Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Adapazarı'nda Şam ve Halep'i andıran görüntüler!

Şehirde yaşayan mültecilerin büyük bir çoğunluğu bazı bölgelerde yoğun olarak açtıkları bakkal, lokanta ve fırın gibi işletmelerde faaliyetlerine devam ederken, bu iş yerlerine yönelik belge-hijyen denetimlerinin yapılıp yapılmadığı merak ediliyor.

23:59   |   16.04.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi

MEDYABAR.COM

İlimizde yaşayan Suriyeli başta olmak Iraklı ve Afganlılardan yaklaşık 25 bine yakın mülteciden bazıları şehirde ticaret yapmasıyla dikkat çekiyor. dapazarı merkezine bazı sokaklarda Arapça tabelaların yoğunluğu göze çarparken, bu bölgelerde Türkçe tabelası bulunan işyerlerinin kalmadığı görülüyor. 






Tığcılar, Çıracılar ve Ankara Caddesi başta olmak üzere bir çok sokakta mültecilerin berber, lokanta, kebapçı, fırın,telefoncu, ikinci el eşya satan işyerleri açarak faaliyetlerine devam ediyor. Özellikle bakkallardaki gıda ürünlerinin bir Irak ve Suriye'den gelen ürünler olması, 'Denetim yapılıyor mu?' sorusunu gündeme getirdi.


Gıda ürünü satan işletlemelere yönelik yapılan yoğun denetimlerin bu bölgelerde yapılıp yapılmadığı, özellikle Suriye ve Irak'tan getirilip satılan gıda ürünlerinin satışına izin verilip verilmediği merak konusu oldu. 


Suriyelilerin yoğun olarak bulunduğu işyerlerini gören vatandaşlar, vergi, oda kaydı, SGK kaydı başta olmak üzere ruhsat ve gerekli hijyen belgelerinin bu işletmelerde olmadığı yorumlarını yapıyor. 






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 48447 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 34650 kere okundu
YORUMLAR 72 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Keskin Dil
17.04.2019 17:42
DEVAMIDIR.....ARAP KÖKENİMİZE DÖNMELİYİZ diyerek Türklüğü aşağıladınız.Dahada vahimi ve tehlikelisi milletin içine nifak tohumları ekip siz AKP ye karşı olanlara karşı yandaşlarınıza silahlanma çağrısı yaptınız.VE daha neler neler..Asıl siz AKP lilerin yaptığı hakaret,usulsüzlük ve yolsuzlukları yazmaya kalksak duble yollar olur.Vatandaşı kendinize karşı doldurdunuz.Eğer ortada bir tepki varsa bunlar sizin kışkırtıcı tavırlarınıza karşı verilmiş tepkilerdir.Kaldıki biz bu jargonları sizden öğrendik.Lakin ortada güvenilecek kanun-hukuk ve yargıda bırakmadınız.İşte seçimler ortada.Bütün hezeyanınız Büyük Şehirleri kaybedip İMAMOĞLU'NU hazmedemeyişinizdir.Demirden korksaydık trene binmezdik.Dava açmazsanda namertsin.Hodri meydan.
Deli gadir
17.04.2019 17:41
Eğri oturup doğru konuşalım.Arapça tabelalara takmışsınız.Bizim milli yerli insanlarımızın astıkları ingilizce ve daha ne olduğu belli olmayan tabelalara neden sesiniz çıkmıyor.medyabar bunun da fotosunu çeksene.amerikan cafe ve hazır yiyecek firmaları adamlarını göndermeden burada dükkan açıyor bizim çalışanları sömürüyor. Neden ses seda yok.kurumsal olmaları neyi değiştiriyor.?Evet sayıları fazla ama bari yatmayan çalışanlarına dil uzatmayın.binlerce suriyelinin harcadığı para yine bu şehre kalıyor.Toprağını satan sapancalıyı neden haber yapmıyorsun.Kaşımayın
Ali Riza Güler
17.04.2019 17:28
Olacağı buydu. Çok kısa süre sonra tamamen Suriye ye dönecek Sakarya... Sebep olanlar utansın..
