Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Bahçeli'den Tank Palet tepkisi: "Yalancılığın daniskası"

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, özelleştirme kararı ile Tnk Palet Fabrikasının satıldığını ifade eden CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'na sert sözlerle yüklendi

10:56   |   13.03.2019
Haber Resmi

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Dr. Devlet Bahçeli, seçim çalışmaları kapsamında Kırıkkale Demokrasi ve Cumhuriyet Meydanında miting yaptı. 

Burada vatandaşlara hitap eden Bahçeli, Tank Palet Fabrikasının (1. Ana Bakım Komutanlığı) özelleştirme kararı ile ilgili dikakt çeken açıklamalar yaptı. 





Bahçeli, 20 Aralık 2018'de Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararıyla özelleştirilen Tank Palet Fabrikasının satılmadığını, işletme hakkının 25 yıllığına devredildiğini söyledi. 


Kılıçdaroğlu'nun eleştirilerine yanıt veren Bahçeli, şöyle konuştu: 


YALAN RUHUNA İŞLEMİŞ 
"Kılıçdaroğlu tek ayaküstünde bin yalan söylüyor. Zira yalan ruhuna işlemiş, zihni melekelerini istila etmiş. Sakarya'daki Tank-Palet Fabrikasının satıldığını söylüyor, yalan. Ortada satış falan yokken var diyor, yalan. Bir başka ülkenin ordusuna verildiğini söylüyor, yalan. Trump'a tepki göstermediğimizi söylüyor, yalan. Sandık ittifakından bahsediyor, demokrasi güçlerinden söz ediyor, tamamen uydurma, bütünüyle hayal mahsulü. Kılıçdaroğlu'na soruyorum: Yabancı güçlerden silah alsak daha mı iyiydi? Savunma sanayinde yerlilik ve millik oranının yüzde 68'e çıkması mı seni üzüyor, bu mu uykularını kaçırıyor? Ülke kaynaklarının verimli kullanılması seni huzursuz mu ediyor? 


YALANCILIĞIN DANİSKASI 
Bir defa Sakarya'da kurulu bulunan ve Milli Savunma Bakanlığı Askeri Fabrikalar Genel Müdürlüğüne ait olan Tank-Palet Fabrikası satılmadı, yalnızca işletme hakkı 25 yıllığına devredildi. Satış yokken var diye çığlık atmak yalancılığın daniskasıdır. Kılıçdaroğlu ve zillet ortaklarına baksak, yabancıların eline avucuna mahkum olmamız kaçınılmazdır. Aziz Atatürk manda ve himayeye hasımdı. Bugünün CHP'si manda ve himaye hayranı. Aziz Atatürk tam bağımsızlık yanlısı idi. Bugünün CHP'si tutsaklığa meraklı. Aziz Atatürk emperyalizmin amansız düşmanıydı. Bugünün CHP'si emperyalizmin taşeronu. Şunu biliniz ki, aziz Atatürk yerinden kalksa bunların alayını müstevlilerle birlikte kovalar, yakaladığı yerde de denize dökerdi." 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 333777 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6914 kere okundu
YORUMLAR 52 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Selami
14.03.2019 16:37
Hadeple yanyana durmayıp erken emeklilik yasasını destekleseydin ne güzel şımdı malulen emekliydin.kimseye yaslanmadan geçinir gidersin.
kamil turna
14.03.2019 13:23
muhalefet partisi olup da tank paletin özelleştirmesini savunan ve milliyetçi olup da 'Andımıza' bilr sahip çıkamayan eline verilen metinleri bile okumaktan aciz başka lider car mı ki
sakarya
14.03.2019 13:01
Devlet Beyin bu kadar küsme olacağını bildiği halde Beka için bu kararı alması tam bir devlet adamının alacağı karardır ve bunun sonucunu 20 sene görecez ve Devlet beye dua edecez
Cesurkartal
14.03.2019 11:34
Sayın Devlet Bahçeli sana verdiğim oylar haram olsun. Çok daha şeyler yazmak istiyorum ama neyse...
