Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Lastik fabrikasındaki kanlı olayın iddianamesi hazırlandı!

Lastik İş Sendikası Genel Başkanı Abdullah Karacan'ın fabrikadaki silahlı saldırı olayında ağır yaralanarak kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirmesi olayı ile ilgili hazırlanan iddianame tamamlandı.

10:44   |   16.03.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 

Aziz GÜVENER'in haberi 





Lastik İş Sendikası Genel Başkanı Abdullah Karacan'ın öldürülmesi ile igili tutuklu olarak yargılanan fabrika işçisi Sedat U. hakkında "Kasten öldürme, silahla yağma, kasten öldürmeye teşebbüs, ruhsatsız ateşli silahlarla mermileri satın alma veya taşıma veya bulundurmak sureti ile 6136 sayılı yasaya muhalefet suçlarından";
    sendika temsilcileri Ersin Ö., Ahmet S., Ersoy A., Mustafa S., Osman B., Ömer Gökhan U. ve Tuna Y. hakkında ise "Cebir tehdit veya hile kullanarak kişiyi hürriyetinden yoksun kılma, birden fazla kişi tarafından birlikte yağma" suçlarından soruşturma açılması için Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığınca hazırlanan iddianame tamamlandı.


 İddianamede, olay anında fabrikanın içerisinde bulunan sendika temsilciliği binasında olan sendika yetkililerinin ifadelerine de yer verildi.


 Tutuklanmasının ardından 25 Şubat'ta ifadesi alınan Uzunlar, olay sırasında kendisini çağırmaya gelen Ahmet K.'un kendisine yönelik olarak eylemi olmadığını, Ahmet K.'u olay yerinde hatırlamadığını, olay sırasında silahı tutma anında yaşanan arbedede Ahmet S.'ın yer almadığını, ilk ifadesindeki bu kişilere yönelik bu yöndeki iddialarının doğru olmadığını, olayın heyecanı ile yanlış beyanda bulunduğunu söyledi.


İddianamede, Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı ile Goodyear Lastikleri T.A.Ş arasında yapılan yazışmada, Sedat U.'ın işyerinde iş yeri değişikliği yapılacak personeller arasında yer aldığı, yer değişikliğine dair Sedat U.'a suç tarihi itibari ile herhangi bir bildirim yapılmadığı, ancak teamül gereğince yapılacak yer değişikliklerine dair çalışmadan sendika genel başkanı Abdullah Karacan'a bilgi verildiğinin bilgisi yer aldı.


Üzerine atılı suçlamaları kabul etmediğini ifade eden Osman B., kendisine doğrudan hedef alarak ateş ettiğini iddia ettiği Sedat Uzunlar hakkında şikayetçi olduğunu belirtti.


Müşteki şüpheli sıfatı ile ifade veren Lastik İş Sendikası Sakarya Şube Başkanı Mustafa S., olaylar sırasında Abdullah Karacan'ın silahı eline alıp kullanmadığını, olaylar sırasında müşteki şüpheli Sedat U.'ı darp etmediklerini, ancak Abdullah Karacan'a zarar vermesini engellemek adına müşteki şüpheli Sedat Uz.'ın Ersoy A. ve Ömer Gökhan U.'ın tuttuğu belirtti.


Üzerine atılı suçlamaları kabul etmediğini ifade eden Mustafa S., kendisine doğrudan hedef alarak ateş ettiğini iddia ettiği Sedat U. hakkında şikayetçi olduğunu belirtti.


