Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

BBP lideri Mustafa Destici Hendek'e geliyor

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, 12 Nisan Cuma günü Hendek'e geliyor

23:16   |   11.04.2019
Haber Resmi

BBP lideri Mustafa Destici, Hendek Belediye Başkanı Turgut Babaoğlu için Hendek'e geliyor. Destici, BBP'den aday olup seçimi kazanan Babaoğlu'na ve Hendeklilere seçim sonrası ziyaret sözü vermişti. 

BBP'nin Türkiye'de seçim kazandığı 5 ilçeden biri olan Hendek'e gelecek olan Destici, Cuma namazını ilçe merkezinde bulunan camide kılacak. Destici ardından Babaoğlu'nu makamında ziyaret edecek.





Destici'nin bazı ziyaretler yapmasının ardından ilçeden ayrılması bekleniyor





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Siyaset

Medyabar.com bugun 31771 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5139 kere okundu
YORUMLAR 8 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Hendekli
18.04.2019 09:46
Hadi Turgutum başla artık şu hizmetine de görsün herkes..Ama unutma bahane üretmek yok parti değiştirmek yok...Verdiğin sözleri unutma.!!!
Ali Kara
12.04.2019 16:02
Turgut BABAOĞLU nün AKP ye geçmesini isteyecektir
artvin54
12.04.2019 14:41
EVET AKP 20 YILDIR HENDEKTE GÜZEL HİZMETLERİ OLMUŞTUR . BU HİZMETLER YABANA ATILMAZ . FAKAT GENELLİKLE OY VEREN OY VERMEYENLER DİYE HİZMET ANLAYIŞINDA AYRIM YAPILDI . HİZMET YAPARKENDE TABİKİ BİRİLERİ GÜZEL KAZANÇLAR SAĞLADI.DAVA İÇİN MÜCADELE EDENLERİ , ESNAFI , HALKI KÜSTÜRDÜNÜZ, ÜZDÜNÜZ, KUTUPLAŞTIRDINIZ. ŞİMDİ GELİN GÖRÜNKÜ YÜZLER GÜLÜYOR O KASVETLİ HAVA DAĞILDI GİTTİ. BAŞKAN TURGUT BABAOĞULUNU SAYIN EKREM YÜCE BEYDE YALNIZ BIRAKMAYACAGINA GÜVENİMİZ TAMDIR. ARTIK SEÇİM BİTTİ HİZMET ZAMANI KARALAMAYI BIRAKIN. VE BAŞKAN TURĞUT BABAOĞULUNUN BU BAŞARISINI ARTIK ALKIŞLAYIN VE KABULLENİN.
yorumcu
12.04.2019 10:17
NİYE geliyor....? İstanbul seçimlerini FETÖ mü organize ettidiyecek utanmadan
DELİ MURTAZA :)
12.04.2019 09:53
BU DA KENDİNİ FASULYE GİBİ NİMETTEN SAYIYOR YA KOMİĞİME GİDİYOR :) TÜRK SİYASETİNDE YERİN BİLE YOK ARKADAŞ NEYİN PEŞİNDESİN
EYÜP BAKIR