Yusuf bozkurt
14.03.2019 10:46
Sen chp yi bırakta mhp yi ülkücüleri nasıl böldün onu anlat. Peki sayın bahçeli atatürk yerinden kalksa chp yi denize dökerde Rahmetli BAŞBUĞ yerinden kalksa sana ne yapardı bir de onu soyle bakalım birde onu anlat bakalım.
MAHİR
14.03.2019 10:42
bisküvittttt dagıtın reisle belki verriz. Dün Al hilali ver Bilali diyordu ne çabuk dönüyor bu Bahçeli yavvv.:):) eyyy gidi Koltuk ne Tatlıymışş Ya.bırakamıyor Bir oturan o koltugu:)))
B.K:
14.03.2019 09:38
Andımız kaldırılırken, kamu kurumlarından TC yazısı kaldırılırken, askeri fabrika özelleşirken Salih Müslime kırmızı halı serilirken ses çıkarmayan engel olamayana ben milliyetçi demem
kertenkele
14.03.2019 08:55
yorumcu
14.03.2019 08:30
eyyyyyy bahçeli. genel başkanlık görevini 25 SENELİĞİNE BANA VERSENE.BAKALIM KİM YALAN SÖYLÜYOR....AKP SENİN KADAR YALAN KONUŞMUYOR.....
HAS ÜLKÜ
14.03.2019 08:08
ÖNCE CHP YE İSTEPNE SONRA AKPARTİYE KOLTUK DEĞNEĞİ BU BAHÇELİ TEK BAŞINA YAPAMIYORMU ACABA SEÇİMDEN ÖDÜMÜ PATLIYOR. EKMELETTİN İÇİN OY TOPLARKEN KILIÇDAROĞLU KANKANDI SİYASET HAYATINDA ÇOK DÖNÜŞ YAPAN YOKRTUR SENİN GİBİSİ BAKALIM BİRDAKİ SEÇİMDE KİME DÖNECEKSİNİZ O SES TÜRKİYE GİBİ OLDUN BE BAHÇELİ.
nereden
14.03.2019 08:00
Tek Millet,Tek Vatan,Tek Bayrak,TEK parti OLSUN MHP yi Kapatın AKP olsun Çünkü başındaki Emekli Amcam ARTIK siyaset ÜRETMİYOR.Zaten partinin işletme hakkını devretmiş:))))ŞEKİL a Koltuktan nemalanıyor sadece.
Eyyy
13.03.2019 23:47
Nasıl haala hakli gibi doğru şeyler yapıyormuş gibi cikipta konuşabiliyor? Ülkü culugu bitirdin sen dik durumumuzu. Anlamıyorum n3 değişti bu kadar kısa sürede helede söylediğin onca sözler var ken sen unutmuş olabilirsin saygı duyarız ama biz unutmadık. Işleri bitince sen ne olacak onu merak ediyorum.
Turan
13.03.2019 22:09
Aksimizi geri gelmesi için neden olumlu oy kullanmadınız sn bahçe
fesli KADİR
13.03.2019 20:50
Bahceli 5 harfliler demiş. 1.KEMAL BELGIN. 2.HINCAL ULUC. 3.GUVEN TANER. al sona 3 tane bunak. Uzaklarda arama. A.SPOR.yandaş yaz.
fesli KADİR
13.03.2019 19:52
Bahceli 5 yerliler demiş. Meral. Kemal. Temel. Ekliyelimmi altına. CEMAL.engin yurt. Karabük yenicede ne diyor.CEMAL .dinle.
Adnan
13.03.2019 19:51
Sahibinden satılık devlet hemide bahçeli.unutmadan sen ip atlamaya devam
fesli KADİR
13.03.2019 19:44
Bahceli senmi yalancisin.milletvekilin cemal enginyurtmu.
fesli KADİR
13.03.2019 19:42
Sayın bahceli. Yer karabük yenice. Mhp.ordu milletvekili. Cemal enginyurt. Seçmene diyorki.akp 17 yılda ne yaptı. Geçin onları diyor Meydanda halka. SENIN PLAK CIZIK. SEN milletvekiline sahip çık.
