Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

KYK çalışanlarından Arif Özsoy tepkisi!

Kredi Yurtlar Kurumu'nun koltuğuna geçecek 3 isimden birinin Arif Özsoy olacağı iddialarına çalışanlardan tepki geldi.

14:35   |   13.04.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-: Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu(KYK)'nın başına yaklaşık 3 ay önce Fatih Çelikel getirilmişti.


Fatih Çelikel'in Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu'nun başkan yardımcısı olacağının haberleri çıkmıştı.






Çelikel'in başkan yardımcısı olacağı konuşulurken KYK'nın ve aynı zamanda Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün boşalacak olan koltuğuna kimin getireleceği merak uyandırmaya başladı.


Konuşulan 3 isimler ise eski KYK Müdürü Arif Özsoy, Mehmet Atmaca ve Uğur Kobaş olduğu öğrenildi.


KYK çalışanları ise 3 isimden birinin Arif Özsoy olmasına tepki gösterdi.


Özsoy'un çalışanlara hakaret içerikli ve kötü davrandığını iddia edildi.


Çalışanlar farklı olaylarla da basına çıkan bir müdür istemediklerini, Sakaryalı bir müdür görmek istediklerini de dile getirdiler.
 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 27525 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 18828 kere okundu
YORUMLAR 40 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Osmanlı Torunu
10.05.2019 04:17
Çalışkan,dürüst Arif Özsoy Müdürümüzü tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.Allah yar ve yardımcısı olsun.
Sakaryalı54
19.04.2019 23:06
Sen KYK da yaptığını yap..bak seni bir hafta içinde napioruz.. GSM personeli olarak bekliyoruz..görev paralarını indirmeye gel.. kaybedecek bir şeyi olmayan birine elbet denk gelirsin..imam hatipli 10.mudur de kuruma geldi..alayı görev paraları ni yemek peşinde..personele vermeyip çalıp.. cumaya gidersin Fatih gibi
Son mohikan
16.04.2019 14:03
Bir KYK çalısani olarak yaziyorum, şu hayatta bela okudugum nadir insanlardan biridir Arif Özsoy..!Kyk'da psikolojisi düzgün bir tane personel kalmadi, sabah aksam küfür hakaret. Ve sikistigi zaman hemen isten atmakla tehdit eden bir korkak! Millet ekmek parasi icin, coluk cocugu icin bu gaddar din tüccari herife yillarca boyun eğdi..!Kamera cekmeden okumadigi bir fatiha yoktur, Dini imani mevki makam olmus bir nasipsizdir..Devlet Hazinesini ise cok bos gereksiz harcamalar yaparak zor duruma düsürenlerden birisidir.. iki tane koyun emanet edilmicek adami zamaninda basimiza il müdürü yapmislar, ancak güzel ülkemde olur bu :(
Sakaryalı
16.04.2019 00:02
Sakarya Spor İl müdürlüğü için Arif özsoy, Uğur kobaş, Hilmi atasever, Mehmet atmaca. Özgür aygün gibi isimler geçiyor. Arif özsoy hariç hepsi sporla iç içe ama içlerinde liyakat sahibi, öngörülü sakaryamıza birşeyler katacak olan tercih edilmeli. Sakaryanın biraz daha kaybedecek zamanı yok. Bu kişilerden ikisi benim favorim Uğur kobaş ve Hilmi atasever değerlendirilsin.
Sakaryalı
15.04.2019 23:08
