Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Cumhurbaşkanı Erdoğan geliyor!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 19 Mart Salı günü Sakarya'ya geliyor.

17:25   |   11.03.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-: Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan miting yapmak için Sakarya'ya geliyor.


19 Mart Salı günü Demokrasi Meydanı'nda Sakaryalılarla buluşacağı Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın gelişini İl Başkanı Yunus Tever sosyal medya hesabından duyurdu.






Başkan Tever'in yaptığı paylaşımda, "Hazır mısın #Sakarya! Genel Başkanımız, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan 19 Mart Salı Günü Sakarya'mıza geliyor. Demokrasi Meydanında gerçekleşecek bu güzel buluşmaya tüm halkımız davetlidir. " ifadeleri yer aldı.










Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 59487 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 24078 kere okundu
YORUMLAR 103 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
temizlikçi
18.03.2019 12:34
vallahi de billahide ne zaman bir devlet büyüğü gelse belediyemiz çalışıyor. helal olsun.. aylardır yarım bırakılan Sebahattin Zaim Bulvarinda karamn girişimdeki köprü çalışmasına ait pislikler, yol üzerindeki çamur ve batak atıkları 4 temizlik arabası ile temizleniyor. (Benim saydığım 4) neredeydi bu araçlar. neden aylardır temizlemiyordunuz? o çiçekleri mart ortası geldi diye mi dikiyorsunuz 20 kişilik ekiple? yoksa devlet büyüğü gelecek diye mi? Lütfen biri desin ki Yeni gelecek belediye başkanları ekipleri bu şekilde yönetmeyecek. herşey her zaman adaletli ve eşit yapılacak...
x man
15.03.2019 15:50
sakarya da yaşayan vatandaşlar parti ayırtmadan istediği ilk şey hafif raylı sistem.
Köy Meydanı
15.03.2019 13:51
BU DEMOKRASİ MEYDANI KENT MEYDANI MI? HANİ 11 MİLYON HARCANAN 4 DEFA YENİLEME YAPILAN PARALARI BOŞA HARCANAN. ŞEHİR İYİ YÖNETİLMİYOR.ZEKİ TOÇOĞLU GİTTİ EKREM YÜCE GELİYOR NE FARK OLACAK.DEMOKRASİ MEYDANI DEĞİL.KÖY MEYDANI KOYUN İSMİNİ.
Keskin dil
14.03.2019 20:24
Sayın Arkadaşlar..Bu habere yorum yapmak için özellikle bir süre bekledim.Şimdi tek tek saydım.Benden önce tam 99 kişi yorum yaptı..Bunların yorumlarına,beğendi yada beğenmedi diye tıklayan yüzlerce insan oldu..Netice itibariyle yaptığım kaba taslak hesaba göre AKP ye infial %95 oranında,lehte ise % 5 oranında bile değil..Bunu mini bir anket olarak değerlendirirsek,bu AKP nasıl oluyor da her seçimde hep %51.5 oy alıp seçimleri kazanıyor?.Normal hayatta ise dışarıda kimlerle konuşuyorsam herkes AKP ye bela okuyor..AKP Acaba bunu Seçsis diye getirdikleri Amerikan yapımı bilgisayar teknolojisi sisteminemi borçludur?.Yani kısacası TAK FİŞİ BİTİR İŞİ..!!!!!
Tarık
13.03.2019 12:20
Şırnakta kahrolsun pkk.sloganı attıran; Diyarbakırın göbeğinde "Bu ülkenin Kürdistan diye bir Bölgesi yoktur." var diyenler defolup K. Iraka gitsin. diyen başka birini çıkarın. Ona ömür boyu ona oy verelim.. Yok.... Balıkesirde "oylar Kürdistana" diyenle mutlu olacaksanız haydi başka ülkeye...
Serhat
13.03.2019 11:51
Sakarya Büyük Köyü Belediyesi seçimleri. 1 milyonluk şehri köy görünümünden arındıramayan mevcut belediye başkanları ve adaylarına teşekkür ederim. Her yağmur yağdiktan sonra sokakları harika yüzme havuzlarına dönüştüren başkanlara teşekkürler. Yazlık kavşağı gibi bir projeyi dünya problemli kavşakları arasına sokmayı başarabilen başkana teşekkürler. Topca kavşağını 1.5 yıldır bitiremeyen başkana teşekkürler. Adapazarı-Istanbul trenini yok eden yöneticiye teşekkürler. Sakaryaya nostaljik köy havasını yaşatabilen becerikli başkanlara Sakarya Büyük Köyü seçimlerinde başarılar. Durmayın yolunuza devam edin.