Keskin Dil
17.04.2019 17:21
HASAN ÖZ adındaki vatandaş.Aşağıdaki Suriye'lilerle ilgili yazdığım yorumumu okumuşsun. Avukatını aramış ve Başkanınıza(?) ve AKP ye gönül vermiş olan insanlara aleni hakaret ettiğimi iddia ederek dava açmaya karar verdiğinizi söylemişsin.Öncelikle: 1)Hiç bir kimsenin ne makamını,nede adını telaffuz etmedim.2)Hakaret dediğin kelime sansürlüdür ve başka anlamlara gelebilir.3)Asıl hakaret görmek istiyorsan aynaya dönüp AKP liler olarak önce kendinize bakın.Bu ulusun en en kutsallarına 2 AYYAŞ dediniz.MVekiliniz Ahmet Uzer bu millete ÖKÜZLER dedi.--Bakanınız PAKDEMİRLİ size muhalif olan herkese ADİLER dedi..ÖZHASEKİ CHP ve İYİ partililerin alayına TERÖRİST dedi.AKP nin kitabında TÜRK YOK dediniz.KAHROLSUN TÜRKÇÜLÜK dediniz.
hasan
17.04.2019 15:49
Adsız
17.04.2019 15:39
Milleti anlamak da zor. Adamlar ne güzel çalışıp ekmeğini kazanıyor. Asıl bunlara tepki göstereceğinize çoluğunu çocuğunu cami önlerinde sokaklarda dilendirip hiçbişey yapmadan gününü gün edenlere tepki gösterin. Bunlar çalışıp ekmeğini kazanıyor. Çalışanı Rabb im rızıksız bırakmaz. Asıl tehlike çalışmayıp boş gezenlerde...
Rappers
17.04.2019 15:34
Bunlar maaalumm partiye değilde rakibine oy versinler bakayım maaaalumm parti bunları ülkede 5 dk tutuyor mu ama bence tutsunlar o % milmem kaç varya mümin arap kardeşlerine kızlarını verip arap damat edinsinler(Badem bıyık olsun ama) hatta ve hatta kuma'da verebilirler 3te çoçuk yapsınlar . YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞAA !......
hendekli
17.04.2019 15:08
bunları savunanlara.... bana bir tane avrupa ülkesi gösterin ! türk olupta eğitimi ücretsiz olan , türk olupta hastanelerin ücretsiz olan , türk olupta ilacı ücretsiz alan , türk olupta vergi vermeyen türk olupta maaş alan türk olupta elinde magandalık yapıp elinde tespihle sokakta gezen hadi hepsini geçtim ... dünyanın hangi ülkesi TÜRK VATANDAŞINA 40 MİLYAR DOLAR para harcamış...
Mustafa Çalık
17.04.2019 14:12
Demek ki Sakarya halkı memnun ki %65 oy vermişler. Bütün illerdeki Suriyelileri buraya taşısın hükümetimiz. Sakaryalılar olarak çok memnunuz bu ortamdan. Evimizi dükkanımızı da alıp Araplara versinler yine koşa koşa oy vereceğiz merak etmesinler.
hendekli
17.04.2019 14:01
sezer efendi elin avrupalısı tabiki dükkan açtırıyor ama vergisini tıkır tıkır alıyor bu bıktıran misafirler ne vergisi ödüyorda sen bunları savunuyorsun. Milletin anası ağlamış bin türlü vergiden sen goy goy peşindesin
Şakacı
17.04.2019 13:27
Hakikaten yeter artık bırakıp gitsinler şimdi TOKİ oralarda inşaat yapıyor neden gitmiyorlar ankamış değilim ben bi dükkan açacam korkuyorum valla vergi vergi vergi
sezer
17.04.2019 13:10
Elin hristiyanı avrupada, bizler binlerce Türk lokantası ve dükkanları açarken bişey demiyor da.Aynı dini ve birçok ortak kültürü paylaşmamamıza rağmen bu hazımsızlık neden acaba? Anlamıyorum... (En ilginc olanda sakarya gibi yerlisi az olan bir yerde yorumlar fena :(
Türkçü
17.04.2019 12:05
araplardan hiç bir zaman Yüce Türk Milletine yarar gelmemiştir.Tavşan gibi ürüyorlar ilerde anadilde eğitim diye başlıyacaklar o zaman görecem siyaset oyunlarınızı.