Arkadaşlar bırakın memleketcilik yapmayı yok sakaryalı yok başka bir yerli projeleri olan vizyon ve misyon sahibi,vatan millet sevdalısı çalışkan, adil biri olsun.Adı sanı geçmeyen ne cevherler var kurum içinde ama onlar vakarlıdırlar kendilerini öne çıkarmazlar.Amaç sakaryamıza hizmet gençliğe hizmet olsun.
mahmut demirkır
15.04.2019 16:01
Sa. Sevgili Arkadaşlar Dostlar Kardeşler, Bütün adaylar iyidir. Bunu Allah Bilir. Ama Arif Özsoy Bey; İyi -adaletli- liyakat sahibi -ahlaklı - dürüst-tevazu sahibi ve çok ama çok çalışkan insandır. Şunu da bizler iyi biliyoruz ki; bu ülkede ehil liyakat sahibi dürüst insanlar bir yerlere getirilmez. Türkiyede yapılan organize edilen SİYASETİN ve POŞİTİKANIN gereğini yerine getirenler bu görevleri alırlar ve çok yüce insan olarak lanse edilirler. Rabbim bizleri islah eylesin ve hepimizin yardımcısı olsun inşallah.
murat yılmaz
15.04.2019 11:49
böyle bir haber yapmak insanlığın vicdanına sığar mı kimin tetikçiliğini yapıyorsunuz yazık insanların ekmeğiyle oynuyorsunuz. Arif Özsoy beyle hiçbir ilgim alakam yok gsb de çalışan bir personelim.
Levent
14.04.2019 23:14
Uğur Kobaş yazın Google başka bişey demiyorum. Spor yöneticiliği yapan, Akademik, Liyakatlı, Çalışkan, Değil Sakarya'da Türkiye ve Dünyada karate denince ilk akla gelen hakem.
TÜRK OĞLUYUM TÜRK
14.04.2019 13:57
Herkes kendine göre birşeyler yazdı kendi fikirlerini ifade ettiler. Rabbim gerçekten vatana millete faydalı çalışkan dürüst devlet malını gerçek manada koruyan, gençlere sahip çıkan maneviyatını düşünen birini getirsin. Bazende çalışanlar kendini sorgulasın ben nasıl biriyim işimi yapıyormuyum. Siz düzgün olsanız başınızdaki adam mecbur düzgün olur. Tabi düzgünlüğe bakış açınız önemli. Siz haldeyseniz başınızada öyle yöneticiler gelir.
Hendekli
14.04.2019 13:13
Liyakat önemli ama daha önemli olan imam hatip mezunu olmak :) Yatacak yeriniz yok sizin...Tüm müdürler imam hatip li nasıl olucak bu işler...Eskiden mağdur edebiyatı oynayanlar şimdi milyonları mağdur ediyor...
ibrahim hoca
14.04.2019 00:49
Badem bıyıklı olması şart. :) ensar vakifci görünüşlü adam. bunlar var ya bunlar...
Personel54
14.04.2019 00:13
Koy sandığı ver pusulayi çalışan personele ondan sonra bak sonuca.
Hakan Gür
13.04.2019 23:51
ÜLKEDE HERHANGİ BİR KURUMUN BAŞINA ATANMAYAN İMAM KALDIMI ACABA
Personel
13.04.2019 22:27
İnşallah olmaz tam bir allaha yakın bize uzak olsun
Nezmin Sakaryalı
13.04.2019 21:30
İlimizde gençlik ve spor hizmetleri neredeyse beş yıldır yerinde saydı. Hele hele son iki yıldır işin gençlik tarafı tam bir komedi. Liyakat sahibi kişilerin gençlik ve spor teşkilatını başına geçmesi elzemdir. O, bu veya şu olsun demiyorum ama insan ilişkileri güçlü, gençlik ve spor teşkilatını iyi bilen, projeleri olan ve özelikler personelin motivasyonunu yüksek tutabilecek biri olmalı.
Baş dursun
13.04.2019 21:01
Sakarya lı olmalı ve UĞUR KOBAŞ yakışır
Kudret
13.04.2019 19:37
