Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yüce'den Öztürk'e havuz başında şaka!

Erenler Belediyesi'nin Sosyal Yaşam Merkezi açılışında ilginç görüntüler yaşandı.

01:48   |   03.03.2019
Haber Resmi

  Erenler Belediyesi tarafından inşa edilen Marmara Bölgesinin en büyük spor ve dinlenme merkezlerinden biri olduğu söylenen Erenler Belediyesi Yaşam Merkezi bugün açıldı. 

Düzenlenen açılışta ilginç görüntüler yaşandı.





AK Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem Yüce, Erenler Belediye Başkanı Cavit Öztürk'e havuz başında şaka yaptı.

Renkli görüntülerin yaşandığı bu anlarda Yüce, özellikle yaz aylarında havuz başlarında arkadaşlar arasında sıklıkla yaşanan "Suya atma" şakasını yaptı.

Öztürk'ü kucağına alan Yüce, başkanı bir hayli korkuttu ama suya atmadı.

Yüce ve Öztürk'ün bu sempatik anları orada bulunan herkesin yüzünü güldürdü.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 247768 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12426 kere okundu
YORUMLAR 27 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Murat
12.03.2019 23:44
GÜZEL BİR ŞAKA GELİYONSİZE AZ KALDI
Sakarya54
10.03.2019 15:06
Sakaryayı kimler yönetiyor :))) kim kimin kucağında belli diil.. :)) biraz edep arkadaşlar
mevlüt
10.03.2019 09:55
Adamlarda para var huzur var ...MİLLET AÇ TANZİM KUYRUGUNDA .MİLLET BİM DEKİ POŞETE PARA VERİR HALE GELMİŞ KİMİN UMRUN DA.OYYYY OYYYYYYYY.
Kamil Maden
09.03.2019 08:02
Koca genel başkan yard. Ali ihsan bey in gülme derdi başka şahsımca :) Ekrem bey amcanın kucağındaki Cavit bey i havuza düşürse Ali İhsan bey de diyecek ki öyle olmaz sende düşeceksin,deyip bir tekmede o atsa. Sonra SBB başkan adayı Ali İhsan Bey abi olur. Mizahidir :D
Fenasi
08.03.2019 23:49
Çok sempatik adamlar gerçekten,havuza düşseler daha da sempatik olacaklardı.
adatreni
07.03.2019 08:01
cavit bey hakettiği yerde,omuzlarda fazla duramadı. yandan seyredenlerde pek eğlenmiş onlarada yapsaydı ya başkan sulu şaka birbirlerine su atıp eğlenip milletin haline gülselerdei
Efe Can
06.03.2019 22:34
Allahtan korkun.! Bir tane aklıbaşında adam yok mu orda.? Çocukların havuza girdiği yerin hijyenine neden dikkat etmiyorlar.? Kimse uyarmıyor mu bu insanları.? Orda olan çocukların velisi bana anlatmıştı bu durumu yazık demiştim. Şimdi görünce dehşete uğradım.! Aslında yazacak çok şey var ama çok güzel bir söz belirtmek istiyorum; toplumlar hakettiği şekilde yönetilir.! Demek ki sen bunu hakediyorsun Sakarya. Ama kurunun yanında yaşın yanması bu işin en tadsız kısmı..!
Hoppala Yaz Geldi
06.03.2019 20:30
Hoppalaaaaaa...Koca koca adamlar.
Rahmi
06.03.2019 17:27
sanada bu modeller yakışır sakaryammmm...durmak yok yolaaaa devammmmm....
ÇERKEZ
06.03.2019 14:26
YAZIK ÇOK YAZIK 31 MARTTA SİZE HAKKINIZI VERECEZ O ZAMAN SOĞUK BİR DUŞ SİZE İYİ GELECEK
recep ivedik
06.03.2019 12:46
sakarya halkı seni bu havuzun dibine başkan yapacak.
Can Kurtaran
06.03.2019 08:40
BU ARKADAŞ MI BİZİM SAKARYAMIZI YÖNETECEK?
ss54
06.03.2019 08:03
Ey Sakarya halkı senin büyükşehir belediyeni bu adam yönetmeye talip ..Ayağı kaysa siyasi hayatı bitecek...Rabbim aklımıza mukayyet ol...
sakarya
04.03.2019 10:36
utku zafer
04.03.2019 10:02
SAKARYADA AK PARTİNİN DÜŞTÜĞÜ DURUM. VAY BE REİS BU ŞEHRİ BU ADAMLARA MI EMANET ETTİN
Yazık
03.03.2019 21:58
Millet açlıktan kırılıyor adamların umrunda değil !
Muhahahaha
03.03.2019 16:00
1 nisan şakası yapmasın halk dikkat.
ŞAKA
03.03.2019 13:46
NO COMMENT .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................
ahmet saklı
03.03.2019 13:14
havuzun dibindesin bu bir. kaygan zemin üstünde ayakta kösele ayakkabılar bu iki. dibinde de çocuklar bu da üç. adamı elinden düşürse ne olur kim bilir. büyükşehir yönetmeye talip. ne diyeyim hayırlı işler. asıl sulu şaka 31 martta...
Sakaryalı
03.03.2019 13:14
Milletimi aç, pazar yanıyor. Siz dalga geçmeye devam ediyorsunuz. Söyleyecek çok sözümüz var. Ama 31 Marta saklıyoruz.
Gerdancı
03.03.2019 12:27
Başkanlar (!) çocuklar gibi şendi. Bizi de eğlendirdiler
ADALI HALİL
03.03.2019 12:00
EKREM YÜCE'YE YAŞLI DİYENLER YOK YAŞI 65 OLMUŞTA, EMEKLİ OLACAK YAŞTAYMIŞTA,FALAN FİLAN, BAKIN ADAM ZIMBA GİBİ CAVİTİ TUTTUĞU GİBİ KALDIRIYOR,BU MANAVDA HALA İŞ VAR........
Yunus k
03.03.2019 11:29
Sandık işi tamam heralde ..balkondan havuz başına döndü işler..¿
oblomov
03.03.2019 11:04
evet çok sempatikler ashashas
VATANDAŞ
03.03.2019 11:03
Sayım Ekrem Yüce aynı hareketi Tayyip Erdoğan sana yapsa ne düşünürdün
ÜLKÜCÜ
03.03.2019 10:47
Gülmekten mi sinirden mi karnıma ağrılar girdi bu ne yaa bunlar koca şehri idare edecek koca adamlar öyle mi. palyaçoluk yaptıkları
Çuvaldız
03.03.2019 02:10
Ayy ne komik ne kadar da şirin...Ve de ne kadar halktan :)))) Tövbe tövbeee.Hadi bi de takla atın da gorelim ;)
Online Ziyaretçiler