İddianamede, Sedat Uzunlar'ın gözaltında ve tutuklulukta geçen süresinin alacağı cezasından mahsup edilmesi talep edildi.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 20699 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 17974 kere okundu
YORUMLAR 31 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
MAFYA BABASI KARACAN
17.03.2019 21:42
Sedat UZUNLAR'ın 6136 DAN YARGILANMASI DOĞRU DEĞİLDİR. PATLAYAN SİLAH SENDİKA GENEL BAŞKANININ RUHSATLI SİLAHIDIR. SİLAH ABDULLAH KARACANIN ELİNDEYKEN HEDEF GÖZETMEKSİZİN PATLAMIŞTIR. SEDAT UZUNLARI 6136 DAN YARGILAYACAĞINIZA ÖNCE ŞUNU SORUN. ABDULLAH KARACANIN FABRİKA SINIRLARI İÇERİSİNE SİLAHLA GİRMESİNE KİM İZİN VERDİ!!! O SİLAH İÇERİDE SEDAT UZUNLARA DOĞRULTULMASAYDI BU SORUNLARIN HİÇ BİRİ OLMAYACAKTI. ÖLEN VE YARALANANLAR KENDİ HATALARI YÜZÜNDEN ÖLMÜŞTÜR VE YARALANMIŞTIR. ALLAHIN ADALETİ ŞAŞMAZ. SEDAT UZUNLAR SUÇSUZDUR. SUÇA MAHAL VEREN O SİLAHI ORAYA SOKAN ABDULLAH KARACANDIR!!!
Dilmenli Tatanga
17.03.2019 20:15
Bedava dan yalan ifade verip Sedat kardeşimizi yiceksiniz aklınız sıra, Ama hakim sizin o verdiğiniz ifadelere bakmaz ey akıl yoksulları Kamera kayıtları 1.sira delil olup üstünü kapatamayacağınız kurulan kumpasın delilidir. Türkiye Cumhuriyetinde Adalet bitmediyse Sedat tahliye olacaktır.Sedata linç girişimi yapanlar ceza alacaktır (kamera kayıtları ile sabit) Ha yeni Zelandada camiyi girip Müslümanları öldürmüşsün,ha ekmek parası için oraya gelen sedata kumpas kurup ekmeğiyle oynacaksin silahı masaya koyup tehdit edeceksin Bendeki vicdan bu iki olay arasında fark göremedi
Sakaryalii
17.03.2019 17:13
Allah Sedat,in yar ve yardımcısı olsun.Hakli davanda güneş birgun senin icin dogacak guzel insan.Bahcelievlerden selamlar kardesim.
Teoman Kozan
17.03.2019 16:16
Korkaklar sürüsü atesiniz bol olsun.
Mesut Aygün
17.03.2019 16:15
Adalet bitmis.iddaname yalan dolu.Allahin adaleti tecelli edecektir. Sedat kardesimiz sucsuzdur.
Bahçelievler Gençliği Emrah GÜNER
17.03.2019 12:27
Sedat UZUNLAR kardeşim, çocukluk arkadaşım. Senin nasıl bir delikanlı, nasıl bir iyi niyetli yaklaşımların olduğunu bizi tanıyanlar bilir. Serdivan Bahçelievler mahallesi gençlerini delikanlı, çevresindekilere yardım etmeyi, iyi gününde kötü gününde yanında olmayı öğretti. Senin karıncayı bile inciltmeyeceğini herkes bilir. Bu sendika çetesinin sana uyguladığı kumpası herkes gördü kardeşim. Bakalım herşeyi ıspatlayan görüntüleri gözleri olan savcılık ve hakim kararı nasıl yorumlayacak. Para için ve siyaset için gözleri görmeyecek mi yoksa harbi vatan evladı ise senin suçsuz olduğunu nefsi müdafa olduğuna karar mı kılacaklar. Seni bilen seninle, senin yanındadır. Selametle SEDAT UZUNLAR Allah C.C. Yar ve yardımcın olsun. Allah?a emanet ol.
Bahçelievler Gençliği Emrah GÜNER
17.03.2019 12:23
