Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Büyükşehir'de randevu krizi!

Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce'ye tebrik ziyareti için giden SESOB'a bağlı oda başkan ve yöneticileri 1 saat 20 dakika bekletilince belediyeyi terk ettiler.

20:53   |   15.04.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi

MEDYABAR.COM:
Alınan bilgilere göre Sakarya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (SESOB) Başkanı Hasan Alişan, beraberinde birlik yönetimi ve oda başkanlarından oluşan yaklaşık 60 kişilik bir heyet Büyükşehir Belediyesine gitti.

  Başkan Ekrem Yüce'ye hayırlı olsun ziyareti için saat 15.00'da randevu verildiği öğrenilen SESOB'a bağlı oda başkanları belediye meclis toplantı salonunda beklemeye alındı. 





 Bu arada Ekrem Yüce'nin Sakarya Üniversitesinde başka bir programda olduğu ifade edilirken, oda başkanlarının biraz bekleyeceği söylendi.

Ekrem Yüce'nin Büyükşehir binasına gelip makam odasına geçmesiyle birlikte tam 1 saat 20 dakika bekleyen oda başkanları, Büyükşehir Belediyesini terk etti.

Oda başkanları bekletmeden dolayı duruma tepki gösterirken, SESOB Başkanı Hasan Alişan Yüce'ye takdim etmek üzere getirdikleri çiçeği özel kaleme bırarak binadan ayrıldı

Bu sırada durumu fark eden Ekrem Yüce Alişan'ı ikna etmek uğraştığı ancak oda başkanlarının ayrılması nedeniyle ziyaretin bir anlamının kalmadığını ifade ederken, Alişan tek başına Başkan Yüce ile görüştü..

Yaşanan bu krizin ardından  bazı oda başkanları sosyal medyadan konuyla ilgili eleştirilerini dile getirdi.  Bazı oda başkanları sosyal medya hesaplarında meclis salonunda çektirdikleri fotoğrafları yayınladılar.