Sakarya lı
13.03.2019 18:20
Oldu olacak partinin amblemini de değiştirin bari bir tek o kaldı onu da yapın da tam olsun
cdvdet terzi
13.03.2019 18:12
Tarih seni hain diye yazacam Turkiyenin bir tek sorunu var oda Bahcelidir
Emirhan
13.03.2019 17:38
koyu ülkücüyüm hayatımda hep mhp ye oy verdim sen aldatıldık kandırıldık diyen herkezin kandırdığı adama kanıp ülkücülüğü ayaklar altına alan birine yani sen mhp nin başında olduğun sürece ben oylarımı dondurdum.
hendekli
13.03.2019 17:26
sen her hareketin her sözünle gönlümüzü kırmaya devam ediyorsun lütfen artık sus inan zerre kadar sana inancımız kalmadı yazık ettin partiyi yazık ettin bizleri
Keskin Dil
13.03.2019 16:36
BAKINIZ SAYIN ARKADAŞLAR,HEMŞEHRİLERİM..Aşağıda,habere onlarca yorumlar yazılmıştır..Yorumlardan tek biri bile Bahçelinin lehinde olmayıp bilakis aleyhindedir..Tüm yorumcuların yorumları istisnasız son derece doğrudur..Yüzlerce kişi ''beğendi'' butonuna tıklarken,buna karşılık ''Beğenmedi'' butonuna körü körüne tıklayan zavallıların sayısı 8 veya 10 kişiyi geçmemektedir.Bu haber sayfasını bir anket safyası olarak görüp değerlendirirsek,millete artık cumhur ittifakından gına geldiği açık seçik anlaşılmaktadır.Bu durum bize 1 nisan sabahı çok şeylerin değişeceği müjdesini verebilirmi acaba?
VATANDAŞ
13.03.2019 16:30
Askeri milli fabrika satılırken, andımız yasaklanırken, haburda megri megri yapılırken bekaa milliyetçilik yok seçim zamanı bekaa yapmayın yapmayın 3 ay önce herkes kendi yoluna derken devletin bekaasını neden düşünmediniz derler adama
Şahin Şahin
13.03.2019 16:15
Eğer bu adam partıyı sağ bırakırsa genel başkanımız Mansur YAVAŞ.Adam gibi adam.
ÜLKÜCÜ
13.03.2019 16:00
Gülüyorum ya bir zamanlar birilerini Haliçte deterjanla yıkıyordu şimdi başkalarını denize döküyor Allah ım aklıma mukayyet ol takip edemiyorum artık dün başka bugün başka
Maltepeli
13.03.2019 14:54
Başbuğumuz sen ne dersen o.
Sessiz BOZKURT
13.03.2019 14:46
Konussam tesiri yok,sussam gönül razı değil.Dustugumuz durum ortada yazık bize
ÜLKÜCÜ
13.03.2019 14:22
Yola çıktıklarını terkedip yolda bulfuğun elrştirfiğin insanlarla yürüyorsunuz
Birdost
13.03.2019 14:22
Evet bu tank palet fabrikasi satilmadiysa eğer neden BMC ye 25 yıllığına işletme hakkı devredildi.tank palet isletemiyor muydu .fabrikada işler yürümüyor mu du . Sıkıntı neydi de hiç ihaleye çıkmadan şapkadan BMC çıktı. Şimdi devlet bu fabrikayı büyütmeye gücü yetmedi mi.bundan sonra o fabrikaya BMC elemanı olarak mı girecekler.25 yıl sonra içerideki kamu calisanları emekli olup gideceği için 25 yıl sonra hangi kamu elemanı kalacak ta devlete devr olacak. .bu olaya kim inanır. ..
ercan
13.03.2019 14:12
EYT dediler RET staj sigortası RET vatandaş için yapılmaya çalışan tüm iyi şeyler için RET yada çekimser kaldınız.Bir MHP li olarak şaşkınlıkla izliyorum.Bu seçimlerde asla ve asla size oy atmayacağım.Vucudun %90'ı su olduğu gibi siyasetinde %90 yalan olmuş.Artık inanmıyorum size.NOKTA.
