Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Gençlik ve Spor İl Müdürü belli oldu

Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çelikel'in Adapazarı Belediyesi Başkan yardımcılığına geçmesinin ardından merak edilen en büyük soru belli oldu.

14:21   |   17.04.2019
Haber Resmi
31 Mart Yerel Seçimleri'nin ardından Adapazarı Belediyesi Başkanı seçilen Mutlu Işıksu'nun seçilmesinin ardından, başkan yardımcılık görevine de Gençlik ve Spor İl Müdürü görevi yapan Fatih Çelikel getirilmişti. 
 
Çelikel'den boşalan Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koltuğuna kimin oturacağı merak edilmişti. 
 
Bakanlık tarafından Gençlik Spor İl Müdürülüğü koltuğuna eski Kredi ve Yurlat Kurumu İl Müdürü Arif Özsoy'un geldiği öğrenildi.
 
ŞEHİR BU KARARA TEPKİLİ
Alınan bu haberlerden sonra şehrinde tepkili olduğu öğrenildi. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne Sakaryalı bir ismin gelmesi bekleniliyordu.




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 33186 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 5096 kere okundu
YORUMLAR 23 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Abdullah
10.05.2019 04:22
Tebrik ediyorum.Hayırlı olsun.Allah muvaffak etsin.
SAKARYALI54
19.04.2019 09:29
Spordan gelen bırını nasıl beklıyorsunuz merak edıyorum ya bu ülkede hangı daırede ısın ehlı gorev yapıyor soyler mısınız veya hangı bakan kendı alanında daha once bılgı sahıbı hıc bırı Imam hatıplere karsı degılım hıc olmadımda fakat Camı ımamları bıle spor daırelerde gorev almaya baslamadı mı sımdı bır beden egıtımı hocası gıdıp ımama bugun ben kıldıracam dese hıc hos olur mu bu duzen boyle hak edersen degıl torpilin varsa cok ıyı koltuklarda oturursun goruldugu gıbı boş yere cenemızı yormayalım....
İhsan
18.04.2019 20:56
Erenler ilçesi doğumlu büroratlarımızın önü kesliyor. Hakkı yeniliyor. Bu dengenin gözetilmesi lazım. Erenler bu açıdan alacaklıdır. Eski birikmiş borçların ödenmesi lazım.
Sakaryalı54
18.04.2019 14:48
Belanın bir i gitti diğeri geldi..gidin siyaset yapın sporu kirletmetin bari
Profesyonel Akıl
18.04.2019 13:30
Şu mikro milliyetçilikten kurtulalım. Kendimizi kurtaramıyorsak, başkalarına bulaştırmayalım.Arif bey için duyduklarıma göre çalışma temposunu takip etmekte zorlananlar varmış. Mesaisiz, iyi niyetli ve sürekli tempoda çalışan bir bürokratmış. Bana göre çok doğru bir tercih olmuş. İtiraz edenler de, biraz zaman tanısınlar. İcraatları ortaya çıkınca daha net bir resim görmüş oluruz. Başarılar diliyorum kendisine.
Astala vista
18.04.2019 12:28
Tüh Sayın Vekil Ali Ihsan Bey Bu Duruma El Atmamis mi?
Mahmut Demirkır
18.04.2019 09:35
Sa. Sevgili Sakaryalılar, Hayırlı uğurlu Olsun. Geç de olsa doğru bir tercihtir.
ARJANTIN
18.04.2019 09:34
Vay arkadaş herkes bir akrabasını yâda bir adamını tavsiye eder gibi yorum yapmış...yok ağa bence DROGBA olmalıydı çare DROGBA......
Halkkent
17.04.2019 23:01
Bu daha iyi günlerimiz. İstanbuldan ankaradan boşta kalan daire başkanları , müdürlerin gidecekleri yer de Sakarya. Yakındır gelirler...
Sercan bakır
17.04.2019 21:34
Taşeron çalışanlara kötü davranıyormuş. olmadı şimdi sakaryam
Adem sarp
17.04.2019 21:20
Güvenlik görevlileri bu adamdan çok şikayetçi
Yazlık
17.04.2019 20:17
O koltuğa en çok gençlik ve spora yaptığı katkılardan dolayı UĞUR KOBAŞ hocanın gelmesini isterdim
Kamil
17.04.2019 17:20
Sanki eskisi liyakatliydi
sakaryalı54
17.04.2019 15:59
burakın şehri çalışan güvenlikçi arkadaşların hepsi tepkili nasıl biri olduğunu duysunlar ne faydası ve ne zararı olmuş bu iş tamamen torpil başka ise değil
FATİH TÜRK
17.04.2019 15:43
Arkadaşlar korkmayın Spor il Müdürlüğü hizmette bir DÜNYA markası olacak diye. World şampıyınship.
Bir Bilen
17.04.2019 15:11
Hiç de tepkili değil halk. Hayırlı uğurlu olsun Hem Arif Bey'e Hem de Sakarya'ya. Daha önceden de kendisinin hakkı olan makama ataması yapılmış demek ki.
Ertan Gökmen
17.04.2019 14:58
Yazıklar olsun başka da bir şey demiyorum...
Liyakat Esas olmalı
17.04.2019 14:54
şehir tepkili derken hangi şehir medyabar? Bu şehir liyakat istiyor zengin yada tanınmış yüzme havuzu sahiplerini değil. Sakaryada yerli mi var ki yerli geyiği yapıyorsunuz.
Aykut
17.04.2019 14:39
Sakaryada sporu bilen kimse kalmadı!!!! Kyk müdürü sporla hiç işi olmamış adamı il müdürü yapıyolar eee ne diyelimmm,,,%65 verirsen çorumluyu getirir il müdürü yaparlar!!!!
Aykut
17.04.2019 14:39
Sakaryada sporu bilen kimse kalmadı!!!! Kyk müdürü sporla hiç işi olmamış adamı il müdürü yapıyolar eee ne diyelimmm,,,%65 verirsen çorumluyu getirir il müdürü yaparlar!!!!
Arifin ameleleri
17.04.2019 14:38
Bula bula bu adamımı getirdiniz kendini.beyenmiş biri bu sakaryalı varken çokmu aradılar bu adamı top görse bomba die karakola götürür spor il müdürü yapmışlar
kemal kanka