Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Ahmet Davutoğlu Yeni Partisi yola çıktı Peki Sakarya!

Eskiden AKP''de Genel Başkan Yardımcılığı görevini yürüten bir isim Ahmet Davutoğlu'nun partisinin bir ay içinde programını açıklayacağını söyledi.Merak edilen yeni siyasi hareketin Sakarya 'da kimlerden oluşacağı...

18:40   |   04.04.2019
Haber Resmi

Kulislerde "Yerel seçimden sonra AK Parti içindeki muhalifler eski Başbakan Ahmet Davutoğlu liderliğinde yeni bir oluşuma hazırlanıyor" iddiası, hareketin içinde yer alacak olan AK Parti'nin eski Genel Başkan Yardımcısı tarafından doğrulandı.

'BAKANLIK YAPAN BİR ÇOK İSİM DE YER ALACAK'





Artı Gerçek'ten Can Bursalı'nın haberine göre; geçmişte AK Parti'de Genel Başkan Yardımcılığı görevlerinde bulunan isim, yeni siyasi hareketin bir ay içinde programını Türkiye'ye duyuracağını ve Ahmet Davutoğlu'nun harekete liderlik yapacağını belirtti. AK Parti'nin eski Genel Başkan Yardımcısı, Ali Babacan'ın da başka bir parti çalışması içinde olduğu iddiasının gerçek olmadığını, Babacan'ın yeni bir oluşum yerine Davutoğlu'nun başında olduğu harekete katılabileceğini ifade etti. Eski AK Parti Genel Başkan Yardımcısı, geçmişte AK Parti'den bakanlık yapmış bir çok ismin de yeni oluşumda yer alacağını ifade etti.


SAKARYA'DA AYHAN SEFER ÜSTÜN İSMİ ÖNE ÇIKIYOR

Davutoğlu'nun yeni siyasi hareketinde Sakarya'dan 4 dönem milletvekilliği yapan Ayhan Sefer Üstün'ünde adı geçiyor. Üstün Davutoğlu'na yakın isim olarak bilinirken merak edilen yeni siyasi hareketin Sakarya 'da kimlerden oluşacağı...

 Sakarya'da kulislerde Ak Parti'nin küskünlerinin yeni oluşumda yer alacağı ifade ediliyor





