Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ekrem ağabeycimle görüşeceğim, Turgut'un yapacağı işlere imza atmasın

AK Parti'nin Hendek'te çalışma grubu arasında yapılan bir yazışma bir anda sosyal medyaya yayılınca ilçede günün konusu oldu..

13:32   |   02.04.2019
Haber Resmi

31 Mart yerel seçimlerinin ardından kesin olmayan sonuçlara göre Hendek Belediye Başkanı seçilen Turgut Babaoğlu, tebrikleri kabul ederken mazbatayı alacağı günü bekliyor. Birlik ve beraberlik mesajı vermesiyle dikkat çeken Babaoğlu,  verdiği sıcak mesajlarla gündeme geldi.

AK Parti adayı Ali Kemal Sofu'da tebrik mesajı yayınlayarak büyük bir siyasi nezaket örneği sergiledi. 





AK Parti'nin Hendek'te çalışma grubu arasında yapılan bir yazışma ilçede skandal olarak yorumlandı.

Yazışmada bir partili, seçim sonuçlarının belli olmasının ardından, 'Ekrem ağabeycimle görüşeceğim, Turgutun yapacağı işlere imza atmasın. Hendek halkı pişman olsun" diye yazdığı  konuşuldu..

Bu yazışma bir anda sosyal medyada kısa sürede yayıldı..
Bu yazıya AK Partililer bile tepki gösterirken, olayın yayılmasının ardından ilçede günün konusu bu oldu.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 146692 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19492 kere okundu
YORUMLAR 17 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
hakan bolat
03.04.2019 11:56
insanlar beklemedikleri bir galibiyet aldıklarında ben bunu beklemiyordum şimdi ne yapacağım diyorlar .istanbul ve ankaradada hava böyle . başlamadan ağlamaya başladılar. komik
EYÜP BAKIR
03.04.2019 11:09
FASA FİSO HABERLER DURUMDAN VAZİFE ÇIKARTAN MECZUP MECZUP YORUMLAR...
arifiyeli
03.04.2019 08:37
Ak partinin bu başarısızlığının en büyük sebeplerinden biri ALİ İHSAN YAVUZ denilen şahsiyettir. Ak parti hala onu bi yerlere getirmeye çalışsın. REİS'i kimse uyandırmıyormu bu konuda bilmiyorum bu kadar zarar veren adamla çalışıyor.
Teknik54
03.04.2019 08:01
AKP PROJESİZ 18 YILDIR SAKARYA DA YA NEYE YANAYIM. BİLMİYORUM. ANTALYA DA ÇALIŞAN BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYESİNİ İNDİRİYORLAR. SAKARYA DA ÇALIŞMAYAN VEKİL VE BELEDİYELER HALA KOLTUKTA.... SAKARYA KIVRIM KIVRIM AKAR YA. ALİ İHSAN YAVUZ YETER ARTIK YETER KOMİK OLMA........
kertenkele
02.04.2019 21:15
EKREM AĞABEY'İN SENDEN,ONDAN ,BUNDAN,ŞUNDAN İCAZET ALARAK İŞ YAPACAK KADAR ACİZ İSE SENİN EKREM AGABEYİNDE DE İŞ YOK DEMEKTİR..VATANDAŞI CEZALANDIRMAK NEDİR?..SİZİN KAFANIZA ,MANTIĞINIZA TÜKÜREYİM...ÜLKEYE BÖYLE Mİ HİZMET EDECEKSİNİZ?..BU MUDUR?.... .(MEDYABAR BU YORUMU SANSÜRLEMEDEN YAYINLA LÜTFEN).
Johny guitar
02.04.2019 18:31
Meczup un biri kuyuya taş atmış,burada kendini akıllı zanneden 40 akıllı çıkarmaya çalışıyor.."
Hasan
02.04.2019 17:05
MAL her yerde vardır. Bir yerde bir MAL olması orada herkesin mal olduğu anlamına gelmez.
Serdivan
02.04.2019 16:31
Sizler kendinizi ne zannediyorsunuz daha çok ağlayacaksiniz bu kafayı değiştirin seçilene yardımcı olursanız sevinirim sizler ve sizlerin gibiler yüzünden AKP kaybetti dik kafalisiniz hoş görülü olmayı oğrenin ve sizlere öğretecekler yeni Başkanı tebrik ederim.
Devletçi
02.04.2019 16:10
1- herzaman başkanın yanında olunmaz doğrunun yanında olunur. 2- sen kazanınca milletin iradesi başkası kazanınca kabak tarlası olmaz 3- sen ve senin gibilerinin zihniyeti bu olsada Ekrem abicim dediğin şahıs kaliteli bir insan bari ona zarar verme 4-Akp teşkilatları bunun gibi çorbacıları temizlemedikçe günden güne güç kaybetmeye mahkumdur.
Duygu y
02.04.2019 15:50
Kesin olmayan sonuclar derken nasil bi haber 3000 kusur oy farki var nasil kesin degil anlamadim ayrica nezaket sergilemis bunu butun siyasiler yapiyor sadece sofuya özgü bi davranis degil
hendekli
02.04.2019 15:49
Nusret abi bizim köprüyü ne zaman yapacak köylüye bitiş tarihini söyleyecam biz oyları verdik şimdi siz ne zaman köprüyü yaptıracağınız diye soruyorlar
vatandaş
02.04.2019 15:31
bunu yazan kimse ismini açıklasınlar herkez bilsin kim olduğunu böle bir zihniyet bizlere zarar veriyor işde
doğrucu
02.04.2019 14:16
akpnin kaybetmesinin en büyük nedeni bu zihniyettten kurtulamamış olması.....
BİZİM TURGUT
02.04.2019 14:12
EVİMİZİN TEK OĞLU TURGUT BABAOĞLU
Vatandas
02.04.2019 14:02
Yazık vallahi size yazık zihniyete bak kişiler hirslar egolar millete hizmet etmeyi engellemek,MİLLİ İRADEYE İHANETTİR.
siraci
02.04.2019 14:01
Kabak kemane . Yayli tambur. Cura. Sen aç karnını doyur.
KaZimiye birlik
02.04.2019 13:59
Yok yok yapmamislar dir öyle bir şey bugün mübarek miraç gecesi ..insan böyle bir günde hiç başkalarının vebaline girer mi? Kul hakkı denen birsey var ..bu arkadaşlar bunu çok iyi bilirler. .yapmamış lar dır ..
Online Ziyaretçiler