Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Durmasak tren bizi ezecek

Geçtiğimiz günlerde bir kez daha şehir içinde seferlere başlayan Adapazarı Ekspress sıkıntı yaratmaya devam ediyor.

16:11   |   10.04.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi

MEDYABAR.COM

Gelmeside gitmeside günlerce haftalarca haber olan Adapazarı ekspress tabiri caizse topal hizmet vermeye devam ediyor. 





Adapazarı/Pendik arasında karşılıklı olarak 4 sefer yapan ancak zaman mefkumu tartışılan ve rötorlarıyla gündem olan Adapazarı Express, şehir merkezindeki hemzemin geçitteki geçisi zaman zaman sıkıntı yaratıyor.


Tren geçişi sırasında geçiş bariyerlerinin açılmaması can güvenliğini riske atıyor. Medyabar ihbar hattına gelen bir şikayette ise tren geçiş yaparken geçitin ışıklarının ise yeşil yandığı dikkat çekiyor. 


Vatandaş, "Bir şikayetimi paylaşmak istiyorum.Bugün takribi gece 23:00 sularında orta garajdaki geçitte bir skandal yaşandı. Trafik ışıkları yeşildi ve bariyerler açıktı. O esnada tren geçti aracımla en önde seyrederken trenin korna sesini duydum. Ben durdum, yanımdaki araç treni silme geçerek ilerledi videoya çektim ama biraz ilerisinde ama her şey görünüyor." şeklinde serzenişte bulundu. 


