Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

A. Sefer Üstün'den 'Damat' paylaşımı

AK Parti eski Milletvekili Ayhan Sefer Üstün, sosyal medya hesabından Necmettin Erbakan'ın damadının Saadet Partisi tarafından genel merkezin kiralarının ödenmediği gerekçesiyle partiye dava açmasıyla ilgili sosyal medya hesabından “damat” göndermesi yaptı.

10:42   |   14.04.2019
Haber Resmi

Milli Görüş hareketinin merhum lideri Necmettin Erbakan'ın oğlu Yeniden Refah Partisi Genel Başkanı Fatih Erbakan ve damadı Mehmet Altınöz, Saadet Partisi tarafından genel merkez binasının kiralarının ödenmediği gerekçesiyle açtığı davayla ilgili Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu'na yakın olan isimlerden eski AK Parti Milletvekili Ayhan Sefer Üstün, sosyal medya hesabından "damat" paylaşımı yaptı..

Üstün, paylaşımında "Milli Görüş davasının lideri Rahmetli Erbakan'ın oğlu ve damadı milletin parasıyla alınmış binadan kira parası alıp, kaldığı kadarıyla o davayı sürdürmeye çalışanları binadan tahliye ettirmişler. Babadan oğula... Babadan damada... Siyasetin Varacağı son nokta işte budur" dedi.





 