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 31946 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 36967 kere okundu
YORUMLAR 31 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sacid Alp Duru
09.04.2019 14:58
işte makam hırsı. Emziksiz kaldılar. Yahu nerde kaldı dava. İndiğin tren de hainler mi vardı. Beraber yolculukta gık çıkmadı..millete ihaneti içinize sığdırdınız demeki..içinde ihanet olan sizler misiniz yoksa. Bu millet enayi değil..AKP kirlendi temizliğini yapmakta zorlanıyor. Böyle de gitmez doğru ama sizlerde olmaz. Bakın doğrulara evet diyen yanlışları ve projeleri söyleyen, kardeşini itmeyen milli görüş davasının yeni partisi var. YENİDEN REFAH PARTİSİ..EĞER DAVANIZ HİZMETSE TERCÜBENİZLE DESTEK OLACAĞINIZ BİR YUVA SİZ KALKMIŞ PARÇALANARAKK İSTİKBAL ARIYORSUNUZ?
ALİ YILMAZ
05.04.2019 16:05
Bu saatten sonra Türkiye 'de Siyasal İslam bitmiştir.
fesli KADİR
05.04.2019 14:46
Sayın ERDOGAN..sizler buldunuz bu adamları.beraber yurudunuz.ılker paşa tv.dediki.Erdoğan yanlız tek başına mücadele ediyor..kimse yardımcı olmuyor.Sayın BAŞKAN..siz damadi.soyluyu.ali ihsani.numan kurtulmuşdan kurtul..HUKEMET SISTEMI YOK ARTIK..BASKANSINIZ..bunca yetişmiş.chpli.solcu.sağcı.mhpli.bir sürü brokrat var.BAKIN BÜYÜK IS ADAMLARNI HEPSINDE CEO VAR.onlar soruyorum sen sagcimisin solcumusun diye..ISINI YAPANI SIRKETIN BAŞINA GETIRIYOR.YONETTIRIYOR.şirket sizin sahibi sizsiniz..bu ülke böyle kalkinir.siz ekonomi başına imamhatipli adam getirirseniz.olmaz.onun işi DINAYETLE DINIMIZLE ILGILI.IŞIN EHLI KIMSE SOLCU SAĞCI DÜNYA GORUSU NE OLURSA OLSUN.IYI ADAMLAR IYI IS YAPAR...DEVLETIN TEPESINDE SIYASET OLMAZ.
sakaryalı 54
05.04.2019 14:21
ayhan sefer ustunun gıttıği yer kurur akp ye burda en çok oy kaybettırlenrın başında gelir
EYÜP BAKIR
05.04.2019 11:45
PARTİLER MEZARLIĞINDA YER AÇIN ZATI MUHTEREMLER GELİYOR..
Gökhan saksak
05.04.2019 11:34
Yavuz, uncuoglunun ve geçmişteki vekillerin sakaryaya ne faydası olmuşta simdi ayhana lâf diyonuz inş ülkemize hayırlı bi parti olur.
Bulent
05.04.2019 11:00
Abdüllatif şenerden beter olursunuz..
sakarya
05.04.2019 10:49
hepinizin süresi maxımum 20 yıl ama ÜLKÜCÜ HAREKET Allahın izniyle dünya döndükçe payidar kalacaktır
Zümrüt Anka
05.04.2019 10:45
Çok merak ediyorum, bu kadar beceriksiz, başarısız ve kötü siyasileri partiler neden içinde barındırıyor. Halkın, sadece aday oldukları partiler sebebiyle desteklediği, hiçbir etki ve başarı gösterememiş, hayal kırıklığına uğratmış, hatta oy verenleri tarafından bile sevilememiş vekil ve siyasetçi dolu etrafımızda. Partiler bunlardan kurtulamıyor galiba, kendi kendilerine çekip gitmelerini bekliyorlar. Ama memleketçe kaybedecek zamanımız yok, halkın gördüğünü partiler görebilmeli, hayal kırıklığı yaratan, takdir edilmeyen, başarısız ve faydasız siyasiler hemen gitmeli. Ayrıca ihtiyacımız olan şey, eski siyasilerin kurduğu yeni partileri değil,vatansever, yenilikçi, gözükara, akıllı ve başarılı insanların kurduğu yeni partilerdir...
dadaklşdj
05.04.2019 08:50
desenize yeni oluşum başlamadan bitti. :)
Gönülden Sevdalı
05.04.2019 08:47
Bir rivayete göre FATİH KICIR Bey Efendi'nin de adını duydum. İl Başkanı olarak düşünülüyormuş.
Ferizli54
05.04.2019 08:12
Ayhan Sefer Üstün Vatana, Sakarya ya , Ferizli ye ne vermişki bundan sonra versin. Kendi köyünden bile oy alamayan kendi köyünde ve kendi ilçesinde bile sevilmeyen burnu kaf dağında olan biri. Bugün AKP ye yamuk yapan yarı da size yapar. koltuk ve çıkar meselesi.
Meşeli
05.04.2019 08:09
Ayhan s üstünün ne faydası olmuş sakaryaya, kim gider peşinden,bağımsız aday olsun 200 oy alamaz bence, ölü doğan bir parti olur sakaryada
send işçi
05.04.2019 07:24
bit pazarına nur yağmaz .d hele sakaryada ak partiden kütük koy yine geçer bunları .d
Nihayet
05.04.2019 05:48
