Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Belediyelerde, 'Bankamatik' memuru taraması!

Seçimlerin ardından bir kaç ilçede belediyeye gitmeden memur yapılarak maaş ödenen bir çok kişinin bulunduğu iddia edildi.

22:08   |   08.04.2019
Haber Resmi

Yerel seçimlerin ardından başkanları değişen bazı belediyelerden yüksek sesle dile getirilen iddialar duyanları şok ediyor.


Özellikle Türkiye'nin çeşitli illerinden gelen belediyeye gitmeden maaş alan memur haberleri Sakarya'dan da gelmeye başladı.






İddialara göre bazı belediyelerde,  hiç tanınmayan-çalışmayan, ancak memur statüsü verilerek maaş ödemesi yapılan bir çok kişinin olduğu söyleniyor. 


Bankamatik memuru adı verilen bu kişilerin en çok hangi belediyede olduğu, hangi belediye başkanlarının bunlara izin vermeyeceği, ya da bu dedikdoduların doğru olup olmadığı çok merak ediliyor. 


Belediye Başkanları göreve başlar başlamaz bu taramaları yaparken, bankamatik memuru sayısının yüksek olduğu tahmin ediliyor. 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 1587 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 22719 kere okundu
YORUMLAR 43 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Haktan Bilir
11.04.2019 04:22
Rabbim haram zıkım eder inşallah. Kim kimin hakkıni yiyorsa ve bunlara kimler sebep oluyorsa Rabbim iki yakasını da bir araya getirmez inşallah. Kpss puanı 82 olan insanlar işsiz lise mezunları işe gitmeden belediyeden memur maaşı alıyor 10 senedir
Sendikalı işçi
11.04.2019 01:08
Bence belediye de memur hariç işçi çalışmamalı.bütün belediye işçilerini tazminatını verin kovun sktir edin gitsin.belediye işleride piyasadan satınalma yoluyla yapılsın yarı yarıya maliyet düşer.
Voswagen watsap
10.04.2019 23:44
Eğer bu gerçekse bilip de açığa çıkarmayan göz yuMan o parayi alıp yiyen sebep olan kim varsa zehir zikkim olsun.öyle bir duruma düşsün ki kimse yüzüne bakmasın ednütög kiloluk irinli sivilce çıksın oturup kalkamasin. Ben marketten çocuğuyla birlikte gözyaşı dökerek çıkan bir kadın gördüm.istemeden de olsa konusmalarini dinledim zorunlu ihtiyacini alamadan çıktı Yanına yaklaşıp da yardim bile edemedim o gururlu insanlara.halkindan calistiginin yarisini vergi olarak alıp da car cur eden zengin itleri besleyen hangi devlet adamı varsa A.bel.versin
Türkçü
09.04.2019 17:16
Yüce Türk Devletine en çok zarar veren kuruluşlar siyasi partilerdir.
Seb at
09.04.2019 15:44
Kendi bankamatik memurlarına yer açmış gelen tabi şimdi o da haklı, bir sürü zımbırtısı iş dilenecek. Napsın akepeli yeni başkan, eskileri çıkarıp yeni 'görünmeyen' makamlara adam atayacak. Ne umuyosunuz ki. Adamın biri hala şurda diyoki eskiler de yapmadı mı? Mal mısın acaba
Mehmet Aydın
09.04.2019 14:11
Belediyeciliğin gönül işi değil,bankamatik memur işi olduğu ortaya çıktı,sizler halkı 17 yıldır muslumaniz diye kandirdiniz,amma Allah'ı nasıl kandiracaksiniz...
Hakan Gür
09.04.2019 13:29
Bankamatik Memuru VARDIR diyenlerin sayısı YOKTUR diye Yorum yapanların sayısının en az 5-10 katıysa Belediye Seçimi ŞAİBELİ hale gelmiştir Bunca İnsan eğer Mevcut Yönetim aleyhinde Görüş beyan ediyorsa Ortada bir sorun vardır %65 sorgulanmalı hatta Belediye Seçim sonuçları Gözden geçirilmeli hatta Tekrar SAYILMALIDIR
ilhan
09.04.2019 13:20
Haram zıkkım olsun, şerefsiz herifler
ali ali
09.04.2019 13:05
kaynarca belediyesinide araştırın işe başlayan başlayana :)eski başkan ayrılmadan herkezi sokmuş belediyeye
Ramazan
09.04.2019 12:35
Hakkınızı helal ediyormusunuz
Hendekli
09.04.2019 12:15
