Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ada Treni Cumartesi saat 12.00'de Adapazarı Garı'nda...

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Sakarya Milletvekili Ali İhsan Yavuz, Adapazarı Ekspresinin Cumartesi günü saat 12.00'de Adapazarı Garı'na geleceğini açıkladı

12:59   |   15.03.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Sakarya Milletvekili Ali İhsan Yavuz, Ada Treni'ne ilişkin, "Tren seferlerinin başlatılması istikametinde bir noktaya geldik. İnşallah ilk tren yarın 12.00'de istasyona gelecek." dedi. 

Partisinin Sakarya İl Başkanlığında düzenlenen basın toplantısında konuşan Yavuz, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 19 Mart Salı günü kente yapacağı ziyarete ilişkin teşkilat olarak çalışmalara devam ettiklerini söyledi. 






Kentin gündeminde yer alan konular hakkında hemşehrilerine müjdeler vermek istediklerini anlatan Yavuz, Ada Treni'nin seferlerinin yeniden başlayacağını aktardı. 


Trenle ilgili fizibilite raporların tamamlandığını belirten Yavuz, "Tren seferlerinin başlatılması istikametinde bir noktaya geldik. İnşallah ilk tren yarın 12.00'de istasyona gelecek. Ondan sonra da Arifiye-Pendik arası yapılan bütün seferler de şehrimizin içine girecek ve bundan sonra eskisi gibi çalışmaya başlayacak." şeklinde konuştu. 


- Karasu'da balıkçı barınağı 

Yavuz, Sakarya Nehri'nin Karadeniz'le buluştuğu Karasu ilçesinde, nehrin aşırı mil ve kum toplamasından kaynaklanan sığ zemin nedeniyle yaşanan sıkıntıları anımsattı. 

Geçmiş dönemde can kayıplarının da yaşandığını hatırlatan Yavuz, "Orada yeni bir projenin hayata geçirilmesine çalıştık ama çok hızlı bir şekilde orada bir şeylerin yapılması gereği hasıl oldu. En son orada bir tekne devrilmiş ve bir takım sağlık sorunları yaşayan arkadaşlarımız olmuştu. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı ile konuşmak suretiyle oradaki çalışmayı başlatma kararı aldık. Çok kısa yani bugünlerde çalışmaya başladı. Yaklaşık 100 metre uzunluğunda bir mahfuz yapılacak ve dere içi tamamen temizlenmek suretiyle oradaki sıkıntı ortadan kaldırılacak." diye konuştu.


- Şehir hastanesi

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Sağlık Bakanlığıyla yaptıkları görüşmeler neticesinde, bundan sonra kurulacak ilk şehir hastaneleri arasında mutlaka Sakarya'nın da yer alacağı bilgisini paylaşan Yavuz, bu müjdeyi bir kez daha teyit etmek suretiyle vatandaşlara iletmek istediklerini kaydetti. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kente yapacağı ziyarete değinen Yavuz, teşkilat olarak alarm halinde ve yoğun bir çalışma temposu içerisinde olduklarını sözlerine ekledi. 


AK Parti Sakarya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem Yüce de 23 Mart Cumartesi günü düzenleyeceği toplantıyla projelerini Sakaryalı vatandaşlarla paylaşacağını bildirdi. 

Toplantıda, AK Parti Sakarya Milletvekili Recep Uncuoğlu ve AK Parti Sakarya İl Başkanı Yunus Tever de hazır bulundu.  





