Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MÜŞTERİ DEHŞETİ (2) GSM bayiinde öfkeli müşteri dehşeti!

Adapazarı Semerciler Mahallesi'nde bulunan bir GSM bayiinde iki kadının vurulduğu saldırının ayrıntıları gelmeye başladı. Saldırıyı gerçekleştiren kişi 55 yaşındaki işçi P.T. işte GSM bayiinde yaşanan o dehşetin ayrıntıları

10:18   |   18.04.2019
Haber Resmi

Erhan Kaytanbay ve Serhat Yılmaz'ın haberi


MEDYABAR.COM; Adapazarı  Semerciler Mahallesi Sabah saatlerinde bir GSM bayiinde meydana gelen olayda bir gün önce bayiiden aldığı tarife paketi nedeniyle öfkelenen 55 yaşındaki P.T. bayii içerisinde tabancasını çekip çalışan Ahsen D.(28) ile başından diğer çalışanlar Tuğçe N.Y.(36) karnından vurdu.  Olaydan sonra kaçan saldırgan polis tarafından suçta kullandığı tabanca ile birlikte yakalandı.






AÇILMASINI BEKLEDİ
Alınan bilgilere göre olay bugün saat 09.30 sıralarında Adapazarı Semerciler Mahallesi'nde GSM bayii  Demirok iletişimde meydana geldi.  55 yaşındaki P.T. bir gün önce telefon hattıyla ilgili işlem yaptırdığı GSM bayiine geldi. İşyerinin açılmasından sonra içeriye gien P.T. burada kasada oturan Ahsen D. ve diğer iki çalışan ile satın aldığı tarife paketiyle ilgili tartıştı.


BANKONUN ALTINA SAKLANDI
İddialara göre tartışma sonrasında tabancasını çekip kadınlara doğrultup kasada bulunan 28 yaşındaki Ahsen D.ye ateş etti. Bu esnada diğer iki kadın çalışan arka tarafa doğru kaçmaya başladı. Öfkeli müşteri elinde tabanca kasaya doğru yönelip bankonun altına saklanan  Ahsen D.nin bu kez de yakın mesafeden başına ateş etti. Öfkesi devam eden P.T. daha sonra arka tarafa geçip burada saklanan iki kadın çalışana da ateş etti. Olayda  karnından yaralanan T.N.Y. yere düşerken saldırgan ise kaçtı.


TABANCAYLA BİRLİKTE

  Yaşananlardan sonra harekete geçen Sakarya İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler saldırganı suçta kullandığı 7.65 çapındaki tabanca ile birlikte Arifiye'de yakalayarak gözaltına aldı.Saldırgan ilk ifadesinde suçlamayı kabul ettiğini bir anlık öfke ile olayı gerçekleştirdiğini söyledi
   Asayiş şube müdürlüğüne getirilen saldırganın sorgusu sürüyor.


 YARALILARIN SAĞLIK DURUMU
 Bu arada saldırıda başından vurulan 28 yaşındaki Ahsen  D.olay sonrası kaldırıldığı Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesinde ameliyata alındı.  Genç kadının sağlık durumunun ağır olduğu öğrenildi. Saldırıda yaralanan diğer  GSM çalışanı  T.N.Y.nin de aynı hastanede ameliyata alındığı bilgisi geldi.