Meydan
13.03.2019 09:39
19 MARTA KADAR YAPABİLİRSELER MEYDANI GELİR
cavit
13.03.2019 08:50
Erenlere gel sayın başkanım buraya geldikten sonra ankarada yaşamak istemeyeceksin
ÜLKÜCÜ
13.03.2019 08:04
70 yaşında insanlar 2 lira ucuza almak için domates biber kuyruğuna giriyor ve yüzde 52 buna varlıktan varlık kuyruğu diyor he hadi ordan
oblomov
13.03.2019 07:28
Celladına aşık olmuşsa bir millet İster ezan, ister çan dinlet İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet Müstahaktır ona her türlü zillet ÖMER HAYYAM
Merak ediyorum
13.03.2019 00:28
AK Parti ve MHP dışında, Taksim'de ezanın ıslıklanmasına (sözde polis bariyeri) tepki gösteren başka parti oldu mu? Chp? Hdp? İp? Saadet? Neredesiniz?
Eyyu
13.03.2019 00:16
Babanızı bukadar savunmazsınız.. Savunduğunuz kişiler senelerce fetö ile büyüyüp geri dön hocam çağrısı yapıp eteklerini öpüp ardından kandırılmışık diyerek tek zerre ceza almayanlar.önce bunların hesabını versinler.partili cumhurbaşkanına sonsuza dek hayır. Cumhurbaşkanının görevi belli parti için miting yapmak olmamalı. Heleki o mitingde boy gösterecek olan milletvekilleri aldığınız her kuruş haram olsun. Anca mitingden mitinge seçimden seçime ortaya çıkarsınız. Ne olsa Sakarya cepte keklik.
Adali54
12.03.2019 21:57
Bu kadar Erdogan dusmanligi adami pkk ile ayni safa sokar.Erdogan ve onu secen %52 kaybetsin de vatani bile satariz der bu tipler.Zorunuza gitse de 17 yildir inadina RTE diyoruz.kalles pkk dan oy bekleyip Ataturkun golgesinde siyaset yapip %52 yi tanimayanlar bu memlekette kusura bakmayin otobus koltuguna bile layik degillerdir.kisaca uluyan ulusun kervan yuruyor isterseniz trump da yaniniza gelsin:))))
Kaan
12.03.2019 20:05
Başkanlık sistemiyle ülkece uçtuk
Cans
12.03.2019 19:38
Kent meydanına 20 bin Suriyeli ıraklı iranlı kardeşlerimiz gelecek ve onlara Suriyepark ın ve Suriye millet bahçesinin Suriye kent meydanının tanıtımını yapacak.)
Oğuzhanoğlu
12.03.2019 18:25
ADAPAZARI'INDA GÖKYÜZÜ HELİKOPTER GÜRÜLTÜLERİYLE ŞENLENECEK...
Oğuzhanoğlu
12.03.2019 18:25
ADAPAZARI'INDA GÖKYÜZÜ HELİKOPTER GÜRÜLTÜLERİYLE ŞENLENECEK...
Hadi
12.03.2019 17:57
1.Kriz mriz saaaakın haa bunların hepsi manipülasyondur inanmayın kanmayın.. 2.nee papazı mı alacaksınız vermiyoruz papazı falan kimse alamaz bizden papazı.. 3.doğum evi bitecek raylı sistem gelecek ada treni girecek.. 4.sakarya benim 2.memleketim huzur bulduğum yer. 5.yer altına katrilyon yatırdık her yağmur da daha fazla sel bassın diye Hikayeleri tekrar duymaya hazırmısın Sakarya nın saf çocuğu.
