Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

'İstanbul'da Belgeli usulsüzlükler tespit ettik' açıklamasıyla gündemde

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz, belgeli usulsüzlükler tespit ettiklerini belirterek, "Usulsüzlüklere rastladık, geçersiz oy oranı çok yüksek. " dedi. Yavuz bu açıklamasıyla ulusal medyanın manşetlerinde haber oldu.

18:55   |   01.04.2019
Haber Resmi

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz,  İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimleriyle ilgili AK Parti İstanbul İl Başkanlığında yaptığı basın toplantısı ile ulusal medyanın gündemine geldi.
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz'un  açıklamalarını  ulusal gazeteler, tv kanalları ve haber siteleri internet sitelerinde  yer verdi
 İşte Yavuz'un açıklamasında yer alan satır başları;

Biraz bizim lehimize dönmeye başladığını görmeye başladık. Sistemimize güvendiğimiz için geceli gündüzlü çalışmalara başladık. İstanbul İl Teşkilatı hazır bir biçimde bu işleri yürütüyor. 

Gerçekten bugüne kadar şahit olmadığımız usulsüzlüklere rastladığımızı belirtmek istiyorum. Usulsüzlüklere rastladık, geçersiz oy oranı çok yüksek. Belgeli usulsüzlükler tespit ettik.309 sandıkta 17 bin 410 oy bizim adayımıza, AK Parti'ye yazılması gerekirken, başka partiye, partilere kaydedilmiş, yazılmıştır.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 37013 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5435 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Keskin Dil
15.04.2019 18:16
ESAS BELGELİ USULSÜZLÜK,ŞEHİRE TEK KURUŞLUK FAYDASI OLMAYAN ŞAHSININ, SAKARYALININ SENİ SAKARYA MİLLETVEKİLİ SEÇMESİDİR.
Vatandaş
04.04.2019 15:56
İstanbul da şuan itibariyle 11 bin 109 oy Akparti adayı lehine düzeltilmiştir.aacaba İstanbul da Trafoya kedi yerine bu sefer dinazor kaçmış herhalde:))
Hakan altınsoy
03.04.2019 19:18
Sen önce hendek ve Pamukova hezimeti nin hesabını ver. Püsküllünün neyi vardı da seni kaşındırdı. Bak Turgut süpürdü
Teknik54
03.04.2019 15:13
Ali İhsan Yavuz ne yap ne et bir daha Sakarya gibi bir şehirden aday olma git Rize den ol. Bu şehir senin gibi vekil görmedi. çok komik ve çaresizsin...... daha da kendini düşürme sus yeter......
utku zafer
03.04.2019 14:53
EYYYY ALİ İHSAN YAVUZ BU BECERİKSİZLİĞİN HESABINI VERİRSİN ELBET
Mehmet
03.04.2019 12:01
Reis bunların hepsini görevden alacak. Seçim işlerinden sorumlu başkan yardımcısı ile girilen seçim sonuçlarından, partide kimse memnun değil. Bunun cezasının kesileceği kişilerin başında maalesef ali ihsan bey geliyor. Trabzondan, yozgattan 3 er bakan var. Ikisinin nüfusu da sakaryadan az. Sakaryadan bir parti genel başkan yardımcısı vardı. Şimdi o da gidecek. Yapılacak revizyonda bir bakan kontenjanı için, ilin bütün dinamikleri Şimdiden lobi çalışması yapmalı.
cevdet kucukbey
02.04.2019 21:06
kaybettiniz hazmedin istanbulda milleti SOKAGA döküp kan dökmeyin ölümlere sebeb olmayin geziyi araştırırlar kaçacak yer bulamazsın millet bunaldı size tokati cakti
Vatandaş
02.04.2019 19:22
İstanbul da Oylar çalınmamış kaydırılmış yersen!! Yahu bu kadar milletin iradesine müdahale edilir mi?yapılacak olan şeyler sandık başkanları görevlileri derhal soruşturulup en ağır ceza verilmelidir!!! İstanbul Akparti ye geliyor yazın bunu bir kenarı!!
ak partili
02.04.2019 16:29
hadi bakalım siz akıllanmayın sıra milletvekili seçimlerinde sen hem 1. sıra vekil olcan hem burda oy kullanmıycan ondan sonra çıkıp ekranlarda ağlıycan.... hatırlarsan senin ağzından çıkan bir söz alt tabaka basamaktır bizde bastık geçtik.şimdi halk size basıp geçti.
sakarya
02.04.2019 11:13
noldu ali ihsan bey sqacımden öçnce canlı yayınlarda konuşuyordun şöle yaptık böle yaptık şunu yapacaz diye demekki öle olmuyormuş bedavadan size maaş veriyorlar bı rde başkan yardımcısı yaptılar senı yazık yazık sakaryaya faydan yok ken devlete ne faydan olacak ki
yorumcu
02.04.2019 10:14
GEÇEN SEÇİMLER DE DE AYNI SORUNLARI SİZE SÖYLEMİŞTİK. ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ DEDİNİZ..EVET ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ....
Mehmet KOCABAŞ
02.04.2019 01:49
Benim anlamadığım nokta şu: Sandık Başkanlarının çoğunluğunun Memur-Sen üyesi olduğu, AKP ve MHP müşahitlerinin bulunduğu, hatta ilçe seçim kurullarınca belirlenen tarafsız üyelerinde çoğunluğunun AKP sempatizanı olduğu sandıklarda AKP aleyhine yapılan hilelerin nasıl fark edilmediğini hala anlamış değilim. Yani bu kadar AKP ve MHP' linin hakim olduğu sandık yönetimlerindeki bir seçimde hile olsa olsa bu millet ittifakının aleyhine olabilir. Sayın Yavuz artık halkın iradesine saygı duyun. Halkın iradesini komplolarla gasp etmeye çalışmayın. Eğer sırça köşklerde oturmayıp halkın içine girseydiniz, anketleri umursamayıp gerçekleri görseydiniz bu yenilgiyi yaşamazdınız. Başarısızlığınızı sandık yönetimlerine yükleyeceğinize kendinizden arayın
kertenkele
02.04.2019 00:42
KAKAZANMIŞ OLSAYDINIZ GÖZÜNÜZ USULSÜZLÜK GÖRMEYECEKTİ:)
Sade Vatandaş
02.04.2019 00:36
Yenilginiz kutlu olsun aliihsan bey
Talha olay
01.04.2019 21:26
Anadolu ajansinin ve ysk nin kac saattir aciklama yapmamasina veri girilmemesine neden aciklama yapmadiniz???
Sakaryalı
01.04.2019 21:21
Sayın Cumhurbaşkanının bir sözü vardı: Ati alan Üsküdar'ı geçti. :) Akepeli Ozhasekinin de bir sözü vardı: Hırsız var diyorlar yapma yav ağlamayın ağlak ağlak gezinmeyin dürüst olun dürüst. Kısacası MİLLİ İRADEYE SAYGI!
Mustafa
01.04.2019 21:03
en büyük usulsüz sensin AKP bu durumlara sen düşürdün seni kovsa düzelir belki bide .... açıklama yapıyor reis in yerinde olsam seni yerin yedi kat dibine gomerim
Mehmet Aydın
01.04.2019 20:41
Bu sefer at topal çıktı galiba ,alipta Üsküdar'a gecemediniz,geçen seçim itirazları bile inceletmediniz,sizin haricinizde kimse hile hurda yapamaz,
Keskin Dil
01.04.2019 20:39
O usulsüzlükleri geçen seçim sizden öğrenmişlerdi...Başınıza gelince nasıl beğendiizmi şimdi.?
Online Ziyaretçiler