Yuksek dağları ben yarattım edası, ego tavan yapmış, milletin vergisiyle pervasızca yapilan harcamalar, devletin parasıyla hava atmalar, makam aracıyla yapilan kilometreler, yalandan yere yapilan göstermelik faaliyetler... yatacak yeriniz yok be, kime ne anlatıyorsunuz...
Kudret
13.04.2019 19:36
Yuksek dağları ben yarattım edası, ego tavan yapmış, milletin vergisiyle pervasızca yapilan harcamalar, devletin parasıyla hava atmalar, makam aracıyla yapilan kilometreler, yalandan yere yapilan göstermelik faaliyetler... yatacak yeriniz yok be, kime ne anlatıyorsunuz...
Çetin19
13.04.2019 19:30
Meyve veren ağaç her zaman taşlanır Arif Özsoy gibi bir hizmet adamı olmasa Sakarya KYK diye bir kurumun varlığını bilemezdi kimse boş laf etmesin Sakarya lı veya nereli olursa osun insan osun vatana millete hizmet etsin yeter
Boşnak böreği
13.04.2019 19:15
Kyk personelleri yokmu aramızda doğru mu bunlar. Doğruysa derhal gereği yapılmalı. İnsanlar ekmek parası kazanmaya gidiyor. Ondan bundan hakaret işitmeye değil.
aaa
13.04.2019 19:03
asla ama asla öelebiri değildir ve adam gibide adamdır kendisi o makamlara dişi ve tırnaklarıyla gelmiştir
Serdivan
13.04.2019 18:17
Ben bir eski KYK çalışanı olarak söylüyorum Arif Özsoy müdürüm gibi birisi daha gelmez kyknin başına Arif müdürüm gelsin herkes rahata kavussun hep destek tam destek Arif müdürümüze hayırlısı olsun inşallah
Ali Yıldız
13.04.2019 18:12
Arif müdürü iyi tanırım. Havasından geçilmez. Sakarya'ya Bakan, müsteşar gibi birisi gelsin hemen etrafında biter. İnşallah KYK'nın başına layık olan birisi gelir.
Sakaryalı54
13.04.2019 17:46
Bu haber mi,yoksa medyabar yönlendirmesi mi....
goralı
13.04.2019 17:19
Ne kadar seviyesiz ve ayıp bir haber. Adam başka şehirden diye karalama çabası, ya da birisine yer açmak için yapılmış art niyetli bir haber bu.Yazıktır , vebali vardır. Elinizde net ve somut bir suçlama yokken mesnetten ve ispattan uzak sözlerle bir insan karalanmış . Yeni müdür kim olursa olsun ALLAH UTANDIRMASIN.Ama siz bu haberden utanmalısınız.
Tekçi Şaban
13.04.2019 17:06
Bunların olduğu yerde huzur hiç olmadı. Çalışanlar stres altinda. Kampüse giderken kızlar yurdu var. Ordada yüzü gülmeyen,ama olan moralide yok eden yönetici hanim. İnsanlar bunalimda. Çalışanın annesi ölüyor sıkılmadan hadi işbaşı yap. Benim de annem öldü diyebiliyor. Bir kez olsun Allah Rızasi için yüzleri gülmez. Disiplin disiplin. Ölen kızın yanına güya taziye ye geliyor hacı Arif Bey hemen cep telefonu ile ortamı çekip sosyal medyada paylaşacak. Kız yapma müdürüm istemiyorum karşıyım bu medyada görüntüm çıkmasın diyor. Ama dinleyen kim. AK Parti bu duruma vede daha kotu duruma daha fazla düşmek istemiyorsa bu tip bürokratları en kisa zamanda görevden almalı. Fatih Çelikel gibi beyefendi yoneticiler lazım. Kibirli ler değil.
Kabakcı
13.04.2019 16:58
Oooo arif müdürün yağdanlıkları gelmiş. Yatıp para kazanan tayfa :)
Pupni
13.04.2019 16:52