SERDİVANLI
12.03.2019 17:23
NECİP FAZIL KISAKÜREK ŞİİRİ AKARYA VE SAKARYA SAKARYA BENİM İKİNCİ MEMLEKETİM .........VE RABİA İŞARETİ ŞİMDİDEN SÖYLEYEYİM .HA DOĞUM EVİNİ YAKINDA BİTİRECEĞİZ BU ZAMANA KADAR SAKARYAYA ŞU KADAR PARA HARCADIK NAMELERİ.UNUTTUĞUM YADA AKLIMA GELMEYEN VARSA ARKADAŞLAR TAMAMLASIN
fesli KADİR
12.03.2019 17:04
Mahmudrahmani.suriyeli ev istiyor...az bekle şamda cuma namazı kılacağız..fesli kadir imam...hiristiyanlarada RAHIP BRONSON getirecez.
82 Serdivan
12.03.2019 16:48
Serdivan il olsun Sayın Reisim duy sesimizi serdivan il olmayi hakediyor selam ve dua ile...
Şiptor
12.03.2019 16:48
Bakalım şimdi ne boş vaatler verecek gelecek REİSİNİZ olsun ŞAK ŞAKçı bitmez memlekette yazık yazık bu kadar mı körsünüz diyeceğim ama sizde haklısınız siz zaten kimin kayığına binerseniz onun küreğini çekiyorsunuz.ŞAK ŞAKçılar
Mahmod Rahmani
12.03.2019 16:24
sen cok sevyoruz suri senle gurur duyar tayyip baba bizim baba suri dostu bizim biz ev istiyoruz suri daha cok yardım olur bize
Adapazarli
12.03.2019 16:22
REIS. SAKARYAYA GELDİĞİNE GÖRE SAKARYADA SIKINTI VAR..
hendekli
12.03.2019 16:06
mutfak ocağının üzerindeki tencerenin hali iktidarı tepetaklak eder... bizim çiftci kan ağlarken elalemin çiftcisine bayram ettiren iktidarın ömrü çok uzun sürmez. siz hala neyi tartışıyorsunuz?..
Adadan54
12.03.2019 15:39
edepsizler hadsizler saygisizlar Gelen oyle yada boyle bu milletin cogunlugunun sectigi ve devletin en ust makamini temsil eden kisi geliyor.igrenc yorumlarinizi paket yapin kendinize.milleti cahil gorerek bir yere varamazsiniz ve varamiyorsunuz.solun fetonun pkk nin ittifakindan ne hayir gelir.
Haşim Kut
12.03.2019 15:36
KISKANANLAR ÇAT LA SIN. ÇATIR ÇATIR ÇATLASIN. Burada reise sallayanların sur at ını 31 mart gecesi merak ediyorum. ÇAT ÇAT ÇAT LAAAA
mesut
12.03.2019 15:33
Benim anlamadığım bir olay var bu ak partiye oy veren kim bana birisi açıklasın
CemilN.
12.03.2019 15:28
Patron çıldırdı! THY, TCDD, ASELSAN, BOTAŞ, Borsa İstanbul, ÇAYKUR, Halkbank, Ziraat Bankası, PTT, Maden İşletmeleri, kamu arazileri yani kısaca Türkiye olan Varlık Fonu bugün itibariyle satışa açıldı
Puhu
12.03.2019 15:19
Her sene kent meydanını yenileyeceğiz sözü verecek kesin)) Doğum evini bitireceğiz ada trenini getireceğiz yeni kentte raylı sistem kuracağız diyecek. En son da ise AKP ye oy vermeyen din den çıkar diyecek herkesi kandıracak))
Puhu
12.03.2019 15:19
Her sene kent meydanını yenileyeceğiz sözü verecek kesin)) Doğum evini bitireceğiz ada trenini getireceğiz yeni kentte raylı sistem kuracağız diyecek. En son da ise AKP ye oy vermeyen din den çıkar diyecek herkesi kandıracak))
Kalender
12.03.2019 15:10
Her vatandas her insan farklidir, yillar boyu bu topraklarda insan birbirine saygi gostermistir, son 100 seneyi saymassak, ahtirlayin adapazari bile ermeni doluydu, cerkesin lazin manavin herkesin sevdigi sevmedigi seyler farkli kimse kimseyi yargilamaz yada belli etmezdi, ama son yillarda oyle bi hale geldi ki artik Dirilis dizisini izlemeyen bile vatan haini durumuna dustu, yaziyoz ama ucup gittiginin bende farkindayim.
