Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

TOKİ'nin sosyal konut projesinde Sakarya yok!

Toplu Konut İdaresi'nin (TOKİ) başlattığı 50 bin yeni sosyal konut projesinde Sakarya'nın 67 şehir arasında yer almaması dikkat çekti. Komşu iller Düzce'de 188, Kocaeli'nde ise 800 adet konut yapılacak.

12:03   |   07.03.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM:-
TOKİ, 67 şehirde 140 projeyle 50 bin sosyal konut projesi yürütecek. 
20 yıla kadar uzayacak taksitlerle vatandaşları ev sahibi yapmayı hedefleyen sosyal konut hamlesinin başvuru detayları ve illere göre projeleri belli oldu. 
Komşularımız Kocaeli, Düzce, Bolu ile birlikte toplam 67 ilde yapılacak sosyal konut projesi içerisinde Sakarya'nın yer almaması dikkat çekti. 

50 bin yeni sosyal konut hamlesinde yer alacak konutlar 2+1 ve 3+1 şeklinde olacak. 2+1 konutların başvuru bedeli 500 lira, 3+1 konutların 1000 lira olacak. 
Kura sonucunda ev sahibi olamayanlar başvuru ücretlerini aynı banka şubesinden geri alabilecek.





TOKİ'nin 50 bin konutluk sosyal konut hamlesinde aslan payını İstanbul aldı. İstanbul'da 5 projede toplam 6 bin 300 konut inşa edilecek.


2+1 konutlar 75 ile 85 metrekare büyüklüklere sahip olacak. Konutların fiyatları 116 bin 400 liradan başlayacak. Bu konutlar için yüzde 12 peşinat istenecek. Buna göre en düşük peşinat miktarı da 13 bin 968 lira olacak. Taksitlerin 388 liradan başlayacağı konutların vadesi 240 aya (20 yıl) kadar uzayacak.


3+1 konutların büyüklükleri ise 110 ile 128 metrekare olacak. 3+1 konutların fiyatları 170 bin 720 liradan başlayacak. Bu konutlar için yüzde 10 peşinat talep edilecek. Buna göre en düşük peşinat miktarı 17 bin 72 lira olacak. Taksitlerin 759 liradan başlayacağı 3+1 konutların vadesi ise 180 ay (15yıl) olarak belirlendi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Ekonomi

