Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

İYİ Partili Koray Aydın: "Büyükşehir ve Adapazarı'nı alabileceğimiz gözüküyor"

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, seçim çalışmaları kapsamında geldiği ilimizde basın mensuplarıyla buluştu. Aydın, anketlerle ilgili iddialı konuşarak, Sakarya için "Şuan hem büyükşehiri hem de Adapazarı'nı alabileceğimiz gözüküyor" dedi.

15:40   |   13.03.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi

MEDYABAR.COM:-
İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, seçim çalışmaları kapsamında bir dizi ziyaretlerde bulunmak üzere Adapazarı'na geldi. İlk olarak partisinin il binasına gelen Aydın, burada basın mensuplarına açıklamalarda bulundu...


İFLAS ETMİŞ TÜCCAR GİBİ...
Sakarya'nın iflas etmiş tüccar gibi yönetilen iller arasında olduğunu ifade eden Aydın, "Sakarya, Ankara, Bursa buraları kim yönetiyor? Mevcut hükümet yönetiyor, iktidardaki partinin belediyeleri. Borç batağına saplanmış Kocael, Sakarya, Ankara ve Bursa ilk dördü saydım size. Tamamı Ak Partili belediyeler. İflas etmiş tüccar gibi yönetilen yerler bunlar. Buraları bu halde yönetenlerin heralde söz hakkı olmaması lazım. Bizim gelecek arkadaşlarımız o problemleri çözer inşallah" dedi. 






İDDİALI AÇIKLAMA
Tüm illeri takip ettiklerini belirten Aydın, "Büyükşehir statüsünde bizde olan tüm illerde iddialıyız. Dün Trabzon'da tarihinin en büyük mitingi oldu. Tüm illerde olan iddiamızın yansımalarını görüyoruz. Aynı şey burası için de geçerli. Şuan ankette hem Büyükşehiri hem de Adapazarı'nı alabileceğimiz gözüküyor. Şuanda 4 yeri alabileceğimiz gözüküyor" diye konuştu.


"TANK PALET SAKARYA'YA YAPILAN EN BÜYÜK HAKARETTİR"
Cumhurbaşkanı kararnamesi ile özelleştirme kapsamına alınan Tank Palet fabrikası ile ilgili de konuşan Aydın, "Bir insanın milli olabilmesi için temel parametreleri vardır. Sakarya'da Tank Palet fabrikanız elinizden alındı, götürdüler Katarlara verdiler. Zaten hükümetin de bu Katar ile olan ilişkisi bana göre şüpheli bir ilişki. Arada öyle bir geçirgenlik oluştu ki ben bu işlerin arkasında bir şey olduğunu düşünüyorum. Ama elimizde veri olmadığı için bir şey söylemeyeceğim. Satacak başka bir yer mi bulamadık? Elimizde olanı geliştirmek gibi bir fırsat varken özelleştirme adı altında bu işi götürmek Sakarya'ya yapılan en büyük hakarettir" diye konuştu.


İKTİDARI ELEŞTİRDİ
Türkiye'nin tarihinin en yüksek faizli parasını kullandığını ifade eden Aydın, "En tepeyi aldı zaten tek adamlık üzerine bir düzen kurduğu tartışılıyor, konuşuluyor. Hem hazinenin hem maliyenin başına damadını koyarsan dünya finans çevrelerinde bu şüphe ile bakılan bir konu olur. Zaten öyle oldu, şuanda Türkiye tarihinin en yüksek faizli parasını kullanıyor. Neredeyse uluslararası piyasalarda kendi rakamlarına göre tefeci eline düşmüş bir haldeyiz. Çok yüksek faizlerle para kullanıyoruz. Vatandaş bundan banane diyor, seni çok ilgilendiriyor çünkü sen ödüyorsun o parayı. Vergilerinle sen ödüyorsun, senin lokman küçülüyor, senin hayat alanın daralıyor. Böyle bir şartlar içerisinde vatandaşın imdadına, açız feryadına cevap veremeyen siyasal iktidar tüm bu gerçeklerin konuşulmasını istemiyor, bu işin üzerini bir şalla örterek, bugünkü mahalli seçimi savaş tamtamlarının çaldığı bir havaya sokarak, bu gerçeklerin konuşulmasından kaçıyor" dedi.