Şahin Şahin
12.03.2019 15:00
Hani diyom bu sefer karayolu ile gelse et balık kavşaından giriş yapsa ERENLERİ söyle bir turlasa ne olurdu acaba.Bende hayal kuruyom.Büyük yalakalar suçları ortaya çıkar diye reisi öyle dolaştırırlarmı.ellerinden gelse uçaktan dostdoğru kent meydanına paraşütle indırirler adamı.
sakarya
12.03.2019 14:48
tarafsız cumhur başkanı oy istemeye geliyor :)
VATANDAŞ
12.03.2019 14:42
Sanırım Beşköprünün temelini atmışt
Rahmi
12.03.2019 13:59
Sakarya üniversitesini biz kurduk der mi acaba.
Cuneyt arman
12.03.2019 13:41
Bir kırkayağın ayakları kadar olmayan karakterler burada toplanmış reise sallıyor.Allah büyük 31 mart gecesi boyunuzun ölçüsünü alacak reis..
veli
12.03.2019 13:28
Bir şekilde Ada Treninin ada garına gelişinin iptal olduğunu Reis e bildirmek lazım. Bunu siyasiler yapamaz biz nasıl yapsak aceba?
Gurbetçi Hendekli
12.03.2019 13:25
Hadi gözünüz aydın. Bakalım Ada Treninin gara giremeyeceğini ilk kim açıklayacak. Sakarya uyuma Ada Treni Adapazarı işi iptal.
murat
12.03.2019 13:22
17 yıldır hezimeti yaşatan.İslam aleminin lideri.Gariban ve yetimin dostu.Büyük insan hoş gelesin sefalar getiresin.
serdivanlı
12.03.2019 13:02
tek gerçeksin sen uzun adam bide şu yandaşlarını bi görsen cok güzel olacak ta görmüyorsun duymuyorsun bizler inandık sizde inanın
ÜLKÜCÜ
12.03.2019 12:04
Reisimiz tektir bu dünyada saraylarda yaşar masasında kuş sütü eksiktir özel uçaklar emrindedir ama ne hikmetse herzaman mağdurdur
Ahmet kahraman
12.03.2019 11:29
Yollar bozuk evet daha geçen Serdivan dan reis oğlu na helikopterle gitmişti mesafe coooook uzazaaaaaakk yaaaa .bitirilmeyen yollar .bitirilmeyen hastane .millet bahçeleri ne ne gerek varsa artık olan oldu yap cak bişey olan zavallı sakaryalimiza oluyor her dönem.
hasan
12.03.2019 11:19
Gel Reis yolun açık olsun zafer bu milletin olsun, Bu millet seni seviyor.
Halis Çelik
12.03.2019 10:59
Hiçbir şey istemiyoruz.TEK İSTEĞİMİZ GELMESİN.Çünkü Sakarya herseçim rekor oy vermesine rağmen istediği hizmeti alamadı.İLİMİZDEKİ FABRİKA VE KURUMLAR SATILDI, YATIRIMLARI İSTANBULA KÖPRÜ BARAJ,HAVAALANI METRO VE MİLLET BAHÇESİ OLARAK YAPILDI.Hatta SAKARYASPORUMUZ SÜRÜNÜRKEN BENİM TAKIMIM DEDİĞİNİZ BAŞAKŞEHİR UÇURULUYOR.Zaten hergün, her saat TV kanallarında görüyoruz ve dinliyoruz.
Tolga
12.03.2019 10:59
Caylarrrrrr
Hazır mısın Sakarya
12.03.2019 10:42
Miting yaparken akp genel başkanı laf söyleyince cumhurbaşkanı. En büyük patates soğan satıcısı geliyor hazır mısın sakarya :) belki buraya da açar bir manav yaaa
Sakarya
12.03.2019 10:18
Bir türlü bitmeyen topça kavşağı ve yollarının halini anlatın,Kadın doğum hastanesinde inşaat aylardır durmuş durumda,kültür merkezi yapılacaktı eskisinin yerine ne oldu acaba?Sakarya nın mahalleleri çukur çamur,çöp özellikle Erenler.50 ye yakın ilin toplamından daha fazla ihracat yapan bir şehir ne halde?Tren gelsin mi gelmesin mi derdinde?Onu yapacaz bunu yapacaz?bu şehir çok daha güzel vizyon projeleri haketmiyor mu?Şehir hastanesi yapılacak filan,önce kadın doğum bitsinde.sahi vaat edilen projeler neler duydunuz mu hiç,biz duymadık?ne yapacaklar?Unutmadan Toyotasa hastanesi kaç yıldır bitmedi.Bu kez oy vermek için çok düşünmek gerekiyor sanırım.Üvey evlat Sakaryam.