Sakarya
17.04.2019 11:34
Yenicami civarında bulunan dükkanlarda kocaman puntolarla yazılmış arapça panolar var,Büyükşehir belediyesi bunları görmüyor mu?Yasal mı bu görüntüler?
Askam
17.04.2019 11:01
Suriyeli kardeslerimizi savunan burda yorumlari begenmeyen arkadaslar.gidin suriyeye i halde
huri
17.04.2019 10:09
ben yıllardır çalışıyorum anca evime bakabiliyorum. dükkan açmak ne mümkün vergileri dinlerken vazgeçiyor insan bayram seyran memleketine gidebiliyor bu millet. ben istanbula gezmeye gidemiyorum çocuğumu alıp. birde işletme açıyorlar mis gibi yaşıyorlar. ekmek elden su gölden. temizlik konusuna hiç girmiyorum bile.. okadar kalabalıklar ki sadece kendi vatandaşları alsa yetiyor yani!! bu hak mı? T.C. vatandaşı olarak bende aynı haklardan istiyorum. ..!!!!
Mert tan
17.04.2019 09:47
sakarya büyük şehir belediyesini göreve çağırıyorum bu dükkanları kontrol etsinler nekadar ijyenik ve vergi veriyorlarmı diyeee vermiyorlarya.
YYY
17.04.2019 09:30
Sabiha hanımın arka sokaklarını 7 kere tavaf etsem, ardından yeni camii civarında bi duvarı şeytan diye taşlasam hacı olurmuyum ?
adamın biri
17.04.2019 09:17
Bende lavaş ekmek alıyorum gayet temiz fırını arkadaşların. kibar aynı zamanda. Adapazarının meşhur fırınlarından ekmek alırken satan arkadaşların suratları da limon satıyor.Sanki bedavaya veriyor.
grandbazaar
17.04.2019 09:03
Türkiyede hijyen sadece bir detarjan markasıdır.
demir
17.04.2019 08:51
Medyabar bu tarz haberlerinizin devamını diliyorum. Tebrikler.
Ssssss
17.04.2019 08:41
Bizler bir isyeri actigimizda devlet % 50 gizli ortagimiz.yok is guvenligi ssk si.faturasi cabasi..bizlere devletimiz hangi uygulamayi yapiyorsa.bu kardeslerimizede bu tur uygulamari yapmalari gerekiyo.kendi ulkemizde gün gelicek belkide mülteci konumuna biz gecicez.allah sinumuzu hayir etsin
Duyarlı vatandaş
17.04.2019 06:33
Dilencilik yapsa suç devlet yardım yapsa suç eee napsın hırsızlık mı yapsın??? Her yerde yabancı dille açılan kafe mağaza vs görünce hoşunuza gider ama dimi??? Dedeleri çok değil 40-50 sene önce gelmiş yerleşmiş güzel ülkeme ama suriyelileri istemiyorsunuz.. Ya çok değişik insanlarız muhalefet etmek için yorum yapmayın bırakında insanlar çalışsın kimseden dilenmeden çalışıyorlar işte
Selami
17.04.2019 03:33
Garın içine bir haftalığına türkler tezgah açtı diye ayağa kalkan SAKARYALI pazarcılar erkek güzelleri nerdesiniz.
