Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Kabus Akyazı'da döndü.. Kandilli depremi 4.0 olarak revize etti

Kandilli Rasathanesi Saat 16.03 sularında merkez üssü Akyazı olarak açıklanan 3,9 büyüklüğünde bir depremi kısa bir süre sonra 4.0 olarak revize etti

16:07   |   12.04.2019
Haber Resmi

Kandilli Rasathanesinden yapılan açıklamaya göre merkez üssü Akyazı olan deprem Hendek, Adapazarı,Serdivan, Erenler başta olmak üzere bir çok ilçede hissedildi.

Yaklaşık 5 saniye sürdüğü tahmin edilen deprem büyük korkuya neden oldu. 





Akyazılılar deprem sonrasında kendilerini sokağa attılar..

Kandilli Rasathanesi depremin büyüklüğünü kısa bir süre sonra 4.0 olarak revize etti
Akyazı'daki deprem öncesinde bugün de saat 12.44'de merkez üstü  Elmalı olan 1.9 büyüklüğünde sarsıntı meydana gelmişti


AYRINTILAR GELİYOR







Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 26647 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 31043 kere okundu
YORUMLAR 24 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
A-GÜVEN
13.04.2019 11:07
Depremle yaşamayı öğrenmeliyiz. Afad dan "Temel Afet bilinci Eğitimi alabiliriz". Sabit olmayan ve risk oluşturabilecek eşyaları sabitlenmeli. Binaların yapısal riskleri iyileştirilmeli. Deprem anında eğer 15 sn de açık bir alana çıkamıyorsak sağlam ve sabit bir eşyanın yanında minumum hacim kaplayacak şekilde (cenin pozisyonunda) deprem bitene kadar "çök-kapan-tutun" hareketi yapmalıyız. UNUTMAYALIM! En tehlikeli yerler; merdivenler, koridorlar ve asansörlerdir.
Delikız
13.04.2019 04:35
İyiki 3.9 u 4 olarak revize etti yoksa napardık :/
Ykt kara
12.04.2019 19:56
Neden kabus diyorsunuz ki.Allah tan gelen hersey baş göz üstüne.söylemlerinize dikkat edin lütfen.
ÖZTÜRK
12.04.2019 18:07
Başta medyabar depremi kabusmu oluyor verdiğiniz başlık???????? diğer yorum yazan kardeşlerim sakarya deprem bölgesi bunu belirleyen biri var (RABBİM) nasıl oluyorda bunu siyasi bağlıyosunuz daha çok yorum yapmak istiyorumda gerek yok demekki burada yorum yapan kardeşlerimin içinde zavallı lar var üzülüyorum rabbim beterinden korusun
Sesizyorumcu
12.04.2019 17:56
Hendekten gelen bı dalgalanma olmasın Turgut babanın sesleri :))))
ŞEF
12.04.2019 17:30
DÜNYA DÖNDÜKÇE,SALLANMAK MUKADDER. ALLAH,AFATINDAN KORUSUN. BİZLERE DE ŞUUR VE BASİRET VERSİN.
Baraka
12.04.2019 17:28
1945 - 1967-1999 20-30 senede bir bu depremi yaşamak bizim kaderi gibi duruyor .Allah korusun diyorum .
adapazar
12.04.2019 17:15
Allah beterinden korusun
Dilmen
12.04.2019 17:14
Depremler nasil olusur.Bi okuyun yok H.A.R.P yok CeHaPe yok Rab falan sacmalamayn Cahiller Depremler, yerkabuğundaki fay adı verilen kırıklarda meydana gelir. Faylar, kayanın kırılgan özelliğe sahip olmasından dolayı yüksek basınç (gerilme, sıkışma veya bükülme) altında kırılmasıyla oluşur. Gerilme levhaların kademeli hareketi sonucunda yerkabuğunun değişik noktalarında meydana gelir.
Cafer
12.04.2019 17:06
Hala isin girgirinda olan dalga gecen insanlar var yorumlarda. Insallah eviniz yikilir sizde geberip gidersiniz de sizin gibi pisliklerden kurtuluruz.
Dış mihraklar
12.04.2019 16:44
Dış mihrakların oyunu bu depremler . H.A.R.P. Var sakaryada
Dış mihraklar
12.04.2019 16:35
Dış mihrakların oyunu bu depremler . H.A.R.P. Var sakaryada
Sakaryalı
12.04.2019 16:33
CeHaPe nin oyunları bunlar.
Nur
12.04.2019 16:32
Elmalı'daki deprem bugün olmamış, 2 gün önce, 10 Nisan yazıyor Kandilli'nin sitesinde. ve şiddeti de 1.3 müş. yanlış bilgilendirme olmasın
SusmayanAdam
12.04.2019 16:26
Kula bela gelmez Hak yazmadıkça, Hak bela vermez kul azmadıkça, Hak Kulundan intikamı Kulu eliyle alır. İlmi Hak?kı bilmeyenler,onu Kul yaptı sanır. Emri Bari olmadıkça sanma bir çöp Kıpırdanır.. Hz.MEVLANA..
Şemmuz
12.04.2019 16:24
Neo korktunuz degilmisin dini bütün insanlar, dışardan dini bütün içerden her isi çeviren ahlaksız toplumun başına ne gelebilir ki başka... Evlerimiz değer kaybedecek diye korkuyorsunuz dimi, kiralar gidecek pislik azalacak diye korkunuz.....
HOCA
12.04.2019 16:23
İnsanımız bu kadar azmışken bunu bir uyarı olarak algılarsınız inşallah gece millet evine girmiyor ne gencinde ne yaşlısında hayır kalmış. ALLAHIN cezası şiddetli olur unutmayın.Azgınlıktan kaçının.
Mehmet
12.04.2019 16:22
Allah korusun. Millet azdı yine bunlar uyarıdır.
Cafer
12.04.2019 16:20
Akyazi cok sallandi en az 5
Aykut simsek
12.04.2019 16:20
Rabbim tekrar o büyük acıları yaşatmasın
Doğrucu Davut
12.04.2019 16:19
3.9diyor ama bi hayli sesli hissettirdi kendisini bu bize bir uyarıdır anlayabilene önce ben kendimi düzeltme gereği duyuyorum...
Karamurat
12.04.2019 16:17
Evet bayagi hisedildi detaylar yok ama
Gülnur DEMİR
12.04.2019 16:15
Biraz ayrıntılı yazabilir misiniz? Teşekkürler.
tayfun
12.04.2019 16:13
3,9 akyazı 16:03 Allah korusun
Online Ziyaretçiler