Medyabar.com bugun 316207 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8558 kere okundu
YORUMLAR 29 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ADAYA_ADABAZAR
10.03.2019 00:57
arkadaşlar böyle konuşacağımıza imza kampanyası düzenlense bizde buraya bunu getirmeye çalışsak olmazmı ki
kamil
08.03.2019 12:43
hadi yine seçim yine A K P ye oy verin
Oflak DAĞLI
08.03.2019 11:34
azıklar olsun devamlı %50 üstü destek var. Ama enayi yerine koyul. Hiç değilse dar gelirli bölge emeklileri için 2x1 2 katlı bahçeli emekli yaşam evleri projesi geliştirilebilirdi. şehre yakın mahalleler kaynarca otobanı kenarında ucuz arsa temim edilir. Peşinat artı kira öder gibi satışa sunulabilirdi. adayların bile bu vaadi yok.
mert can
08.03.2019 11:15
1 tane bile mi olmaz 50 bin konuttan yazık bu şehre hala devam yuzde 90 oy verin belki 10 konut alırız
bir vatandas
08.03.2019 10:49
merkezde toki ev yapsa olmaz mıydı olurdu bınlerce ınsan kıra oduyor gecınmeye calısıyor. surıyelılere ev vereceklerıne mıllete ev yapsınlar .Onlar hep baska illlerde yapsınlar tanzım de istanbulda basladı nıye baska iller gorulmuyor.
Yaşar ercan
07.03.2019 23:23
Varlıktan dolayı sebze meyve kuyruklarına girenlerin olduğu bu memlekette bize herşey müstehak Sakarya da iktidar milletvekillerinin sadece adı var hiçbir icraatları yok ver mehteri ver oyu başka birşey isteme.Fabrikaların kapansın yine ses etme.
enes
07.03.2019 19:20
Sanki sakaryada toki eksikliği var. Beyin bedeva, camili korucuk tarafına dolmuş 2.5-3 tl. Biniyosun dolmuşa gidiyosun beğenip alıyorsun. Burda konuşanların hepsi boş beleş konuşuyo sırf elektirmek için konuşan bir kaçtane şahsiyet. Başkasına yapılınca kıymetli oluyor. Camili korucuk tarafını beğenmezsiniz hiç briniz orası toki dolu.
Dogrucu Davut
07.03.2019 18:57
Büyüksehir Belediye Baskanligi Dr. Cihan Kolip´e hayirli olsun. Artik Sakarya´miz icin yeni bir sayfa zamani gelmistir.Yahudi zihniyetli akp pacavraya dönmüs, bitmis durumda. Domates-biber-patlican, pazarci-manav dahil herkse suclu ve terörist ama akp sucsuz günahsiz.16 yil tek basina iktidarda sonuc sebze-meyve kuyrugu.
Dilmenli Tatanga
07.03.2019 18:17
Yorum yapacağınıza önümüzdeki seçimde oy atmayın gitsin, Belediyecilik işi gönül işi diye her yere pankart asmışlar, Sakarya ili TOKİ projelerinde yok gönlümüz kırıldı üvey evlat muamelesi gördük evden mahrum kaldık. Artık oy atmamak için geçerli bir sebebimiz var,
YÜKSEL SONGUR
07.03.2019 17:45
SAKIN ŞAŞMAYIN VE KIZMAYIN ÇOK NORMAL SAKARYA ÇANTADA KEKLİK CEKETİ ASSA 5 TANE VEYA 17 0 DAHA NE BEKLİYORSUNUZ ADAM NE GÜZEL ŞIMARMAYIN DİYE YAPMIYOR EVLERİ ZATEN SAKARYA HALKININDA DURUNUN İYİ OLDUĞUNU BİLİYOR.SONRA BAKIN 3.KÖPRÜYÜ YAPTI OSMANGAZİ KÖPRÜSÜNÜ YAPTI AVRASYA TÜNELİNİ YAPTI ÇANAKKALE KÖPRÜSÜNÜN TEMELİ ATILDI IMF BİZDEN BORÇ PARA İSTEDİ BUNLAR SAKARYAYA HİZMET DEĞİLMİ YAPMAYIN BUNLARLA AVUNUN SİZLERE YETER DAHA ÇOKKKK KOCAELİNE BAKIP BAKIP İÇÖ GEÇİRİRSİNİZ SİZLERE RABİA İŞARET YAPILIYOR ANLAYIN
MURAT
07.03.2019 17:26
Çuvaldız lakaplı arkadaş ta rezidans sahiplerini tutuyor zannımca.Ama şişliye gelince yok.
Sakarya Fırat
07.03.2019 16:15
Sakarya olmaz tabi peki neden Yıllar önce TOKİ sakaryadan ayak kestirildi bugün parti yönetimine bakın müteahhit meclis üyeleri mütayit neden toki yapsinki rant bunların elinde vatandaşı düşünen kim Sakarya ya bu zamana kadar ne yapıldı saskinin döşediği borular ve kavşaktaki çiçekler hariç Vatandasi dusunmeyeni vatandaşta düşünmez
Rahmi
07.03.2019 15:29