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Arka Kapı

Medyabar.com bugun 26958 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 12015 kere okundu
YORUMLAR 44 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
serdivanlı
18.04.2019 19:04
Ekrem başkan; yeter artık. Ömrümüz kutlama, tören,hayırlı olsun'larla geçiyor.
Ahmet
18.04.2019 18:56
Sayın oda başkanı 25 senedir o koltukta oturduğu için Yeni belediye başkanını acemi gördü herhalde .adam universitedeymis program uzamış ne var bunda 1 saat değil 2 saat bekle nolur yani.
Yakup ÇORUH
18.04.2019 10:47
Sevgili başkanım EKREM YÜCE;artık şu ziyaret ve kabul işlerini bir an önce sonlandırıp acilen icraatlara başlayarak şehire hizmete ivedi olarak ağırlık veriniz,birde özellikle REİS'in üzerini çizdiği eski başkan ile görüşmenizden halk olarak rahatsız oluyoruz,Sakaryamızı yıllardır hizmette geri bırakan büyükşehir köy belediyesine çeviren eski yönetimin ekibinden hiç kimseyi ekibinden temizlersen hem senin için hemde Sakarya için iyi olur,bu halk sizden bazılarına karşı dişinizi göstermenizi bekliyor.Birde bu şehire bir an önce raylı sistemi getirmeniz bu halk sizden bekliyor,bu konu ile ilgili bazı kişiler size engel olmak için baskı yapacaklardır ama sitenin bu halk sizin arkanızda olacaktır. Allah yardımcın olsun,selamlar.
O_v_l
18.04.2019 00:10
Tüm yorumları okudum ve herkesin fikrine düşüncesine saygı duyuyorum. Lakin bu oda başkanları her biri seçilmiş kişiler ve bu bir gelenektir bizim ülkemizde seçilenlere hayırlı olsun deyip tebrik etmek ve bu ziyaretler randevulu olur tamam talihsiz bir durum yaşanmış umuyorum ki Ekrem başkan kasıtlı bir gecikme de bulunmamıştır ki öyledir, yani burada kimseyi linç etmenin bir manası yok. Bence her meslek grubunun üyeleri başkanına sahip çıkmalı seversin sevmezsin o kişi orada olduğu sürece bizlerin başkanıdır. Yapılan bu olumsuz yorumlar ancak belediye başkanımızla oda başkanlarımızın arasını daha fazla açmaya sebep olur. Hepinize saygılar.
AH SİYASET AH
17.04.2019 09:50
ŞİMDİ SEN KENDİ SECTİRDİĞİN VE İÇİNDE MUHALEFETİ ALMADIGIN 60 ODA BASKANINI ALACAKSIN GOVDE GOSTERİSİ YAPACAKSIN YENİ BELEDİYE BASKANINA KARSI BUNU ZEKİ BASKAN YEDİ ORHAN KOCABIYIK SAYESİNDE BİR KOPRU KURMUSTUN AMA ARTIK İKİSİDE YOK YEPYENİ BİR KADRO VAR USTELİK ODA BAŞKANLIKLARIDA KALKIYOR BUYUK İHTİMAL BUYUKSEHİRLERDE ESNAFTAN SORUMLU BASKAN YARDIMCILIKLARI GELİYOR ONUDA TUM ESNAFLAR SECECEK ONUN İÇİN SANA KİMSE SHOV YAPTIRMAZ ARTIK USTELİK AKP YI HER YERDE ELESTİREN CHP Lİ BİR ESNAF BASKANI İLE GORUSULMUSSE BİLE BU BİR LUTUF SAYIN SİZ ESNAF BİZİM BASTACIMIZ AMA SİZ ESNAFA ZARAR VERİYORSUNUZ SADECE BİR BİNANIZ BİLE OLMAMIS AMA GOL KENARINDA GAZİNONUZ VAR
AH MENFAAT AH
17.04.2019 09:03
eeeee senlede vatandas gorusebilmek için gunlerce bekliyor ALLAHın adaleti tecelli etmiş turkiyede kiralık binada otutan tek birlik sakarya esnaf odaları hatta depremde yapılan binayı satıp kiraladıgı binanın tefrişatınıda marka ajansına yaptıran birlik baskanı kimseyi bir sey bilmiyor zannediyor zaten odalara farklı bir duzen geliyor cumhurbaskanımız bu konuyu yakın takip ediyor kimseye bir faydan olmadıgını belediyelerde biliyor devlette biliyor SEVGİLİ ALİŞAN alma MAZLUMUN AHINI CIKAR AHESTE AHESTE KALPTEN BASLADINIZ SU KOYVERMEYE YAKINDA BEYİNDE BASLAR bu işleri yaparkende yanınızda olanlarda koldan bacaktan basladı kırılmaya vel hasıl ETME BULMA DUNYASI RABBİM HİÇ BİR SEYİ UNUTMAZ ZEKİ ABİNİNİAFYONA BİLE GOTURUYORDUN ALIP GİTSEYDİN
vatandaş
17.04.2019 07:44
ODA BAŞKANLARINI ÜYELERİ SEÇER BELEDİYE BAŞKANINI HALK SEÇTİĞİ İÇİN ÖNCE HALK YANİ BAŞKAN GEREKENİ YAPMIŞ PÜROSÜTÜRDE TEBRİKLER
Adil Aslan
16.04.2019 18:58
Seçilen başkanlardan icraat fotoları istiyoruz sabah akşam ziyaret fotoları görüyoruz. İnsanlar iş bekliyor lütfen işinize odaklanın.
Şaban Mergül
16.04.2019 18:11