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 218079 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 11507 kere okundu
YORUMLAR 40 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Filazof
16.03.2019 14:10
Sayın yöneticiler bu halk salak değil. Önemli olan Adapazarı ekspresini 2 km uzatıp şehir içine sokmak değildi. Önemli olan : HAYDARPAŞAYA KADAR BU TRENİN GİTMESİ, SEFER SAATLERİNİN DÜZENLENMESİ ve ADAPAZARI HALKININ BU TRENİ RAHAT RAHAT KULLANABİLMESİ İÇİN ADAPAZARINA GİRMESİYDİ. Tekrar VİP ve METRO otobüslerine kazandırmaya devam faiş fiyatlardan İstanbul?a gitmeye devam. Çünkü geri dönen ada expresi sakat bir şekilde geri döndü. Kolu bacağı kesilmişti kolunu diktiler bacağı hala kesik.
sakayalı
16.03.2019 14:04
eğer buna hizmet deyip savunan olursa yazıklar olsun ona... artık insanların akıllarıyla alay eder oldular... sizin kanınıza hiç dokunmuyor mu ya ? !!!
Uğur KAYA
16.03.2019 11:50
Demekki anket sonuçları doğru, ŞİMDİ DOKTOR BEY'İN BU ŞEHRE FAYDALARINI DAHA YÖNETİME GELMEDEN GÖRDÜK. TEBRİKLER. Dr. Cihan Kolip'in Büyükşehir Başkanlığı şimdiden hayırlı ve uğurlu olsun. Sakaryamıza vizyon sahibi insanlar lazım. Dünki Basketbol takımı ile ilgili paylaşımı olması bile yetti, yoksa bugün Bursa'da Tofaş karşısına çıkacak otobüs parası bulamayan bir basketbol takımımız vardı. Üstelik ismi de SAKARYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BASKETBOL :)
Ali yetim
16.03.2019 11:47
Alınan şeyi vermenin adı mı oldu hizmet.15 yıldır her şey ortada
Sakarya lı
16.03.2019 10:25
Kaz gelecek yerden tavuğu esirgememek olur bunun açıklaması
VATANDAŞ
16.03.2019 08:34
Önce eşeği kaybettirdiler üzüldük şimdi yerine katır veriyorlar adına hizmet sevinin diyorlar neden Haydarpaşaya kadar gitmiyor bu tren
Ali yetim
16.03.2019 08:18
Alınan şeyi vermenin adı mı oldu hizmet.15 yıldır her şey ortada
Saglikci
16.03.2019 06:46
Sehir hastanedi yine yalama sekeri gibi agizimiza verildi yok boyle bir sey olan saglik mudurlugundeki alanduzunden tarla alanlara oldu zarardalar suan
Filazof
16.03.2019 05:29
Sayın yöneticiler bu halk salak değil. Önemli olan Adapazarı ekspresini 2 km uzatıp şehir içine sokmak değildi. Önemli olan : HAYDARPAŞAYA KADAR BU TRENİN GİTMESİ, SEFER SAATLERİNİN DÜZENLENMESİ ve ADAPAZARI HALKININ BU TRENİ RAHAT RAHAT KULLANABİLMESİ İÇİN ADAPAZARINA GİRMESİYDİ. Tekrar VİP ve METRO otobüslerine kazandırmaya devam faiş fiyatlardan İstanbul?a gitmeye devam. Çünkü geri dönen ada expresi sakat bir şekilde geri döndü. Kolu bacağı kesilmişti kolunu diktiler bacağı hala kesik.
Sade VATANDAS
16.03.2019 02:35
Komikmisiniz siz arkadaş tren zaten vardı bu belediye ve hükümette akapeydi sonra birden tren yok oldu yine belediye ve hükümet akapeydi daha sonra tren yine geliyor diye haberler başarı nidaları uçuyor havada, belediye ve hükümet yine akape valla oy verecek hemşerim tercih senin karar senin bence bu sefer düşün de oy ver derim.
meşeli
16.03.2019 02:03
Gelsin gelsin diye bağırdınız durdunuz aha da geldi. Bakalım kaç kişi binecek merak ediyorum.
Xmen
16.03.2019 01:59