Yunus E.
12.03.2019 10:16
Bana biri açıklasın. Hangi devlet lideri şehir şehir gezip OY istiyor? Bu memleketin tek derdi seçim mi? hiç mi problem yok ? Ya ALLAH aşkına nasıl bir uykudasınız siz? Benzin, mazot , dolar ? Ya arkadaş yeter artık yeter. Şu insanların aklı ile dalga geçmeyin ? 2014 den beri devamlı seçim yapılıyor. Ülke ekonomisi çöktü sizin seçim isteğiniz bitmedi ! Devamlı geziyorsun. Bunların masrafı ne olacak DEVLETİN bütün imkanlarını partin için kullanıyorsun. REVA mıdır bu ? Bu milletin vergilerini böyle mi yok ediyorsunuz ! Ben anladım. millet uyanmasın diye il il gezip diğer partileri kötüleyip gözlerinin açılmasını engelliyorsun. Fakat, memleket için hiç bir şey yapamıyorsunuz ! Ekonomik olarak ne haldeyiz....
Maltepeli
12.03.2019 10:15
Ölümüne seninleyiz reis...
vatandas
12.03.2019 10:09
meydan açılısına gelecek galiba anladıgım kadarıyla bıter o zaman kadar demokrası meydanı.Dogum evınıde bıtırebılseler keske bu kadar hızlı .
Burak
12.03.2019 09:46
Reis emeklilikte yaşa takılanlara müjdeyi vermeye geliyor haydi Reis ver müjdeyi sende sevin bizde sevinelim Sayın İl başkanı bu konuyu dile getirmenizi rica ediyorum Reise
VATANDAŞ
12.03.2019 09:45
Başkanlık gelince nasıl uçtuğumuzu anlatır inşallah askeri fabrika satıldı , benzin 7 liraya dayandı , millet patates domates biber kuyruğunda gençlerin yüzde 25 i işsiz herkes bize düşman
Kemalettin
12.03.2019 09:40
Karar yazarı İbrahim Kahveci: "Ekonomide 2019 yılının ortasından itibaren 'bunalım dönemi başlayacak" Herkes hazırliğını yapsın..
MURAT
12.03.2019 09:37
La boş boş klavye kahramanlığı yapmayın.Bu işi çok biliyorsanız elinize geçen fırsatları iyi değerlendireceksiniz.Çok iyi biliyorsanız bu işi alırsınız bu halkın gönlünü REİS siz olursunuz.Klavyeden sallamakla olmuyor bu işler.
Anlayamıyorum
12.03.2019 09:24
Anlamıyorum.. Anlayamıyorum.. Şimdi Her ilde AKP'nin Bir Belediye Başkan Adayı var .. Bu BAŞKAN Adayı Arkadaşlar Kendileri Çıkıp Oy İsteyemiyor mu ? Yoksa İsteyecek Kelime Hafızası yada Kelime Darcı mı yok ki; Sayın Cumhurbaşka nını Yorup Kendileri için OY İSTETİYORLAR.. Yoksa Sayın CUMHUR BAŞKANI ' mı Diyor Siz Oturun Oturduğunuz yere siz bir işi beceremezsiniz ben hallederim sizin yerinize diye ANLAYAMIYORUM..!
ÜLKÜCÜ
12.03.2019 09:13
Söyliyecekleri belli büyüyoruz şunlar bunlar terörist namaza ezana saldırdılar
apsuva
12.03.2019 09:04
hadi yine bir büfe daha geliyor. Anlayan anladı
Havit
12.03.2019 08:46
Şuan birçok Avrupa ülkesinde ve Kanada Abd dahil oturum ve vatandaşlik almaniz için Fetö den hüküm almanız yeterli.. Şimdi burda insanin aklina 2 soru geliyor. 15 temmuz kurgu mu..2.si biz aptal yerine mi koyulduk acaba...
