Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

CHP'li Kılıç'ın bu videosu konuşuluyor

CHP İyi Parti ittifakı seçimlere 1 hafta kala iyice çatırdamaya başladı. CHP Adapazarı Belediye Başkan Adayı İsmail Kılıç'ın İYİ Parti Büyükşehir Adayına oy istememesi videoları elden elde dolaştırılmaya başlandı. İl Başkanı ise bayrak isyanı yaptı.

15:44   |   24.03.2019
Haber Resmi

Seçimlere bir hafta kala zaten sıkıntılı günler geçiren CHP İyi Parti ittifakından yeni çatlak sesleri gelmesi ipleri iyice kopma noktasına getirdi. Cumartesi günü ortaya çıkan ve elden ele dağıtalarak yayılan bir videoda CHP Adapazaru Belediye Başkan Adayı İsmail Kılıç'ın, Büyükşehir Belediye Başkan Adaylığı için seçmenlere "Liyakata bakarak oy verin" demesine İYİ Parti cephesi tepki gösterdi.

Kılıç bahsi geçen videoda, "Önce muhtarınıza oy verin. Sonra yaşadığınız iilçeye oy verin. Adapazarı'nda iki oy pusulası var. Birinde CHP Adapazarı Belediye Başkan Adayı İsmail Kılıç'a, diğerinde ise CHP meclis üyelerine oy verin. Sonra Büyükşehir oy pusulası alın. En sonu bırakın çünkü 16 ilçe var. Tercihiniz kimse bakın liyakatlarına, en iyi hizmeti kim verecek diye inanıyorsanız ona oy verin. Büyükşehir'de kim seçilirse seçilsin biz uyum içinde çalışırız" dedi. 





Bu konuşmalar İYİ Parti cephesinde "İsmail Kılıç Cihan Kolip'e oy istemedi" şeklinde yorumlandı.
CHP kulislerinde bu durumun seçimin başından beri Adapazarı'nda İYİ Parti adayı Aydoğan Arslan ile birlikte seçim çalışmalarına katılan Büyükşehir Belediye Başkan adayı Cihan Kolip'e tepki olarak Kılıç'ın böyle davrandığu konuşulmaya başlandı. 
Bilindiği gibi Yİ Parti Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Cihan Kolip, aday gösterilmesinin ardından partisinin Adapazarı adayı ve mesai arkadaşı Aydoğan Arslan ile birçok seçim çalışmasına katılmasına rağmen İsmail Kılıç ile herhangi bir poz dahi vermemişti.
İki partinin yöneticilerinden alınan bilgilere göre İYİ Partililer bu durumu İsmail Kılıç'a bağlarken CHP'liler ise Cihan Kolip ve Aydoğan Arslan yakınlığından dolayı kendilerine destek verilmediği şeklinde yorumluyor.

İKİNCİ BOMBA ISIR'DAN

İsmail Kılıç'ın videosunun ardından günün ikinci ittifak bombası ise CHP İl Başkanı Erdoğan Isır'dan geldi. Isır Twitter hesabından sert bir açıklama yaptı. Isır, Bir Siyasi Partinin İl Başkanlığının bulunduğu sokağa, beraber mücadele ettiğin, fakat ayrı adaylarla girdiğin kişinin reklamı asılmaz. Siyasi etik anlayışa sığmayan bu davranışı kınıyor, Gereğinin yapılmasını çok acil bekliyorum" dedi.

Isır'ın kınadığı bu hareketin, İYİ Parti'ye yapıldığı öğrenildi. Alınan bilgilere göre CHP İl Başkanlığının olduğu Ankara Caddesine b İYİ Parti Adapazarı Belediye Başkan Adayı Aydoğan Arslan, kendi  bayraklarını asmıştı. CHP'liler brandanın asıldığı ilk günden beri duruma tepki gösterirken, İl Başkanı seçimlere bir hafta ise adeta patlayarak ittifak ortakları İYİ Parti'yi kınadı.

