Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yüce daire müdürlerinin CV'lerini istedi

Büyükşehir belediye Başkanı Ekrem Yüce göreve gelmesinin ardından daire başkanları ve müdürlerin CV'lerin yaptıkları görevle ilgili bilgilerin rapor halinde kendisine getirilmesi konusunda talimat verdi.

12:03   |   08.04.2019
Haber Resmi

Aziz Güvener'in haberi

MEDYABAR.COM-: 31 Mart seçimlerinin ardından Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevine başlayan Ekrem Yüc ekibini kurmak için çalışma yaparken bir yandan da belediyede görevli daire başkanları ve müdürleri konusunda da bilgi alıyor





 Büyükşehir Belediyesinde görevli daire başkanları ve müdürlerin cv ve bilgilerini hazırlayarak başkan Yüce'ye ilettikleri iddia edilirken büyükşehir bünyesinde bulunan bir çok daire başkanları ve müdürlerinin yerlerinin değişeceği yeni isimlerin göreve başlayacağı ifade ediliyor.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 242391 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 18046 kere okundu
YORUMLAR 45 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Donatimli
12.04.2019 23:29
Öncelikle baskanliginiz hayırlı olsun Öncelikle Ayhan Kardan dan başla fatih pistilden gir Nihat seymenden çık bu kangrenlerden kurtul başkanım emin ol nasıl degisecek insanların bakış acisi Büyükşehire karşı Birde sağda solda duyuyoruz boş tabut olayının müdürü sağda solda geri gelecem falan diyor nolur cv sine bak zaten gereğini yapacaksın buyuksehirin içinde genc dinamik liyakat sahibi müdürleri kullanmalisin birimlerdeki kiralık araçlara kısıtlama getir Veya 5.30da birime bıraksınlar evlerine gidiyorlar Örneğin her gun kirkpinara gidenler var evine ...!
Donatimli
12.04.2019 23:29
Öncelikle baskanliginiz hayırlı olsun Öncelikle Ayhan Kardan dan başla fatih pistilden gir Nihat seymenden çık bu kangrenlerden kurtul başkanım emin ol nasıl degisecek insanların bakış acisi Büyükşehire karşı Birde sağda solda duyuyoruz boş tabut olayının müdürü sağda solda geri gelecem falan diyor nolur cv sine bak zaten gereğini yapacaksın buyuksehirin içinde genc dinamik liyakat sahibi müdürleri kullanmalisin birimlerdeki kiralık araçlara kısıtlama getir Veya 5.30da birime bıraksınlar evlerine gidiyorlar Örneğin her gun kirkpinara gidenler var evine ...!
aaa
11.04.2019 22:54
EKREM BAŞKAN YÜCE İNSAN SENDEN TEK DİLEĞİM VAR ODA SERDİVAN GÜRUHUNUN TAMAMINI AL BŞB SİNİN BAŞINDAN.ZİRA ORDAN GELEN KORUMA ADI ALTINDAKİ MANGADAN TUR ALAYINI AMA LAYINI TEKRAR SERDİVANA GERİ GÖNDER EĞER BUNU BAŞARIRSAN AYAKTA KALIRSIN.BELPAŞTAN GİR-ULAŞIMDAN ÇIIK AMA EN ÖNEMLİSİ ZABITALARININ ALAYINI BAŞTAN AŞAĞI YA DEĞİŞTİR HİÇ BİRİSİ GÖREVLERİNİ LAYIKIYLA YAPMIYORLAR MÜDÜRLERİ DAHİL.,,,ŞENNUR HANIMI ÇEK Bİ KENARI ORDAKİ TÜM OLUMSUZLUKLARI ANLATSIN SANA!ULAŞIM KÜLLÜM SINIFTA KALDI VE TÜM KİRALIK OTOLARIDA GÖZDEN GEÇİR SENİ TAKİPLERDEYİZ .
Önder
11.04.2019 14:57
Sakarya nın imar durumunun gözden geçirilmesini talep ediyorum. Camili köyü girişi ve camiliden korucuk a üst bağlantı yolu çevresindeki arazilerin imar durumunun ise gözden geçirilmesini rica ediyorum.