Bence bitsin bu rezalet. Karşılanmayı ve karşılamayı çok seviyorsanız akşam mesai saatleri ve tatil günleri yapın. Aylarca süren bu rezillik noktasına varan kutlama ziyaretleri yününden başkanlar iş yapamaz hale geldi.Kendini gösterme meraklıları da dediğim gibi ziyaret saatleri ve tatil günlerinde bu isteklerini gerçekleştirsinler.
Zümrüt Anka
16.04.2019 14:48
Randevu denilen birşey var arkadaşlar...
Aslan
16.04.2019 13:30
Onu Bizi soğukta otobüs bekletirken düşünecektiniz.
Sevdalı
16.04.2019 11:53
Yok artık
16.04.2019 10:06
Eyvah oda başkanları belediyeyi terk etmiş Ekrem başkan ne yapacak şimdi tüh tüh tüh yazık oldu vallaha :D :D
vatandaş
16.04.2019 08:58
bırakın purovokotörlüğü işinize bakın oda başkanları yemedimi önceki başkanı şimdiden mesafeni koyacan
Koca Sinan
16.04.2019 08:00
Sayın Editör. Yorumlarım sizimi rahatsız etti? Küfür ve hakaret olmadığı halde beden yayınlamazsınız? Nerde kaldı tarafsızlığınız? Dost acı söyler unutmayın.
kertenkele
16.04.2019 02:08
TEBRİK İÇİN GİTMEK NEDİR?..HERKES İŞİNE BAKACAK..VATANDAŞ HİZMET BEKLER İKEN GRUPLAR HALİNDE TEBRİK ETMEYE GİTMEK,GRUPLARI KABUL ETMEK,ÇAY KAHVE İÇEREK BOŞ VAKİT GEÇİRMEK NE ALAKA?..ZATEN ZAMAN İÇERİSİNDE STK OLARAK BAŞKAN İLE BİRARAYA GELECEKSİNİZ..NEYİN ACELESİ?..EL AYAK DURULUR SONRA 3-5 KİŞİ TEMSİLEN GİDERSİN..60 KİŞİ NEYİN NESİ?..HER İKİ TARAF DA BOŞ İŞLERİ BIRAKARAK ASLİ GÖREVLERİ OLAN VATANDAŞ'A HİZMETİ EDİNMELİ..BIRAKIN BU KENDİNİZİ GÖSTERMEK BAŞKAN İLE FOTOĞRAF ÇEKTİRMEK İÇİN SÜRÜ HALİNDE GİDİP GELMELERİ..
Arifiyeli
16.04.2019 01:05
Oda baskanlari yonetimi esnafiyla birlikte bu sehrin temel taslari odalar herzaman birlik ve beraberlik icin varolmustur herzaman bu sehirin siyasetcilerine katki saglamistir ve hicbirzamnda tek kalmamislardir.ziyaretin sebebi sadece tebrik degil yigilmis sorunlari hep beraber en kisa surede nasil asariz burda bekletilen herkez esnaf bir saat yirmi dakka bekletilmisselerde harbiden ayip reisi cumhur bu kadar bekletmemis duymasin kizar
Selvi ucar
16.04.2019 00:26
Ahmed ki nebiyy_i bî_gümandır, kur'ân ile feyz-yâb-ı şandır. Fe'tü...diyerek Resûl-i EKREM, Eylerdi muannidîni mülhem. Sakarya büyük şehir belediye başkanı sayın EKREM YÜCE vatana millete hayırlı olsun inşallah
İLKER
16.04.2019 00:20
Vay anasını vay!!!!! Düne kadar gizli rumuzla Akpartiye sövenler bugün nasılda Ekrem YÜCE ve AKPARTİ sevdalısı olmuşlar hemde kendi isimlerini yazarak HELAL OLSUN size.... Beyler kim olursa olsun, siz evinize davet ettiğiniz misafiri bekletiyor musunuz. REİS bile saat 15:00 de miting yapacam diyor en geç 15 dk. rötarla alana geliyor.. Her ne olursa olsun nezaket icabı bekletilen insan kim olursa olsun gelir bir kusura bakmayın dersin tekrar bekletmeye devam et. ama sen hem saat ver hemde kalk kurumuna gel beklettiğin misafirini hiçe say direk odana geç.. Düsturun bu ise vay bizim halimize... Bu arada o gizli gizli sövüpte şimdi ismini yazandan daha AKPARTİ liyim.... Bilginize
EMİRHAN ÖZTÜRK
15.04.2019 23:57
Kim kimi bekletmiş. EKREM Başkan yıllardır Sakaryalıların beklediği sevgi saygı dolu seçilmiş bir Büyükşehir belediye başkanı. Yeni seçilmiş ziyaretler gidiyor sarkma olabilir. Yolun başında karalama kampanyasına başlamayın. Bu şehrin sizin randevunuzdan daha önemli çözüm bekleyen işleri var önceki yönetimden ortada kalmış bir cenaze var borç var siz nasıl çözülür bunu çözmek için düşünün Başkanı nasıl yeriz zihniyetini bırakın. Aynı misket oynayan çocuk gibi mızıkçısınız karşınızda işçiniz yok EKREM YÜCE var. Maaş verdiğiniz adama bile bunu yapamıyorsunuz
Şamil Cengiz
15.04.2019 23:53
Ey Sakarya?nın mahsun safkalpli gururlu Reis-i senki Sakarya?nın başkanı senin hakkında kim ne düşünürse düşünsün senin halk la birlikte davanla birlikte olduğun için seçtik senin hakkında kim ne düşünürse düşünsün sen bizm halkımızın Reis-i sin senin hakkında ileri geri konuşan bayan kuaförü olan ALİ AK sana ne kadar ileri geri konuşsa da biz, halk senin le başkanım #GÜNDÜZ GECE #EKREM YÜCE#