Nankor
12.03.2019 08:40
Kim geliyor? Cumhurbaşkanı RTE mi akp genel başkanı RTE mi? Neyle miting yapacak? Cumhurbaşkanlığı imkanlarıyla mi akp imkanlarıyla mi?
Sakaryalii
12.03.2019 08:32
Reis siz Cumhurbaskani olarak Akp,ye belediye secimleri icin nasil oy istiyorsanız, bizlerde vatandas olarak sizlerden EYT,'YI GORMENIZI,DUYMANIZI,ANLAMANIZI ISTIYORUZ.
Ömer
12.03.2019 08:24
Soylu'nun açıklamalarından sonra; Alman turistler, Türkiye'ye gelmekten vazgeçti.Almanyada tv lerden türkiyeye giderseniz eger ttklanma ihtimaliniz var diye haberler gecti bu hafta.. eserinizle övünün artik..
Tuncay
12.03.2019 08:16
Din sömürüsü de bir yere kadar! İnsanlar eninde sonunda, karınlarının ezanla, türbanla, namazla doymadığını, kendilerini bunlarla oyalayanların, hiçbir zaman kendileri gibi aç kalmadığını farkedecek..!
pijamalışevkethoca
12.03.2019 08:13
Önceden olsa Cumhurbaşkanı geliyor diye sevinirdim. Şimdi oy peşinde koşan, çay çorba dağıtan halini görünce üzülüyorum. Artık bu orta oyunundan sıkıldım. Siz Cumhuru temsil ediyorsunuz. Ötekileştirmeden Cumhura sahip çıkın.
Pukay
12.03.2019 08:12
Gel akpnin cumhurbaşkanı. ilk okulda sınıf başkanı seçimi var. akp li olan çocuğun ailesine destek var diğer çocuğu müfteri fetöcü ilan et.
KIRKALTI
12.03.2019 08:08
O 11 MİLYARLIK MEYDANIN AÇILIŞINIMI YAPACAK ZEKİ BEYE PLAKET Mİ VERECEK SORACAKMI ACABA METRE KARAYE KAÇ GRAM ALTIN DÖŞENMİŞ MEYDANIN HAZİNE Mİ KONMUŞ MEYDANA 100 YIL SONRA BULUNSUN DİYE 11 MİLYAR BU EKREM BEY EĞER BAŞKAN OLURSA SORSUN HESABINI EĞER KOLİP OLURSA KIYAMET O ZAMAN KOPACAK HERKES BİRBİRİNİ SUÇLAYACAK SATACAK FAKAT ÖYLE BÖYLE DEĞİŞİM OLACAK BÜYÜK ŞEHİRDE ÇAMAŞIRLAR TEMİZMİ KİRLİMİ ÇIKACAK ELBET
Kasım
12.03.2019 03:41
Teşkilatlarda moraller cok bozuk herkes tedirgin.. bu secim farkli bir tablo ortaya cikacak.. anketler ise çok kötü..sahada söyleyecekleri tek güzel bir şeyleri yok.. esnaf herseyin farkinda. Yuzlerine gülüyor fakat arkalarından....
YaverE.
12.03.2019 03:39
Beka diye bir sorun yok..el değiştirince ortaya cikma sorunu var herseyin
Mustafa
12.03.2019 03:36
2018 yılında tam 272 bin eğitimli insan türkiyeyi terk etmiş .. haberiniz olsun.
Bahattin
12.03.2019 03:31
Yurtdişindaki haber kanallarinda 15temmuz u bizzat hükümetin organize ettigi haberlerini izliyoruz hergün.. buraya gelenlere direk oturum ve iş veriliyor. Bu iş nasil olur türkiyede 10 yıl hüküm almiş ögretmen doktor mühendis insanlar burada en güzel eyaletlerde oturum ve vatandaşlik aliyor.. Vallahi aklım almiyor..Bu nasil oluyor
Cavit
12.03.2019 03:25
Bir ülkede eğer Hukuk ve Adalet yoksa o ülke batmaya mahkumdur.. Bugun görüyoruz ki türkiyede iflasa doğru hızla gidiyor.. önünüze gelen insanıları içeri doldurusanız kimse bu ülkeye yatirim yapmaz...