Veteriner Mehmet
13.03.2019 13:55
Sen bozkurtlarınla gez ben eşrefi mahlukla geziyorum, ağzindan salyalar akanlarla işim olmaz kafatasçılar diyen hergun kandirildik aldatildik diyen birinin peşine düştün ya tüm parmaklarımı kesseler, bugune kadar bozkurt olarak yaşayan ve ölen kardeşlerimin içi sızlamasın diye sen gidene kadar MHPye oy yok!!! Sen degilmiydin RTE sana ülkücü kardeşlerim diye seslendiginde hadi ordan sana MHP'den tek menfaat yok olamaz isine bak diyen? Ne oldu ne olduda üçhilal ampul bayragını kabullenir oldu. Canlı canlı heryerimi kesseler ben şanlı bayrağı hiçbiseye degismem varsın taksim meydaninda assınlar dönen namerttir. Mehmet KANKARDEŞ!!!
Kasım Öztürk
13.03.2019 13:53
Cem Yılmaz bile sizin kadar komedyen olamaz.Yazık ülkücülere,seni halen partinin başında tutuyorlar.
Sefer seçer
13.03.2019 13:36
Af dedin, Andımız dedin,Eyt dedin daha birçok şeyden ÇARKETTİN.Ya sen gelde sana verilen Taraklı yı kurtar.
fesli KADİR
13.03.2019 13:17
Sayin bahceli ..eğer 31 martta her şey düzelecek ise.beka olacaksa .ekonomi.işsizlik.suriyeliler.her şey iyi olcaksa.tüm belediyeler sizin olsun..yanlız bu ülkenin yarısını vatan haini demeyin.abiyi kardeşe .babayı oğula kirdirmayin.bir insanın sulalesinde akpli.chpli.hdpli.iyi partili olabilir.sana oy veren vatansever.sana oy vermeye ne HAIN demeyin .yani ben VATANSEVERIM.abim vatan haini
pinokyo
13.03.2019 13:14
bunlarda akp den iyi yalancılıgı ögrenmişler ip atmaya benzemiyor devlet bahçeli.
Serdivan
13.03.2019 13:09
Eyyy Bahçeli sen partinin başında kalmak için herşey yaparsın şimdiki gibi akp'nin kollarının altında yaşıyorsun seçimi seçimlikten çıkardınız vatandaş partisinden ikra etmeye başladı bir ittifak çıkardınız kendiniz seçimlerden korktuğumuz için bu ittifakı çıkardınız bizler Atatürk'çüyüz bizler vatanını koruyan kişileriyiz.
BURAK
13.03.2019 13:01
Yazıklar olsun cenabı rabbilalemin bızı helak olanlardan eyleme inşallah cok pişmanım .
fesli KADİR
13.03.2019 12:56
Sayın bahceli..senin andimiz .rahip brosnan için söylediklerini tv izledim..inan tüylerim diken oldu..herkes yoluna dediğini de unutmadım.her yerde aday cikartacaz diye..bunları yakın zamanda yaptin 3 ay evvel..ne değişti.3 ay evvel beka yokmuydu.cumhur ittifakini desteklesin.tamam..bu çelişki neden..siz ..süleyman soylu .numan kurtulmuş en fazla hakareti yapıyordunuz.yalanmi..Sayin bahceli.trenden inan eski akpli.bakan.vekil.başbakan.cumhur.başkanı.NEDEN TRENDEN INDI.ve siz neden trene bindiniz
Gercekçi Manav
13.03.2019 12:55
Ey Bahçeli seni adam zannedip yıllarca peşinde koşup,her yerde seni savunduk.meğerse sende şimdi peşine takıldığım o zat gibi projeymişsin.Bu memleketi ve davamızı sattın.Rabbim seni bildiği gibi yapsın,düş yakamızdan. Git evine çay demle .Artık yeter bu davayı ve memleketi sevenler ve Allah korkusu olanlar başa gelsin artık...
muallim54
13.03.2019 12:54
''Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz.''