Pişmaniyeci nizamı özledik akıllı telefonlar yoktu bu tren kalktığında be , siz yersiniz ama biz yemiyoruz bu tren CHP li kadınlar sayesinde ait olan yerine geldi biz getirdik demeyin yüzsüzce diyeceksiniz biliyoruz. TÜKETTİNİZ TÜKENDİNİZ Ankara İstanbul elden gidiyeaahhh :)
Taner
16.03.2019 00:57
Tebrik ediyorum akp yönetimini çok mücadele verdiler var olan trenin yolunu 2km daha uzatmak için. 110 yıldır çalışan treni durdurup tekrar açıp adapazar'ına treni biz getidik.demezler mii. Kurdalyeleri hazırlayın açılış varrr.
Erdinç
16.03.2019 00:53
Filmlere konu olabilecek bir durum. Trajikomik.Tren şehire neden giremez ? Ne oldu da tren Mithatpaşa da kaldi ?kimlerin savaşıydi bu? Bir ayıp daha; Tren garı neden yenilenmez? Tren seti üreten şehir kendine neden korucuk'a kadar uzanacak şehiriçi metro yapamaz? 1 milyonu aşan nufüsa partiler üstü vizyoner yöneticiler lazım yoksa vay halimize..
kertenkele
15.03.2019 23:53
ZEKİ ALASYA-METİN AKPINAR FİLMİNDE BİR SAHNE AKLIMA GELDİ..DOKTORLAR HASTA OLAN ZEKİ ALASYA İÇİN ÖLÜM GÜNÜ VE SAATİ İLAN EDEREK, İDDİAYA GİREN İŞADAMLARINA ''ZEKİ BEY ŞU SAATTE TIBBEN ÖLMÜŞ OLACAK..KESİN..'DİYORDU...ALİ İHSAN BEY DE SAAT VERMİŞ..O TREN O SAATTE GELMEZ İSE (AĞIZIM İLE )GÜLMEKTEN ÖLÜRÜM BENDE..
Sakarya54
15.03.2019 20:21
Tren saatlerinde düzenleme yaplmasi lazım yoksa tren bir işe yaramaz .kaç senedir tren garini maf ettiniz birazda yenilenmesi gerekiyor.
seçkin.*
15.03.2019 19:19
Eski Türkiyemde Trenle Söğütlü Çeşmeye Salı Pazarına Giden Ayşe Teyzemi Yeni Türkiyenizde Kent Parka Çıkamaz Duruma Getiren 25 Yıldır Şehrimizi Yandaşa Peşkeş Çekenler Bu Gün Balık Hafızalı Olarak Gördükleri Bu Halka Bakın Tren Geliyor Geldi Müjdeleri Veriyor. 25 Yıl Koca Bir Ömür Az Buz Zaman Değil Ama Bu İktidarın Uzantıları Hala ANAP lı SHP (CHP) li Başkanları Eleştirerek Oy Talebinde Bulunması Gerçekten Vahim. Şehrin Göbeğindeki Hayırlı Tek İş Kent Parkı Bile Koruyamayıp Girilmez Hale Getirmeyi, Dolmuş Minibüsü Geleneksel Ulaşım Aracı Haline Getirmeyi Kaldırımlarında Yayaların Değil Araçların Gezdiği Ucubelikleri, Bulvarda Vidanjörle Yağmursuyu Çekmeyi Yıl 2019 Hep Bu Şehri 25 Yıl Önce Yönetmiş Olanlar Yaptı. 25 Yılda Düzeltilemedi
muallim54
15.03.2019 18:59
Ada Treni gelirken soğan ,patates getirirse çök seviniriz.
Zühtü Kartal
15.03.2019 18:42
Artık sevinme zamanıdır , bütün şehrin elele verip şenlik yapması lazımdır, otobüs derebeyliğinden bu insanları kurtaran şeyin adı A D A E K S P R E S İ ' dir...
sakaryalı
15.03.2019 18:24
Zeki Toçoğlu ve Muşlu genel sekreteri yarın gardan kalkacak ilk trenle Sakarya yı terketsinler. Teşekkürler Sn. Ekrem YÜCE...
Eyüp İktisatçı
15.03.2019 18:15
Seçimlere kadar güzel güzel binmek lazım..
Aylin Yılmaz
15.03.2019 17:37
Keşke her yıl seçim olsa.
Herbolog54
15.03.2019 17:35
Pendik nedir kardeşim istanbul mu eskisi gibi derken eskiden Haydarpaşa ya kadar giderdi bu yeni sistem herhalde yeni sistem Pendik lilere hayırlı olsun
ADAPAZARI EKSPRESİ
15.03.2019 15:59
DÜNYA DA BAZEN DE HAKLILAR KAZANIR,TREN ÜRETEN ŞEHİR 113 YIL ÖNCE KAZANDIĞI TRENİNE TÖRENLE TEKRAR KAVUŞUR...
grandbazaar
15.03.2019 15:59