Biz sakaryalı olarak birbirimizi tutmazsak daha çok üzerler hiç adam mı yok yazık sakaryama çingeneyi padişah yapmışlar ilk önce.....
Ezgi baran
13.04.2019 16:33
Uğur kobas yakışır Sakarya li olsun bu kadar şikayeti gören bir tek yetkili yok mu? İnsanlari yaptığı işten bezdiren insanları o koltuklardan uzak tutmali
Sakaryalı 54
13.04.2019 16:30
Arif bey hakkında söylenenler yalandir kurumu üst seviyelere tasima gayretindedir vede yapmistir alinanlar once kendilerine baksin işine sahip çıkacaksın aldigin parayı hakedeksin buradaki işçi arkadaşlar için arif bey iyi seviyeye gelmeleri için çok çalıştı
Mehmet akcan
13.04.2019 16:20
Arif Hocamı iyi tanırım. Liyakat, ehliyet sahibi, dürüst bir bürokrattır. Saygılarımla
Memduh Sakarya
13.04.2019 16:00
Uğur Kobaş 23 yıllık Hocamdır, Diğer isimleri tanımıyorum. Avrupa dereceli Spor yapmış, yaptığı sporda Dünya Hakemliğine yükselmiş, 1000 den fazla sporcu katılımı olan Sakarya Karate Ligi müsabakalarınınorganizasyonu başta olmak üzere bir sürü organizasyona imza atmış, Sakarya ASKF başkan yardımcılığı yapan, sporda yönetimin her kademesini iyi bilen bir devlet personeli Uğur Kobaş. Yakışır...
Emre A
13.04.2019 15:55
Ugur Kobas tanidigim karateci olan ise o olsun karakterli adamdir
Selim uçar
13.04.2019 15:47
Siz ne istiyorsunuz. Allah için hizmet mi yoksa yat yat al maaş gün dolsun torba dolsun Sakaryalı!!!! hizmet eden mi Sakaryalı mı burası belediye değil kamu orada herkesin çocuğu var güzel hizmet yerine laylaylom. Arif hoca ve ekibi KYK ya yön veriyor lakin ona ayak uyduramayan tembel takım istemezuk cu
adalı54
13.04.2019 15:42
KYK Sakaryada kapasiteyi arttırıp sıradışı faaliyetler yapan Arif Beyden bahsediyorsunuz sanırım. Tabiiki insanlara hakeret kötü bir davranış. Ama bir kişi yazdı diye hakeret edildiği anlamı çıkmamalı. Hakeret haberi ISMARLAMA haber gibi geldi bana...
Somuncu
13.04.2019 15:26
Böyle adamları neden görevden almazlar anlamıyorum. Normal zamanda personeline selam bile vermez. Ama Yanında misafiri varsa kırk yıllık dostu gibi davranır personele. Gözü hep yukarıdadır insanların üzerine basarak yükselmeyi sever. Vs. Vs. Ama ne olacak hiç birşey. Yukarularda adamın varsa ADAM sın. Türkiye gerçekleri ama bu dünyanın öbür tarafıda var. Orada görüşeceğiz. Saygılarla...
Johny guitar
13.04.2019 15:23
Ne alakaysa aklıma ali demir geldi,hani şu ösym başkanı
Somuncu
13.04.2019 15:23
Böyle adamları neden görevden almazlar anlamıyorum. Normal zamanda personeline selam bile vermez. Ama Yanında misafiri varsa kırk yıllık dostu gibi davranır personele. Gözü hep yukarıdadır insanların üzerine basarak yükselmeyi sever. Vs. Vs. Ama ne olacak hiç birşey. Yukarularda adamın varsa ADAM sın. Türkiye gerçekleri ama bu dünyanın öbür tarafıda var. Orada görüşeceğiz. Saygılarla...
Kral 54
13.04.2019 15:04
Çalışanlara hakaret ettiği doğruysa oşmasın. Bıktık böyle ciğeri çürümüş insanlardan.
Erhan er
13.04.2019 14:52
haberi yapanın ellerine sağlık Sakaryalı sporcu bir müdür iyi olur.
Online Ziyaretçiler