Vatandaş
13.03.2019 12:43
Vayyy ne güzel devir!. Gel bakalım falanca (benim ) iş adamı. Al bu -muazzam- fabrikayı 25 yıl kullan, sonra kim bilir ne olur. Hukuk devletinde böyle birşey olabilir mi?. Ne hallere kaldık!.
Ülkücü
13.03.2019 12:29
1980 öncesi Vatanımız için ölümüne çalıştık ve halâ çalışıyoruz. Çalışmalarımız boşunamıydı. Koltuk için çalışan sözde ülkücüler çok tehlikeli.BİZDE DAVADAN DÖNMEK YOKTUR. Bu nedenle ülkemizin geleceği için endiseliyim
ada
13.03.2019 12:08
20 yıl sana oy verdim koltuk sevdan ülke sevdandan daha ağır basınca İYİ partiye oy verdim sen koş akp nin peşinden yakındır sanada bi tokat atarlar sanki hükümetin bakanı gibi savunuyor yazık yazık
Ülkücü
13.03.2019 11:51
Yıllardır sana verdiğim oylar haram zıkkım olsun bu kadar da dönülmez. Tamam chp kötü akp kötü sen niye aday çıkarmadın sen niye hırsız arsızla işbirliği yapiyorsun. Apo yu asamadığında anlamalıydık senin ne oldugunu.
İsmail
13.03.2019 11:51
Yazıklar olsun,.............. bir açıklama, sen nasıl bir milliyetçisin ................Ötekilerini o malum şahısları anladık Siyonistlerin proje adamları. O zaman sen nesin. Hakkında bir kitap yazılmıştı yazana sövmediğimiz kalmamıştı. Lan gidip adamdan özür dileyecem. Adam malesef haklı çıktı. Rahmetli Türkeşten sonra Ülkü Ocaklarını bitirdin, şimdide partiyi bitiriyorsun. Ödevini güzel yapıyorsun helal olsun.
ÜLKÜCÜ
13.03.2019 11:51
Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyim
Tarafsız göz
13.03.2019 11:37
Ya ne alakası var anlamadım. Kılıçdaroğlu Fabrika ordunun olmaya devam etsin diyor. Bahçeli dışardan alsaydık daha mı iyi olurdu, diyor. Kılıçdaroğlu fabrika milli olarak kalsın diyor. Bahçeli, chp mandacı diyor. Kılıçdaroğlu fabrikayı katarlılara sattılar diyor. (alan firmanın yarı hissesi katarlıların. Ve bu gizli bir bilgi değil. Net.) Bahçeli, Kılıçdaroğlu'nun fabrika katar ordusuna satıldı diyerek yalan söylediğini iddia ediyor. Kim yalan konuşuyor. Kim doğru konuşuyor?
Yesiltepeli
13.03.2019 11:27
Bunca yıl peşinden koştuk hizmet ettik tam bir ..........
Ali Kara
13.03.2019 11:19
Türk ordusuna TANK top silah üreten devletin milletin ordunun namusu SAKARYALILARIN FABRİKASINI katarlılara verdiniz.yıllarca peşinden koştuğum fikirlerine inandığım saygı duydüğum SEN türkmen beyi nasıl bir MILLIYETCISİN.Yoksa katar türk şehri KATARLILAR türkmenmi oldu bizim haberimiz yok.
Ülkücü
13.03.2019 11:19
Yıllardır sana verdiğim oylar haram zıkkım olsun bu kadar da dönülmez. Tamam chp kötü akp kötü sen niye aday çıkarmadın sen niye hırsız arsızla işbirliği yapiyorsun. Apo yu asamadığında anlamalıydık senin ne oldugunu.
Mustafa Demir
13.03.2019 11:18
Niye 25 yıl?Niye Katar?Niye MBC?Siz inansanız bile ,biz inanmak zorunda değiliz!
Online Ziyaretçiler