Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MÜŞTERİ DEHŞETİ. GSM Bayiinde vurgun: İki çalışanı vurup kaçtı

Adapazarı İtfaiye Caddesi'nde bulunan bir GSM bayiinde saat 09.30 sıralarında meydana gelen olayda iki GSM çalışanı silahlı saldırı sonucu vuruldu. Saldırgan kaçtı

09:48   |   18.04.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi

medyabar.com'un aldığı ilk bilgilere göre sabah saatlerinde GSM bayiine gelen 50 yaşlarındaki bir kişi burada çalışan iki kadına tabanca ile işyeri önünde ateş etti

 Olayda bir çalışan başından diğer çalışan ise karnından vuruldu. Yaralı iki kadın araçlarla hastaneye kaldırıldılar. Saldırgan ise kaçtı







Ayrıntılar geliyor





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 53789 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 67267 kere okundu
YORUMLAR 14 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Sakrya54
19.04.2019 11:26
Bayanların çalışması değil burda konuşulması gereken.Ortada bi insanlık suçu var.Bu olaya maruz kalan hepimizin karısı, kızı veya kardeşi olabilirdi.
Sonsöz
19.04.2019 04:49
Herkes fatura yüzünden vurdu yok az konuşsaydı falan diyor bakın geçen gün bulvarda bulunan rsmi bayiye gittim hattım ile ilgili bir sorunu dile geitrdim bayi beni çark caddesinde olan Tim merkezine yönlendirdi bazı işlemleri onların yapabilme yetkisi varmış time gittim 5 6 çalışan var derdimi anlattım ilgilenen arkadaş bir bayana yönlendirdi bayan tekrar bir maşa başı beye oda beni tekrar kasada oturana derken arkadaşlar bir ona bir buna ilgilenen yokmu hepsi cihaz satma derdinde cihaz almıyorsan ilgilenen yok kasadaki bana müşteri temsilcisini aramam gerektiğini söyledi ben mştr temsilcisi yakın bayiye gidin dedi bayi tim yani size dedim ukala birşekilde hareketlerle kovar gibi işlem yapmadı tartıştım vursam dövsem suçlu benim değilmi
kertenkele
18.04.2019 21:55
EKMEK PARASI İÇİN ÇALIŞAN MASUM BAYAN'A KURŞUN SIKACAK KADAR ZAVALLI ÇEYREK ERKEKSİN..ORADA ÇALIŞANLAR HER NE KADAR KONTÖRLÜ HATTI FATURALI HAT'A ÇEVİRELİM DESELER DE MADEM 6 AYDIR İŞSİZSİN SENİN BUNU KABUL ETMEMEM GEREKİRDİ.ÜZERİME 1 FATURALI 2 KONTÖRLÜ HATTIM VAR...2 KÖNTÖRLÜ HAT İÇİN.BANA DA BAŞKA BAYİLERDE AYNI TEKLİFİ YAPIYORLAR FAKAT KABUL ETMİYORUM.. KİMSE SANA ZORLA İMZA ATTIRMIYOR.. .BAYANLARA YAVŞAMAK,ŞİRİN GÖZÜKMEK İÇİN VEYA HAVA YAPACAĞIM DİYE ORADA KABUL EDİYORSUN BELKİDE..SONRADA HER HAT İLE SABAH AKŞAM KONUŞUYORSUN FATURA GELİNCE MİLLETİN BAŞINA BELA OLUYORSUN..KARAKTERSİZ..!!!
Selçuk
18.04.2019 18:58
seni insan yerine koyup konuşmuşlar ya suç onlarda şeref yoksunu malukat 4 duvar arasında vurursun kafanı duvarlara da iş işten geçmiş olur..
Metin turkoğlu
18.04.2019 16:58
O bayinin sahibi erkek çalıştırmaz.1 tane erkek çalışanı var gerisi hep bayan.Siz anlayın artık detaya girmiyorum
R kayıhan
18.04.2019 16:19
Sesimizi duyurmak için illa ölmemiz mi lazım müşteri bana hakaret etti diye kendimi savundum olayın benimle alakası bile yoktu agresif dediler işten çıkardılar hep mi çalışanlar haksız sen daha telefon kullanmayı bilme sonra gel silahla gencecik kızların hayatını mahvet bu mu adalet
Sakaryalı
18.04.2019 14:16
dükkanda hiç mi erkek yoktu dükkan sahibi Hasan nerde Hasan yazıklar olsun orda ki adamlarada öyle baktılar mı çalışandan ne istiyorsun tabi dükkan sahibi adam yemedi dimi o dükkanın bütün Müşterileri manyak zaten dükkan sahibi de normal değil ki zaten hepsi baştan aşağıya fiyasko olan Kadınlara oldu yine yazık
Mir polat
18.04.2019 14:05
Sevgili vatandaşlar lütfen ahlak, terbiye, Allah korkusu, peygamber öğüdü veremeyeceğiniz çocuklar yetiştirecekseniz lütfen evlenip çoluk çocuk yapmayınız... Dünyaya katil ipi kopuk serseri getireceğinize evlenmeyin
Cem Suskunoglu
18.04.2019 13:50
Bir fatura sebebine kadar düştü zalimlik. İnsanın hayatı hangi faturadan daha değersizdir. Böyle bir zalimlik icin Ekonomik dengeleri bahane göstermekte nedir?!! Bir kurumsal firma çalışanlarını sorumlu tutacak kadar akıl fukarası, nadan insanoğlu!
Harbici
18.04.2019 13:48
Hersey imzayi attirana kadar, imzayi at primi ben alayim sen operatorle ne yaparsan yap misali. Baskasinin uzerine olan hatlari sahte kimliklerle sırf cebine bikac kurus prim girecek diye ordan oraya aktivasyon yapip hat tasiyanin sucu yok dimi.. (bu olayla alakali bir durum degildir) sucu olan cezasinida ceksin. Oyle yada boyle..
Yazık
18.04.2019 10:38
Yakalanır anında serbest bırakılır diğer ay yine aynı şeyi yapar yine serbest kalır bu hukuk devleti olmak yazıklar olsun. ŞUNA Bİ ÇARE BULUN YETERRRRR
Detaycı.
18.04.2019 10:28
Faturası çok yüksek gelmiş itiraz vs etti çalişanda bizim elimizden gelen bişey yok müşteei hizmeleri falan sinirlenmiş vurmuş dayı ne günlere kaldık allah mahvetsin bunu ve bunun gibi insan sayılmayan varlıklar .
Mavi
18.04.2019 10:21
Sokaklarda rahat yürüyemiyoruz, açım diyip zorla para alanlar canı istediği gibi ateş edenler, sakaryam ne hale geldin
Mehmet Aydın