SAKARYA HALKI YÜZDE 70?e KADAR OYLARIN HEPSİNİ BUGÜNE KADAR HEP TAYYİP ERDOĞAN?a VERMİŞTİR.FAKAT NE YAZIKKİ SAKARYA?DA GÖREVİ TESLİM ETTİKLERİ HİÇBİR ZAMAN ONA HİZMET ETMEMİŞTİR.TAM TERSİNE KİM BAŞKANA YAKIN SAKARYA?DA BU EKİP TARAFINDAN BUDANMIŞTIR.ŞAPKALARI DÜŞTÜ KEL GÖRÜNDÜ AMA ÇOK GEÇ OLDU MAALESEF..SADECE AYHAN SEFER DEĞİL BU EKİP HERKES BİLİYOR BUNLARA SESSİZ KALIP İZLEYEN VEKİL SİYASİ VE İŞBİRLİKÇİ BÜROKRATLARDA VAR EKİPTE İLLEGALLERİ VE SOKAK KADROLARIDA CABASI NİHAYET VE ANCAK ÜMİTLENDİK GÖRÜNENLER DEĞİL MAHREMLERİNİNDE FARKEDİLDİĞİMİ ANLADIK VE UMUTLANDIK.GİTSİNLER OLUŞUMLARINI KURSUNLAR BOYLARININ ÖLÇÜLERİNİ ALSINLAR DESTEKÇİLERİ BÜROKRATLARI VE SOKAKTAKİ DESTEKÇİLERİ VE İLE BİRLİKTE..
Müren
05.04.2019 00:50
Sağ seçmen pastasının ortakları çoğalıyor. Yeni kurulacak partinin başkanlığına gaza gelip Davutoğlu, Gül gibi eski siyasi simalar değil de, Davutoğlu ve gül'ün arka planda kurucusu olduğu liderliğini Ali Babacan'ın yaptığı, teşkilatlarını da Akp,MHP kırgını mesleği parti fark etmeksizin siyasi figür olan tipleri toplamazsa beklenenden fazla ilgi görebilir. Sırf toplumda, mahallede nüfusu var diye samimiyetsiz tipleri teşkilatla söz sahibi olma dönemi bitti, insanlar artık 3-5 saatini akıllı telefonlarda geçiriyor. Zamanın ruhunu, değişimi, kuşağı o eski siyasi teşkilat sistemi ile yakalayamazsınız. Ülkemiz için hayırlısı olsun
Vakkas
04.04.2019 23:57
Bi bitmediniz bee,matruska gibisiniz..
hakan bolat
04.04.2019 22:43
tat vermez gerek yok
KARDEMİR
04.04.2019 22:32
Sakarya ya ne hizmeti olmuş Kime faydası dokunmuş Kaç kişi peşinden gidecek Biz reisin yanındayız gerisi hikaye
YORUMCU
04.04.2019 22:11
Yeni oluşumdaki isimler zamanında hatalarından dolayı saf dışı veya ak parti tarafından seçilme hakları bitmiş isimler burdan anlaşılmalıdır ki zamanında bizimki AK sevda diyenlerin KOLTUK sevdası bitmemiş
Yusufoğlu
04.04.2019 21:52
Allah rızası için başta cavit ve zeki olmak üzere tüm Sakarya teşkilatını ve başkanlarını ve vekillerini alsın davutoğlu..
Sabahattin koc
04.04.2019 21:19
Gemi su alirken once fareler kacar
kertenkele
04.04.2019 21:08
ABDULLAH GÜL VAR İSE YENİ OLUŞUMA KATILIRIM..MEMLEKET, VEKİL NASIL OLURMUŞ BİR GÖRSÜN HELE..!!!
DELİ MURTAZA :)
04.04.2019 20:57
YAHU BU MİLLET BIKTI ARTIK BU ZİHNİYETTEN... ALLAHAŞKINA BIRAKIN ŞU ÜLKENİN YAKASINI ARTIK. SİYASETİN ÇÖPLÜĞÜNE GÖMÜLECEKSİNİZ HİÇ BOŞUNA UĞRAŞMAYIN. BU ÜLKEDE BUNDAN SONRA HER ŞEY DAHA GÜZEL OLACAK. AKEPE BÜYÜK ŞEHİRLERİ KAYBEDEREK ZATEN ÖNEMLİ BİR YARA ALDI, HALK KIZGIN VE ALTERNATİF OLARAK CHP'NİN DÜZGÜN İNSANLARINA GÜVENİP SEÇTİ. BELEDİYE BAŞKANI SEÇİLEN İMAMOĞLU VE YAVAŞ GİBİ TERTEMİZ İNSANLARIN YAPTIĞI İCRAATLARI GÖREN AKEPE SEÇMENİ BİLE BİR SONRAKİ SEÇİMDE CHP'YE OY VERECEK VE BU ÜLKE ARTIK YAŞANABİLİR BİR YER OLACAK. TEK AŞK KEMAL ATATÜRK, KUDURUN YOBAZLAR
Rahmi
04.04.2019 20:48
Daha kafadan mantarlamışlar... Puhaa haaaa...bu Sakarya akp ceket koysan onu seçer hesabı...
Birdost
04.04.2019 20:30
Çıksın larda alsınlar boyunun ölçüsünü. .Davutoğlu neyi düzgün yapıda şimdi parti kuruyor(suriye politika sı baş sorumlusu ). Küresel güçler anladı %50 hiç düşmeyecek sağdan ılımlı birileri eklenip yeni yol aranacak % 15 bile yeter onlara. Ama bu milletin feraseti yeter onlara. Tarihe vefasizlar oluşumu diye iz bırakırlar. ..
ENGİN TAMER YOZCU
04.04.2019 19:19
AYHAN SEFER ÜSTÜN, İKTİDAR PARTİSİNİN EN GÜÇLÜ VEKİLLERİNDEN BİRİYKEN NE YAPMIŞKİ, YENİ KURULUCAK BİR PARTİYE KATILINCA NE YAPSIN?
Serhat
04.04.2019 19:18
Yeni oluşumda Ali dünya Enver toçoğlu isimler olurda Sakarya hizmet görse
Memo
04.04.2019 19:17
Aynı kamyonun laciverti
misafir
04.04.2019 19:13
Recep Tayyip Erdoğan?dan gerisi yalan... Siyasi parti kura kuracaklarmış da Ayhan Sefer Üstün ismi öne çıkıyormuş. Yahu bu adam dan medet mi umuyorsunuz? Dört dönem vekillik yaptı da ne yaptı Allah aşkına? Hangi Ak partili küskün gider bunun arkasından... Siyaset çöplüğünde yer alacaklar. Hani nerede Abdüllatif Şener, Erkan Mumcu, Suat Kılıç? Bunlar gibi daha niceleri neredeler? Recep Tayyip Erdoğan?a darbe vurmak isteyen siyasi meftalar bunlar...
Oğuzhan
04.04.2019 19:01
Un ufak olursunuz.
Online Ziyaretçiler