Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Çakarlı sirenli lüks aracın cezası çok ağır oldu!

Sapanca'da çakar adı verilen lamba ve siren kullandığı tespit edilen lüks araç trafikten men edildi.

23:35   |   14.04.2019
Haber Resmi

Alınan bilgiye göre; Sapanca İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri Sapanca ilçesinde lüks bir aracın çakar lamba ve siren kullandığını tespit etti. Trafik ve asayiş ekipleri tarafından durdurulan aracın yapılan incelmesinde her hangi bir resmi kuruma ait olamadığı halde çakar lamba ve siren kullandığı belirlendi.

Trafikten men edilen aracın sahibi S.'ye cezai işlem uygulanarak aracı yediemin parkına çekildi.





SAPANCA GAZETESİ





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 26267 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 27788 kere okundu
YORUMLAR 24 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
TAMER YÜKSEL
16.04.2019 14:27
Yetkisiz araçlara çakar bağlatmanın cezası çok daha ağır olmalı ki önüne gelen bağlatmasın. Diğer bir konu polis araçları da dahil olmak üzere resmi araçlar vatandaşı fuzuli yere taciz etmekte. Olaya müdahale hariç hiç bir resmi araçlar trafikte öncelikli olmamalı.
---
16.04.2019 12:08
Bence iyi olmuş. çünkü trafikte kim sivil kim resmi anlayamıyorsun. Bunun önüne geçmekte geç bile kaldılar
Servet elmas
15.04.2019 17:33
Sayın medyabar yetkilileri.yorumlara bakıyorum hepsi yanlış.ben bir galeri isletmecisiyim.yapilan yorumlarda ozan bey kardeşimize yuklenilmis.ben yalan yorum yapanları Allaha havale ediyorum.hasan başkan katlı pazar yerinde yaptığı yanlışlar yüzünden hep eleştirildi senelerce.yaptiysa bu yanlışları Allah mutlaka hesabını soracaktır.ama ekmek uğruna kendisinin yanında ezilerek çalışan her durumda yüzlerce insanın içinde horlanan azarlanan şoförüne yalan yanlış sallamak sizin ayıbınızdır.ben her gün şehrin bir çok noktasındayım ve bir kez bile kendisinin çakar yakarak dolaştığını görmedim ve işitmedim kimseden.başkana hıncı olanlar gitsinler başkan için sallasınlar ama günahı olmayan bir insanın ekmeğiyle oynamasınlar ayıp yazık günah.
Sedat yılmaz
15.04.2019 17:08
Arkadaşlar ben çakar olayına karşıyım ama bir araç yakalandı diye tutupta baroya sesoba satsoya atmak sallamak ayıp gunahtir.iclerinden bir tek sesob başkanının şoförünü bilirim adını sanını da bilmem ama çok efendi bir eleman.hatta bir çok kez durup yayalara yol verir.hatta geçen gün serdivanda özürlü bir motor için trafiği durdurup inip aracından bizzat karşıya geçirdiğine gözlerimle şahit oldum yorum yaparken sallamayı bırakın.adim soy adım yukarıda yazıyor isteyen beni bulsun Yüzune karşıda söylerim
Mehmet can
15.04.2019 15:48
Vay arkadaş memlekette herşey bitti çakar araç olayı başladı.daha seçimlerde yapılan hileler bitmemişken bu saçma sapan olaylarla insanlar meşgul ediliyor.sesob ve satso araçları saygın kişilerdir yalan haberler yapmayın
Murat kumaş
15.04.2019 14:45
Beyler yorum yaparken bir insanın kişiliğiyle bağdaşmayan yazılar yazmanız ayıp ve gunahtir.hasan alişan başkanın yaptığı yanlışlar iyilik ve efendilik timsali ozan beye ithaf edilen yalan ve çamur atma çabasıdır.umarim yalan atanlar yaptigi ayibin farkına varırlar
Sualp destan
15.04.2019 14:37
Sakarya şehir merkezinde passat araçla baro başkanının aracı çatır çatır çakar yakarak dolaşıyor kimse ses çıkartamıyor.sesob aracı resmi ve ben bir kez bile çakar yakarak insanları sıkıştırarak dolaştığına şahit olmadım.ayrıca satso aracıda bu konuda çok hassas böyle bir olaya imza attıklarını düşünmüyorum.evet sesob başkanı herkes tarafından sevilmeyen itici bir şahsiyet onun yaptığı yanlışları ekmeğinde olan şoförüne mal etmek yanlış bir tutumdur.
Muhammed
15.04.2019 14:27