ÖMER YUSUF CAN
09.04.2019 14:49
Sayın başkan aday oldun şehirde ki dürüst eski dava arkadaşların yerine çevrende bir sürü çıkar ve yalaka tabakası oluştu. Eski YÜZLER GÖRÜNDÜ KAYBOLDU.FARK EDEMEDİN..İNŞALLAH DEĞİŞMEZ KİRLENEN AKPNİN KİRLİ YÜZÜ OLMAZSIN.REİS TE BÖYLELERİNDEN ÇOK KAYBEDİYOR...BELEDİYEDE DEĞİŞİMİ İNŞALLAH BAŞARIRSIN.AYNI KALMASI SENİ DE BİTİRİR.DAVA HALKA VE HAKKA HİZMETSE YAŞ İLERLEDİ ÖLÜM YAKIN DÜNYAYA KANMA ADİL OLMAYA ÇALIŞ..GARİBİN MAZLUMUN MİSKİŞİNİN ACİZİN YANINDA OL.RABBİM YARDIM ETSİN.
ADİL DÜZENLİ
09.04.2019 11:48
Seçim dedi ki! Reis biz seni seviyoruz. AKP kadroları kirlendi.Arsızı hırsızı beceriksizi ayırmak zor. Bu dönem sonra böyle giderse AKP biter.Ülkede hainlerde çoğaldı. Her şey aşikar.. Sol Parti olan saadet içindeki temiz kadrolar hidayete erer, pırıl pırıl kadrolu, Yeniden Refah Partisi safına geçmeyi becerirlerse, Bırak geç bu Partiye. Makam sevdalılarını arsız hırsız din istismarcılarından kurtul. Çare ve DAVA ilelebet MİLLİ GÖRÜŞTÜR.
AH MENFAAT AH
09.04.2019 11:18
şimdi başkan bu akp nin son donemi fakat bu millet azda olsa vefayı bilişr bakın kırklareline bagımsız bakın hendege bakın pamukovaya bakın illada bunu secin dediğiniz ankara istanbul adana mersın gibi illere husranla bitti sonu bu 5 yıl cabuk gecer bu sehre hizmet edebilecek kapasiteniz v gucunuz ve adaletiniz varsa bu sehir sizi basında tasır bakın eskişehire kac donemdir orada istediği yerden aday oluyor ve kazanıyor neden hizmet var cevre illerden kultur gezisine gidiyor binlerce insan siz butun kadroları yenileyin herkesle herkesin diyologunu kesin iktidar oldugunuz gibi muktedir olursanız parti gitse bile siz kalırsınız avm lerde belediyeyle alakalı işleri olan oda baskanlarıyla burolar da oturursanız neticesi zeki baskan gibi olur
31 MART
09.04.2019 08:19
vekil yeğenindende cv alsın ama gerçekçi olsun bakalım ne çıkacak içind en sınavlarını sorsun hadi bakalım
AKYAZI
09.04.2019 08:18
ESKİ VEKİL OĞLU ÇOK DONANIMLI KPSS DEN YÜKSEK PUANLAR ALDI GÖREVDE YÜKSELME SINAVLARINA GİRDİ YİNE BAŞARI ÜSTÜNE BAŞARI ALDI PIRIL PIRIL ZEKA FIŞKIRAN DENEYİMLİ HER POZİSYONDA İŞİNİN HAKKINI VERİR DİYECEKTİM AMMA BUNLARIN HİÇ BİR YOK BU KADAR HAKISIZ OLARAK BURALARA GELEN BİRİSİNİ EKREM BEY KADAR DOĞRULUKDAN SAPMAYAN DÜRÜST TEMİZ BİR YANINDA TUTMAYACAĞINA İNANIYORUM
ADALI
09.04.2019 07:24
YENİ BAŞKANA YENİ KADROLAR YAKIŞIR ŞU ZEKİNİN KADROLARINI TASFİYE ET GERİSİ ÇORAP SÖKÜĞÜ GİBİ GELİR ALLAH YARDIMCIN OLSUN BAŞKAN ALLAH UTANDIRMASIN.