Sedat UZUNLAR kardeşim, çocukluk arkadaşım. Senin nasıl bir delikanlı, nasıl bir iyi niyetli yaklaşımların olduğunu bizi tanıyanlar bilir. Serdivan Bahçelievler mahallesi gençlerini delikanlı, çevresindekilere yardım etmeyi, iyi gününde kötü gününde yanında olmayı öğretti. Senin karıncayı bile inciltmeyeceğini herkes bilir. Bu sendika çetesinin sana uyguladığı kumpası herkes gördü kardeşim. Bakalım herşeyi ıspatlayan görüntüleri gözleri olan savcılık ve hakim kararı nasıl yorumlayacak. Para için ve siyaset için gözleri görmeyecek mi yoksa harbi vatan evladı ise senin suçsuz olduğunu nefsi müdafa olduğuna karar mı kılacaklar. Seni bilen seninle, senin yanındadır. Selametle SEDAT UZUNLAR Allah C.C. Yar ve yardımcın olsun. Allah?a emanet ol.
Adige
17.03.2019 12:02
Bu videoda ki vatandaşlar yazımı okuyorsa sevinirim. Ulan adama 10 kişi saldırıyorsunuz, darp ediyorsunuz, silah çekip tehdit ediyorsunuz sonra da silah patlayınca göt korkusundan arkanıza bakmadan kaçıyorsunuz. Bumu sizin adamlığınız? Sedat arkadaşa gelince adam gibi adamdır.
ÇerkeS
17.03.2019 09:13
Bir gün bir adam çıktı, haksızlığa dur dedi ve fabrikada çalışan sendika başkanı yalakaların huzurunu ve uykularını kaçırdı.. Yalız değilsin Sedat UZUNLAR
Adige
17.03.2019 09:04
Sedat nasıl 6136 nolu yasaya muhalefet etmiş?? Kasten adam öldürmek , ruhsatsız silah ile mermileri satın alma bu nedir ya?? Silah bir kere kendisinin değil ölen vatandaşın, ikincisi silah ruhsatsız ise silah sahibi ölen kişinin sorunu. Sedat ile ne alakası var.. Neyse 24 Nisan diyelim sadece. Tarih cesurları yazar kardeş. Sedat UZUNLAR #APSUVA #ADIGE
Mehmet Aydın
17.03.2019 08:37
Görüntüleri bile inkar ediyorsunuz,adamı oraya besbelli dövmeye cagirmissiniz,kicinizda silah olunca cesaretmi geldi,adammi oldunuz,utanın beş tek kişiye 4-5 kişi saldiriyorsunuz, Goodyear Fabrikasını Teksasa civirmissiniz,şimdide karı gibi şikayetçiyim diyorsunuz
GERÇEKLER!
17.03.2019 03:18
Sedat UZUNLAR bunları hakedecek bir insan değil. Devlete karşı boynumuz kıldan ince fakat tüm detayları incelemelerini talep ediyoruz. Ömer Gökhan UYSAL'ın olaydan sonra yaptığı konuşmalarda "Vurmaktan bileklerim ağrıdı." Sözlerini hatırlatmak isterim. Bir insana bilekleriniz ağrıyana kadar vurursanız o insanda ilk fırsatta kendini kurtarmaya çalışır. Adamı tehtid edip 8-10 kişi çeteleşip adamı ellerinden kollarından tutup telefonunu elinden alıp darp edip gitmesine mani olup birde silah doğrultup tehtid eden mi eşkiyadır yoksa 10 kişiye karşı kendi canını savunmaya çalışan mı??? Sorarım sizee hangisi adalet!!!!
Adet
17.03.2019 02:33
Adını işçi yazan vatandaş ! Seninle aynı dünyada yaşamak bile bu insanlara zulumdur. Sizin gibi yagdanlik yapsaydi hosunuza giderdi ama sedat kardesim dik durdu simdi siz dik durun. Onurlu insanlar gibi evet dövdük sonra arkamiza bakmadan kactik desenize erkek olmaya davet edecem ama olmazsa etekte yollariz.
cengizcengiz@hotmail.com
17.03.2019 00:06
Sakarya 24 Nisan da adliye önünde bütün Sakarya lı kardeş lerimiz orada olacak adam gibi adam Uzunlar adalet yerini bulacak
cengizcengiz@hotmail.com
17.03.2019 00:06