Muhacir
17.04.2019 01:07
Ne oldu, rahatsiz mi oldunuz? Bu insanlarin coluk cocugu yok mu, tas mi yiyecek bu insanlar? Elbette calisacaklar, ticaret yapacaklar...
zafer
16.04.2019 23:17
Dilencilik mi yapsınlar?Bu ülkeye sığınan çerkez,abaza,boşnak,arnavut,gürcü,çeçen,alman,ingiliz ,rus vb.bir sürü ırktan insan iş yeri açabiliyor,hatta ilimizde olduğu gibi abaza milletvekili olabiliyorken araplara karşı bu önyargı neden.Araplar gidecekse Türk olmayan herkes gitsin o halde.
fesli KADİR
16.04.2019 23:09
Ben kürt vatandaşı değilim..ıraktan suriyeden gel..tüm batı illerinden arapça farsca tabela reklam...ya bu memlekette yaşayan kürt halkı var.NEDEN KÜRTÇE TABELA YOK..
Seda Altun
16.04.2019 22:30
Burası Arabistan mı her yerde arapça tabelalar var hani kisitlanacaktı yazılar 'Atatürk Türkiye'si' bu memeleket ve böyle bir şeyin olması bir Sakaryalı olarak beni üzüyor keşke suriyeli mülteciler ülkelerine geri dönse bayramlaşmaya gidiyorlar madem temelli gitseler de ülkecek rahatlasa millet bu kadar imtiyaz yeterli çoğu kişi bunlar yüzünden sokakta rahat dolasamiyor
Sıkı(yorum)
16.04.2019 22:07
Youtube u açın arama motoruna "zabıta ve seyyar satıcı" yazın çıkan sıralamadan seç seç izle... Diyeceklerim bu kadar.
Akrep
16.04.2019 22:02
Derhal şehrimizi bu güzel vatanımızı terkedip gitsinler.
Akrep
16.04.2019 22:02
Derhal şehrimizi bu güzel vatanımızı terkedip gitsinler.
kertenkele
16.04.2019 21:23
MÜLTECİLERİN ÜLKEYİT TERK ETMELERİNDEN YANAYIM....FAKAT O SOKAKTA BİR TATLICI VAR..USTASI IRAKLI...EN İYİ TATLICI USTASI KADAR MAHARETLİ..ÖZELLİKLE .BÜLBÜL YUVASINI DEMENİZİ TAVSİYE EDERİM..CADDE ÜZERİNDE OLSA DAHA ÇOK KAZANIR..O USTAYI KAPAN PARAYI KIRAR...
Köroğlu
16.04.2019 21:05
Biz ülkemizi tayınsız üzüm hoşafıyla,delik çarıkla,analarımız kağnıyı öküz yerine kendini koşup cepheye cephane taşıyarak yedi düvele karşı savaşarak kazandık....bunların neyini savunuyorsunuz..? ayıp ayıp çok sevenler birer ikişer nüfuslarına geçirsinler...İngilizlerle birlik olup bizi sırtımızdan osmanlıyı vuranda bunlar..! Bu millet baktı besledi halada yaranamadı...ağzı olan suriyeli şarkısı söylüyor...kusra bakmayın çöpe atacak ekmeğimiz yok..birazda İrana gitsinler onlar baksın...Avrupalının hatrına Suriyeli bakıcısı olduk..Bu ülkenin ekmeğini önce bu ülkenin açı yemelidir..İş yeri açtırmak başlı başına hata..! Ülkem insanına huzursuzluk versinler diye iş yeri açtırılıyor heralde..! Bu ülke yol geçen hanımı..?
sangarius
16.04.2019 20:09
Bunlara gelene kadar Afrikalı damat ,türbanlı kombini var Türkiye de. Toptan çöp olmuş memleket.Çz yurdunda garipsin, öz vatanında parya.