Sayın editör yazımı mutlaka paylaşın.cakarlı araçla dolaşmak bir suçtur.ama özellikle sesob aracına yüklenmek çok yanlış.sesob başkanı bir çok insanın gözünde hatalı bir insan onu Allaha havale ediyorum.Ama günahı olmayan saygın ve çok efendi bir şoförü olan ozan kardeşimize yalan haberlerle yüklenmek çok büyük ayıp ve günahtır.kendisi başkanın yanlışları yüzünden karalaniyor ben kendisine kefilim ve bunu her yerde haykırarak söylerim.
ilhan
15.04.2019 13:47
Çakarı bu kadar seviyordunuzda okuyup emniyet müdürü olsaydınız :) bari tahsilli olurdunuz :)
Serkan
15.04.2019 13:35
Ben özellikle baro başkanının passat aracından şikayetçiyim her yerde cakarlarla geziyor eğer kamera kayıtları incelenirse bunu tespit edebilirler.bazi arkadaşların sesob aracına yuklenmeside sesob başkanına olan olan kin ve nefretlerini kusmalarıdır.ben sesob başkanının şoförünü iyi tanırım efendiliği ve dürüstlüğünden hiç bir şüphem yok böyle bir olaya kalkışmasını yalan haber olarak niteliyorum.
Kenyalı
15.04.2019 12:33
Satso ve baro başkanlarının araçlarına ne demeli şehrin her yerinde ışıl ışıl dolaşıyorlar.sesob aracı resmi plakalı zaruri hallerde yakması çok normal ama özellikle baro başkanının aracı her yere cakarlarla gidiyor.Hiç birisini tanımam etmem ama özellikle sesob başkanına yüklenmek hele hele birilerinin intikam amaclı yazması çok yanlış.
Okuyucu
15.04.2019 11:41
Mutahitler baskani bile cakarla geziyo. Kirk yilda birini ceviriyorlar iste . Memleket sahipsiz gibi yapanin yanina kar kaliyo.
hayati kat
15.04.2019 11:06
Arkadaş çakardan siren vb takman için kanun ve nizamlarda belirtilen bir ayrıcalığının olması gerekir.Askerde resmi makam aracını sivil yaparken plakaları sivil , koca galaksiyi 14 15 anahtar ile söker flama direğini söker yola öyle giderdik. hiçbir ayrıcalığımız yoktu.sadece o bölgenin jandarma ve Emniyetin haberi olur. Şimdi bakıyorumda adamın hiç bir özelliği yok taktırtırmış tıkıştırmış bence bu içindeki fırtınaları böyle dışa vuruyor.
santral54
15.04.2019 10:27
SESOB başkanını kim engelleyecek. Trafikte magandalığına bizzat şahit oldum sokak arasında aracımı sıkıştırdı. şikayette bulundum valilik yetkilileri bana hesap sormaya kalktı.
Ricam olsam
15.04.2019 10:04
Kurallar ve yasaklar olmazsa ne ise yarar.çokmu çakar led kullanmak istiyorsunuz gidin adaspotta bisikletler takılan led lamba alın dikiz aynanın iple aşağıya sarkıtin araç yürüdükçeyanarsende rahat edersin kimseye de zarar vermesin oda yasak değildir.Hiç kimsenin bu dünyada Lüks sü yok. De haydi...
AtillA
15.04.2019 09:59
SESOB Başkanı kullanmış olduğu araçta çakar ve siren var mı yok mu Medya bar araştırsın ve buradan yayınlasın...gazetecilik yapsın.
Arjantin
15.04.2019 09:28
SESOB başkanının arabasında var hemde resmi plaka bile var istediği zaman değiştiriyor bu adam kim peki.....Bu ülkenin tek sahibi vatandaştır Hasan Alişan takıyorsa vatandaşta takar.Milletin gücünün üstüne güç yok yardık çifte standart yapmış derhal SESOB ada yasaklayin
Mehmet Aydın
15.04.2019 09:20
Ben aracı Sapanca da yaşayan zengin bir Arapın kullandığı,ihbar şikayet üzerine yakalandığı,bu şahsın sapancada bir çok yazlık ve kışlık villa aldığı söyleniyor ,dogrumu acaba,
Voswagen watsap
15.04.2019 09:05
Sevinsek mi üzulsek mi acaba? O lambayi ve sireni takacak tek araç ambulans ve itfaiye olmali. Polis araclarina bile takılması yasak olmalı.önüne gelen siyasetçi insan artiklari ve bilumum ensesi kalinlar takmamali. Bunu zevk için takan varsa kucuklugunde ışıklı araba hayali kurup ulasamayan travmatik tiplerdir .
mertt
15.04.2019 08:55
O polislere helal olsun.. Sapanca'da şahinlerle serserilik yapanlara polisin el atması artık..
TatanGa
15.04.2019 08:44
Aracın üstündekini sivil ekip lambasına benzettim meğer arkadaki trafik levhasıymış :)
grandbazaar
15.04.2019 07:41
Kraldan fazla kralcı olmak Türkiyede çağımızın hastalığıdır.
Akyazili054
15.04.2019 04:29
Ohhhhhh iyi oldu mileti olda sıkıştırmak la olmuyor bu işler
Bekir B