Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ada treni merkeze geliyor ama... Geçitlerdeki tehlike!

Ada treni 7 yıl sonra yeniden Adapazarı Garı'na gelmeye başladı. Ancak hemzemin geçitlerdeki bariyerlerin çalışmaması tehkikeli anlar yaşanmasına sebep oluyor

12:00   |   18.03.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi

MEDYABAR.COM - 

Ada treni olarak bilinen Adapazarı - İstanbul ekspresi 7 yıl sonra Adapazarı Garı'na gelmeye başladı. 





Daha önce Mithatpaşa istasyonuna kadar gelen tren Cumartesi sabahından itibaren karşılıklı 5 sefer olarak Adapazarı Garına giriyor. 

Ancak Mithatpaşa istasyonundan gara kadar olan 4 hemzemin geçitteki bariyerlerin çalışmıyor olması trenin geçişlerinde tehlikeye neden oluyor. 

Mithatpaşa istasyonundan sonra oldukça yavaş şekilde gelen tren hemzemin geçitlere yaklaştığında selektör yaparak ve klakson çalarak sürücüleri uyarıyor. 

Pazar akşamı saat 23.20 sularında Adapazarı garına gelen tren, Harmanlık hemzemin geçidinde bir otomobile çarpmaktan son anda kurtulurken, trafiğin daha yoğun olduğu 1. ve 2. geçitlerde ise bir süre beklemek zorunda kaldı. 

Hemzemin geçitlerdeki yayaların uyardığı şoförler dururken tren ancak bu şekilde ilerleyebiliyor. 

