeyin!
cicinho54
01.03.2019 09:32
trenin buraya gelmesinde ki tek engel yerel yönetim
Online Ziyaretçiler