BU HABERLE İLGİLİ


OLAY YERİNDEN İLK GÖRÜNTÜLER





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 53656 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 122728 kere okundu
YORUMLAR 47 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Vatandaş
21.04.2019 23:16
Yavsak veledi zina ödediğin faturanin parası o çalışanın cebine yada bayinin kasasina girmiyor.Seni benim wlime verseler senin canını kaç gunde aliyorum bakarsın.Ulan beline silah takan adam oldum sanıyo.İir.
Gökçen Şen
21.04.2019 11:46
Tabi biz çalışanlar olarak kullanıyoruz zaten müşterilerin telefonlarını biz üye oluyoruz saçma sapan sitelere biz ek paket alıp faturanızı yükseltiyoruz o yüzden faturanız yüksek gelince sıkın ya kafamıza nolacak içiniz soğusun Ama kimse telefon kullanmayı beceremiyorum demiyor her gün hakaret hergün itiraz cidden söylüyorum beceremiyosanız kullanmayın biz sizin beceriksizliğinizin bedelini canımızla ödemek zorunda deiliz .Karşınızda sanki düşmanınız var gibi nefretle bakmaya hakkınız yok arkadaşlarımızın ne suçu vardı bir kez daha sorması lazım herkesin kendıne orada çalışan sizlerinde çocuğu olabilirdi.Herkes kendine gelsin artık yeter
Emre
19.04.2019 12:47
Bu adam hapise düşecek dimi ? Savunmasız kadınlara silah doğrultan bu şerefsizi hapishanede Rahat bırakmasınlar.... Mahkum kardeşlerimizden ricamızdır... Böyle şerefsizlere haddini bildireceksin
Ozan boy
19.04.2019 10:34
Turksel fazla fatura her zaman yolluyor bunuda dikkate almak gerekir ailece telsime geçtik ALLAH ŞİFA VERSİN İNŞALLAH BU MÜBAREK GÜNDE
Emrah Tekin
19.04.2019 09:37
Ölen kardeşimin mekanı cennet olsun diğer yaralan kardeşim inde durumu iğimiş Allah ailesine bağışlasın Şimdi sıra bende o ateş eden kişinin yakınlarından birinide ben alacam ölen kardeşim e söz buğün den itibaren o dengesizin ailesini bulmak için mücadele edecam
Yasin
19.04.2019 00:57
Hatırlarsınız burda da daha önceden bir vurgun olayı yaşanmıştı. Bence kurban kestirsinler
Hakan
18.04.2019 23:14
Kadına ateş etmek nasıl bir canilik cezaevinde bacaklarini kırmak için iple bekliyorlarrrrrrrrrtt
kertenkele
18.04.2019 22:05
1 GÜN ÖNCE TARİFE DEĞİŞTİRMİŞ İSE 130 TL LİK FATURA NASIL 1 GÜN SONRA GELİR VE BU OLAY OLUR?..HABERDE BİR YANLIŞLIK MI VAR?..
Riza Vardar
18.04.2019 21:13
Kısasta hayat vardır. Yapılması gereken belli. Mahkemeye bile çıkarmayacaksın. Herşey göz önünde konuşturmaya bile gerek yok
Ayşe
18.04.2019 20:29
Bende bayi çalışanıyım yaklaşık 1.5 sene oldu o kadar iğrenç insanlarla muhattap oluyoruz ki çok zor bir iş çalışıp anlamak lazım bayanların hiç bir günahı yokken böyle şeyler başlarına gelmesi çok üzücü bir durum o iğrenç üç kuruş adamın en kötü şekilde yargılanması lazım parası yok belinde silağı var hastalıklı iğrenç insan
Falan filan
18.04.2019 19:58
Türkcell adamı katil eder ne yaptılarda olay buraya kadar gelmiş yazık olmus hepsine masum insanlar vuruluyor geçmiş olsun herkese türkceli sorgulamak lazım süpriz faturalar yuzunden
murat mermer
18.04.2019 19:46
ula serefsiz paran yok o telefonu kullanma insan hayatı bu kadar ucuzmu vicdanını senin
Uzman 54
18.04.2019 19:34
Ben uzman cavusum keski ben müşteri olarak orda olsaydimda onun ayaklarına iki tane sıksaydım ceza bile almazdım silahla kadınlara sıkma ne demek lan serefsiz
GSMFirmaları
18.04.2019 19:29
Arkadaş üç kuruş için gencecik, masum insanların canına kast edilir mi ? GSM firmasıyla yaşadığın sorunun orada ki insanlarla ne alakası var ? Ama şu bir gerçek GSM firmaları insanı çok güzel delirtiyor, devletin bu sömürücülere bir çözüm bulması lazım. Bir anda pat diye önüne açılan pencereye yanlışıkla tıklıyorsun bir bakmışsın 30-40 liralık pakete üyesin. Kapatmak istiyorsun kapatana kadar canın çıkıyor.
Laz ziya
18.04.2019 19:02
Aminoglu...para yok der ama belinde silah tasir..borcuna ödeyemez "adam"..ama silah icin para var..ülkenin civisi cikti artik..millete mafia dizilerini izletip milleti mafia yaptilar..kicina pantolun bulamayan insan vurup nam yaparim derdine düsmüs..biran önce bu özenti dizileri kaldirmalari gerek..
ismail redan
18.04.2019 18:30