Sezgin
16.04.2019 20:05
BURDA SURİYELİ MİLİSLERİ ELEŞTİRKMEK BİLE AKP Lİ ARKADAŞLARI COK RAHATSIZ ETMİŞ .ZORUNUZAMI GİTTİ HEE SİZİN KARDEŞLERİNZ BENİM DEGİL .BİZ CANAKKALEYİ NASIL ALDIK 17 YAŞINDA LİSELİ COCUKLARLA ALDIK .HADİİ HERKEZ MEMLEKETİNE
Sezgin
16.04.2019 20:05
BURDA SURİYELİ MİLİSLERİ ELEŞTİRKMEK BİLE AKP Lİ ARKADAŞLARI COK RAHATSIZ ETMİŞ .ZORUNUZAMI GİTTİ HEE SİZİN KARDEŞLERİNZ BENİM DEGİL .BİZ CANAKKALEYİ NASIL ALDIK 17 YAŞINDA LİSELİ COCUKLARLA ALDIK .HADİİ HERKEZ MEMLEKETİNE
Oguz
16.04.2019 20:02
YAZILANLARIN ÇOGU AKP Lİ ARKADAŞLARIN ZORUNA GİDİYO .SONUNUZ GELDİ SON ÇIRPINIŞLAR BUNLAR NOKTAAAA
adalı
16.04.2019 19:55
medyabar hayırdır tehdit mi geldi yorum oylamaları birden tersine döndü
VATANSEVER
16.04.2019 19:49
arkadaşlar yorumlar birden tersine döndü.ya hacklendi yada araplar ters yönde birden yüklendi.
TatanGa
16.04.2019 19:26
Yüzde 65in hoşuna gitmeyecek bu haberi yapan medyabarı tebrik ederim :)
Adalı
16.04.2019 18:29
Araştırmadan haber yapılıyor ya da cahil cahil yazıyorsunuz.sürekli suriyelilerle alakalı haber yapıp neyi kaşıyorsunuz.?eksikliği bulun haber yapın.eksik varsa ben de katılıyorum.tabelalara brn de karşıyım. 1-ürünlerin büyük çoğunluğu Gaziantepten 2-hepsinin vergisi algısı var Türk şirketleri gibi aynen. Verdikleri kira alıkları mal kullandıkları elektrik su gaz kıyafetleri vs bu para nerede dönüyor ?bu şehirde.şimdi herkes kızacak bana ama belediye hijyenine evrak eksiğine baktıktan sonra bu ticaretin burada dönmesinde ne sakknca var.medyabar bu sokağın eski halini de çekip koysaydın ya.medyabar birşeyleri kaşıyorsun ama hayırlısı bakalım.olumsuz algı oluşturuyorsun.hepsini aynı kefeye koymayalım.ıraklıyla suriyeliyi karıştırmayın.
goralı
16.04.2019 18:21
ANADOLU TOPRAKLARI OSMANLININ TÜM EVLATLARINA HELALDİR.
Erkande
16.04.2019 18:19
Bizim ülkemizde TÜRK düşmanlığı var.Arap kökenlilere her şey serbest.TÜRK olsalar denetlenirlerdi.Türke cezada kolay tahsilatta kolay.Avanta almak hepsinden kolay.Türkmüsün vur abalıya.Garın içinde üç beş türk 10 gün tezgah açtı diye Sakarya ayaklandı.HEY ODA BASKANLARI
Velasil
16.04.2019 18:11
Onceden kadin pazarliyolardi onlar kalkti suriyeliler oraya gelince tam komedi
Astala vista
16.04.2019 18:11
Ülkesinde savaş olup kaçan insanlar için bunları yapmak bizlere hak alkisliyoruz.
Rifat
16.04.2019 18:04
Kisa zamanda cok hizli ilerlediler...