Son 1 yıl içinde giden başkanlar kimleri almis ona bakmalı...Camilide bulunan bisiklet yarışlarının yapıldığı yere kimler atandı onlara da bakalım...Liyakat olmayan yerde hüsran kaçınılmazdır...Işe gelmeden maaş alanları ve onların bu durumlarını bilerek ise alanlari Allah a havale ediyorum...
goralı
09.04.2019 12:12
Gönül adamıyız vesselam.
TEKNİKADAM
09.04.2019 12:07
EVET EVET PIYASADA CALISAN BIR TEKNIK PERSONEL OLARAK ÖZELLİKLEDE ADAPAZARI BELEDIYESI FEN İŞLERİNE SON 3-4 AY İÇERSINDE ALINAN VE AKSAMA KADAR BOS BOS GEZEN KİŞİLER VAR SAYIN MUTLU BASKAN SECIM ONCESİ 3-4 AYLIK DONEMDE BELEDIYE KADROSUNA DAHIL EDILEN KISILERIN ACILEN AYIKLANMASI GEREKIYOR CANLARI SIKILIYO ARKADASLARIN BOS DURMAKTAN
Hasan GÜÇLÜ
09.04.2019 11:34
Goralı, Sabahattin koç,Gökhan bayrak ve Cüneyt arman gibi trol yorumcular da bankamatikçi memur olabilir medyabarda sürekli olarak kendi görüşünde olmayanlara canhıraş şekilde sallıyorlar.
goralı
09.04.2019 10:55
İş yapmadan para alan memur ile araştırmadan haber yapan medyanın ne farkı var ? Kimi biliyorsanız kimi, araştırıp bulduysanız yazın. Yoksa yaptığınız fitne den öteye gitmez.
Murat ŞAHİN
09.04.2019 10:49
Reis?in sayesinde biryerlere gelmiş, kendisinin hiçbir gayreti yada becerisi olmayan vekil ve başkanlar; en azından bu dönemde adam gibi çalışıp Başkan Erdoğan?ın verdiği emekleri boşa çıkarmayın. Bu iddialar ile ilgili de hangi belediye de bu tip çalışanlar var ise derhal işlerine son verilmeli ve sorumlulardan da bu verilen maaşlar kuruşu kuruşuna tahsil edilmelidir, yok eğer böylede birşey yok ise de iddia sahibi bunları açık açık basınla paylaşmalı ki bizde bilelim kim doğru söylüyor kim de yalan.
Sıtkı SIYRILDI
09.04.2019 10:13
Önce sorgulayalım.?Sonra yorum.? Ormanlar da kim yaşar,?? Dağlarda kim yaşar.?? ..Mümkün değil böyle bir durum. Olmaz olamaz. En azından son 17 yıllık dönemde olmamıştır. Olduysa bile eskiden yokmuy du.? Yoksa da yaparsa kim yapar.? % de 60 yaaa Bazı yerlerde % 70 ya hu. Akıl alır gibi değil.
Hakan Türkoğlu
09.04.2019 08:51
Biz buna halk dilinde trol diyoruz,demek ki Sakarya'da da trol varmış,Medyabar'da muhaliflere hakaret eden marrem İnce'den kopya çekip şizofren diyen troller,günlük 50 kelimeyle SM'da muhalif hesaplara 7/24 küfür ve hakaret eden ZIR CAHİL troller,Allah sizi bildiği gibi yapsın,milletin vergilerinden zıkkımlanan troller!
AHMET SALİH
09.04.2019 08:48
İşe gitmeden maaş alan tüm memurlar ifşa edilmeli, milletin bunu bilmesi lazım işe gitmeden maaş alan çok memur var deyipte gündem oluşturmakmı gerçektende böyle bir şeymi varmı, varsa BU BELEDİYELER İFŞA EDİLİP verilen paralar geri alınmalı faiziyle O dönemki Belediye Başkanlarında ceza almalarına göz yumulmamalı.
DELİ MURTAZA :)
09.04.2019 08:41
OHOOO BU DEVLETİN BOŞA GİDEN KATRİLYONLARININ YANINDA DEVEDE KULAK DEĞİL DEVEDE KIL BİLE Olamaz AZ BİLE YAPIYORLAR SİZE... ANKARA İSTANBUL UYANDI AMA BİZİM SAKARYALI'NIN ŞÜKÜR ÖYLE BİR DERDİ YOK
goralı
09.04.2019 08:23
Dedikodu medyası .Araştır öyle yayınla . HUCURAT SURESİ 6. AYETİ OKU .
ZEKİRDEK
09.04.2019 08:14
vekil yeğenleri kpssden kaç puan almışlarda memur olmuşlar hangi sınava girmişler merkez ve erenlerde bunlar biri eski vekilin soyisminden biride ulaşmaya çaşılışın bulursunuzhak hukuk kul hakkını çok iyi bilirler 90 puanlarda bizler sürünüyoruz ah ALLAHIM SEN BÜYÜKSÜN
ERENLER
09.04.2019 08:07
EVVVVET ŞİMDİ BU GÜNLERDE BU TÜR KONULAR GELİR YAZILIR KONUŞULUR FAAAKAT İCRAATA GELİNCE SAĞIRA YATILIR UNUTTURULUR YİNE VEKİL YEĞNLERİ BAŞKAN YAKINLARI MECLİS ÜYELERİNİN YAKINLARI BELEDİYENN YOLUNU UNUTURLAR ÇÜNKÜ ONLAR ÖZELLİKLİ KİŞİLER İNŞAALLAH ÖYLE OLMAZ HAK YERİNİ BULUR ADALALET VE KALKINMANIN HİÇ BİR ESERİNİN KALMADIĞI BU DEVİRDE OLUR DİYE UMUTLANIYORUZ
