Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Yavuz-Portakal polemiğinde helallik çıkışı!

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz'un Fox Ana Haber Sunucusu Fatih Portakal'a yönelik sözlerine cevap geldi. Portakal, "Sayın Yavuz sizi yanlış yönlendirmişler. Özür bekliyorum sizden.Özür gelmezse hakkımı size helal etmeyeceğim" diye cevap verdi

21:38   |   17.04.2019
Haber Resmi

Fox Ana Haber Sunucusu Fatih Portakal'ın kendisi hakkında bir video paylaştığını ifade eden AKP Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz'a Portakal'dan yanıt geldi. Olağanüstü itirazla İstanbul seçimlerinin yenilenmesini talep eden AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz konuyla ilgili düzenledi. 

Yavuz, toplantıda Fox Ana Haber Sunucusu Fatih Portakal'ın kendisiyle ilgili bir video paylaştığını ifade ederek "Fatih Portakal bir video paylaşmış 'pot üstüne pot kırmaya devam yani' demiş. Fatih Portakal birinin oyununa gelmiş diye düşünüyorum. Çok açık bütün kameralar orada ben açıklamada bulunuyorum sonra aşağıya iniyorum, inince basın mensupları bana bir şeyler soruyor bir kısmı farklı yerde, o nedenle arkadaşlar özür dilerim sadece rakamı açıklayacaktım dedim. Sanki biz bir takım kurguların içindeymişiz gibi aktarmanın anlamı ne? Bunu medyanın karşısında olduğu için söyledim." dedi






FATİH PORTAKAL'DAN JET YANIT!

Gazeteci Fatih Portakal, Ali İhsan Yavuz'un sözlerine jet hızla yanıt verdi. Portakal, sosyal medya adresinden paylaştığı mesajda; "Asıl şimdi siz pot kırdınız Ali İhsan Yavuz bey. Ekibiniz daha dikkatli olabilirdi. Ben böyle video paylaşmadım ve paylaşmam. Canlı yayın yaptığım için bilirim. Dil sürçmesi olarak düşünmüştüm. Yazık! Bir de bana #fetö hiç yapışmaz bilesiniz, aklınızda bulunsun." ifadelerine yer verdi. 


"ÖZÜR BEKLİYORUM"

Bu paylaşımın ardından Ali İhsan Yavuz'dan özür beklediğini ifade eden Portakal iki mesaj daha yayınladı. Portakal mesajlarından şu ifadelere yer verdi:

"Bir de #AliİhsanYavuz bey özür beklemiyorum sizden, canlı veya sonrasında düzeltmeniz yeterli. Ve ekibinizden bu yanlış bilgilendirmenin nedenini özellikle öğreniniz. Çünkü. Kameraların önünde siz varsınız. Kasıtlı olabilir mi acaba? Düşününüz lütfen.Bakin hala iftira atıyorsunuz #AliİhsanYavuz bey. İnsanları yanlış bilgilendirip doğruyu söylemiyorsunuz: benim böyle bir paylaşımım yok. Ama... Bu kez özür bekliyorum lütfen"

Portakal bu akşam yayınlanan ana haber bültenininde de aynı ifadelere yer verdi. 


O VİDEODA NE VARDI?

Ali İhsan Yavuz'un yeniden gündeme getirdiği ve sosyal medyada sıkça paylaşılan videoda Yavuz, basın mensuplarının devam eden geçersiz oy sayımlarına yönelik bir sorusuna "YSK'nın verilerine göre fark 19 bine düşmüş görünüyor. Ama daha bizim elimizde düzeltilecek hazırlık yaptıklarımız..." sözleriyle cevap vermişti. Hatasını anlayan Yavuz, özür dileyerek, "Sadece sayıyı verdim çıktım oldu mu?" ifadelerini kullanarak uzaklaşmıştı.






Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Medya

Medyabar.com bugun 52359 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 13083 kere okundu
YORUMLAR 17 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Unuttuk mu
18.04.2019 19:56
#CHP?li bir vekile Devletin bir telefonunu verdiler diye 1 milyon 200 bin lira fatura geldi. Eski parayla 1 trilyon 200 bin!ama kullanmak hakkıymış yapacak birşey yok.. Bunlara dünyanın en büyük metropol şehirlerinden biri olan İstanbul?u verdiler.Acaba ne olur?
Ahmet
18.04.2019 18:59
Rabbimden tek duam reis şu milletvekili ni bir an önce kovsun
mehmet saka
18.04.2019 14:37
HELALLİK Mİ? ÇIKMIŞ BİNE, İNMEZ BİRE....KENDİ PARTİLİLERİNİN YEDİĞİ HAKLARINI ÖDEMEYE KALKSA 7 CEHENNEM YETMEZ...YANİ SİZİNKİNE ZOR SIRA GELİR...
VATANDAŞ
18.04.2019 14:30
Diplomayı görmek istiyorum ciddi şüphelerim var hukukcu olduğuna dair
hakan an
18.04.2019 13:59
sakaryalı olarak alı ıhsan yavuz gıbı bırını mılletvekılı yapmışız gercekten utandım .alı ıhsan yavuz secım ışlerıyle uğrsaıcağınıza tankpaletın yan tarafında 3 yıl once ınşaatı başlatılan tulıp otel ın hesabını verebılırmı acaba tulıp otelın bmc ye aıt olduğunu soylesek hanı hesapta ozellesmesı 2019 ocak ayında yapılmıştı anlaşılan okı 3 yıl once peşkeş cekılmış tank palet yazıklar olsun turkıyede her yerde akp kan kaybederken sehrın dunyaya bedel tank paletını seker fabrıkalarını satarak oyun arttırması utanc verıcı
fesli KADİR
18.04.2019 12:59
Türkiyenin en kalabalık en önemli illeri.ıstanbul.ankara.ızmir.adana.antalya.eskisehir.belediye başkanları.vapurda.trende.metroda.ulaşım araçlarında.hürriyet.milliyet.sabah.takvim.güneş.bu gazeteleri o kutmayın.tanzim satışlarda kesekagidi yapsınlar...demirorenden gaz.benzin almayın kardesim.beyaz eşya almayın.
fesli KADİR
18.04.2019 12:07
Eyup vakit.midem bulunuyorsa . Sade soda iç. Portakal suyu ilave et.BIRDE BAKIR KAPLARI KALAYLAT. SEN BIRDE A haberde Erkan tanin suratına bak. Kış lastiği gibi.
EYÜP BAKIR
18.04.2019 10:21
portakal senin suratını görünce midem bulanıyor
Mart’ın sonu Hüsran
18.04.2019 09:42
CHP li olarak İstanbul?u Ankara?yı İzmir?i kazandık.hani EYT sorunu çözülecekti hani dolar düşecekti hani işsizlik bitecekti ???? Hani şeffaf yönetim gelecekti hani ne oldu ??? Ankara?da yönetilen şirketlere şeffaflık istendi red verdi Başkan eyvah yanlış mı yaptık CHP yi desteklemekle?? Hani İzmir de ulaşım 1 kuruş olacaktı??? Hani patates soğan fiyatları düşecekti??? Eyvah bize nasıl kazık attınız belli değil..!!!!!
Keskin Dil
18.04.2019 09:33
Onlara için özür diye bir müessese yoktur.
fesli KADİR
18.04.2019 09:03
A haberde. Erkan tan. Yağmur Ormanlarindaki. KURBAĞALAR gibi. Vak vak. Hu.Vak.
fesli KADİR
18.04.2019 08:16
Abooo.diyarbakirin kayyumcu başkanı CUMALI...makam odan ne öyle be...manzarayı kim vermiş sana.. Numan kurtulmuş Harun KARUN..ışte.
İlhan
18.04.2019 08:06
Sonunda verdiler demek adamın hakkını (mazbatasını) kivirmayacaksin mızıkçılık yapmayacaksın kaybettiysen kabul edeceksin ayıptır be bu kadar aglanmaz bükemiyorsan opecen o eli mert olacan valla tekrar seçim olsun hıc oy vermedigim parti olan CHP ye vermeyen namert olsun
KARASU