Sert Mizah
09.04.2019 05:49
Yusuf
09.04.2019 00:42
Bence CV yerine soyağacı bilgilerini isteseydi , aynı şekilde ilçe bld başkanları da ...! Bir de müdürlerin son 3 aylık kredi kartı ekstrelerini !!! Ben Sn Yüce nin iyi niyetli olduğunu biliyorum ancak unutmasınki BAŞARI EKİP İŞİDİR , BAŞARISIZLIK DA BİZZAT KENDİSİNE AİTTİR !!! Yapılacak çok iş var , sorumluluk çok fazla...Allah yardımcısı olsun !
Yusuf
09.04.2019 00:41
Bence CV yerine soyağacı bilgilerini isteseydi , aynı şekilde ilçe bld başkanları da ...! Bir de müdürlerin son 3 aylık kredi kartı ekstrelerini !!! Ben Sn Yüce nin iyi niyetli olduğunu biliyorum ancak unutmasınki BAŞARI EKİP İŞİDİR , BAŞARISIZLIK DA BİZZAT KENDİSİNE AİTTİR !!! Yapılacak çok iş var , sorumluluk çok fazla...Allah yardımcısı olsun !
Master lı işsiz
08.04.2019 23:46
CV mi verdim yüzüme bakılmadı. 2 lisans mezunuyum dereceli. Gazeteye demeç verdiniz Sakarya BB el altından memur almıyor haberler asılsızdır diye. Kaç kişiyi aldınız tanıdıklarım da var tamamen vasıfsız orda kalem bilmemnelerinin akrabaları. Ordakilerden daha çok direk çürüttüm kim için ÜLKEM için. Hakkımı helal ETMİYORUM......
Şeref boz
08.04.2019 22:45
Benim arkadasimi 2009 yılına Belediye otobüs şöförlük icin ikili mülakatta, İNGİLİZCEN VARMI SORUSU SORULUP YOK CEVABINDA İNGİLİZCEN YOKSA ONU ELEYEN İSE ALMAYAN, Ulastırma dairesinden başla Başkan . Bunların hepsi hain,
Ormancu
08.04.2019 22:31
HANGİ SINAVA GİRDİDE MEMUR OLDU VEKİL OĞLU SADECE BUNA CEVAP GERİSİ NE GEREK YOK MEMUR OLMASININ SIRRINI GÖRELİM BAKALIM BİZ SINAV SINAV TER DÖKERKEN O NASIL MEMUR OLDU İŞİN BAŞI NEYSE SONUDA O DUR
Arda adar
08.04.2019 22:23
Öncelikle ekrem baskanım hayırlı ugurlu olsun. Nasıl ki sn. Cumhurbaskanımız ilçe baskanlarımızı onurlandırdı vefayı gösterdi aday yaptı. Sizinde sube müdürlerini daire baskanı yaparak, bu zmana kadar onlardan nemalanarak baskanlık koltugunda hava atan mevcut daire baskanlarını müdür olarak atamanız en güzel cevap olacaktır. Bunu sunun onlara. şayet kabul ederlese demekki dert hiZmet. Yok eger ben baskanım müdürlük yapamam diye gurur yapacak olan olursa orası size kalmıs gerekeni elbet yapacaksınızdır. İşiniz çok zor. Özellikle ıkı daire baskanı yada iki aynı soy isimden mevcut müdürleri lagvedin. Bilirseniz bu sizin için daha hayırlı olacaktır.
Sopelili
08.04.2019 21:26
Sayın Ekrem yüce Sakarya sizden çok şey beklemekte 5 yıl sonra geriye baktığınızda güzel şehrimize kattiginiz eserler ile hatirlanin isteriz
mehmet yalcin
08.04.2019 21:07
araştırma hastanesinin oradaki durağı daha müsaid bir yere kaydırın başkanım.orada durak filan olmaz.
Serdinan.