Vatandaşlar hemzemin geçitlerde acı olayların yaşanmaması için yetkililerin önlem alması çağrısında bulundu. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 50159 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 9254 kere okundu
YORUMLAR 38 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Namık Kemal
19.03.2019 19:43
Bunu da yazsana medyabar. NEden yazamıyorsunuz? Cuma son tren Pendikten 1 saat rötar yaptı. Pazar Adadan kalkması gereken 17.38 treni 40 dakika geç kalktı. 40 dakika da Büyükderbent te bekledive yavaş giderek 2 saat geç ulaştı İstanbula. SABOTAJ ı da yazsana.
seda s.
19.03.2019 11:59
O treni geri getirmek için önce ofis ve geçit duraklarına yani şehrin hem araç hem yaya trafiği en işlek, en kalabalık yerlerine ya alt geçit yada üst geçit yapmanız gerekiyordu. Alt geçit konusunda hiç de başarılı sayılmayız ama o bölgedeki trafik sorununu çözmenin en etkili yolu bu. Bu ülkede şehir plancıları olduğunu düşünmüyorum, varsa da demek ki hiç bir etkisi olmayan birer memurdan öteye geçememişler. Şehir içi yolların artık gerçek anlamda yeniden inşaası gerekiyor, bu trafik ışıklarıyla oynamakla çözülecek bir mesele değil. Bu işten gerçekten anlayan, bilen ve yapabilen uzmanlar gerekiyor. Ne yazıkki Ada treni diye bilinçsizce ayak direyen herkesin, olabilecek elim bir kazada payı olacaktır..
ali
19.03.2019 10:57
Buyurun, trafikte trenin 10 dakika geçmesini bekleyerek yaşayın nostaljinizi.
arifiyeli
19.03.2019 08:45
Oy kazanacaz diye apar topar ön hazırlığını yapmadan Treni getirdiler birinin canına bi şey olmaz inşallah...
Abdulbaki yilmaz
19.03.2019 06:46
Zaten zor geldi gecitte tehlike diye bir iki kere daha yazinda halk tehlikeli buldu diye iptal etsinler. Esegimizi kaybetmistik ancak bulduk da!!!!!
Abdulbaki yilmaz
19.03.2019 06:46
Zaten zor geldi gecitte tehlike diye bir iki kere daha yazinda halk tehlikeli buldu diye iptal etsinler. Esegimizi kaybetmistik ancak bulduk da!!!!!
Çuvaldız
19.03.2019 06:41
Aman gelsin de selloktorle gelsin.yoksa bariyerler calismiyor diye bir 10 sene daha bekleyemeyiz.
Sakaryalı
19.03.2019 01:57
Bi şeyide tam yapın
hakan bolat
19.03.2019 01:08
bu sehir kaldırmaz treni . trafik sorunu var. gençlerin kulağında kulaklık dinlemezler bariyer mariyer . ay dolmadan ölümler başlar .
Cinali
19.03.2019 00:18
Ben muhalefetin yerinde olsam yalandan dandik bir arabayla tam tren geçerken çarpardım acuk kaportayı dağıtırdım basına servis ederdim. Tren koymuşlar ama tedbirini almamışlar derdim yeşil ışık yanıyordu geçtim derdim. Çatır çatır paramı da alırdım kaskodan hem de siyasi olarak avantaj elde ederdim. Siyasi ahlaksız olsaydım herhalde bunları yapardım çünkü bundan iyi orta olamaz insanın şut çekesi geliyor :) Bravo TCDD
Facia
19.03.2019 00:11
Soru çok basit geçitlerde bu ihmalden dolayı biri ölse bunun hesabı kime kesilirse aynı kişiler buna ivedi çözüm bulmalıdır. Başta treni getirdiğini iddia eden siyasiler sonrasında TCDD yetkilileri. Seçim öncesi bir faciada ne olur biliyor musunuz yer yerinden oynar. Bakan açıklama yapmıştı geçenlerde sinyalizasyon sistemi gerekli değil diye siz de geçit görevlisi gerekli değildi dersiniz artık milletimiz unutur ne de olsa.
Burhan şen
18.03.2019 23:41
Malesef bu akşam da Aynı sahneyi gördüm, ve şaşırdım , ama sellektör ile kalmıyor , ortalığı ayağa kaldırırcasına siren çalarak geliyor , ve yolun kenarında 5-6 bekçi sohbet ediyorlar, en azından tren geçerken geçitin yanına gelin de muhabbetinize 5 dk ara verin , olası bir tehlikeyi önleyin , ama görev tanımlarında yazmıyordur ! Çok ayıp ,
luto
18.03.2019 22:43