ABDULLAH BAŞKAN
16.04.2019 18:04
MEDYABAR SİZİ TEBRİK EDİYOR VE BU HABERLERİN DEVAMINI BEKLİYORUZ. KATLI PAZARDAKİ SEBZE MEYVE TEZGAHLARINI ALIP ARAP BAKKALI AÇAN BUNLAR. BAKKALLARININ ÇOĞUNDA KAÇAK SİGARA SATAN BUNLAR.HER SOKAĞA ARAP EKMEK FIRINI AÇIP TÜRKLERİDE ARAP EKMEK KÜLTÜRÜNE ALIŞTIRAN BUNLAR.(ONLAR AÇLIKTAN ÖLSELER BİLE O SOMUN DEYİP BİZİM EKMEĞİ ALMAZLAR) SAİT FAİK SOKAĞINDA GARAJLARI DÜKKANA ÇEVİRİP DÜKKAN AÇAN BUNLAR .BEN ŞAHİT OLDUM 3 GÜNDE BAKKAL AÇTILAR .BİRİNCİ GÜN GARAJ KAPISI SÖKÜLDÜ İKİNCİ GÜN DEMİR DOĞRAMA TAKILDI 3. GÜN MALLAR DİZİLDİ VE AÇILDI.VE BU GARAJLARIN İSKANI YOK .VE BUNUN BİBİ VS VS BUNLARDAN ONLARCA MADDE SAYARIM.ESNAF OLARAK BİZE ÇOK ZARARLARI VAR YETKİLİLERE SESLENİYORUM......
Sıtkı SIYRILDI
16.04.2019 17:41
Ne yazsak faydasız. Ülkede neredeyse hiç çalışmamış ve 1 tane bile kitap okumamış Devlet imkanı ile emekli olmuş 10 milyon emekli var. Ve bunlar sabah ahlaki olmayan mecbuaları okuyup akşama kadar aa tv izleyip ağıza alınmayacak, o yaşa yakışmayacak ağızından salyalar akan bir sürü insan var. Bunların bize bıraktığı ülke bu. Yıllarca miras yedi gibi yaşayıp ülkeyi soğan çevirdiler.
Hakan
16.04.2019 17:37
Yaşlılar, çocuklar güvenli bölgede bakılsın.. Ancak ne kadar zibidi, saçı joleli 14-50 yaş afgani, arabi, suri si erkek sınır dışı edilmeli. Ülkemizin demografik yapısı bozulmadan acele davranılmalıdır.
Harbisakaryalı
16.04.2019 17:31
C4 yapan Türk insanına bıçakla saldıran yaralayan kardeşimiz var KARDEŞLERİM durmak yok yola devam Rabia.
Ali Temizel
16.04.2019 17:19
Sakarya halkı bu şekilde yönetilmek istiyorsa bu şikayetler niye beyler Belediye başkanları görevlerini yapıyor halk seçmedimi bu başkanları evet halk seçti eee peki bu şikayet niye Bolu belediye başkanı ne dedi seçilirsem suriyelileri kovacam demedimi dedi ve seçildi sözünü tutuyor AŞ iş yardımları kestimi kesti ARKDAŞLAR suriyede savaş olsa Adapazarlında surıyelı mültecilerın açtıgı dükkanlarda surıye malları nereden getırılıyor satılıyor savaş olan bır ülkede bu ürünler nasıl üretiliyor Uyu sakaryam uyu sana yakışıyor Suriyelıler işyeri açmaya devam
ŞEF
16.04.2019 17:18
N edemek merak ediliyor?...Ruhsatı veren makam denetlemek zorunda,denetim yapmaması suçtur ve yapmak zorundadır.
hakan bolat
16.04.2019 17:15
Komik ya medya eskiden habercilik vardı ülkede şimdi bakıyorum haber sitelerinde haber yok Türkiye dahilinde. Ya Erdoğan ya suriyeliler. Onlarda olmasa medya aç kalacak .ha ha patron muhabiri yolluyor merkeze muhabir bakıyor haber yok arapça yazı ğörüyor .aha haber bu diyor. Demiyorki Sakarya'da başıboş köpekler çoğaldı. Hemide kulaklarındaki küpeler çekerek koparıp köpekler araştırın bu neden onu haber yapın
Oguz
16.04.2019 17:10
ŞUANDA EMLAK İŞLERİ BUNLARDAN SORULUYO .HELAL OLSUN ADAMLARA VERGİ YOK ALGI YOK .Bende kücük esnafım maliyeyi kapatıcam usulsüz calışıcam
Metehan
16.04.2019 17:08
HADİ EKREM YÜCE SENDE BOLU GİBİ YAPSANA .BIRAKIN MAKAMDA OTURMAYI DIŞARI CIKIN BİR GEZİN . ŞUANDA BAKLAVA CUKULATA YİYORSUNZ GELEN GİDEN
Eyyu
16.04.2019 17:01
Sakarya her şeyin en beterini hakediyor akıllanmaz bu Sakarya.. Verin oyları verin hayde.yakında yatacak evimiz kalmayacak bu şehirde
Doğrucu
16.04.2019 16:52
vergi ödüyorlarmı en ufak sıkıntıda devlet bizim tepemize biniyor daha 2 gün önce bir arkadaşım bakkalını kapattı vergiler sgk vb şeylerden dolayı katlı pazarda adamlar çatır çatır kaçak tütün satıyor bu suriyelilerin bir tanesinde vergi levhası yok sonra onlar müslüman biz neyin budistmi hayır keriz. Şimdi neden vergi ödeyimki bu devlete ?????
