Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Büyükşehir Basketbol ligden çekiliyor

Sakarya Büyükşehir Basketbol takımı maddi olumsuzluklar yüzünden ligten çekilmeye karar verdi.

16:38   |   14.03.2019
Haber Resmi
spor264.com'un haberine göre...
Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi'nde mücadele eden ve bu sezon oldukça zor zamanlar geçiren Sakarya Büyükşehir Basketbol ligten çekilme kararı aldı.
 
Maddi sıkıntılar içerisinde boğuşan ve oyuncularının alacakları yüzünden antrenmana çıkmayan yeşil-siyahlı kulüp Cumartesi günü Bursa temsilcisi TOFAŞ Spor Kulübü ile karşı karşıya gelmesi bekleniyordu.
 
Bursa'ya gidecek maddi yardımı bulamayan Sakarya Büyükşehir Basketbol, maça çıkamayacakları için ligten çekilme kararı aldı. 
 
Bu sezon başında Trabzosnpor ve Eskişehir Basket takımlarıda maddi yetersizlikler sonrasında takımlarını ligten çekmişlerdi.




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 22622 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11759 kere okundu
YORUMLAR 43 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Ali yetim
15.03.2019 22:24
Basketbolu neden ligden çekiyorsunuz Allah aşkına bu kadar başarılı bir takımı o kalsın siz futbolu ligden çekin. Yapılan çok yanlış
Ali yetim
15.03.2019 18:13
Basketbolu neden ligden çekiyorsunuz Allah aşkına bu kadar başarılı bir takımı o kalsın siz futbolu ligden çekin. Yapılan çok yanlış
Yusuf
15.03.2019 14:44
Büyükşehir bu takima sahib cikmiyorsa adi neden sbb bu takimin
zaaaxd
15.03.2019 13:55
resmi hesaptan açıklama geldi takım tofaş maçına gidiyor. babayiğit biri çıktı takımı götürüyor. allah razı olsun
AUT
15.03.2019 10:54
Taşıma suyla değirmen dönmeyeceğini bir kez daha görmüş olduk. 5 yıldır keyifle takip ettiğim takımdı Sakarya Büyük. Basketbol. Malum ekonomik şartlar takımı da olumsuz etkiledi. Özellikle amatör branşlarda kurumsal bir yapı, destek olmadan uzun soluklu bir macera mümkün değil. Malesef bizim gibi günü kurtarmayı şiar edinmiş toplumlarda uzun soluklu bir planlama düşünülmesi mümkün değildi zaten. Aslında ülkemizde çok güzel örnekleri mevcut. Misal basketbolda Banvit, voleybolda Vakıfbank gibi. Bu şehirde bunu yapabilecek kurumsal yapı da firma yok mu? Var aslında. Daha yeni basketbol altyapısı kuran ASAŞ var mesela. Nasıl iletişim kurulur, nasıl anlaşılır bilmiyorum ama. Kulübü kapısına kilit vurmadan bir kapılarını çalsak, fena mı olur?
sakarya54
15.03.2019 10:53
boyacı kübü ya senin demenle futbol ligden çekilecek...futbola bu yönetim sahip çıkmasa oda çekilip kayyuma düşecekti...gürses ağa milyon borç bırakıp gitti...şimdi yönetim cebelleşiyor..futbol bu şehrin mayasıdır...
Ali yetim
15.03.2019 10:28
Basketbolu neden ligden çekiyorsunuz Allah aşkına bu kadar başarılı bir takımı o kalsın siz futbolu ligden çekin. Yapılan çok yanlış
Fehime D.
15.03.2019 10:24
Sakarya'ya yaklaşık iki sene önce taşındım. Bu şehirdeki insanların çok azının sporla kültürle ve sanatla ilgilendiğini fark ettim. Ne yazık ki var olanı da kendi ellerimizle çöpe atıyoruz. Okul iş ev cafe arasında zaman öldüren bir nesil akın akın geliyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Basketbolu izlemeyi çok seven biri olarak Büyükşehir'e şans ve başarı diliyorum. Umarım ellerinden tutan yürekli birileri çıkar.
keskin
15.03.2019 10:19
Yalaka Tatangalara her şey yakışır. Futbolda da aynısı bekliyoruz.
Bülent Uysal
15.03.2019 10:07
Bir kentin değeri sanata ve spora verdiği önem ile ölçülür. Sakarya hakettiği yere doğru hızla yol alıyor. Popülizminiz batsın.