Ehliyet ve liyakat..! Hemzenin geçit bariyeri inmiyor !? Ne yaman çelişki..
Burak
18.03.2019 21:44
Devlet baba arifiyede hızlı tren istasyonu yapmış. Konforlu hızlı mis gibi. Bizimkiler bir buçuk saatlik istanbul yolunu 3 saatte gitmek için can atıyor. Aklım almıyor siteye girdikçe sinirleniyorum sinirlendikçe siteye giriyorum. Ben eylem başlatıyorum kömürlü tren gelsin diye kaç kişi katılır.
mahsun
18.03.2019 21:43
Tren yalnizca reklam icin getirilmistir, iki adayini tanitmak icin akp vekili ali ihsan yavuz bey milletin canini hice sayarak, tcdd ile irtibat kurmadan, hicbir hesap yapmadan sehre tren getirmistir. Umariz bunun bedelini masum biri odemez. Tren ile alakasi olmayan 2 ismi hizmet yaptilar bakin diye gostermek icin boyle sacma birsey ile bize gercekleri secimden once gosteren akp lilere cani gonulden tesekkurler. Daha basa gelmeden boyle projeler yapanlar, goreve gelince...
Rahmi
18.03.2019 21:22
Bıktık artık bukadar soytarılıktan be kardeşim insan canı bukadar cahillerin eline bırakılır mı yahu yazıklar olsun nedemek tren selektör yaparak giriyormuş... Canım ülkem ne hale geldi... İşlerin başında ehli yerine cahiller görev yapıyor... Hesap vermek zaten yok... Ölen öldüğüyle kalıcak yine belliki...YA RABBİ SEN BİZLERİ AİLELERİMİZİ ÇOLUMUZU ÇOCUĞUMUZU BU CAHİLLER DEN KURTAR İNŞALLAH..
Fatih54
18.03.2019 20:16
Bi araba tren altında pres olduktan sonra sinyalizasyon çalışmaya başlar.çünkü hep böyle olmuştur ülkemizde.önce musibet sonra çözüm
Acaba
18.03.2019 20:02
Yollar köstebek yuvasi düz bi asfalt yok ama her yerden ceza yağıyor. Sistemi kuramiyorlar ama hep para hep para . Bi kaç tane kazay8 bekliyorlar heralde ondan sonra gündeme alirla4
Bilirkişi
18.03.2019 19:07
Ben siyasi parti milletvekili olsam bu görütünün hesabını geçitlere görevli koymayan TCDD yetkililerine sorarım. Seçim öncesi bu nasıl bir ihmaldir ya birisine bir şey olsa kim verecek hesabını. Treni getirdiyseniz gereken diğer unsurlarını düşünmeniz gerekirdi. Allahtan makinist koymayı akıl etmişsiniz. Koskoca TCDD bir bekçi koymayı akıl edememiş olamaz bu senaryo daha kötü o zaman akla gelen tek şey sabotajdır ve hesap sorulmalıdır.
Dogrucu Davut
18.03.2019 18:54
Dr. Cihan Kolip´e Belediye Baskanligi hayirli olsun. *** akp resmen komik duruma düstügünün ve dahi artik bittiginin fotografidir bu. Oy icin treni gösterip milletle alenen dalga geciyorlar.
Mehmet Aydın
18.03.2019 17:12
Depremin üzerinden 20 yıl geçti hala şu Treni yeraltına indirmeyi beceremediniz beceriksiz belediye iler,utanmadan hala oy istiyorsunuz,hemzemin geçitler de trafik yine tıkanıyor zaten bir yatırım yaptığınız yok trafik konusunda
Namik Kemal
18.03.2019 17:00
SABOTAJ! Her hafta bu treni kullaniyorum.15 Mart Cuma Mitharpasa'ya 50 dakika gecikmeli geldi.Tren resmen yolcu bekleyen Gebze-Harem minibüsü gibi.Herhangibir anons ya da bilgilendirme yok.Dün aksam 17.38 Pendik Treni 20 dakika gec geldi Adapazarı Garı'na ve 40 dakika gec hareket etti. Üstelik 40 dakika da Büyükderbent te bekledi. Toplamda 1.5 saatlik gecikmeyle Pendik'e vardı.Herhangi bir anons ve bilgilendirme yapilmadi.TCDD müstri hizmetlerini aradığımızda;bilgimiz yok denildi. Bu Sabotaj'dir.Bu işin takipçisi Siyasi Parti Yerel Yöneticileri, milletvekilleri ve savcılar olmalidir. Alenen secim öncesi yüzlerce insanı kiskirttilar. Bunlar TCDD deki iktidar düsmanlari. Bu Fetö artikları sorusturulup bu SABOTAJin hesabini versinler!
ada günlüğü
18.03.2019 16:59
