Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yine doktora saldırı!

SAÜEAH Kadın Doğum ve Çocuk Acil Merkezinde görevli kadın doktoru sıkıştıran aile ile doktor arasında sözlü tartışma yaşanan tartışma karakolda bitti.

19:38   |   14.03.2019
Haber Resmi

Edinilen bilgilere göre, Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne (SAÜEAH) bağlı Kadın Doğum ve Çocuk Acil merkezine çocuklarını getiren anne ve baba, öğle vaktine yakın R.G. isimli kadın doktora gitti. Randevusuz giden aile çocuklarının muayene edilmesini istedi. R.G. isimli doktor ise öğle vakti olduğunu belirterek çıkacağını söyledi ve öğleden sonra bakabileceğini belirtti. Aileyle doktor arasında kısa süreli çıkan tartışma o anlık kapansa da anne ve baba hastanenin otoparkında R.G. isimli doktoru sıkıştırarak tekrar tartışmaya başladı. Yaşanan tartışma sonrası doktor güvenliğe seslenmesiyle tartışma son buldu. Doktor R.G. Cumhuriyet Karakoluna başvurarak aileden şikayetçi olduğu belirtildi. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 59494 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7548 kere okundu
YORUMLAR 8 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
grandbazaar
15.03.2019 10:45
Hastaneler vatandaşın iki öksürük, iki burun akıntısı sonucu çarşı, pazar yeri gibi uğranılacak yerler değil. Doktorlar ise kimsenin emir eri, kulu kölesi değildir. Türkiye hariç dünyanın hiçbir yerinde hastane ve doktorlara bu denli zulüm yapıldığı görülmemiştir. Biraz medeni toplum seviyelerine ulaşmamız gerekmektedir.
çöküş
15.03.2019 10:44
sakaryada sağlık maalesef çökmüş durumda! çünkü başta siyasetçiler çok ama çok beceriksiz ve vurdum duymaz! çünkü il sağlık müdürü çok ama çok yetersiz! doktorlar korkak ve tedirgin, hasta ve hasta yakınları aşırı derecede kibirli. servislerde hastalara bakan sağlıkçılar hem yetersiz hem liyakatsız. hulasa sakartada ki kibir abidesi siyasetçilerin hasta hastaneleri ve sağlık kurumunda her gün bir hekim dövulur seaeh kantininde bir çay 2,5- 3lira buradan soruyorum bu şehri kim yönetiyor?
ALALALALA
15.03.2019 09:42
Kardeşim hasta acilse acile götür ne diye doktoru sıkıştırıyorsun 2 dakika baksaymış sonra da muaynesini beğenmezsin insanları yormayın eğer ki orada yanlış giden birşeyler varsa hasta hakları, bimer, cimer var tehtid veya adam ezerek bir yere varamazsın doktorlarda insan ve insani ihtiyaçları var neden oraya gittiğimizi unutmayalım
Sopelili
14.03.2019 23:53
Başlık doktora saldırı diye verilmiş fakat yanlış olmuş aslında vatandaşa hizmet yok veya vatandaşa hizmet etmemeye bahane çok olmalıydı hadisenin yaşandığı poliklinikteki doktorundan sekreterine çalışanına kadar hepsi küheylan olmuş dönen dolapları bilen yok
Zzzz
14.03.2019 20:17
Yani doğum evinde herşey çok doğru yapılıyormuş gibi bence kimse birbirinden şikayetçi olmasın sabah 9 a 15 gün önceden randevu alıp gidip kapıda bekliyorsunuz doktorların çoğu 9 da gelmiyor gelir gelmez odalarına hücum eden ilaç mümessilleri o kadar utanmaz ,sayısız ki kocalarımızın alınmadığı muayne odalarına biz muayne olurken dalıp içeri giriyorlar bişey desen kavga çıkıyor üstüne suçlu oluyorsun dr hanım keşke 2 dk bakıpta çıksaymış ameliyat etmiyecekti yani zaten öğle tatilinden vaktinde dönmeyerek arayı kapatırdı.
Anne
14.03.2019 20:12
Vallahi gebeliğin son haftalarında bebeğim hareket etmiyor diye korkuyla doğum acile gittim bakmaları için ya doğuruyor olmam yada kanama geçiriyor olmam gerekiyormuş bakmadılar ağlayarak 100 tl verip özel doktora gittim şükür birşey yokmuş olsaydı ikimizde şimdi yoktuk devletin verdiği yetkiyi keyiflerine göre kullanıyorlar gebe halimle yanliz başıma geldiğim hastahaneden ağlayarak geri çıktım bana bunu anlatana kadar 2 dk yanıbaşında duran ultrasonla baksaydı ne kaybederdi çok merak ettim kimse kusura bakmasın insanları delirtip sonra dayak yedik diye şikayetçi olmasinlar içlerinde tabiki vicdanlı insanlığını kaybetmemiş olanlarda var ama kimse keyfinden hastahaneye gitmiyor bunu anlamaları gerekiyor.2 dk bakıpta çıksa hiçbirşey olmazdı.
mustafa uzun
14.03.2019 20:09
Size hizmet edenlere saygı gösterip teşekkür edeceksin..Hastahanede doktora,okulda öğretmene saldırmayacaksınki sanada değer versinler emi sorunlu kardeşim..!
Midekupu
14.03.2019 19:49