Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Karasu Belediyesini karıştıran maaş iddiası!

Seçimlere kısa bir süre kala Karasu Belediyesi işçileri kazan kaldırdı. İddiaya göre Karasu Belediyesi'nde görev yapan işçiler yaklaşık 3 aydır maaş alamıyor.

00:58   |   07.03.2019
Haber Resmi

Maaş için defalarca kez birim müdürlerine çıkan ve Başkan Mehmet İspiroğlu ile görüştüklerini anlatan işçiler, mağdur olduklarını anlattı.


İşçiler maaşlarını beklerken, ödemeler konusunda belirsizlik olduğu söylemleri kafaları karıştırdı. İşçiler duruma çözüm bulunması beklerken İspiroğlu'nun, 'Seçim sonrası bakılacak' dediği öğrenildi. 






Belediyede çok büyük huzursuzluk olduğu ifade edilirken, Gazeteci Metin Işıker'e konuşan işçiler, "Maaşlarımızı alamıyoruz. Tam 3 ay oldu. Evimize ekmek götüremiyoruz. Borç içindeyiz. Belediye işçisiyiz ama bizi duyan yok" diyerek konuyu anlattı. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 53002 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 16006 kere okundu
YORUMLAR 15 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
aslında
07.03.2019 15:14
seçim ayağına işe girmişsen bazen maaşın aylarca yatmaz. kolayca iş sahibi oldular ama insanlar işe girmek için ne zahmetler çekiyor. öte yandan bir kaç ay maaş almasan nolur ishak zaten çoğunu işten çıkaracağını ifade ediyor.
vatandaş54
07.03.2019 13:09
Burda herkes konuşuyor ama seçimlerde yüzde 60 yine aynı parti
sami samimi
07.03.2019 12:19
NE OLURDU KARASU SOKAKLARINDA AZICIK ARAŞTIRIPDA ADAY BELİRLESEYDİNİZ. AKPARTİ + MHP % 80 OYU VARKEN BU NE ÇELİŞKİ...İLLA SİZİN ADAMINIZ MI OLACAK...NE OLUR MİLLETİN SEVDİĞİ BİRİ OLSA...NE OLUR.
Tüm gerçekler
07.03.2019 11:04
Karasu belediyesinde maaşlar verilmez işçi evine ekmek alamaz hatta memurun maaşı bile yatmıyormuş. hem çalışıyorsun hem para alamıyorsun birde ishak sarı nın ağzından duyulmasa da kendini karasu da ak partinin sözcüsü olarak görenler ishak gelsin herkesi işten çıkartacak diye tehditler savursun. böyle aşağılık insanları hiç bir parti barındırmasın bence. belediye yönetimi sorgulanıyorsa başkan-başkan yardımcıları ve meclis üyelerini sorgulasınlar.
Temizlik işleri müdürü ne yapar
07.03.2019 10:37
Müdür kendine habiren mesayi yazacaana yanunda çalışanların maaşından ilgilensin.
Çuvaldız
07.03.2019 10:30
Ishak boşuna ellerini ovuşturma sana burdan da ekmek çıkmaz.
Abdullah Çimen
07.03.2019 10:23
karasunun siyasetçileri karasuda ön seçimle değil de sakarya ve ankarada torpille seçilirse olacağı budur. Şu anda aday gösterilen kişide bu torpillilerdendir. sonu malım...5 sene sonra görün...
Hasan Filiz
07.03.2019 10:21
AAH..AH...ULAN NEDİR BU KARASULUNUN SAKARYALI SİYASETCİLERDEN ÇEKTİĞİ...BUNU BURAYA KOYARKEN BUNLARI BİLMİYOR MUYDUNUZ? PEKİ ŞİMDİ GETİRMEYE ÇALIŞTIĞINIZ ÇOK MU İYİ? FAKİR FUKARANIN SON KURUŞUNA KADAR ALMIŞ,,KÖY KAHVELERİNDE, ELİNDEKİ FAKİRLER ÜÇ BEŞ KURUŞ SU BORCU İÇİN HAPSE GİRMESİN DİYE PARA TOPLANMIŞ BİRİ...ADATEPE KÖYÜNDE DEDİĞİ GİBİ KAFA KOPARAN BİRİSİ...NE KADAR DAHA CEZAMIZ KALDI EY ALLAHIM...
Mehmet Aydın
07.03.2019 10:12
Sakarya büyükşehir belediyesi en borçlu 3 il oldu,yapılan bir tek bir baraj,1 milyar nereye gitti,eski para bir katrilyon,bu kadar parayla neler yapılırdı,hükümet kaybetme ihtimali yüksek Ankara ve İstanbul'da tanzim satış yani zararına satış yerleri kurup varlık kuyruğu diye dalga geçiyor,tabi Sakarya cepte keklik gibi,tüm ilçe belediyeleri paralari harvurup harman savurdu,işçilerin bırakın maaşını SSK primleri bile odenmiyor,ama başkanlar kral gibi yaşıyor,biz halkı keriz yerine koyuyorlar.
Akyazılı
07.03.2019 09:57
Akyazıdada durum aynı kimse konusunu bile yapmıyor yazık işçinin alın teri kurumadan hakkını veriniz der (S.A.V) Efendimiz
Sakaryali
07.03.2019 09:09
Aynısını büyükşehir belediyesi yapıyor şuan Ekrem başkanım bu işe el atın iscilere mobbing uygulanıyor büyükşehirde sanki akp ye oy atmasinlar diye .
kertenkele
07.03.2019 06:09
İsipiroğlu kul hakkı yemeye doymadın mı?..Bir de kalkmış tekrar aday oluyorsun..Emekçi'nin alın teri ile dalga geçer gibi ''seçimden sonra bakılacak'' diyorsun..Kapıdaki o makam aracını mı satarsın,neyini satarsın bilemem ama derhal emekçi'nin maaşlarını ödemelisin..Gerçi sen şimdiye kadar çok dünyalık yapmışsındır..O dünyalıklardan verebilrisin..''Biri yer biri bakar,kıyamet ondan kopar..''Sen yerken vatandaş bakarsa birçok şeyi ve senin meşruluğunu sorgulamaya başlar..Öğren bunları...Bak,tanzim satış yerleri bu yüzden kurulmadı mı?..Büyüklerinden örnek al biraz...Vatandaş aç olursa ne yapacağı belli olmaz..
Alicndn