Ali yetim
15.03.2019 09:30
Basketbolu neden ligden çekiyorsunuz Allah aşkına bu kadar başarılı bir takımı o kalsın siz futbolu ligden çekin. Yapılan çok yanlış
Enes B
15.03.2019 09:27
Bu takımı gözmezden gelen her kim kişi varsa yazıklar olsun ahirette bu çocuklar bu takım yakanıza yapışsın inşallah nerde Belediye nerde stk nerde ağababaları nerde satso herkes kabuğuna çekildi olan kime oldu sakaryaya oldu sporcularıda tanzim satıştan satın bari yazıklar olsun hepinize yazıklar
Gokhan bayrak
15.03.2019 09:13
Kendilerine biz stk yız diyen tatanga paçavralarından ses yok.Bir gün sıra futbol takımınıza da gelirse o zaman yaparsınız basın toplantınızı da protesto nuzu..
Nesrin
15.03.2019 08:47
Ne şartlarda bu duruma gelindi bilmiyorum ama büyükşehir de yaşayan biri olarak ve birçok sporseverlerin de desteklediği bir değerin kapatılmasına çok üzüldüm.
kadir
15.03.2019 01:09
sorun yok.sakarya atkılarını hazırlayın miting var.ya ya ya şa şa şa ak parti sen çok yaşa.tamam işte bak slogan bu.sonra bir daha ki seçimlere kadar bakarız.nasıl sa garanti sakarya hizmet etmeye ne gerek var.alanya var istanbul var akhisar var hatay var botaş var.sakarya kimmiş,ver yüzde 60 oyu ohhh rahatla.
kertenkele
15.03.2019 01:09
GENÇLERİ'İN UYUŞTURUCU KULLANMASINA NASIL GELDİN ?..EL'İN AMERİKALI VATANDAŞI GELİP DOLARLARI GÖTÜRÜYOR,GENÇ ARKADAŞ HAFTADA 1 GÜN MAÇ İZLEMEYE GİDİYOR..1 GÜN MAÇ İZLEMEZ İSE UYUŞTURUCU MU KULLANACAK?..BU GENÇ ARKADAŞ UYUŞTURUCU ALABİLMEK İÇİN SADECE PAZAR GÜNLERİNİ Mİ BEKLER ACABA?..YAHU UYUŞTURUCU İÇECEK OLAN İÇER MERAK ETMEYİN.. BASKET ŞUBESİ, OLMADAN ÖNCE BU GENÇLER NE YAPIYORLARDI?.UYUŞTURUCU MU ALIYORLARDI?..:)
serdivanlı
15.03.2019 00:19
nerde bu büyüük başkanlar ne o kıriz sizide mi vurdu bi takıma sahip cıkamıyonuz milete nasıl sahip cıkacaksınız ancak miletin üzerinden kazanıp yaparsınız bunuda
ver mehteri
14.03.2019 23:54
gençler uyuşturucuya özensin. diziler sayesinde bitirim olsun, kanunsuz olsun. ne işleri var sporla. israili seçimden seçime protesto etmeyi ihmal etmesin.daha beter haller eli kulağında. durmak yok mehtere devam.
Sakaryalı
14.03.2019 23:49
Zeki toçoğlu aday gösterilmeyince şehiri, basketbol severleri ve seçim öncesi akpartiyi cezalandırıyor. Ama Unuttuğu şey bu takımı bu seviyelere kendisi getirdi aslında kendi emeklerine yazık ediyor..
send işçi
14.03.2019 23:37
neyse millet bahçesi bitsin yatıp yuvarlanacaz .d kekte var mis gibi .d
Hilal cengiz
14.03.2019 23:13
Sakarya şehrini gururlandıran,çocuklarımıza güzel örnek oluşturan Sakarya Büyükşehir basketbol takımının ligden maddi sıkıntılar nedeni ile ayrılacak olması bizleri derinden üzdü.Sakarya ilindeki iş adamlarımızın bu duruma sesiz kalmayacağını ve başarılı takımımızın ligde varlığını sürdüreceğini Ümit ediyoruz. Şehirleri ; yolları , inşaatları ,alışveriş merkezleri değil spor takımları yüceltir gururlandırır...