GEÇİTTEKİ O MANZARA ÇOK KÖTÜ. MAZALLAH BİR ŞEY OLURSA SORUMLUSU KİMLER OLACAK. ANKARA DAKİ KAZA GİBİ OLMASIN ALINAN KARAR TAMAMEN SİYASI VE HİÇ ALT YAPI VS.SORUNLAR ÇÖZÜLMEDEN SADECE DEDİM OLDU MİSAlı. ÖNEMLİSİ İSE YARINKİ MİTİNDE DİLLENDİLECEĞİNİN OLMASI. HİÇ BİR ŞEY YAPILMADAN TREN GELDİ İSE 7 YIL ÖNCE NEDEN KALDIRILDI İNSANLAR MAĞGUR EDİLDİ. AYRICA HERŞEYİ YHT 'e BAĞLANMASININ BİR ANLAMI YOK..
ÜLKÜCÜ
18.03.2019 16:18
Bir işi hizmet için değil seçim yatırımı için yaparsanız olacağı budur. Bu ve benzeri olayı ilk defa yaşamıyoruz ki
Enes enes
18.03.2019 16:04
Şimdiden şikayetler başladı,alın treninizi tepe tepe kullanın.Zaten boş gelip boş gidiyor.Nerdesiniz trenciler işiniz gücünüz riv riv riv..
k.ural
18.03.2019 15:37
Eskiden geçitlere bekçi konurdu. bariyerleri olar açıp kapatırdı. Yine aynı sistem uygulanabilir. Böylece en az dört kişiye ekmek kapısı açılır. Ayrıca inşallah sinyalizasyon sistemi doğru çalışıyordur.
Sıkı(yorum)
18.03.2019 15:12
Hizmet adı altında treni faliyete sok sonra güvenliğini, işleyişini, düzennini becereme. Millette kalksın bir birini suçlasın otur izle. İdarecilik bu değil. Olayla ilgili kurumlar gerekli güvenliği ve düzeni ayarlamak zorunda tabi amaçları hizmetse. Öteki türlü insanlar bir birini suçlar boğaz boğaza gelirler.
Öğrenci
18.03.2019 15:08
Tren gelsin diye ................... tren gelice trafik mahvoldu diye yazmaları dertlerinin üzüm yemek değil bağcı dövmek olduğunu net bir şekilde gösteriyor. Bariyer konusuna gelince bu çok zor bir sistem değil. Bizim mahalledeki elektrikçiyi götürün o yapar. Niye milleti tehlikeye atıyorsunuz.
xxl
18.03.2019 15:00
.... ne vardı şu treni şehrin göbeğine sokacak. Tuttutrdunuz ada treni de ada treni. Neymiş bilmem kaç yıllık mazisi varmış ta falan filan. Noldu yani şimdi bu tren Sakaryamızın gelişmişlik düzeyine ne kadar etki etti? Keşke şanlı geçmişimizin her bir zerresine şu tren kadar sahip çıksaydık
Sıkı(yorum)
18.03.2019 14:59
İzmitte adamlar şehir içinde tranvay çalıştırıyor hemde 1ucdan öteki uca kadar. Bizimkiler şurada 2.5km lik önkem alamıyorsalar işi bıraksınlar.olacak kaza beladan treni geri gelmesini destekleyenleri sorumlu tutmak acizlik cahilliktir. 17 senede arifiyeye kadar metro yapar insan. Ülkenin en borçlu belediyesiyiz elle tutulur bir çözüm yok tren tranvay metro olayında. Yazık çok yazık.
Port
18.03.2019 14:51
31 martı iple çekiyorum.
Astala vista
18.03.2019 14:04
Yazık orada kaza olsa hesabını kim verecek?
Astala vista
18.03.2019 14:04
Yazık orada kaza olsa hesabını kim verecek?
İsmim lazım değil....
18.03.2019 14:01
Peki o bariyerler yapılmadan o trenin oraya gelmesi için kendini yırtan ............... ,bir insanın ya da hayvanın canına zarar geldiğinde ne yapacak! Yazıklar olsun...sanki yollarımız çok güzelmiş, genişmiş gibi bir de treni soktunuz merkeze.başınız göğe erdi sanırım.tren gardan gittiğinde ne kaybettirmişti ki geldiğinde ne kazandırsın. Boş gevezeliklerle uğraşmaktan başka yaptığınız bir halt yok...şunun da altını çizemeden edemeyeceğim: tren sanki kendi başkanlığı döneminde yapılmış ve gara ilk defa o getirmiş diye şov yapan kişileri inşallah 31 mart sonrası yapacağı icraatlarla da görürüz...Cumhurbaşkanımızı örnek tabi ki alın ama taklit etmeyin!!!
Burak
18.03.2019 12:55
yıl olmuş 2019 konuya bak. Böyle olmaz kara tren getirin kömürlü olanından. 3-5 kişi nostalji yaşayacak diye kelle koltukta geziyoruz.
Tatanga
18.03.2019 12:51
Alışmadık rayda tren durmuyor :)
Ssssss
18.03.2019 12:50
Zaten trafik cilesi ayri bir dert. birde bu treni sehirin icine soktunuz
Mehmet.y
18.03.2019 12:40
Dakka bir gol bir. Bu haberleri daha çok görecez, taaki tren tekrar mithatpaşadan kalkana kadar.
Online Ziyaretçiler