Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

YSK kararı sonrası AK Parti'den yeni hamle

YSK, AK Parti'nin başvurusunu reddetti. AK Parti şimdi de olağanüstü itiraz yoluna gidecek.

09:25   |   09.04.2019
Haber Resmi

YSK, AK Parti'nin İstanbul için yaptığı 'tüm oylar yeniden sayılsın' itirazı üzerine toplandı. 14 saatlik toplantının ardından YSK, talebin reddedilmesine karar verdi.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada "YSK, İstanbul'da tüm oyların sayılması talebimizi reddetmiştir. Bunca usulsüzlük ortadayken böyle bir karar verilmesi anlaşılır gibi değildir. Şimdi, olağanüstü itiraz yöntemini kullanarak bir kez daha YSK'ya gideceğiz. dedi.









Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 26902 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 6163 kere okundu
YORUMLAR 19 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Keskin Dil
13.04.2019 23:36
Hukuk tanımazlar..Ne kadar kıvırsanızda İmamoğlu kazandı..Asıl hezimeti siz 4,5 sene sonra genel seçimlerde tadacaksınız..Milletin bir kısmı nihayet artık koyun olmaktan vazgeçip insanlığa terfi etmiştir..Demirel ne demişti?İktidarları tencere götürür..Vatandaşın artık aşı olmadığı gibi işide yok..Bakmayın siz bir kaç tuzu kuru olana..Gitmenize ve ettiğiniz zulümden dolayı bedel ödemenize az kaldı.
rasko
13.04.2019 00:43
ALLAH .ını seversen bırak ya ne olur başkası yapsın rezil olduk valla tanıkdık ne kadar adam varsa türkiyede dalga geçiyorlar senin yüzünden yada ben trabzonluyum de bu iş bitsin
yerli
12.04.2019 10:36
Sakaryada kimi belediye başkanı hatta meclis üyesi yapayım kimi yapmayayım diye bu kadar uğraşacağına asıl işinle ilgilenseydin biraz
musap can
12.04.2019 10:19
seçimden önce sıkı tedbiri alamayan şimdi ağlar..hele senin gibiler hakla iş başında duruyorsa akp bitti
Ahmet kahraman
11.04.2019 22:13
Atı alan Üsküdar i geçmiş Ali beyyyy
sabayattin koç
11.04.2019 16:44
Allahaşkına artık açıklama yapma sakarya olarak senin yüzünden tüm Türkiye ye rezil olduk. lütfen daha fazla bizi rezil etme ali ihsan yavuz
yorumcu
11.04.2019 14:03
BEKEA sorunu ne oldu yaaa ihsan cım bitti mi ? :))) hani secimden önce tek derdiniz buydu ya :)) zavallısınız.....
Keskin Dil
10.04.2019 18:46
VAY ANASINI..TEK BİR KİŞİ BİLE ''BEĞENMEDİ'' YE BASMAMIŞ..AKP BİR DAHAKİ GENEL SEÇİMLERDEN BİTTİNİZ OĞLUM BİTTİNİZ..BEDEL ÖDEMEYE HAZIRMISINIZ?
MeVLÜT
10.04.2019 17:55
ali ihsan yavuzun REİSİN MAKAMINDA GÖZÜ VAR bence çünkü 15 yıllık reisin 15 günde tv lere çıka çıka karizmasını yok etti ha bu adam :)))))))
Göktürk Kağan
09.04.2019 12:58
Bu vekil Sakarya için bu kadar uğraşmadı. Be arkadaş bu CHP iller ne sihirbaz ki zarfların içinden Büyükşehir oylarını çalıp diğer pusulaları bırakmışlar. Sapanca gölü kararını imzalamayıp Van Gölüne sahip çıkan bir milletvekilinden ne beklenir ki zaten. Boş işlere baktığı belli.
metin bakan
09.04.2019 12:52
Hani YSK kararı kesindi...ne oldu kendi lehinize karar çıkmayınca hemen u dönüşü... Bırakın bu dümenleri de, siz bu mağlubiyetin hesabını reisinize nasıl vereceksiniz onu düşünün..Ne oldu ali ihsan bey sakarya da istediğin gibi at koşturdun istanbul yemedi...
sakarya
09.04.2019 12:25
ali ihsan yavuz sen bırak bu işleri sakarya 17 diyordun garanti diyordun sakaryaya sahip çıkamayan vatana mı sahip çıkacak
Pukay
09.04.2019 11:00
Düşünsenize idam edileceksiniz ve celladınıza ipi kendi ellerinizde veriyorsunuz. akp ye oy verenlerin durumu budur.
sakarya
09.04.2019 10:57
kazanmasını bildiğiniz gibi kaybetmesinide bileceksiniz halkın iradesine saygı duyacaksınız tekrar tekrar saymanın anlamı yok nerede hata yaptık diye düşüneceksiniz bu halk insanı vezirde eder rezilde saygı göstermesini bileceksiniz istanbulda yeniden seçim diyenler var eğer böyle bişey olursa akp liler dahi imamoğluna oy verecek dahada batacaksınız şu anda hakın gözünde rezil oluyonuz kendinize gelin lütfen
ALİ YILMAZ
09.04.2019 10:54
Utanmıyormusunuz?
Geyveli
09.04.2019 10:24
YETER! Bu davranışlarınızla seçmen gözünde ne kadar antipatik olduğunuzun farkında mısınız? Bu antipatiyle genel seçimleri de kaybedeceksiniz!
Oğuzhanoğlu
09.04.2019 10:18
BU NASIL BIR POLİTIKA..NASIL BİR DEMOKRASİ ANLAYIŞI.PES DOĞRUSU.
TEKAUT
09.04.2019 10:15
Seçimden önce en güvenli seçim sistemi bizde dediniz bizde size güvendik durum ortada Kız kulesini emanet etsek onuda kaybedersiniz
hendekli