Hayri
14.03.2019 23:10
Biz ne ara böyle şehir olduk.. Basket takımı kapanıyor.. Umursamazlık diz boyu.. Eski statın bir kısmı müze olsun diye uğraşılıyor.. Boş işler deniyor.. Spora eleştiri kültüre eleştiri..Yahu siz niye bu şehirde yaşıyorsunuz...
aaa
14.03.2019 22:35
zeki toçoğlu bşb bşk lığını kaybedince ne basket kaldııııı nede başka bişi?
endotown
14.03.2019 22:19
şehir ekonomisine azda olsa katkı sağlayan. Hemşehrilerimizin çoluk çocuk eşleriyle birlikte gelerek salon kültürünü tattığı bu güzellik elimizden kayıp gidiyor. çok üzücü çok. inşallah bir babayiğit çıkar şu olaya el atar.
54kere54
14.03.2019 21:55
YAKIN ZAMAN DA BİRİLERİ PARA VERECEM DİE HABER YAPTIRMIŞTI KENDİSİNİ. NE OLDU ŞİMDİ REKLAM YAPILDI AMA PARA YOK. AKILLI OLUN GAZETECİLER VE BASIN ÜSTÜNÜZE BASARAK REKLAM YAPIYOLAR.
Nigar mesut
14.03.2019 20:52
O basketbola para verilmesinin sebepsiz yazan yorumculara sözüm ...hani evine ekmek götürebiliyorsan ne mutlu sana yazmışsın ya sen hergün götürdüğün ekmeği orada çalışanların hiçbiri evine götüremeyecek kardeşim senin hayatında spor yapmadığın o salonun tozunu yutmağım çok açıkça belli ....Şimdi Sbb Sakarya ve Sakarya esnafı İçin çok önemliydi oteller esnaf seyirciler çalışanlar çok etkilenecek lütfen Sakarya nın bu değerini kaybetmesine izin vermeyin sayın büyüklerimiz çok acı daha Sakarya 50 yıl sonra belki de böyle bir coşku göremez yanında olun sporcuların çalışanların illa ki sponsor vardır illa ki bir çözümü vardır bu işin böyle yazık olup gidecek çok üzücü çok içim acıyor
Halil Atay
14.03.2019 20:16
Bir şehrin bilime, sanata , kültüre, spora verdiği destek seviyesi o şehrin gelişmişlik seviyesini gösteren anahtardır. Sakaryaspor , transferi kapalı , devletin 25.000 lik stad yaptığı bir yıl önce bir iş adamının 5.000.000 TL yardım yaptığı şimdi 2.000.000TL yardım bulan , her yıl yeni yönetim yeni hoca ve yeni 15-20 topçu ile nasıl yönetildiği ortada olan bir takım , basketbol takımı ise en üst ligde adı başarılarla anılan geçen yıl ki başarıları ile Avrupa kupalarına katılan taraftarını mutlu eden bir takımdı. Bu şehir için çok iyi bir reklamdı. Ben , sen , o hepimiz sınıfta kaldık. Hala bir umut var mı , tabi ki var , kurtuluş belkide bir kişinin dudaklarının arasından çıkacak ?hadi? kelimesinde , söyle artık ?hadi? ...
Basketsevet
14.03.2019 19:46
Cidden yitip gitmemesi gereken bir takım ve bu habere gerçekten çok üzüldüm. Önce gereksiz şeylere para verebiliyorlar buna maddi destek saglayamamiz ise bizim ayibimiz.
hazimet
14.03.2019 19:43
basket nedir ya iyi olmuş onun yerine yüzme jimnastik koşu bisiklet gibi ömür boyu lazım olacak spor aktivitelerine destek vermeli belediye
Sakarya
14.03.2019 19:39
Akşam evinize ekmek götürebilyorsanız ay sonunu rahat getirebiliyorsanız ne mutlu size.Bırakın bu boş işleri basket takımı kapanmışda ne oldu basketçiler parayı alıp birgün size mi verdi.Kafanızı yormayın ekmeğinize bakın.