SEÇMEN
09.04.2019 07:16
ÖĞLE BİR DURUM VARSA HARAM ZIKKIM OLSUN ONCA İŞSİZLİK VARKEN KPS YE GİRİP BEKLEYENLER VARKEN YETİM HAKLARI YİYENLERE SELAM OLSUN YENİ SEÇİLMİŞ BELEDİYE BAŞKANLARINI GÖREVE DAVET EDİYORUM.
Rahmi
09.04.2019 06:42
Durmak yok yola devam...
Orhan Ekşi
09.04.2019 02:03
Adapazarı belediyesinde arşivci öğleden sonra geliyor.Belki de bazı günler gelmiyordur...
Senatör
09.04.2019 01:32
Birşeyin değişeceğinimi umuyorsunuz. Açıkçası hayır birşey değişmeyecek. Bankamatik memurları nasıl giden başkanı koltuğuyla tehdit ettiyse gelenide edecek farkında değilmisiniz. Değişen parti yok. 2 ilçede olursa olur oda zor ihtimal. O yüzden boşa haber yapıp insanları rahatını bozmayın derim. Yarın sizinde koltuğunuz oynar :)
Sabahattin koc
09.04.2019 01:17
Fitne...IYI TAKTIK
Sabahattin koc
09.04.2019 01:17
Fitne...IYI TAKTIK
Üniversite
09.04.2019 00:38
Eliniz değmişken dil sınavını para ile satın alıp,şimdi öğretim üyesi olan akademisyenleri de araştırın. Onlar da bu memurcukların başka versiyonu.
NOKTA..
09.04.2019 00:06
31 Mart 2019 Sakarya ili yerel seçim sonucu AKP %65. Başkada yorum yapmaya gerek yok saygilar
Vatandaş
08.04.2019 23:41
Bu tarz modeller buraya zembille gelmedi bı takım kafası almayan kisiye partiye takılmış gözü gormeyen abiler sayesinde bu tarz adamlar oluyor bu seviyeye gelmek için gösteriş namazı kılan bile var yeterki bu camiyaya girip devlete kendimi atayım ama aldı maaş haram digil amcaya göre essek olana semer vuran çok olur 81 vilayette durum bu vaziyet ilçeleri sayma haram zıkkım olsun bu kadar insan çile çekerken sefa sürümlere hakketmeden gelip kurnaz geçinenler ama düzen böle yapıldı yapanada yazıklar olsun devlet malı deniz yemeyen keriz şekli maşallah Allah arttırsın ne diyim
Hakan Gür
08.04.2019 23:32
Dünyanın Hiç bir Müslüman Ülkesinde Seçimle gelen İslamcılar Seçimle GİTMEMİŞLER Mutlaka arkalarında Bir Kaos Bir Yıkım BIRAKMIŞLARDIR Poşetle Gıda Ürünleriyle Başlayan düşüş Eğer bu İddialar doğruysa tüm Hızıyla Devam edecektir Mahalle Medyasımıdır Omudur Bumudur bilmeyiz Eğer Gerçekten Bu İddialar doğruysa Bankamatik Memuru denilen Kişilere ödenen Maaşlar Faiziyle geri Alınmalıdır Birileri Sosyal Medyadan abuk subuk yorum yapıyo Birileride İnanıyo diyen Kardeş Onlar Şizofren değilde Sen aşırı GENİŞSİN Zemzem Suyuyla Yıkanmış Toz Konduramadığın O adamların Ne olduklarını Sende Göreceksin
Yasin korur
08.04.2019 23:17
G U N A Y D I N....!!!
Mahoni
08.04.2019 23:05
Saski yide araştırın. Hemde üst kademe. Hiç işe gitmeden dışarıda çalışıp maaş alanlar var.
Cuneyt arman
08.04.2019 23:04
Birileri sosyal medyadan böyle abuk sabuk bir takım insan mantığına aykırı şeyler yazıyor,sizde bunları ciddiye alıp yazıyorsunuz,sonra birileri buna inanıyor hakkım haram zıkkım olsun diyor inanılacak gibi değil resmen şizofrenlik belirtileri hakikaten pes .
Faruk
08.04.2019 22:44
Adamın yapıdenetim şirketi var adapazarı belediyesinde çalışıyor gözüküyor müdürü çağırdığında elini masaya vurup hesap sorabiliyor bilin bakalım kim nubu?mutlu başkan allahın izniyle hepsine dur diyecek güvenimiz tamdır...
Serdivan
08.04.2019 22:43
Sakarya daki tüm belediyelerin herşeyi kontrol edilmesi gerekir ve sonucunda vatandaşla paylaşılması gerekir hatta belediye başkanı hakkında suç duyurusunda bulunulmalı çalışmayan kişilerin derhal istifa ettirilmeli bizlerin hakkını yiyenlere haram zıkkım olsun.
Şeref boz
08.04.2019 22:37
Adasu yada gidin bi arastırın nence bilmiyosaniz ben yazarim
Temiz