Bakalım seçimlerin son haftasında ittifakın Adapazarı'nda rakip iki cephesi nasıl bir süreç yaşayacak. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 36764 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 7905 kere okundu
YORUMLAR 18 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
ismail korkusuz
30.03.2019 19:56
Millet ittifakı adayı Sayın Cihan KOLİP,bir kere CHP.Adapazarı ilçesine yada Başkan adayı Syn.İsmail kılıç ın yanına gelip arkadaşlar şu anda çıkan sonuç benim dışımda gelişmiştir,ben iki adayada aynı mesafedeyim diyememiştir,bu durumda ismail bey yeminle bir şey dememiştir,ben olsam açık açık oy vermeyin derdim.Zaten hiç bir CHP li de Adapazarı ilçesinde KOLİP için oy vermeyecektir.Bu kadar açık ve net.
genç ülkücü ! ye
25.03.2019 12:46
siyasi tespit diye yazdığın hezeyanlarına esasında yorum yapmaya bile değmez. Kendi kendine çalıp oynamışsın. Devlet bahçeli 15 temmuzdan sonra hakikati ve hainlikleri gördüğü için DEVLETİN yanında oldu.kılıçdaroğlunun hangi odakların örgütlerin gizli ortağı olduğu listelerine koyduğu adaylardan ve talimat aldığı yerlerden belli. Ayrıca aziz nesin gibi ATEİST olduğunu açıkça beyan eden, yani cennete de cehenneme de inanmayan birine 'mekanın cennet olsun' diyen birinin tepsitleri de böyle olur işte.Bende gülme krizine girdim hezeyanlarını okuyunca. Mübarek siyasi deha sanki.!!!
andersenden masallar
25.03.2019 12:25
yahu sanki -proje partisi- olan i.partinin ve başında kasetle getirilen genel müdür olan cehape nin sakaryada zerre şansları varmış gibi oturmuş garibanlar yorum yapıyorlar. Medyabar yorumcuları arasında seçim yapılsaydı istediğiniz olurdu.İşiniz gücünüz burada oturup her haberin altına yorum yapıp kendinizi rahatlatmak. Her seçimde şamarı yediğiniz halde akıllanmıyor ve itidalli yorum yapmıyorsunuz.Öğrenilmiş çaresizliği araştırın hele.
5454
25.03.2019 10:04
KILIÇ ın Adapazarını kazanacağını gören iyi parti çamur atma modunla geçti. Video da birşey yok. İsmail KILIç ın sosyal medya hesaplarında yarım saatlik konuşmaları var canlı yayın evet konuşan anlar diyorsunuz ya. Canlı yayınlanmış videoları izleyin bu şehit için neler yapabileceğini göreceksiniz. Bu seçimin doğru Adayı KILIÇ tır. İyi partinin derdi büyükşehirde ve Adapazarında kazanmak değil Akp ye kazandırmak. Bu çıkışlarla amaçlarını ortaya daha net koyuyorlar. Son anketler ortada CHP açık ara önde. Ünal Ozan la 25 yıl önce CHP kaybetmişti. Bugün CHP kazanacak. Bir yıllık iyi parti 24 Haziran sonuçlarına baksın CHP nin oylarının çeyreğini almış, adaylara baksın İbre İsmail KILIÇ diyor.
hasan
25.03.2019 09:25
ismahil kılıç bunları söylerken hangi ruh halinde idi araştırılması lazım. kesinlikle chp bu adayı geri çekmelidir. ismahil kılıç hiçbir donanımı olmayan, democrat parti ve iyi partiden kovulmuş bir insandır. adapazarı için Aydoğan bey ve büyükşehir içinde Dr.Cİhan Kolip biz chp'lilerin adayı ve tercihi olacaktır. ismahil kılıç ile 5 dk sohbet eden herkes bu adamdan aday mı olur demektedir. engine özkoç duruma müdahale edip bu adamı adaylıktan çeklmelidir.
Genç ülkücü
25.03.2019 01:25
Bundan 6 sene önce Devlet Bahçeli ülkücüleri sattı,MHP parçalamak için geldi dediğimde,buğünkü iktidarın gizli ortağı dediğimde ülkücü,MHP arkadaşlarım,kardeşlerim bana tavır koyuyorlardı.Ama zaman ilerledikçe haklı olduğum ortaya çıktı,bazı arkadaşlarım ışe benden özür diledi.Şimdidede diyorumki CHP Genel Başkanı Kemal KILIÇDAROĞLU İktidarın gizli ortağı,seçim zamanları harika ortalar yapıyor.CHP AKP çalışıyor.AKP her yerde gene kazanacak,Hatta bu sefer izmir bile alabilir.Küffettiğimiz Aziz Nesin mekânın cennet olsun,hakkını helal et,seni annıyamamışız.Bide en çok ğörüpte gülme krizine girdiğim Beka sorunu için Cumhur İttifakı afişleri.Yav ne utanmaz insanlarsınız.