Sakarya 24 Nisan da adliye önünde bütün Sakarya lı kardeş lerimiz orada olacak adam gibi adam Uzunlar adalet yerini bulacak
Akyazılı
16.03.2019 21:16
Yavru kediyi bile köşeye sıkıştırsan tırmalar. Adamı kovaladınız darp ettiniz silah ile tehdit ettiniz silah onun eline geçince suçlu işçi oldu.
send işçi
16.03.2019 19:26
tanımam etmem arkadaşı. siz linç edeceksiniz işçiyi sonra vurunca suçlu olacak yok öyle
İsci
16.03.2019 19:16
Anlatin anlatin tarih 2 kere isten atilacakken onu orda tutan genel baskanini vuran ... Olarak yazacak. Yeri degistirilen bir tek o vatandas degil ekmegine sahip cikacaksan atilmak icin bi yerlerin oynamayacak
emin
16.03.2019 18:15
sedat uzunlar'ın iddanemesine 6136 eklenmesini anlamış değilim. Kendisi belinde ki silahla değil karşısındaki vatandaşın silahıyla böyle bir olaya mecbur kalmıştır. sedat uzunlar arkadaştır abidir kardeştir bu şehrin güzel bir delikanlısıdır
Kadro
16.03.2019 17:03
Birbirlerini iyi satmislar ama he
mustafa
16.03.2019 16:14
sedat uzunlar a kumpas var sayın devlet yetkilileri öldürsünşler diye cezaevlerine para dagıtıyorlar izmir e gönderdiler zarar verecekler bunun önlemini almalısınız
ercan
16.03.2019 14:18
öncelikle olayın ayrıntılarını bilmem yapanları ve maktülü tanımam. zaten olay adli vaka. bilmeden çok konuşmamak lazım. ama sakarya küçük yer, her şey duyulur. bizlerin duyduğuna göre sanık olarak yargılanan arkadaş haksızlığa uğramış. emekçi olduğu için arkası olmadığı için kolay lokma sanılmış. malesef arkası güçlü olmayan insanlar çıkar grupları tarafından kolay lokma olarak görülüyor. ensesine vur ekmeğini al. buna zaman zaman hepimiz şahit oluyoruz. eğer bu durum da böylese bu arkadaşa tanıdık tanımadık hepimiz sahip çıkalım. arkasında duralım. yalnız bırakmayalım
DELİ
16.03.2019 12:40
TARİH CESURLARI YAZACAK.Seninleyiz SEDAT UZUNLAR !
Selahattin
16.03.2019 12:11
Sonuna kadar yanindayiz abi.sedat uzunlar sucsuzdur.tahliye.
Yasin C.
16.03.2019 12:08
Tarih Cesurları Yazacak..
Yasin C.
16.03.2019 12:08
Tarih Cesurları Yazacak..
serdivanlı
16.03.2019 12:01
tarihi cesurlar yazacak korka ları degil satılmışları hiç degil 24 nisanda cesurların günüdür haklının yanında ol herzamn derdi dedelerimiz atalarımız sedat kardeşim sakarya arkanda
ADAPAZAR ÇOCUĞU
16.03.2019 11:16
24 NİSAN'DA ADLİYEDEYİZ.TARİH CESURLARI YAZACAK.SAKARYA UYUMA SEDAT UZUNLARA SAHİP ÇIK.YA HEP BERABER YA HİÇ BİRİMİZ.
SAMET
16.03.2019 11:07
TARİH CESURLARI YAZACAK ! KORKAKLARI DEĞİL !
Sedatuzunlaryalnizdegildir
16.03.2019 10:57
Sedat uzunlar yalniz degildir ! Deveden buyuk pire var haksizlik karsisinda susan dilsiz seytandir sedat abi susmamistir ve hakkini vermistir Ne mutlu serefi namusu icin yasayana !!!
Sedatuzunlaryalnizdegildir
16.03.2019 10:55
Sedat uzunlar yalniz degildir ! Deveden buyuk pire var haksizlik karsisinda susan dilsiz seytandir sedat abi susmamistir ve hakkini vermistir Ne mutlu serefi namusu icin yasayana !!!
Online Ziyaretçiler