08.04.2019 20:12
İhale komisyon başkanı başta olmak üzere fen işleri, yol şube, destek hizmetler vs. Ve şube müdürleri Her hafta bir tane değiştirsinler daha iyi olur sırada kim olduğunu da söylemesinler
Ali Asker
08.04.2019 20:03
hepsi şutingen olmazsa bu iş düzelmez. Allah'tan korkan idareciler gelmeli odtü itü mezunu olması gerekmez.
ASIL
08.04.2019 18:41
ESKI VEKIL OGLU DAIRE BASKANIYIM DIYR GEZIYOR ANKARADA MELIH BEY GINCE MEVLUT UYSAL GOREVDEN ALDI ONU FAYDAMI GETIRIR ZARARMIMI IYI ARASTIRMAK LAZIM NIYE GOREVDEN ALINDI EKREM BEY BUNLARI ARASTIRIR KENDISINE KOLAY GELSIN
israfa son
08.04.2019 18:40
GEÇEN CUMA AKŞAMI MESAİ BİTMİŞ VE KOCAELİYE KENDİ ARABAMLA GİDERKEN B.ŞEHİRİN KİRALIK LV PLAKALI BİR ARACI GİDİYOR ÖNÜMDE.VAY ANASINI BEE.AMASYA BELEDİYE BAŞKANI MÜDÜRLERİN ALTINDAN ARABALARI ALMIŞ AH BE BİZİM BAŞKANA DEMEZLERKİ BIRAKIN MÜDÜRÜ NORMAL İŞÇİLERDE ARABA VAR.PARK BAHÇELERDE,MAKİNE İKMALDE,MEZARLIKLARDA DAHA NELER NELER.İŞ YERİNDE KULLAN ANLARIM AMA EVE GİDİP GELMEK NE DEMEK YAA.DÜZELECEK İNŞAALLAH.
Turgut
08.04.2019 16:51
Katlıpazar ile krass marketin arkası Büyükşehir belediye zabıtası mı Merkez belediye zabıtası mı bakıyor? Merkez belediyesine araştırınca bizim bölgemiz ama büyükşehir bakıyor diyorlar. İki belediye de başından savuyor. Allah için kimin bu yer, ilgilenin lütfen...
yasin türk
08.04.2019 16:27
Yönetici kademesinde olan herkes değiştirilmelidir.Başkan değiştiğine göre başarılı bulunmadı demektir.Peki bir başarısızlık varsa bu sadece başkandan mı kaynaklanmıştır.Tabiki hayır.Ekrem bey bunu yapmazsa 5 yıl sonra yine aynı şeyleri yaşarız.yeni yüzlerle devam edilmelidir.Kurumlarında sevilen başarılı bir sürü insan var.yeterki istensin.Katkı yapmaya hazır bir sürü insan var.hemde menfaat peşinde koşmayacak
newadalı
08.04.2019 16:13
İLK ÖNCE HAYIRLI OLSUN SAKARYAYA HOŞ GELDİNİZ BEN ESKİ SAKARYAYI İSTİYORUM BİRAZ GERİ KAFALI DİYEBİLİRSİNİZ BU KADAR KEŞMEKES HADİNDEN FAZLA MİNÜBÜS DOLMUŞ TAKSİ ARAÇ TRAFİĞİ GEREK YOK MERKEZ UFAK BEN DAHA ÖNCELERİ BÜTÜN HERKESİN ULAŞIMINI BİSİKLETLE GİDERDİĞİ ŞEHRİMİ GERİ İSTİYORUM ..
İsmet Karaca
08.04.2019 16:09
Umarım Ayhan KARDAN Orhan BAYRAKTAR Görev vermez bunlar nerden geldiğini umutmuş kişiler Önemli Makamlara gelince kibirleri çok üst seviyeye çıktı Allah onları isla etsin...
sakaryalı54
08.04.2019 16:00
Sakarya Türkiye'nin En Gelişmiş Köyüdür.
zıpçıktı54
08.04.2019 15:44
inşallah belediyeye ait kurumlarda torpille iş başına gelmiş , iş bilmeyen, vasıfsız yöneticileri atıp işe ehline veren liyakatli atamalar yapar. Bu yolda ilerlerse en azından hizmet görür Sakarya
DELİ MURTAZA :)
08.04.2019 15:41
HİÇBİR BEKLENTİM VE HİÇBİR UMUDUM YOK AKEPELİ BAŞKANLARDAN
Pamukovalı
08.04.2019 15:23
Yazlık kavşağını yapan mühendisin gözlerine mil çekin bi daha kavşak falan yapamasın.
yerli
08.04.2019 14:28
Müco değerlendirir hepsini şimdi.Uzman belediyeci olduğu için kendileri
ahmet
08.04.2019 14:08
Başkanım, CV'lerde benzer soyadı olanları eleyin.