SONUCU KARARSIZLAR BELİRLEYECEK
Yaklaşan 31 Mart Mahalli İdareler seçimleri ile ilgili konuşan Aydın, "Büyükşehirlerde hiç bir seçimde olmayacak kadar kararsız seçmen öne çıkıyor. Mesela Düzce'de 29.7 kararsız çıkıyor. Bu kadar kararsız olur mu? Normalde olmaz, bence onlar kararlı ancak korkusundan söyleyemeyenler, ben onları biliyorumki AK Parti'yi sandığa gömecek olan kitle o kararsız kitle. O kararsız kitle sandığa gömecek inşallah. Aynı şey Sakarya için de geçerli. Kocaeli'de de kararsız kitle var. Bu kararsız kitlenin sonucu tayin edeceği bir seçim atmosferinde olduğumuzu düşünüyorum. Ankara ve İstanbul'u kaybettiler onu da söyleyeyim ondan haberiniz olsun. Ankara'da Mansur bey aldı. Adamların çaresizliğini görmüyor musunuz her gün bir taklayla, iftirayla geliyorlar. Ekrem İmamoğlu da tuttu. Müthiş bir yükseliş ile öne geçti. Ben daha da iyi olacağını düşünüyorum" ifadelerini kullandı. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 60307 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7809 kere okundu
YORUMLAR 33 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Çarkçı kelam
15.03.2019 00:52
1 Nisa?n sabahı Sakarya?ya gelsene biraz gülelim sana:))
santral
14.03.2019 12:56
o kadar kolaydı zaten Sakarya yı almak. Sakarya kaledir; neyle gelirseniz gelin sarsılmaz bile. iftiracı umut tacirinden başka birşey değilsiniz...
emin
14.03.2019 12:44
Koray Aydının söylediklerine sağ yanındaki vekili sol yanında il başkanı pek inanmış görünmüyor.Başlar aşağıda ve düşünceli ..
Esin
14.03.2019 11:05
Erenler? Çaybaşı yeniköyde neden protesto edildiniz?
sakarya54
14.03.2019 10:46
anap dyp hepsi bi zamanlar iktidardı..öyle herkes her seçim aynı partiye oy atsa...tank palet gitti..domates mazot uçtu...millet faturasını zor ödüyor..esnaf siftahsız dükkan açıyor...kapıyor..önceki seçim akp ye oy verdim ama beden su yok artık..sokağa çıkmayan sırça köşkte yaşayanlar halkın kime oy vereceğini anlamaz.15 temmuzda sokağa bunun için çıkmadım ben..vatan millet için çıktım bi daha darbe olmasın diye.bu millete bu kadar zam revamı..buyuk firmaların vergisini sil...biz faturayı zor ödiyelim..suriyeliere maaş bağla biz aile geçindirmeye çalışalım...yüreğin varsa moderetör bu yorumu yayınlarsın...Suriyeliler parklarda yayılmasın yeter...
mustafa uzun
14.03.2019 10:11
UMUT TACİRİ OLMAK ZOR İŞ..FOTOĞRAFA BAKIN POZİSYONU NET ANLATIYOR..FAZLA SÖZE GEREK YOK..
SelKara
14.03.2019 10:00
Sandıklar açılana kadar herkes her yeri alır kuraldır bu ama sandık açılınca iş değişir. Hayırlısı olsun vesselam.
Bulent
14.03.2019 09:55
Hadi siyaset bilmiyorsunuz, matematiktende bi habersiniz. 2014 yerel seçim AKP % 58+MHP %26 = %84 2014 yerel seçim CHP %9,3+Saadet %3,1 = %12,4 2019 genel seçim AKP %57,36+MHP % 13,57= %70,93 2019 genel seçim CHP %13,47+İYİ %9,47+Saadet %2,07 =%25,24 Bu tabloyu değiştirebilecek neyiniz var Milleti aptal yerine koymayın söylediğinize önce kendiniz inanın.
Sakaryali
14.03.2019 08:18
Koray aydin cahilsin zır cahil katari yonetenleri oraya osmanlı zamanında yerleştirildiler suud hanedanlığına karşılar diye katar bizim için onemli sen yalan söylemekten başka birşey bilmediğin için anlatiyorsun devlet tank yaparsa başka ülkelere satış yapamaz uluslar arası anlasmalar var belli bir kısmı onun için kiralandı aklımızı kaybetdeniz yalan söylerken cahil herifler
Kasım
14.03.2019 08:14
sakaryayı alsanız ne olur almasanız ne olur önemli olan 3 büyük şehri alın yeter
Çarkçı kelam
14.03.2019 00:34
Daha dün traş oldum ama burdada çok berber varmış söyleseydiniz olmazdım Atma Koray:)
hakan bolat
13.03.2019 22:40
cumhurbaşkanının sayesinde sakaryadan vekil çıkardınız 600 vekil olayı olmasa meclis hayaldi
Umut Güzel
13.03.2019 22:07
Bende rüyamda kahire sarayına paşa olmuşum. Olur böyle Allah hayır etsin.