sakaryali
15.04.2019 23:30
Bırakın bu işleri artık ışe başlasın başkan...insanlarin bir sürü sorunları var...
ssakarya
15.04.2019 23:28
sakaryada en yüksek oy alarak Büyük şehir belediye başkanı olan adam gibi adam EKREM YÜCE senin gibi insanlara laf söyletmeyiz senin inadına gündüz gece EKREM YÜCE yola devem
LA-EDRİ
15.04.2019 23:28
KARDEŞİM 3 HAFTA OLDU TEBRİK EDENİN ARDI ARKASI KESİLMİYOR. MİLLETİN YETKİ VERDİĞİ BAŞKANLARIN BAŞKA İŞİ GÜCÜ YOK MU? SAMİMİYET, MÜTEVAZİLİK NEREDE KALDI? ALLAH HAYIRLI ETSİN YETER MİLLET HİZMET BEKLİYOR. KAPI AŞINDIRMAYI NE KADAR SEVİYORUZ... ŞUAN AK PARTİLİ BELEDİYE BAŞKANLARI BUNU YAPARAK KAN KAYBEDİYOR.
Sabahattin koc
15.04.2019 23:20
Oda baskanlari kendilerini ne zannediyir sehrin Reis inden buyukmu goruyorlar kendilerini Zeki Tocoglu baskaniniz cok simartmis sizi ....
Şamil Cengiz
15.04.2019 23:14
Sen ki EKREM başkanımıza hakaret etmeye kalkan bayan kuaförü EKREM başkanımız esnafın ,halkın , milletin içinde sen kimin içindesin belli değil EKREM. Başkana yapılan hakaretten dolayı seni ayıplıyoruz
Açmabaşılı
15.04.2019 23:08
Boş işlerle uğraşmayın, boşuna da Ekrem başkanla uğraşmayın, yedirmezler size. Halk arkasında...
canip can
15.04.2019 23:07
allahalla neymiş bekletilmişler arkadaşım kapıda en az 500 kişi vardı sırada bekleyen vatandaş herkes ekrem beye sevgisinden dolayı kilometrelerce uzakdan gelip saatlerce bekliyor hayırlı olsun ziyaretinde sizde altı üstü oturup çay kahve içmişsiniz nedir bu siteminiz beklemekmi zor geldi yoks aişleriniz çokda zamanmı kaybettiniz gülü seven dikenini katlanır ekrem yücede sakarya için bir güldür gönüllerin fatihi dir sizde bu gülü severek gelmişiniz ama dikenini katlanamadan feryat ediyosunuz lütfen bakın bizde sizin odalara ziyarete geldiğimizde 5 dakka geciksin aynı şekilde sosyal medyadan kızarız heeeeeeeee
Açmabaşılı
15.04.2019 23:02
Boş işlerle uğraşmayın, boşuna da Ekrem başkanla uğraşmayın, yedirmezler size. Halk arkasında...
Koca sinan
15.04.2019 22:59
Oda başkanımı, kardeşim gidin odanıza orada iş yapın. Sizinlemi uğraşacak benim başkanım. Hadi ordan. Bide beklemeden gitmiş terbiyesizler.
Emre Kedir
15.04.2019 22:50
Ekrem başkanın ne kadar mütevazi,hoşgörülü ve halkla iç içe olduğunu herkes biliyor.O kadar yoğunlukta biraz beklemişsin çok mu? Boş yapmayın..
Emre Kedir
15.04.2019 22:50
Ekrem başkanın ne kadar mütevazi,hoşgörülü ve halkla iç içe olduğunu herkes biliyor.O kadar yoğunlukta biraz beklemişsin çok mu? Boş yapmayın..
Ismail
15.04.2019 22:40
Iyice moda oldu başkan kutla meclis üyesi kutla muhtar kutla ne lan bu herkes işine baksın kobilere küçük esnafa çifçiye çalışana bakın gidin onların derdinle ilgilenin bos işler bos bide görüşmedik kızdık görüşüp sosyal medyadan resimler atsan iyiydi yaa
Vatandaş
15.04.2019 22:40
Önce vatandaş oda başkanlarının ne önceliği var?!! Halkın içinden biri olduğu için bu kadar beklemeniz doğal ne oldu adam ne yapsın önce vatandaş demek suç mu?
Maranki saraçoğlu
15.04.2019 22:36
Yahu kardeşim Sakarya da hangi belediye randevu veriyor şu anda? Adamlar herkes gelsin diye rahat rahat kapıyı açıyorlar randevu vermiyorlar. Belediye başkanı adam işi olmuştur, gücü olmuştur. Çarpıtmayın!
yalancılar
15.04.2019 22:33
Adam hergün esnafı geziyor bazıları gibi değil, biz biliyoruz kimin ne olduğunu, bu haberle adamı yıpratmanıza izin vermeyeceğiz. Avanta gelemdi mi çakma bitsin artık.
Salih develi
15.04.2019 22:33
Boş bir muhabbet. Bu dönemde gunde bin kişiyi agırlıyor başkan. Kimseyi geri çevirmeyen her gelene kapısını açan adama biraz anlayış gösterin.
Halil tok
15.04.2019 22:29
Bende bir esnafım. Ekrem başkanın esnafla arası gayet güzeldir. Kimse küçük bir olayı abartmasın bahsettiğiniz kişi büyükşehir belediye başkanı ve gece saatlerine kadar halkıyla görüşmeye çalışan birisi. Bi aksaklık olabilir ama bu olayı çarpıtmaya çalışan meslektaşlarımı kınıyorum...
Sakaryayi Gönülden sevenler