Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Parasızlıktan İzmir'e gidemiyorlar...

Sakarya Gelişim Bayan Voleybol takımı maddi imkansızlıklar sebebiyle maça gidemeyecek.

13:11   |   15.03.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi

SPOR264.COM

Sakarya Gelişim, haftasonu İzmir'de oynayacağı Rota Koleji maçına maddi imkansızlıklar sebebiyle gidemeyeceğini açıkladı. 






Yapılan açıklamada şu şekilde: 

"Sakarya Gelişim Spor kulübü bayan voleybol takımı olarak sporcularımızın maaşlarını ödeyemezken artık maça bile gidecek gücümüz kalmadı. Malesef 16 Mart Cumartesi günü İzmir'de Rota Koleji ile oynayacağımız Türkiye 1.Lig Bayan Voleybol müsabakasına maddi imkansızlıklar sebebi ile gidemeyecegimizi kamuoyuna üzüntüyle duyurmak zorunda kaldık.


Bütün rakiplerimiz milletvekili ve Belediyelerin desteklerini alırken biz bırakın bizi ziyaret etmeyi, 6 aydır milletvekillerimizin danışmanlarından ileri geçemedik. Defalarca arayıp ısrar etmemize rağmen vekillerimize bir 'alo' bile deme fırsatımız olmadı. Ama onlar bizim vekillerimizdi...


Sakaryalının hiçbir yerde dostu ve sahibi olmadığı gibi mecliste de sahibi olmadığını son 6 ayda yaşadık ve tecrübe ettik. Söyleyecek başka bir sözümüz kalmadı artık. Saygılarımızla.

Sakarya Gelişimspor Voleybol Şubesi"





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 218478 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6295 kere okundu
YORUMLAR 8 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
seda s.
16.03.2019 12:18
Utanç Verici !
Türk54
16.03.2019 09:56
Neden Yeni Hendekspor dan takımı aldınız Hendekte iken para sıkıntısı yoktu sonuç fiyasko
kertenkele
15.03.2019 22:27
VEKİL DAHİ OLSA ÖMÜR BOYU SPONSOR OLUNMASI SÖZ KONUSU OLAMAZ..PARAN YOKSA KULUP KURMAYACAKSIN..BU OYUNCULAR KARIN TOKLUĞUNA MI OYNUYORLAR?.MUTLAKA PARALARINI ALIYORLAR Kİ HALA TAKIMDA OYNAMAYA DEVAM EDİYORLAR..CEPLERİNDEN VEREREK GİDECEKLERİ YERE GİTSİNLER..BOŞ BELEŞ İŞLERE GEREK YOK..GAYRIMEŞRU ÇOCUĞU YAP, CAMİİ ÖNÜNE BIRAK.(KULUP KURMA HUSUSUNDAN SÖZ EDİYORUM). OH NE GÜZEL HAYAT..!!!
muallim54
15.03.2019 19:04
Sakarya milletvekili Kenan SOFUOĞLU sponsor olur sıkıntı kalmaz.
Haluk Tan
15.03.2019 18:22
Sporu yürüme zannediyoruz ondandır.
VatanMilletSakarya
15.03.2019 17:03
Futbol ve farklı 2 branş antrenörü olarak düşüncelerimi dile getiriyorum.Yıllardır Ülkenizde ve ilimizde spor sadece futboldan ibaretmiş gibi algı oluşturuldu ve hareket edildi,davranıldı ,konuşuldu. ileri gelen devlet adamları ,spor yöneticiler ve özellikle medya organları sözüm sizlere. Siz nezaman diğer branşlarada futbola ayrılan ödeneğin çeyreği kadar bir ödenek,spor tesisinin çeyreği kadar bir tesisleşme,futbol haberlerinin çeyreği kadar haber yapılırsa ve yetenekler keşfedilirse ,diğer Branşlarda hak ettiği yeri alacaktır. SAYGILARLA
Baba..