İŞTE O ANLAR





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Sizden Gelenler

Medyabar.com bugun 26228 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 19022 kere okundu
YORUMLAR 23 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
kertenkele
29.04.2019 00:00
O NOKTAYA 3 PERSONEL KOYMAK GEREK... 1 PERSONEL KOYARSAN,YA TUVALET'E GİDER,YA UYUR..ORASI BOŞ KALIR.. 2 PERSONEL KOYARSAN BİR TANESİ TUVALET'E GİDER DİĞERİ UYUR..ORASI YİNE BOŞ KALIR.. 3 PERSONEL KOYARSAN, BİRİ TUVALETE GİDER BİRİ UYUR,ÜÇÜNCÜSÜ DE ORAYI BEKLER..:)
ÜMİT KARTAL
20.04.2019 11:06
Tren kalkış yeri KENT PARK önünden kalkması trafiği rahatlatacaktır
Keskin Dil
15.04.2019 18:25
HATIRLADIĞIM KADARIYLA,ESKİDEN DEPREMDEN EVVELDE BU GEÇİTLERDE TREN BİR KAMYONETE ÇARPIP,''CENGİZ ÖZSOY'' ADINDA BİR VATANDAŞIN PARÇALANARAK HAYATINI KAYBETMESİNE SEBEP OLMUŞTU..TRENLE PERON ARASINA SIKIŞIP ÖLENİ DAHA SÖYLEMİYORUM.
enes
11.04.2019 16:29
DUR OZAMAN.
sakaryalı 54
11.04.2019 11:00
trenın gelmesi adapazarlılar için çok guzel ve faydalı ama trafık sorununu artırıyor 1 fayda 2 zarar oldumu kıymetı yok çözum ise tren gara gelsın ama mıthatpaşaya kadar yeraltını alınıp trafiğe sorun olması guzel proje ama ama işde
vatandaş kız
11.04.2019 09:29
fakat kaza olması halinde, güncel şartların açıklamaları bu şekilde devam ederse REKOR CEZA ÖDER TCDD VE GÖREVLİLERİ - SORUMLULARI !
nino
11.04.2019 07:10
trende rotarmı olur arkadaş ? 19.50 treni 20.50 de kalktı. bu sadece 1 sefer değil her seferinde bu şekilde. madem aksıyor bilet saatlerini 20.50 yapın kardeşim. mitatpaşadan sonra ne bariyer var ne görevli tren tın tın gidiyor korna çala çala gidiyor. bakalım kimin canını yakacak. BÜYÜKŞEHİR BUNU DERHAL EL ATMALI. ARİFİYE GAR ARASINDA GÜVENLİĞİ SAĞLAMALI.
Koca Ahmet
11.04.2019 05:42
Trafik ışıklarında sıkıntı olma ihtimali sıfır. Hemen lambaydı ışıktı suç atmayın. Demiryolları görevlileri görevini yapmıyor. O saatte trenin ne işi var orada, varsa görevli varmı ona bakın.
Serdivanli
11.04.2019 02:28
Bir yetkilide çıkıp bu olaya el atamazmi geçtiğimiz gecelerde çocuğumu acile götürüyorduk ofis tarafından geçitten geçerken tam 100mt aramızda var yoktu tren nasıl bağırıyor aklimiz alındı resmen ben hala şokundan çıkamadım illa carpmasimi lazım birine ondan sonrami RABBİM HALKIMIZI KORUSUN
SerdarYILMAZ
11.04.2019 00:09
Vay arkadaş hizmetin iyisi kötüsü olmaz.Halk için yapılır hizmet. Ben o trenle yıllarca Kocaeli üniversitesine gidip geldim. Sonra İzmit'te iş buldum işe gidip geldim. Benim gibi çok öğrenci, çok çalışan vardı. Sabahları ve akşamları yer olmazdı trende. Şimdi tekrar hizmete girdi, birilerinin zoruna gitti engel olmaya çalışıyorlar. Engel değil yardımcı olun. Belli ki sistemde eksiklikler var, ama inşallah çözülecektir. Eğer çalışacak kimseyi bulamıyorlarsa ben gönüllü olarak çalışırım o geçitlerin birinde, ben o tren sayesinde okudum, çalıştım. Bunu kimsenin bilmesine gerek yok. Günde 5 seferi olan, şehrimizin yararına olan bir Tren için bence bazı tavizler verilebilir. Gerçekten o geçitlerin birinde gönüllü olarak bende çalışırım.
Fedai
10.04.2019 22:19
Arkadaşlar sorunu çözmek için kendimi feda edip raylara yatacağım tren geçerken. Anında görevliler sorunu çözerler. Arkamdan dua ederseniz memnun olurum. Sonra heykelimi dikebilirsiniz benim için bir mahsuru yok :)
send işçi
10.04.2019 21:13
bi barikatı yapamadınız beceriksizler sürüsü
TCDD
10.04.2019 20:11
TCDD den şok açıklama paramız bu kadarına yetiyor. Saat 17.30 dan sonra personellerimizin mesaisi bitiyor diye tren şehre akşam gelmesin mi yani selektör yakan tren görmüş oldunuz fena mı açıklaması şok etkisi yarattı.
mesut yaman
10.04.2019 19:57
evet pazartesi sabahı fark ettim tren istayonda bağırmaya başladı hem zemin geçitte görevli yoktu ve ağır ağır geçite geldi yine bağırdı zannettim bekçi uyuyor neyse tren saati geçmesin diye ağır ağır geçti sonra ofis geçidine geldi ordada aynısı oldu zannettimki bekçiler grev eylemi yapıyor işe gelmemişler ama büyük faciyalar atlatıldı telefonu fabrikada unutmasaydım çekerdim...kaçırdım haberi sabahları saat 06..55 treni takip edin...görürsünüz olayı..saygılar
Adil Güral
10.04.2019 19:51
GÜNDÜZ ÇALIŞIYOR ÇÜNKÜ GEÇİT GÖREVLİSİ VAR BARİYER İNİYOR SİNYALDE ONA GÖRE. AMA AKŞAM NE GÖREVLİ VAR NE BARİYER İNİYOR NE DE SİNYAL DEĞİŞİYOR. TCDD BİR SKANDAL BEKLİYOR GALİBA. BİR ADAM KOYMAK BU KADAR MI ZOR İLLAKİ FACİA MI OLMASI LAZIM.
Hasan öz
10.04.2019 19:22
Kaldırın gitsin her gün gözümün önünden geçiyor toplasan bir vagon bile yolcu yok.
sakarya
10.04.2019 19:16
Sen o ehliyeti nerden aldın trafik ışığı ile ne alaka..yol trenin hem zemin gecitle alakalı şikayetin yüzde yuz haklısın..kanunen belediye gecitlerden sorumludur...hukumetle belediye aynı partiden şu işi bir cozemediler..
Berkay
10.04.2019 19:15
Yapılan onca habere rağmen halen onarmadılarsa, burnuma kötü kokular geliyor. Amaçları ne, TCDD heyetini çağırıp, trenin şehire uygun olmadığına mı karar verecekler ?
Serdivan
10.04.2019 17:35
Kardeşim o ışıklar normal trafik için yanıyor TCDD yolları kendi derdinde geçitte ki bariyerler arızalı ise tamir bakım işlerini yapsınlar. Bizim çoğu şoförler zaten kurallara uymayan kişilerdir.Bazılari öküzün trene baktığı gibi bakarlar.
Donatım genclik
10.04.2019 17:16
4 kisi öldü daha kaç kişi ölsün bukadar ucuzmu can
Emekçi
10.04.2019 16:52
Siyasi rant için 3 gün içinde şehre treni sokarsa belediye kusura bakmıcak eğitim verilmeden kimse bariyerde görev alamaz. Ayrıca seferler 4 değil 5 sırf haber yapmak için değil biraz araştırarak haber yapın geçit bekçileride eğitimlerini tamamlamak üzere yakında bariyerler kontrol altına alınacak...
DELİ MURTAZA :)
10.04.2019 16:49
WAY ARKADAŞ AMMA TRENMİŞ YÜZLERCE HABERİ YAPILDI... ANLAMIYORUM BİR TANE TRENİ DÜZGÜN ŞEKİLDE ÇALIŞTIRMAK BU KADAR ZOR MU. MİLLET UZAYA GİDİYOR, KARA DELİKLERİ ARAŞTIRIYOR, BİZİMKİLER BİR TANE KIYTIRIK TRENİ ADAM GİBİ İŞLETEMEDİ GİTTİ. YAZIKLAR OLSUN
falconaga