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 28764 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 17147 kere okundu
YORUMLAR 32 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Oğuz
15.04.2019 13:28
Yeniden refah gümbür gümbür geldiği için karalama kampanyası başlamış !3dönem millet vekilliği yaptım Sakarya?ya ne kazandırdın önce bunu paylaş...
send işçi
15.04.2019 10:41
ak partiden çıkarılanların geneline güncelleme geliyor galiba .d
Musab İnanır
14.04.2019 18:53
Bunlar davanın kaymağını yerken hakkı söylemekten kaçan dava gösterişçileridir. Makam alınınca ses verenlerdir. Düşmanın ekmeğine yağ sürelerdir. Sırf haset ve kibirden, doğruyu gören gözleri körelmiş, cami istemezukçu basiretsiz cellatları ile aynı safta duran idarecileri yüzünden SP sol parti olmuş. Milli görüş istismarcısı durumuna düşmüşlerdir. Davaları milli değildir. Bina aslına rücu etmiştir.
Abdulbaki yilmaz
14.04.2019 18:23
Vayy sayin vekilim parlementerlik bitince bayagi cözüldünüz daha onceleri nerelerdeydiniz
Abdulbaki yilmaz
14.04.2019 18:23
Vayy sayin vekilim parlementerlik bitince bayagi cözüldünüz daha onceleri nerelerdeydiniz
Talha olay
14.04.2019 17:31
Bi damat da ekonominin basinda
Tekçi Şaban
14.04.2019 16:18
Bu Ayhan Seferi hiç sevemedim. Onun .... Ismayıl Cacık ne yapıyor acaba? Bi ara tek deydi
Atila sari
14.04.2019 15:41
Seker fab. Fetoya peşkeş çekenler,bunun hesabini birgun verecek. Nankörlükte bir numara örneksin
Arifiyeli
14.04.2019 15:16
Reisin hatırına oy verdim ama sakaryaya 1 gr hayrı olmamış biri bağımsız aday olsa 10 oy verilmez buna
Hakan
14.04.2019 14:51
Yorum doğru, yorumu yapan kişi yanlış
Bölükbaşı
14.04.2019 14:49
Tombaladan çık, 3 dönem saltanat sür şimdi damat göndermesi yap. 2002 de senin gibi kifayetsizlerden binlerce vardi piyango sana vurdu. 3 donem sonra siyasetci oldugunu mu zannediyorsun?!
hakan bolat
14.04.2019 14:46
En son siz konuşun hoca hayattayken bırakıp davayı kaçın. Akp ye orda sular kesilince şimdi yeni parti kurma sevdaları .
Gercekler
14.04.2019 14:46
Kendi ismi itibarı ile çıksa kimsenin tanımayacağı insanlar birkez olsun ya az dinlen sen başkası da biraz hizmet etsin dendiğinde sözüm ona laf çarptirip yeni bir siyasi harekete başlasa dahi bu insana güvenilir mi bunu kamuoyu takdir edecektir mutlaka. Kazanırken makam sahibiyken en büyük ak partililer ama aday gösterilmeyince durum tam tersi oluyor. Ama örnekler gösteriyor ki halk bunu kabul etmiyor
muhter
14.04.2019 13:32
ulan bir allahın kuluda yapmış olduğu yorum doğru desin insanlık bu kadar mı taraf ve bu kadarmı adaletsiz oldu kendisi iyi biri değil dersin makamdayken nerseydin dersin ama yazılan yanlışmı o bina milli görüş tarafından yapıldı erbakanın babasının malımıydı fatih erbakan ve damadı kira alıyor .
Porr
14.04.2019 13:01
Çıkar bitince doğruları görmeye başladı.pasta küçülüyo. Hazıra dağ dayanmıyor.gonul isterdi ki sakarya 10 vekil çıkarsın biri yine sefer olsun.ama yetmiyo.senin gibisi de bulunmaz bak kankin istanbul seçimlerini masada kazanıyo.gariban imamoglunun reyini kapmaya bakiyo.
Yesil
14.04.2019 12:59
CB sayesinde 3 dönem milletvekili oldular şimdi eleştiri yapıyor .sanada twiter dan eleştiri yapmak yakışırdı zaten. Muhtarlık bile Size fazlaymis. .
Veteriner Mehmet
14.04.2019 12:54
Yeni kurulacak olan partide gorev alacaginiz dogru mu ?
Kenan
14.04.2019 12:45
Sen nasıl bir nankörsün ki, gemiden inince delik açmaya çalışırsın! Ne niteliğin vardi ki, onca yıla rağmen yamukluk yaparsın. Aklın sıra damat göndermesi yapıyorsun! Hadi işine...
semih ak
14.04.2019 12:40
DEMEK Kİ REİS HAKLI...BİRAZ GECİKSE DE NE M OLDUĞUNU ANLADI...SANA 15 YIL MİLLETVEKİLLİĞİ. HATIRI SAYILIR ULUSLAR ARASI KOMİSYON BAŞKANLIĞI GİBİ HER İNSANA NASİB OLMAYACAK GÖREVLER VERDİ....VE BU GÜN NELER DİYORSUN...YAZIKLAR OLSUN...
Sabahattin koc
14.04.2019 12:34
Akpartiden 3 donem vekil secildin kimin damadiydin.nankor zorba
bidost
14.04.2019 12:32
Seni 3 dönem milletvekili yaparken damat sorun olmuyordu. Muhtemelen 4. kez milletvekili yapsaydı gene sorun olmayacaktı. Açıklamanızı samimiyetsiz buluyorum
misafir
14.04.2019 12:28
Aklı sıra Recep Tayyip Erdoğan?a gönderme yapmış. Yazik ki bu ADAM seni dört dönem bu şehire vekil yaptı. Ne olduğunu bileydi böyle bir hata yaparmıydı hiç? Dört dönem vekillik yaptın da ne faydan oldu vatana millete Sakarya?ya... Yazık günah sana ödenen hakedişlere...
ÜLKÜCÜ
14.04.2019 12:16
Terörist başı ile ilgili empati yapmaya devam mı sayın eski vekil
Kocaali
14.04.2019 12:03
Siyaseti sizin gibiler yapınca sonuç bu şekilde oluyor kendini o yapıdan hemen ayırt edip yeni gömlekle karşımıza gelmeyin :)
Vakkas
14.04.2019 12:01
Merhum Erbakan hocayı o kadar seviyordun da,neden millî görüş gömleğini çıkardın?"siyasi mevta olmak" siyasetin varacagi son nokta işte budur..
Rahmi
14.04.2019 11:50
Etkisiz eleman... Ceketini koysa seçen Sakaryalı seçmenlerin sayesinde yıllarca bedavadan yaşayanlardan sadece biri...
Meşeli
14.04.2019 11:49
Hakikaten geliyorlar galiba, yeni parti için herkes bu arkadaştan bahsediyodu, demek doğru. Madem böyle bişey var çık açıkla kardeşim.
Mesut
14.04.2019 11:45
Sen kimsin ki fatih erbakanı eleştirıyorsun orası aslına döndü ingilizlerden alındı sende ingiliz sin galiba üç dönem millet vekilliği yaptın sakarya 'ya ne faydan öldü gel bunları konuşalım
KATI SAKARYALI
14.04.2019 11:35
Medyabar rica ediyoruz artık Sakarya ya bir gram faydası olmayanların paylaşımlarını yapmayınız... Çünkü ben bunu gördükçe sinir oluyorum!
Serkan
14.04.2019 11:25
İşte aklınca ciddiye alınabiliceği tek mecra olan twitter'dan Tayyip Erdoğan'a gönderme yapıyor. Eğer bir hukuksuzluk yapıldıysa 3 dönem boyunca sen de oradaydın ve tek kelime etmedin. Doğrular doğru yerde ve doğru zamanda söylenmezse bir anlamı olmaz Ayhan Sefer Üstün. Sen bu şehir için bir anlam taşıdıysan Tayyip Erdoğan sayesindedir. Şimdi hırslarının yükünü taşımayı bırak, ailenle vakit geçirmeye çalış, siyaset çöplüğüne bu şekilde gözden ve gönülden düşerek gitme. Ne senden ne de inandığın kibir abidelerinden yeni ve müspet bir hareket çıkar.
Keskin Dil
14.04.2019 11:07
HER ŞEYİ SİZDEN ÖĞRENDİ BU MİLLET.!!!!...KALDI Kİ ADAPAZARI ŞEKER FABRİKASININ BATIRILIŞINDAKİ BAŞ MİMARININ DA SEN OLDUĞU İDDİA EDİLİYOR!
Rahmi
14.04.2019 10:58
Hocanın da trilyonluk vurgununu da unutmamak gerek Enson noktada Gül affetmişti.bunlar parayı çok severler
Online Ziyaretçiler