Genç ülkücü
25.03.2019 01:09
Soruyorum Ey CHP sen ve senin adayının Sakaryada kazanma şansınız ne,Kemal Kılıçtaroğlunu getirseniz onu aday yapsanız gene kazanamazsınız.Oy bölmekten başka yaptığınız bişe yok.Şuna inanıyorum Genel Başkanınız bu iktidarın gizli ortağı,Siz AKP kazanması için elinizden geleni yapıyorsunuz.Mutlu Işıksuya şimdiden hayırlı olsun diyorum.Tek aday çıkmış olsaydı Aydoğan ASLAN bu şehirde Belediye Başkanıydı.Bu şartlarda yemin ediyorum sandığa bile gitmeyecem.
Ali KANDAZ
25.03.2019 00:39
ADAPAZARI BLD. BŞK. LIĞI için maâlesef İTTİFÂK SABOTE EDİLMİŞTİR. Bunun sorumlusunun da CHP olmadığının delîli, BÜYÜKŞEHİR için herhangibir dayatma içinde olmayıp, tercihi İYİ PARTİ ye bırakmış olmasıdır. Bunu da şüphesiz ADAY ÇIKARMAKTAN ÂCİZ olduğu için değil, İTTİFÂKA UYUM gerekçesiyle yapmıştır. İsmail KILIÇ ın LİYÂKAT söylemi de, kendi şahsı dâhil olmak üzere İSTİSNÂSIZ bütün adaylar hakkında geçerlidir. İzâha muhtaç olan asıl konu; İTTİFÂK OLDUĞU HALDE (!), ADAPAZARI için her iki parti de aday göstermiş olmasına rağmen bilâkis İYİ PARTİ adayının İTTİFÂK ADAYI gibi gösterilip, CHP adayının YOK SAYILMASIDIR.Takdîr, SEÇMENİNDİR ve LİYÂKATLİ OLANI seçecektir.
Gercek
24.03.2019 19:41
Burada her fırsatta cumhur ittifakini eleştirenler hadi bir sesinizi duyalım ya. Başından beri adı millet ittifakı olan ama esasında milletten uzak ve +1 koltuk ittifakı olan bu ittifak seçime 7 kala aslına dönmüştür. Bakınız bu nasıl bir ittifak ise istanbul bakırköy de chp nin eski belediye başkanı iyi parti den aday gösteriliyor EE bu madem ittifak ise neden oylar bölünüyor?? Bunun izahı yoktur bunun izahini yapmaya çalışan da objektif degildir
ADAPAZARLİ
24.03.2019 19:11
Kolip bey her yerde aydoganla kol kola bu ne pişkinlik. İsmail Bey'i dinledim bir çok yerde kendi için bile kişinin evliyaligina değil liyakatina bakılır diye söylüyor. Liyakata göre oy verin demenin nesi kötü anlamış değilim.
Tolgahan ÇETİN
24.03.2019 19:10
En başından beri değil sadece Sakarya, Tüm Türkiye'de İyi Parti ve CHP arasındaki ittifakı bozmaya yıpratmaya çalışanlar var. Bu nedenle her ne cevap verirsek verelim bu tür olaylarla beslenen bir karşı ittifakı ikna etme ihtimali yoktur. Doğrular bellidir.
Hasan
24.03.2019 18:35
E sözüm ona ortak(!) büyükşehir adayı kolip aydoğanla geziyor 1kez bile ismail kılıç ın programına katılmamış ne bekliyodunuz adam kibarmış ben olsam iyi partiye oy vermeyin derdim
Murat
24.03.2019 18:34
Ne yani ... adapazarı serdivan karasuda chp den oy alacağını mı zannediyor. Oylar bağımsız büyükşehir adayı MURAT TAKSİM e.
Leman
24.03.2019 18:32
Konuşmadaki yanlış ne anlamadım adam kendine oy istemiş
Deniz Mahir
24.03.2019 18:22
Sakarya?da muhalif oylar Türkiye?nin en köklü partisi olan CHP de toplanacaktır bundan kimsenin şüphesi olmasın.CHP büyüklük yaptı koskoca büyükşehirde aday çıkarmadı ama iyi parti bu jeste Adapazarı?nda aday çıkaracağız dayatması ile karşılık verdi ama vatandaş Adapazarında SN kılıç üzerinde ittifak edecek
İyi İnsanlar
24.03.2019 18:16
CHP il yönetimi Serdivan'ı Akp'ye hediye ettiği yetmiyormuş gibi, Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanlığı için de Ekrem Yüce'yi dolaylı yoldan destekliyor mu acaba? Amaç ne amaç. Sakarya İlinde alacağınız oy %17 yi geçmezken kabadayılık yapmaya devam mı Erdoğan Isır?
İyi İnsanlar
24.03.2019 18:16
CHP il yönetimi Serdivan'ı Akp'ye hediye ettiği yetmiyormuş gibi, Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanlığı için de Ekrem Yüce'yi dolaylı yoldan destekliyor mu acaba? Amaç ne amaç. Sakarya İlinde alacağınız oy %17 yi geçmezken kabadayılık yapmaya devam mı Erdoğan Isır?
Sakaryalı54
24.03.2019 17:32
İsmail kılıç ve Ekibi Ak partiden............. CHP zihniyeti bu işte
Online Ziyaretçiler