Bu şehre hizmet etmeyenler, gelen trene binip bu şehirden ayrılmalıdırlar.
serdivan54
15.03.2019 15:32
seçimden sonra seferleri kaldırmazlarsa bende birşey bilmiyorum...
Serdivan
15.03.2019 14:29
Eyyy YAVUZ bey şimdiye kadar aklınız neredeydi seçim yaklaşınca mı tren aklınıza geldi. Sizler kendinizden başkasını düsünmezsiniz.
Sakarya
15.03.2019 14:20
Ee miting olucak meydanda seslenecek benim saf Sakarya lı hemşehrilerim treni zamanında biz kaldırdık şimdi aklımıza geldi oy istemek için bida getirdik geriye dicek tabi bizimkilerde alkış övgü birden yine patlama yapıcak bir insan kandırılırken anca bukadar alkışlayıp sevinebiliriz çok yazık
Gokhan bayrak
15.03.2019 14:14
Fotografcı kardeşim olurmu hiç o treni gara chp li teyzeler babaanneler,anneanneler getirdi.Çok mücadele verdiler çok:))
Haydar BALTA
15.03.2019 14:13
Oy yalakalığı nelere kadirsin.....
maraz
15.03.2019 14:09
BAŞLADIKTAN SONRADA BU TRENİ KİM GETİRDİ DİYE DE SİTEM EDECEKLER TRAFİK FELC OLUNCA GÖRÜCEM BU TRENCİLERİ
Gercek
15.03.2019 14:05
Bu sitede ve genel manada sosyal mecrada işi gücü olmayan daha doğrusu sadece işi gücü eleştiri yapmak olan bir grup var tren gelene kadar tren gelmiyor gelmiyor diyorlar bu sefer tren geliyor deniyor EE kaç sene neden gelmedi?? Sizin amacınız iyiyi alkışlamak kötüyü eleştirip katkı sağlamak değil sizin amacınız sadece ve sadece boş laf yapmak ve elestirmek
yolcu
15.03.2019 14:04
arifiyeden merkeze adaray sistemi geri gelsin, halk otobüslerinde çile çekiyoruz
Veteriner mehmet
15.03.2019 14:03
Bu şehirde belediye baskanı yok mu kardesim neden her açıklamayı bu ali ihsan yapiyor? Pardon yaaa unutmusum bunlarin reiside sanki hic altinda bakan yokmus gibi her konuya aciklama yapiyordu dime? Yandi yawrum keten helva son cirpinislar son... Millet muslumanlari hirsiz yalancı oy icin erzak komur veren tipler olarak algilar oldu. Allah rizasi icin yapin kardesim oy icin degil!
Rappers
15.03.2019 14:00
100 küsür yıllık ada treninide zaten CEHAPE kaldırmıştı bravo sizeeee şak şak şakk...... damatta ekonomide başarı sağladık diyor zaten masa filan vurmuş elini 5tl sabit kalmış dolar he canım hee
FİKRİ
15.03.2019 13:51
TREN VAGONU NUDA SAKARYALI YAPIYOR TANKIDA SAKARYA LI YAPIYOR .NE TANK PALETE İŞÇİ ALIMI VAR NE VAGONA NE TRENİMİZ KALDI .NE TANK FABRİKAMIZ EN ÇOK OYDA SAKARYA VERİYOR. ben şunu anladım AKP SAKAYAYA GRAM deger VERMEMİŞ YILLARCA SONUÇ DOĞRUSU BU .
Fotografci
15.03.2019 13:41
"Treni Adapazarı'na biz getirdik!" demezlerse ben de bir şey bilmiyorum :))
Trenci Jack
15.03.2019 13:33
TRENİ BİZ YAPIYORUZ VAGONU BİZ YAPIYORUZ ŞEHİR MERKEZİNDE HAZIR GARIMIZ VAR TRENİMİZ YOK YAZIKLAR OLSUN BÖYLE ŞEHİR YÖNETİCİLERİNE YANDAŞ OTOBÜS FİRMALARINI YAKINLARINIZIN DOLMUŞ HATLARINI ZENGİN ETTİNİZ ŞEHİR TEPSİ GİBİ TRAMVAY YOK METRO YOK YAZIK . DÜZCEDE İZMİTTE TRAMVAY VAR UTANIN. TELEFERİK BİLE YOK ŞEHRİMİZDE.LAFTA BÜYÜKŞEHİRSİNİZ. KÖYÜN İHTİYAR HEYETİ OLURSUNUZ ANCAK.
sage
15.03.2019 13:23
hoş geldin ada treni hoş geldin tayyip reis hoş geldiniz hepinize iyi günler
Cem bal
15.03.2019 13:13
Koca şehirle kaç sene dalga geçmişler tebrikler.
Online Ziyaretçiler