Sacid yiğit
08.04.2019 13:57
Sakarya'da su çok pahalı başkan..bir zamanlar bedava denirdi de..bedava olsun demiyoruz!
rcs
08.04.2019 13:55
sene 2019 olmuş kırantepe 1 saatte bir belediye otobüsü zor çıkıyor ulaşımda çığ açtılar gerçekten medeniyette zirvedeyiz.. Daha dolmuş çıkartamadınız kaç yıldır verdğimiz dilekçeler okunmadan arşive kalkıyor yazık..
Murat Boz
08.04.2019 13:52
Sayın Yüce öncelikle hayırlı olsun göreviniz. Bu şehre taze kan olarak bu millet seçti sizi. Lütfen ekibinizi yeni yüzlerden kurun. Meral yorgunu eski ekibi değiştirin. Allah kolaylık versin.
Vatandaş
08.04.2019 13:51
Hemen brifing verebilirim bu konuda cv lerini neler yaptıklarını neler yapmadıklarını anında bilgilendiririm. Yarım saatimi almaz
Cuneyt arman
08.04.2019 13:40
Darısı ilçe belediyelerdeki müdürlerin başına.
Donatimli
08.04.2019 13:24
Sayın ekrem yuce başkanım öncelikle yeni göreviniz hayırlı uğurlu olsun allah utandırmasın Bence değişmesi gereken baskanliklar ulaşım fen işlerı Park bahçeler Spor şube Gelirler Destek hizmet Ve bütün genel sekreterler..
Birisi
08.04.2019 13:19
Ulaşıma acilen bi yöntem bulunulmalı.yıllardır ali bektaş yönetiyo belediyenin ulaşımını resmen.minübüsler magandalıktan baska bişi yapmıo bu şehirde.o kadar korkakki yönetim,kendi idari binalarının önündeki hastahane durağındaki şarlatanlara bişey diyemıolar.niye korkuyolar çünkü.ekrem başakanımız ile şehire bambaşka bi vizyon gelecek eminim.
Aziziye cadde
08.04.2019 13:04
Ulaştırma ivedikle değişmeli ve bisiklet yolları çoğaltılması düz bir şehirde bisiklet Yolları sıfır denecek kadar az
Serdivan
08.04.2019 12:55
Sayın Yüce bir çoğunun değişmesi gerekir çünkü yan gelip yatmak bitsin artık şimdi iş zamanı Sakarya ilimizi yenileyelim temizleyelim boş yere para harcamayalım eskisi gibi her ilçeye eşit işlem yapmayalım dışarıdan gelen insanlara sevdirelim.Hele hele özel halk otobüslerini denetleyelim vatandaşlar rahat binsinler
Saskici
08.04.2019 12:52
Şimdi Saski Düşünsün Saltanat Bitiyor.
MUTLU ÇEYREKLİ
08.04.2019 12:33
Sayın yüce bünyenizde arkası olmadığı için kadrolara UZANAMAMIŞ,EHLİYET VE LİYAKATLI DÜRÜST İNSANLAR ÇOK.. AYUIKLAYABİLİR GÜZEL BİR KADRO OLUŞTURURSANIZ HEM SİZ HEMDE VATANDAŞ KAZANIR. MAKAMLARDA KÖK SALMAK olması gerekli DEĞİŞİME ENGELDİR. EMEKLİ VE YAŞLI KUZEYDE TOKİNİN YAPACAĞI YAŞAM KÖYÜ BEKLİYOR..ÖN AYAK OLUN..
sakkarya