Erol
16.04.2019 16:50
Güzel şehrimiz Suriye ye döndü.bu ekonomik darboğazda bizim esnafımız yaşam savaşı verirken,ne olduğu belirsiz kendilerine esnaf diyen heryere Arapça tabelalar asan ayrıcalıklı bir grup var,meydanlarda,dar sokakta, çark caddesinde dinlenenler cabası.yazik oluyor sehrimize
Keskin Dil
16.04.2019 16:41
HANİ ''VATAN-MİLLET-SAKARYA'' İDİ.?...SAKARYA'LI SİNMİŞ,İFLAS ETMİŞ..SADECE ORALARMI?KATLI PAZAR YERİNİN BİLE BİR KISMINI ARAPLAR ELE GEÇİRMİŞ..KENDİ SOYDAŞINI,YOLDAŞINI SEVMEYEN ARAP SEVİCİ AKP VE AKP LİLERİN, ALLAH B.(!).I VERSİN.
Vatandaş
16.04.2019 16:39
Bu sokak senlerdir bu şekilde şuan gündeme gelmesi bu kadar gecikmesi hbr konusu olmayışından heralde katlı kapar altinada gidin kaçak sigara satiuor adamlar bizim.vatandasta ikinci sınıf muamelesi görsün bu Arap sever dingillere gelsin
ADALI
16.04.2019 16:38
ŞEHRİ SARDILAR PAZAR YERINDE DAR SOKAKTA PARKLARDA DOLAŞAMAZ OLDUK 3-4 LÜ GRUPLAR HALİNDE DOLAŞIYORLAR BUNLAR KENDI ARALARINDA ÇETEDE KURARLAR YARIN BİRGÜN BİZİM ESNAFIDA HARACA BAĞLARLAR. ESKİDEN LÜKS DEDİĞİMİZ SEMTLER BUNLARIN MEKANLARI OLMUŞ DÜKKANLARI VERGİSİZ RUHSATSIZMI NEDIR NASILDIR BILINMEZ BİZİM ESNAF KEPENK KAPATIRKEN BUNLAR ACIYOR.BİR ARKADAŞ ÇANAKKALEDE ÖLEN SURIYELI ŞEHİTLERDE GİTSİNMİ DİYE SİTEMLİ YAZMIŞ BUNLAR GIBI VATANINI SATIP AMERİKAN ŞAPKASI KAMUFLAJ ELBISEYLE DOLAŞAN KİM VARSA GİTSİN VATANI İÇİN CANINI VERENE HERZAMAN KUCAK ACARIZ.BENİM FİKRİM BUNLARA NE ZABITA NE BELEDIYE ÇÖZÜM BULAMAZ BUNLAR SİNSİ SİNSİ SARACAK ETRAFI İŞLERİNE GELMEYINCE TÜRKÇE ANLAMIYORLAR HİÇBİRİDE MAĞDUR DEĞİL...