Serdivan 54,5
12.03.2019 02:56
Dikdur eyilme sakarya senindir reis-i cumhurum bu şehir seninle gurur duyuyor her secimde her zaman oyumuz sana Allah senden razi olsun sakarya 17 senede cok buyudu cok guzel oldu serdivan cok guzel oldu bu secimde rabbinde izniyle yüzde 80 akp sakaryada tamam bu iş dunya 5den buyuktur hosgeldin sefa getirdin eyy dunya lideri sakarya seni cok ama cok seviyor insallah serdivan sayende il olacak Allah seni beladan korusun amin selam ve dua ile
Numan
12.03.2019 02:18
rahmetli DEMİREL söylemişti ocaktaki tencerenin yıkmayacagı hükümet yoktur..
NeşetPaker
12.03.2019 02:04
Ekonomist Mahfi Eğilmez: Türkiye slumpflasyona girdi.. yani derin bir kriz bu. gelmeyen sıcak paradan dolayı piyasaların kitlenmesi diyebiliriz..
AhmetZeynel
12.03.2019 01:59
Şunu bilin ki akplilerin buyuk bir kısmi namaz bile kılmiyor.. din iman toz duman diyerek iktidarda kalacaklarini cok iyi biliyorlar.. o yzden onu çok saglam kullaniyorlar..millet de saglam yutuyor
RemziSndc
12.03.2019 01:55
Hiçbir mazeretleri, bahaneleri kalmadı, ülkeyi talan ettiler, bitirdiler, kuru soğana muhtaç hale getirdiler, Ellerinde tek kalan ezan diyanet 15 temmuz.onlarinda kimseye faydasi yok
Aliay.
12.03.2019 01:52
Ben hep 50 liralık benzin alıyorum" diyenlere kötü haber..benzine bu gece yine zam geldi.. Bu ay ki 3.zam
Devlet-i ebed müddet
12.03.2019 01:44
Cumhuru Reis gel seni bekliyoruz sabırsızlıkla.Selam ve Saygı ile Allah'ın Rahmeti, Bereketi ve Mağfireti Daima üzerine olsun.Gel Sakarya 17-0 AK Belediyeciliği için hazır.
Israf
12.03.2019 01:00
Her yer ısraf...ben bu işin sonunu hiç iyi görmüyorum.
SAKARYA
12.03.2019 00:51
Gel Reis Ekrem yüceyle beraber çıkın ilk önceliğimiz SAKARYASPOR diyin oyu kapın ( bu şehirde enayi çok ) !
Sakarya
12.03.2019 00:50
Ne verdinizki ne istemeye geliyorsunuz
Sakarya
12.03.2019 00:47
Domates biber fideside getirsınde tanzim yapıp dahatsınlar malum önümüzdeki ay ekmeye başlıcaz sonucta devletimiz çah atladı kendi domatezimizi üretiyoruz hiç bir devletin yapamadığı teklonojiyi geliştirdik
Kamil öztürk
12.03.2019 00:29
Sıkıldık be reis.Gelmenizden de seçimlerinizden de,siyasetinizdende sıkıldık.
Ssssss
11.03.2019 23:48
Sırf kalabalık görünmek için.memleketin her bir yanindan ücretsiz arac kaldirilir.bedava yemek çay dagitilir.onlarca polis baska illerden göreve gelir.sen once belediyelerinin harcadigi bos harcamalardan bahset anlat.birak bekayi.chpyi hdpy saadeti iyiyi.sen beledilerinde yapilan yolsuzluklari anlatta bende sana aslanlar gibi oyumu vereyim.milket ac..
