Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Biyografisini değiştirdi artık bu yazıyor

Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevini bugün bırakacak olan Zeki Toçoğlu sosyal medya hesabındaki biyografisini değiştirdi ve bunları yazdı..

08:47   |   05.04.2019
Haber Resmi

''1999-2009 Serdivan Belediye Başkanı. 2009-2019 Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı. Hayatı samimiyet, iyi niyet ve dürüstçe yaşamaya çalışan bir insan.'


 Toçoğlu'nun sosyal medya hesabında daha önce sadece 'Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı' ibaresi vardı.





Toçoğlu'nun sosyal medya hesabında 54 bin takipçisi bulunuyor





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 38201 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 13316 kere okundu
YORUMLAR 10 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
mehmet yalcin
05.04.2019 21:08
bisikletimle bozuk yollardan geçmeye çalışırken dua(!) ediyorum.
Ssssss
05.04.2019 20:17
Medyabar yorumumu neden sildin.gider ayak 12 trilyonluk meydan yapti..adini tarihe altin harflerle yazdirdi en borclu 3. Belediye diye..iyi adammis durust adammis.hakkimi zerre helal etmiyom.bu milletin hakki var.once helallik al zeki baskan..
send işçi
05.04.2019 19:02
kurtulduk bakalım ekrem amca büyük köyü büyütebilcek mi
Büyük Başkan
05.04.2019 15:43
SAKARYA insanı mert'tir,SAKARYA insanı merhamet'lidir,SAKARYA insani Efendi'dir,T.C kimlik kartında SAKARYA yazıyorsa dünyanın her yerinde ÖZELSİNDİR VE AYRICALIKLISINDIR..Bunu Her SAKARYA'lı yurt dışında,şehir disinda,askerde,memurlukta yani her yerde hisset'tirmistir,yaşamıştır..Adı hicbir şekilde yolsuzluğa,arsızlıga vede en küçük şaibe'ye karışmamış Bir BELEDIYE BASKANI geldi geçti SB ve SBB'den..ezik ve usulsüz işlerine karşılık bulamayan saçma sapan insanlar şunu bilmelidirki,Bu şehrin 7 tane vekili vat,üstelik bir tanesi genel bşk. yardımcısı,7 kişinin sorumlu olduğu konuları bir kişiye yıkmak hiç ahlaki değil..Hizmetlerinden ve her ne olursa olsun duruşundan taviz vermeyen Büyük Başkan allah razı olsun,yolun açık olsun inşallah
Namık Kemal
05.04.2019 14:02
Mütevazı. Sakaryaspor dostu ve Sakarya'yı büyük hizmetlerle gerçek bir Büyükşehir yaparak gönülleri fetheden Büyük Başşkan yazarsa daha uygun olur.
Sakaryalı
05.04.2019 11:32
Şükür yarabbim!!!! Şükürler olsun!!!! Adapazarımızın köy olarak kalması için gecesini gündüzüne katanlar sırayla gidiyor...
KATI SAKARYALI
05.04.2019 09:57
İl dışına gittiğimizde Sakaryanın köy olduğunu gayet iyi anlıyoruz..Beceremedin Toçoğlu keşke Din Kültürü Ahlak bilgisi öğretmeni olarak kalsaydın.. Birde ne oldu?Büyükşehir Belediye başkanıyken elinden Sakaryaspor atkısı düşmüyordu ama şimdi 3 aydır maçlara gelmiyorsun?Zaten Sakaryaspor'un da yıllardır alt liglerde olmasının sebebide sensin! Kent meydanına harcanan 11.4 milyon para hala aklımızda.. Mehmet İspiroğlu ortadan kaybolmuş, umarım sende kaybolmazsın....
Keskin Dil
05.04.2019 09:46
''GELEN GİDENİ ARATIR'' DİYE BİR SÖZ VARDIR..BENCE BU SÖZÜN DOĞRULUĞU ÖNÜMÜZDEKİ AYLARDA/SENELER İÇİNDE TEYİT EDİLECEK GİBİ GÖRÜNÜYOR.
Sakaryalı54
05.04.2019 09:23
Bence şöyle yazmalıydı 1999-2019 Serdivan belediye başkanı. Sakarya?nın son 10 yılını çöpe atan adam Türkiye?nin en borçlu 3. İlinin yaratan başkan kendi Sakarya ama kalbi Serdivan belediye başkanı olan insan. Sakarya?da bu tanımı kime yaparsanız yapın istisnasız herkes Toçoğlu diyecektir.
Tolga
05.04.2019 09:17
Takipçisi düşer insanların menfaati bitti öküz öldü ortaklık bitti bizim Sakarya'nın en has özelliği
Online Ziyaretçiler