Burcu Başar Akgün
14.03.2019 19:38
Bu arada seçim öncesi tüm siyasi partilere sesleniyorummmm gelinnn şu reklam giderlerinizin (bayrak bangır bandır bağıran arabalarınız sokaklardan toplayamadığımız afişleriniz)10 da 1 ine şu takıma verinn yahuuuu bu ayıp alnımıza sürülen kara bir lekedir .Şehrine sahip çıkkkk Takımına sahip çık Sakarya
Burcu Başar Akgün
14.03.2019 19:34
Bir takım nasıl bu kadar sahipsiz bırakılabiliyor aklım almıyorrrr büyükşehir belediyesi, sponsor, (ki var mı yok mu belli değillll ) tümmm milletvekilleri tümmmm fabrikalar yahuuu hiç mi vicdanınız sızlamıyor...Sakaryaspor futbol klübü için çırpınanlarrr !!!! yahuuu süper ligde oynayan, şehrinizi avrupa da ilk yılında temsil eden bu takımı nasıl hiçe sayabiliyorsunuzElinizi bicdanınıza koyunnnn
Melih akgün
14.03.2019 19:32
Ben 10 yaşında Sakarya?nın alt yapısında oynuyorum ben 4 yıldır annemle birlikte Sakarya?nın maçlarını keyifle izliyorduk fakat bu haber beni çok üzdü benim hayalim bu takımda basket oynamaktı hani derlerya hayalinize giderken engeller çıkar işte benim de önüme çıktı ama artık ben yapamayacağım bir çocuğun hayalini gerçekleştirmek için yardımınıza ihtiyacım var
Bahar bilgin
14.03.2019 19:24
Canım sakaryamızda spora destek devam etmeli. Sporun sadece futboldan ibaret olmadığını milletçe anlamamız gerektiği kanısındayım. Bir an önce basketbol takımımıza sahip çıkılması dileğiyle.. çok üzücü gerçekten.. başarı desteklenmediğinde nasıl gelişiriz bilemiyorum.. çok çok üzüldük
kertenkele
14.03.2019 18:34
FUTBOL ŞUBESİ'NİN HALİ ORTADA İKEN BASKETBOL ŞUBESİ KURULMASI SAÇMALIK,AYMAZLIK VE .....İDİ..NEYSE..DARISI FUTBOL ŞUBESİ'NİN BAŞINA..!
Hase raga raga
14.03.2019 18:32
Butun kulupler daha beter olsun samimiyetimle soyluyorum.. Bize yaziklar olsun diyen insanlar asgari ucretli tayfa.. niye yaziklar olsun ya... furbolcunun veya basketbocunun en bitigi milyarlarla oynuyor sen yenilirken guluyor umursamiyor.. sende kicini yirtiyorsun .. neymis Arma askinaymis felan askiymis yok oyle birsey para askina para... Siyasette bu dumenden donuyor hic biri size hizmet icin gelmiyor para icin ego icin koltuk sevdasina sizin dininizi takiminizi somuruyor Aptal olmayin az akilli olun ya
Fatma Keleşoğlu
14.03.2019 18:20
Takımın altyapısında oynayan çocuklar nolacak. Yazık koca Sakarya süper ligde oynayan takımına sahip çıkamadı. Belediye başkanı ve adaylar biz altyapıdaki anneler salı günü pankart açacaz Cumhurbaşkanımız geldiğinde rezil edecez sizi. Yuh size
Basketsever
14.03.2019 17:57
İktidara ait 17 belediye ve büyük şehir belediyenin adını taşıyan üç kuruşluk takım parasızlıktan ligden çekiliyor. Yazık çok yazık 31 martta nasıl bizden oy istiyeceksiniz. Sayın yüce sizin marka şehir anlayışınız bu mu?
basketsever
14.03.2019 17:50
Yazıklar olsun.Bu şehirde bu takımı tutamayan .Büyük idareciler.Bu basketbolu sakryaya çok görenler...
Kemalettin
14.03.2019 17:41
Sakaryamızın büyük ayıbı. Çok yazık büyük kayıp. Sakarya basketimize sahip çıkamadı.çıkamadık. Bu ayıp bu şehrin sözde yöneticilerine yeter. Kimse kapı kapı dolaşıp, miting alanlarında bağırıp oy için yalvarmasınlar. Spor olmadan siyaset olmaz.
Keskin Dil
14.03.2019 17:23
Ondan sonra da MARKA ŞEHİR ha?.Köşe başı her yere CAMİ..Durmadan cami yapmaya para var ama şehirin adını duyurup her türlü ekonomik katkıyı sağlayabilecek,güzel bir trend yakalamış bir spor klübüne sahip çıkılamıyorsa,aşağıdaki bir yorumcunun dediği gibi YUH olsun Sakarya'ya..Sizler ancak eski stattan kalan viranelik duvarlarının yıkılmamasını bilirsiniz.!!
Misafir
14.03.2019 17:11
Eserinle gurur duy sakarya.Bazı futbol "taraftar"kısmı da kına yakabilir kapansın fazlalık diyolardıya artık şampiyonlar liginde oynayabiliriz
ufuk