Ferru
11.03.2019 23:42
Kanmayın artık şunlara kanmayın kanmayın mitinge gidenler at gözlüklerini çıkarıp gitsin bu sefer gerçekleri görmezden gelmeyin
Temiz
11.03.2019 23:09
ZEKI TOCOGLUNUN 11 TRILYONLUK MEYDANINAMI GELECEK SORSUN BAKAYIM.11 TRILYON NERESINDE MEYDANIN MILLETIN PARASI NEREYE HARCANDI SORSUN BAKAYIM BEKA DAN BASKA DIYECEGI OLMALI BU PARALAR NEREYE HARCZNDI DEMELI HESAP SORULMALI ADAY YAPMADIM TAMAM CEZALUSINLA OLMAZ
Nadirbaki
11.03.2019 22:44
Gidecem bakalım bu mitingde kaç kişi olacak
Maksudiyeli
11.03.2019 22:18
Reis eğer valiliğe uğrayacaksa arka kandıra yolundan getirin niye diye sorarsa karaman kavşağı yüzünden değil gezinti olsun diye dersiniz...
Av.Hasan
11.03.2019 22:03
Cumhurbaşkanı bir partinin lideri olunca değişen sistemde, devletin tüm imkanları ile belediye başkanları için sokak sokak otobüslerde geziyor ister istemez.Devletin en üst makamının otobüsten poşetle çay dağıtması devlet geleneğimize ters.Heleki meydanlarda x belediye başkanı aman AKP'den olsun diye kendisine oy vermeyen halkının yarısını ötekileştirmesi, halkın kutuplaşmasına neden olmakta.Ülkenin sorunu varsa,ekonomi sorunları varsa bu iş Cumhurbaşkanımızın sokaklarda 2 3 belediye oy alacak diye dolanması ile değil,devletin ve halkın asli sorunlarına odaklanması ile çözülecektir.Partili Cumhurbaşkanlığı sistemi maalesef ki ilkyerel seçimde devletin en büyük temsilcisinin tarafsızlığını koruyamadığı bir sistem olarak karşımıza çıkmıştır.
Çuvaldız
11.03.2019 21:34
Helikopterle değil karayoluyla girsin şehre ve benim beskoprü grisinde kırılan akis parami da örtülü ödenekden getirsin bi zahmet.
Ahmet
11.03.2019 21:23
Hosgelsin de alan kalmadiki nerede yapcaz miting
Eyyy
11.03.2019 21:17
Yok be oy az önce verdik ama olursa haber ederiz.
Halit
11.03.2019 21:08
Türkiye göz göre göre batıyor..Yazık oldu güzelim ülkeye.
Kaan
11.03.2019 21:02
BBP sakaryada reise süpriz yapacak . Bizde reisciyiz ama ali ihsan yavuz sebebiyle.
ALI YILMAZ
11.03.2019 20:52
Şehre direk serdivan helikopter pisti yerine Erenler Topça girişinden Girse bozuk yolları görse, Yada Tek rampasından girse bitmeyen ve duran doğumevini görse yada 32 evlerden dar yollardan girse nasıl olur ?
Selman
11.03.2019 20:26
Ali ihsan yavuzu getirme yaninda yeter oyle firsatcilari getirirsen kendinin sonunu getiriyosun reis
Sakarya
11.03.2019 19:34
Gelsin başımızın üstünde yeri var
send işçi
11.03.2019 19:11
reis atanmışlarıda getir yanında rica ediyorum. şu rezilliğimizi gör artık .d
SAKARYALI
11.03.2019 19:03
REISIMIZ GELSİN HOŞ GELSIN. BU ADAPAZARINI REZILLIGINI ILGISIZLIGINI GÖRSÜN. SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ COK SÜRÜNDÜN SAKARYA AYAGA KALK DİYORDU. SAKARYA ADAPAZARI SÜRÜNMEYE DEVAM EDİYOR. GEREĞİNİ YAPAR INŞALLAH.
Gokhan bayrak
11.03.2019 18:56
Hoş gelirsin sefalar getirirsin.
Emirhan
11.03.2019 18:34
torbaları hazırlayın kömür geliyor
Memo
11.03.2019 18:19
Haşmetli dünya reisi efendi hazretleri keşke bizim sokaktan da geçse. Sokagimizin imanı artar bereketlenir.İcim içime sığmıyor cepte para yok ama seviyorum.. Açlıktan ben oleyim bakarım reisimize. Dünya reisi.. Reeecep tayyyip erdoğannn Recep Tayyip Erdoğan.. batı bizi kıskanıyor.
Ada54
11.03.2019 18:13
Bugün yol çizgileri yenileniyor Du he sebebi anlaşıldı çalış belediye çalış durmak yok.
Online Ziyaretçiler