Gercekler
16.04.2019 16:38
Medyabar bu şekilde neden bir algı oluşturuyorsunuz?? Almanya da Fransa da ve dünyanın birçok yerinde bizimde soydaşlarımız var aynı şeyi oranın yerel medya yapsa nasıl olur?? Dükkan açmış kanuni olarak çalışıyor işte ne yapmasını istiyorsun hırsızlık kapkaç yapsa bu sefer de oradan bir algı yapacaksın
Egemmm
16.04.2019 16:35
Tebrik ederim medyabar çalışanlarını geçte olsa çok vahim bir konuyu gündeme getirdikleri için
Ada54
16.04.2019 16:33
Bunlar dükkan vergisini veriyor mu acaba önce bunu sorgulayın
Egemmm
16.04.2019 16:33
Benim arkadaşım binanın yanından ızgara havalandirmasi çıkmak için belediyenin kapısını asindirdi üst katlar izin vermedi vay be demekki bu ülkede sıginmaci olacak herşey serbest dükkan ruhsat vergi bedava ne güzel ülkemiz var
Köylü
16.04.2019 16:30
Müstehat size. Sakarya suriyelilerin vatanıdır diye pankart açan hemşehirlilerimiz(!) yarattıkları tapboyla gurur duysunlar
DELİ MURTAZA :)
16.04.2019 16:25
ÇOK İYİ YAPIYOLAR :) BUNLARA KIZMAYIN KARDEŞİM... DEVLET ADAMLARA İMKAN VERMİŞ, GELİP BURADA EKMEK ELDEN SU GÖLDEN MİS GİBİ YAŞIYORLAR. ADAM BÜTÜN GÜN ÇARK CADDESİNDE VOLTA ATIP KARI KIZ KOVALAMAK VARKEN NEDEN GİDİP SURİYEDE SAVAŞSIN, SEN OLSAN GİDER MİSİN, BEN GİTMEM... YANİ KIZILACAK KİŞİLER BUNLAR DEGİL. YANLIŞ YERDE ARIYORSUNUZ... BUNLARI ÜLKEYE SOKUP BAŞIBOŞ ŞEKİLDE SOKAKLARDA SALANLARA SOR
İşibilen
16.04.2019 16:23
Bu vatandaşların herbirinin vergi açılışları var.Çalışma izinleri olanlar belediyeden ruhsat alabiliyormuş, çalışma izinleri olmayanlar Türk arkadaş bulup onlar üstünden vergi levhası ve ruhsat çıkartıp işlerine devam ediyorlar.Hal böyleyken denetimlerde bir işlem yapılamıyormuş........
CAN KARATAY
16.04.2019 16:20
Zabıtaların görevi çay ocaklarında oturmak değil mi ben mi yanlış öğrendim.
Sakarya
16.04.2019 16:19
Ruhsatı varsa..vergisini veriyorsa...ssk ödemelerini yapıyor ise ..sorun yok bunların bir tanesi noksan ise bu denetimleri yapmayipta bu denetimleri yapmakla gorevli devletten maaş alanlar bir kez daha düşünsünler biz bu maaşı hakediyormuyuz diye....bolu belediye baskanina ilk etapta bende kızdım ama dediği doğru ise kurumlar birbirinden haberi yok.4 kurumdan yardım alanlar var açıklamasida dikkat çekici...
Sakaryalı
16.04.2019 16:11
Günaydııınnn ilk defa bu konuları yazan bir yerel medya gördüm tebrikler !! elbette yok hattaaa yetkililer kanun kapsamında keşke görevini yapsada Arapça yazan bütün tabelaları indirmeyle kalmayıp ceza yazsa denetlese ama yetkililer düşmüş SEÇİM davasına insanlar düşmüş GEÇİM davasına
Mir polat
16.04.2019 16:06
Ticaret yapsınlar sorun yokta. Belediyelerde maaş alan zabıta memurlarının görevi nedir? Bu zabıta memurlarını şehirde gören varmı? Neden denetleme yok? Bu işleri zabıta polis takip etmeyecekse bu şehri kim yönetecek Allah aşkına. Bu şehirde hiçmi idareci sokak dolaşan dert dinleyen idareci yok.
Online Ziyaretçiler