Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Eski Açık Tribünü yıkmaya başladılar

Sakaryaspor'un eski stadı olan Atatürk Stadyumu'nda ilk oalrak yıkılmayan Eski Açık Tribünü yıkılmaya başlandı.

18:26   |   13.03.2019
Haber Resmi

SPOR264.COM:-
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından eski stadların yıkılıp yerine Millet Bahçesi yapılması kararının ardından Sakarya Atatürk Stadı'da yıkılmıştı.


İlk olarak açıklanan projede Açık Tribünün yıkılmaması planlanmaştı. Daha sonrasında yapılan yeni projede eski açık tribününde yıkılmasına karar verildi.






Bugün itibari ile yıkımına başlanan tribüne taraftarlar karşı çıkmaya başladı.


Sakaryaspor tarihine tanıklık eden ve geleceğe miras bırakılması düşünülen eski açık tribünlerinin apar topar yıkım çalışması, taraftarları derinden üzdü.


İş makinasıyla yıkımına başlanan tribün için Sakaryaspor taraftarları tepki gösterdi ve yıkımı engellemeye kalktı. Alınan bilgilere göre iş makinasını stad arazisinden uzaklaştırdılar.


Sosyal medya aracılığı ile tüm taraftarları eski açığa davet eden Sakaryaspor gönüllüleri, müze yapılması planlanan eski açığın yıkılmaması için şehri yöneten karar vericilerinden yıkımın durdurulmasını istedi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 223581 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7430 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Emre ŞahinGÜNER
14.03.2019 11:58
Şu an ki görüntüsü tabiki kötü.ama önünde güzel bir yeşil alanla on numara olurdu.Hem eski statyumdan bir eser hemde mini konser tiyatro vb bir yer olmuş olur. O tribüne ucube diyen arkadaşlar ya bu şehirli değil, yada o statda hiç maç seyretmediler sanırım. Bence yıkılmadan güzel bir düzenlemeyle şehrimize kazandırılsın...
Mir polat
14.03.2019 11:39
o ucube taş yığınını orada bırakacaklar diye çok korkmuştum neyseki yıkılıyor.
ykş
14.03.2019 09:43
baştan yıkmıcaz diye açıklayıp sonra karar değiştirmek nedir ya nasıl bir dansözlük her şey rant her şey para ...........................................................................................
Emekçi
14.03.2019 09:27
Hala Ada treniyle ilgili haber yapmayacaksınız yani... tebrikler..
serdivanlı
14.03.2019 09:02
Şehri yönetenlerde biraz vizyon varsa şayet, orayı açık hava tiyatrosuna dönüştürürler. Yaz günlerinde konserler, etkinlikler için şahane bir yer olur.
Saçma Sapan İş
14.03.2019 08:10
Geçenler o tarafa yolum düştü. Eski açığı yerinde görünce çok sevinmiştim. Yapılacak olan parkın sonuna denk geliyor. Hem mazisi kalır hemde açık hava tiyatrosu yada önüne bmx veya paten parkuru filan yapılır sanmıştım. Yanılmışım bu belediyeyi bu kadar vizyonluk sanmak hata. Kalsaydı orada güzel bir onarıp en üst katına sakaryasporun tarihi anlarından oluşan ufak bir müze olabilirdi. Yazık
Eski SS lu
14.03.2019 04:15
Roma döneminden kalan tiyatro salonlarına değer verip korumaya alıyoruz da kendi değerlerimizi neden korumayalım.Bırakın yıkılmasın kalsın Kimseye zararı olmaz faydası olur. Orası gerçek Sakaryalıların hatıralarıyla dolu kalsın.
Gokhan
14.03.2019 00:18
Bence de yıksınlar .
sefa
13.03.2019 23:25
yıkmayin yaz aylarinda konser gosteri tiyatro organizasyonlar yapin hem hatıraları yasatin hem gelecege bir mitas ve deger katin
Tark
13.03.2019 22:07
Yıksınlar bir gün oradan geçerken o skorboard oraya bir bakın skorboard ın altı neredeyse fuhuş yuvası..
Sakarya
13.03.2019 20:53
Ne yalan söyleyeyim aslında tiyatro veya konserler için en azından 1000 kişilik bir oturma alanının yine kalması taraftarıyım.Bırakılan alan şu anda çok büyük,sağlı sollu traşlanıp,1000 kişilik bir alan bırakılıp,restore edilse süper olurdu.Değişik bir hava katardı,etkinlikler filan düzenlenirdi en azından.
Serdivanli
13.03.2019 20:31
Yeni stattaki koltukları kir çekirdek ve pislikleri yere at 12 bin taraftarla maç seyret ama 8 bin bilet sat.kariyer ve çıkar için serefli formayı kullan. Laf ebeligine geldimi elli film cevir alkol kavga zaten herhafta. Neymiş cefakar açık :). Bırakın bu işleri trafonun köşeyi müze yaparsın koyarsın resimleri kupaları olur sana mabet. Çivi çakın sakaryaya peşinizden koşalım.
Adali54
13.03.2019 18:48
Kaç yıllık wembley kaç yıllık dolmabahçe ali samiyen yıkıldı allah aşkına bırakın. Orası artık eski sakarya stadı olarak hafızalarda kalacak.
Cemil Eriş
13.03.2019 18:32