yıllardır oynanan komediye sesini çıkarmadan yeniden yeniden seçiyosunuz sonrada ağlayıp duruyosunuz....durmak yok yola devammmm....mustahakınızı bulmaya başladınız....kafanızı iki elinizin arasına alıpta biraz düşün artık ya hu....ne diyor CENAB-I ALLAH yüce kitabımız KURANI KERİMDde ''NE KADAR AZ DÜŞÜNÜYORSUNUZ''...ümmeti MUHAMMED siyasi partiler aracılığı ile kutuplaştırılmış ve uyutulmuş durumda ....CENAB-I ALLAH UYANMAYI NASİP ETSİN...
YALNIZ
07.03.2019 15:27
SAKRYADA MÜCAHİTLER MÜTEAHHİT OLDUĞU İÇİN İSTEMEZLER TOKİNİN GELMESİNİ
UGR54
07.03.2019 15:07
SAKARYA HANGİ OLUMLU BİR İŞTE VARKİ ZATEN ŞAŞIRDIKMI TABİKİ HAYIR BASİRETSİZ VE KENDİNİ DÜŞÜNEN MV OLDUĞU SÜRECE BÖYLE DEVAM EDECEK HERKEZ HAK EDİLDİĞİ GİBİ YÖNETİLİR...
Çuvaldız
07.03.2019 14:18
Vatanını com seven rumuzlu adam.Bi kere de o kemeri bizi yonetenler sahsen benim belli ki senin de oy verdiklerin sıksın.Belediye baskanları sıksın,meclis sıksın biz sika sika suyumuz cikti bilader...Geç bu masalları
vatanını en çok seven kişi
07.03.2019 14:02
arkadaşlar ülkemiz büyük bir sınavdan geçiyor büyük bir mücadeleyle karşı karşıya sizin derdiniz apartman dairesimi??? yazıklar olsun size, küffara karşı meydan muharebesi yapıyoruz şu anda biraz dişinizi sıkın kemerlerinizi sıkın 2071 de tüm sorunlar çözülmüş olacak lütfen.
MÜTEAHİT
07.03.2019 14:01
Bir Müteahit olarak gelmesin sakarya ya. Biz yapıyoruz zaten yeterli konut isteyen alır isteyen almaz. Herkes arabalarımıza laf ediyor. Siz de kazanın siz de alın
Ev hee
07.03.2019 13:57
Neden olsunki sakaryada müteahhitler boş arazi bırakmadı sonra ne oldu patladı ellerinde, tokide haklı ev yapacak arazi bırakmadılar...
Gokhan
07.03.2019 13:53
Müstehak. Partiye değil çalışana oy verin. Yil 2019 hala öz yurdunda garip Sakarya .
mevlüt
07.03.2019 12:59
DAR GELİRLİYE KONUT YAPIYORLAR LAKİN DAR GELİRLİDEN%20 PEŞİNAT İSTİYORLAR .. DAR GELİRLİ YANİ A SKERİ ÜCRETLE AY SONUNU GETİREMEYENDEN PEŞİNAT İSTENİRMİ EYYYYYY BİZLERİ YÖNETENLER .. HİÇMİ MATEMATİK DERSİ BİLMİYORSUNUZ ?????DAR GELİR DEMEK A SKERİ ÜCRETE AYIN 20 GÜNÜ ANCAK MAAŞI YETEN VE AYIN 10 GÜNÜ AÇ YEMEYE MAAŞI YETMİYEN A SKERİ ÜCRETLİ DEMEK. DAR GELİRLİ OLUN ANLARSINIZ EV KİRA ZATEN DAR GELİRLİNİN YANİ KENDİ BİLE YEMEKTEN SIKIYOR AŞTAN SIKIYOR EV KİRASINI ZOR ÖDÜYOR BİRDE HANGİ HAKLA % PEŞİNAT NEYLE VEREK SANA %20 PEŞİNATI EYYYY TOKİ ????
Vatandaş
07.03.2019 12:56
Niye sakarya olsun ki?her seçim iktidara desteğini vermiş bir il burası çanta da keklik görüyor burayı iktidar. Normalde ben 5 vekil gondermisim iktidar partisinden ama o iktidar 61 ilin içine beni sokmamis seçtiğim vekiller bu konuda bi çalışma yapmamış diyip seçimde desteğini keser.. ama an9rmal olduğumuz için hep destek tam destek devam.. hakettik hakettigimizide toplum olarak bulduk..
MURAT
07.03.2019 12:55
Veriyorum oyu sakarya.Hemde AKP'ye.zorunuza gitmesin.
Cengiz
07.03.2019 12:54
Suriyelilerin bir aylık nüfus artışı kadar yani. Bir ayda kontenjanı doldururlar
Sakarya
07.03.2019 12:32
Verin oyları sonrada boyle 3 artı bir yerine 3ün birini alırsınız 17 senedir uyanamadınız mezardakıler uyanacak bizimkiler halenda uyumaya devam
Serdivanli
07.03.2019 12:26
Niye olalım ki.Diyecekler ki kat sınırı var ondan.E kardeşim Bursa'da 3 katlı TOKİ siteleri var.Oraya oluyor da buraya neden olmuyor.Burada sorun sadece AKP'ye oy verenlerde değil.Iktidar milletvekillerinin de sorunu.Sakarya milletvekili olmak gösteriş için Amed deplasmanına gitmek değil,halkınin en iyi şartlarda yaşaması için elinden geleni yapmaktır.
DELİ MURTAZA :)
07.03.2019 12:23
BUNLARUN SURİYELİLERE YAPILDIĞINI ANLAMAMAK İÇİN GERİZEKALI OLMAK LAZIM
Özgür kartal