Öğrenci
13.03.2019 20:29
Bu sözlere sadece gülünür. 1-İpinizin geçen seçimde aldığı belli 2-Türk seçmenini senelerden beri adetidir. Anketlere tercihini açıklamaz. Her seçim anketinde kararsızlar en az %20 bandında çıkar geriye dönük seçim anketlerini bakın tavsiye ederim. Ha bakmışken sonuçlara da bakın. 3-bir insanın yerlilikten ve millilikten bahsedebilmesi için ülkücülere işkence eden babasıyla gurur duyan başkan adaylarını desteklememesi lazım. Koministlere pkk sevicilere destek olmaması lazım. 4-Allah selamet versin.
bidost
13.03.2019 19:49
Fotografta Koray AYDIN'ın yanında bulunanların yüz ifadesinden :( kesin kazanacakları anlaşılıyor
goralı
13.03.2019 18:54
KARAMAN ile CAMİLİ' yi alırsın.
mehmet
13.03.2019 18:44
yahu bir yüzün gülsün sayın vekilim hem oy istemeye geliyorsun hem bizleri dövecek gibi tarzın var
Ali korkusuz
13.03.2019 18:40
Sayın Koray Aydın İlimize hoş geldiniz,mutlu olduk sizi burda görmekten,bu basın toplantısında söylediklerinizi size ya Ü.D..bayır ya S.K....aslan sufle yapıyor belli,son seçimde Adp.ilçesinde aldığınız oy 18,000 burada 192,000 seçmen var,siz eğer oylarınızı düşüşürseniz Yağcılar mah.Muhtar adayının aldığı oyu alırsınız,eğer artırırsanızda diyelim en fazla Adapazarında 25,000 oy alırsınız,sizi Adapazarında AKP de CHP de geçer.Kıcaca iki taraffında oturanların söylediklerine inanarak yola çıkma.
İLHAN
13.03.2019 18:36
:) :) :) :) :)
Hasan
13.03.2019 18:18
Ya Chp 39bin oy almış o bile hık mık ediyor sen 12bin oy almışsın adapazarını alacaksın.
kenan
13.03.2019 18:17
Cikardiklari adaylar gayet iyi, millet karni ac kalinca gozunu de acti, karasizlari cekerlerse soyledikleri gercek olabilir. Kabul edilmeli ki ak parti bugun yaptigi her karariyla gerek millete gerek vatana gerek ise demokrasiye ihanet ederek devam eden bir parti haline geldi. Zillet ittifaki terorist yandasi diyenlere de hdp yi hdp yapanin kim olduguna, pesmergeleri otobustlerde kimin kutlattigina, feto yu kimin feto yaptigina baksin da konussun. Dun Andimizi kaldirirken ak parti HDP ile bir olabiliyordu, bugun aynisini baska partiler yapinca terorist oluyorlar. Iyi parti adapazari ve buyuksehir icin bence de surpriz olmaz, hatta iyi bile olur
Astala vista
13.03.2019 18:01
Demekki Sayın Koray Aydin'in Açıklamaları Çok Doğru Cekemeyenler Bozkurtu Bıraksın İyİ Partinin Yanında Olsun.
selma guzer
13.03.2019 17:47
hangi anket sonuçlarına göre böyle bir açıklama yapılmış merak ettim doğrusu
SÖZDE ÜLKÜCÜLERE
13.03.2019 17:43
Aç tavuk kendini buğday ambarında sanır:)
Oyun Adapazarında CHP ye
13.03.2019 17:38
Adapazarnda çift adaya kim hizmet ettiyse yazıklar olsun. Yine de CHP diyorum İsmail kılıç diyorum. Adapazarında yaptığınız büyükşehirde çok zarar verdi hiç farkında değilsiniz
Bozkurt
13.03.2019 17:23
Adamsın adam.
Öz Akyazılı
13.03.2019 17:16
Hendek adayınız Ahmet Mercan bu açıklamayı iyi okusun Ak Partiye taşeronluk yapmaktan vazgeçsin.
Mustafa Samet
13.03.2019 17:04
Ya ne alıyosun sen adapazarında kullanılan 160bin oyda 12bin oy almışsın.Ortağın CHP 39bin almış. Seçime ortak ta girmiyosun o ayrı sen ayrı nasıl olacak bu iş. Sen ancak 3. Olursun adapazarını almaktan bahsediyorsun ki büyükşehiri konuşmuyorum bile.
ada54
13.03.2019 16:44
Adamsın ...
fesli KADİR
13.03.2019 16:32
Somalili.sopalili. çizgi flim bitti..tiyatro fetö.zerrab.acilim.bunları seyret sen
Enes enes
13.03.2019 16:30
Haberi okuyunca yüzümde istemsiz bir gülümseme oluştu:))
sopelili
13.03.2019 16:10
olum ne içiyonuz siz hafıs çok mu çizgi film izliyosunuz
Keskin dil
13.03.2019 15:53
AKP şimdide Cumhurbaşkanlığına devredilen Varlık fonunu ve fona dahil ne kadar kurum ve taşınmaz varsa satışa çıkarmış...EYYY AKP liler ne diyorsunuz?..
Online Ziyaretçiler