Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Poğaçanın içinden kıl çıktı!

İlimizde ünlü bir pastaneden aldıkları poğaçadan kıl çıkınca vatandaş çılgına döndü.

11:03   |   15.04.2019
Haber Resmi

MEDYABAR.COM-: İlimizde ünlü bir pastaneden vatandaş sabah saatlerinde poğaça aldı.  Daha sonra vatandaş tam yerken içinden kıl çıktı.


Medyabar.com WhatsApp İhbar Hattına (0533 615 0224) gelen şikayet mesajında, "Bugün bu sabah alında bu poğaça. Maalesef titiz çalışmıyorlar ürünlerinde kıl çıkıyor" ifadeleri yer aldı.






Vatandaş, çalışanların bu konulara dikkat etmesi gerektiğini ifade etti.




Firma yetkilisinin yaptığı açıklamada, "15.04.2019 Tarihinde yayınlamış olduğunuz ?? Poğçanın İçinde Kıl Çıktı?? haberinin doğru olmadığını,Poğçada gözüken cismin poğçanın üzerini yumurtalamak için kullanılan Fırçadan çıkan tel olduğunu bununda bir bahane olarak kabul etmiyoruz.Halkımızın bilmesini isteriz." ifadeleri yer aldı
 


 





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 234070 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 14515 kere okundu
YORUMLAR 20 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Dereotlu poğça
15.04.2019 19:09
Olabilecek şeyler bunlar bu kadar abartmadan gerek yok insan evinde bile yemek yaparken yemeğin içinden bile kıl cikabiliyor
Mahmut
15.04.2019 18:59
Şirket ismi verinde gitmeyelim
pastaneci
15.04.2019 17:45
altın çıksa kuyumcuda alırdı nefesi ve seside çıkmazdı hatta gider o pastanenin bütün poğaçalarını alırdı belki dahasıda vardır diye :)
Berkay
15.04.2019 17:04
Ulan ha normal kıl ha fırça kılı, birde utanmadan açıklama yapıyorsunuz. Dogru uslup kullanıp evet kıl çıktı ama bu yumurta fırcasi kili, kusura bakmasin ozur dileriz demek ayrı birde olayi alevlendirmek ayrı, o kisinin pastanesini arasgiricam daha da bisey almam
HASAN ERE CEVABEN
15.04.2019 16:31
HASAN ER bey. şikayeti yapan kişi olarak konuşuyorum. size daha önceden de kıllı olarak satın almış olduğum ürünü getirdim. siz gerekli hassasiyeti göstermediğiniz için medyabarda bunu paylaştım. zaten bu hassasiyette bir işletme olsaydınız bir önceki kıl vakasından sonra şimdi aldığımız poğaçada kıl bukadar büyümezdi. Evet ISRARLA KIL diyorum çünkü hala poğaça elimizde. sağlık müdürlüğününde ilgili birimlerine şikayet iletildi. gıda tarım müdürlüğüne iletildi. numune olarakta saklanacak. kimse kimsenin sağlığıyla oynayamaz.
Metin Öztürk
15.04.2019 15:57
Koskoca medyabar başka yapacak haber bulamadı yani he çok yazık gerçekten çok yaZık
Ftuncay
15.04.2019 14:14
Öncelikle bunu buraya yayınşayan arkadaş fırına gidipte uyarıda bulunmuş mu ? İnsanları hatalarıda olur kusurlarıda olur önemli olan bunları düzeltmektir milletin gözüne sokmak değildir... bizde hergün bahsedilen fırına gidiyoruz gayet herşey ürünleri kadar insanlarıda iyi... biraz daha insanların düşünceli olmalarıni dilerim...
HASAN ER
15.04.2019 13:48
15.04.2019 Tarihinde yayınlamış olduğunuz ?? Poğçanın İçinde Kıl Çıktı?? haberinin doğru olmadığını,Poğçada gözüken cismin poğçanın üzerini yumurtalamak için kullanılan Fırçadan çıkan tel olduğunu bununda bir bahane olarak kabul etmiyoruz. Halkımızın bilmesini isteriz.
Mülaim
15.04.2019 13:48
Fırça kılı o normal birley abartmayalım arkadaşlar
Kadir 54
15.04.2019 13:35
Acaba o kol olmayıp fırçanın kılı olabilirim. Tabi bu bir bahane değil ama biraz dikkat lütfen
Mir polat
15.04.2019 13:26
Dua etsin kıl çıkmış. Neler katıyor pastaneler. Denetleyende yok bu şehirde herşeyde olduğu gibi bı işlerde Allah a emanet
kuruldan
15.04.2019 13:15
EYVAH EYVAHHH KESİN SİMDİ KIL SAYMA İSLEMİ İCİN YSK YA GİDER BU POGCA TÜH TÜH TÜÜHHH
Arif
15.04.2019 13:07
saat mi çıkacaktı..!!
rami murat
15.04.2019 12:59
Madem böyle bir haber yapıyorsunuz pastanenin adını da yazın ki herkes bilsin. Poğaçadan kıl çıkması haber değildir asıl haber olan ünlü bir pastaneden alınmış olmasıdır. Biz nereden bileceğiz hangi pastane. Ayrıca bu durumda tüm seçkin pastaneleri de zan altında bırakmış oluyorsunuz. Aksi takdirde ileride kıl da çıkar tüy de çıkar böcek de çıkar. sizlerin sorumluluğu bu. Madem haber yapıyorsunuz açık açık yapın.
Sakaryalı
15.04.2019 12:47
Artık tüm üretim aşamalarına kamera ve internetten canlı yayın şartı getirilsin, çoğu üründe üretim tarih ve saat yazılı herkes açsın geriye dönük ürününü izlesin. Vatandaş kendi ürününün denetçisi olsun.
goralı
15.04.2019 12:29
Dükkan ismi veren yorumcular ! Dava açılırsa sizin cüzdan dan ne çıkacağı belli olmaz. Dikkatli yorumlayın.
Johny guitar
15.04.2019 12:17
Bu müşteride kesin kılın tekidir.
Erkan acar
15.04.2019 12:01
Bu tür iş yerleri ni denetliten görevlileri denetleyin ve gıda üretimi yapan merdiven altı Veya üstü ne derseniz deyin bu yerleri denetleyen ekipler işlerini yapmıyor halkın sağlığı ile oynayan işte bu denetleme yapmayan yapsada işini yapmayan boş yere maaş alan işini yapmayan o görevliler
habercilik