Yahu niye P.T diye yazıyorsun şerefsizi korkmadan adını yazsana adamın ne yaptığı belli ..Sizin gibi korkak gazetecilerle bu şehir adam olmaz.
vatandas
18.04.2019 17:27
memleket ....dolu ıdam gelmedsıgı surece bu parazıtlerden kurtulamayacagız kızı yasında insanlara yaptıgına bak ırz dusmanı namussuzun 3 kurus paraya dunya agız kokusu cektıkelrı yetmıyormus gıbı canından oluyor ınsanlar bıde sılahlı guvenlık durmalı her ıs yerınde ıdam olmadıgı surece tek cozum bu
Onur
18.04.2019 17:21
Bu ... bide icerde senin benim.verdigim.vergilerle beslerler adi ..
Gökhan
18.04.2019 17:21
Allah kahretsin her geçen gün bu tarz vaakalar bu tarz olaylar bazı arkadaşlar hükümeti suçluyor hükümetle alakası yok biz insanlar olarak suçu kendimizde aramalıyız ! yazık değilmi o gencecik kardeşlerimize yazık değilmi sana be 55 yaşındasın belkide torunların var yazık çok yazık !!! bi dal sigara için birbirimizi keser hale geldik 20 tl için adam öldürüyorlar yok arkadaş yok bu tarz beline silah alan eline bıçak alan insanlar olduktan sonra işimiz çok zor bireysel silahlanmaya hayır !!
Keskin Dil
18.04.2019 17:08
ÜLKEDE ADALET,HAK,HUKUK,AHLAK KAVRAMLARI YERLE BİR EDİLİRSE ,SONUÇ BU OLUR.
Gökhan
18.04.2019 17:04
Allah kahretsin her geçen gün bu tarz vaakalar bu tarz olaylar bazı arkadaşlar hükümeti suçluyor hükümetle alakası yok biz insanlar olarak suçu kendimizde aramalıyız ! yazık değilmi o gencecik kardeşlerimize yazık değilmi sana be 55 yaşındasın belkide torunların var yazık çok yazık !!! bi dal sigara için birbirimizi keser hale geldik 20 tl için adam öldürüyorlar yok arkadaş yok bu tarz beline silah alan eline bıçak alan insanlar olduktan sonra işimiz çok zor bireysel silahlanmaya hayır !!
toprak
18.04.2019 16:15
sakaryadaki cahiliyetin tablosu...Böyle bir sebepten adam vurmaca nedir. Sokaklarda bunlar gibi bir sürüsü dolaşıyor...
neden
18.04.2019 16:04
neden gündüzde bekçi yok gece bu olaylar bekçi var diye olmuyor
Kartal bey
18.04.2019 15:43
ULKEDE 17 YILDAN BERI TEK BASINA IKTIDAR OLAN USTELIK PARTISININ ISMI ADALET VE KALKINMA OLDUGU HALDE ULKEYE ADALETIN A SINI BILE GETIRMEDIKLERI ICIN HER TURLU ANARSI TEROR SUC ISLENEN BIR ULKE HALINE GELDIK. YALANMI ? CAYDIRICI CEZALAR OLSA O SEREFSIZ BELINDE SILAHLA GEZEBILIRMIYDI ? ULKEYI SOYULUP SOGANA CEVREBILIRLERMIYDI.. ADALET YOK BU ULKEDE !!!BU ADALETSIZLIGIN SORUMLUSUDA BIZZAT RECEP TAYYIP ERDOGANDIR.
hakan Gür
18.04.2019 15:20
Ah bee Güzel Kardeşim Tanımadığın Huyunu Suyunu bilmediğin Adamla Neden Tartışıyosun yani Neden..Sen orda Asgari ücretle Çalışan birisin İşyeri sahibi değilsin bişey değilsin ..Tartıştığın için Aferimmi diyecekler sana Primmi alacaksın..Değermi yani şimdi Hayatının Baharında ..Bu Toplumda bu Ruh hastaları Bu Piskopatlar bitmez..Öldürmeklede Asmaklada bitiremezsin..Haklıda olsan Anlatamazsın..Bu Olay tüm Çalışan Kardeşlerimin Kulağına Küpe olsun..Kraldan fazla Kralcı olmayın İşyerini İşyeri sahibinden çok Sahiplenmeyin İşinizi yapın basın Evinize gidin..Yaranamazsınız Bu İnsanlara....Vurulan Kardeşlerimize ALLAH tan şifa Perişan Ailesine Sabırlar dilerim.............Bedava işler bedava bedava bedava
Hakikat neyse
18.04.2019 14:56
Bireysel silahlanmanın sonucu budur
ANANIZIN AMCASI
18.04.2019 14:55
ADALETİNİZİN.... ÜLKE NE HALE GELDİ
Feyyaz Yürek
18.04.2019 14:27
Senin gibi dallamanın silah tutan elini... Puşt gücün 3 kadına mı yetti...
Sakaryalı
18.04.2019 14:15
dükkanda hiç mi erkek yoktu dükkan sahibi Hasan nerde Hasan yazıklar olsun orda ki adamlarada öyle baktılar mı çalışandan ne istiyorsun tabi dükkan sahibi adam yemedi dimi o dükkanın bütün Müşterileri manyak zaten dükkan sahibi de normal değil ki zaten hepsi baştan aşağıya fiyasko olan Kadınlara oldu yine yazık
Sakaryalı
18.04.2019 14:14
dükkanda hiç mi erkek yoktu dükkan sahibi Hasan nerde Hasan yazıklar olsun orda ki adamlarada öyle baktılar mı çalışandan ne istiyorsun tabi dükkan sahibi adam yemedi dimi o dükkanın bütün Müşterileri manyak zaten dükkan sahibi de normal değil ki zaten hepsi baştan aşağıya fiyasko olan Kadınlara oldu yine yazık
Evren
18.04.2019 13:49
Guvenlik Kamera Görüntüsü https://youtu.be/lBYM0-Ld4bo
Ebrar
18.04.2019 13:47
Allah sizin gibi adamım diye dolaşan iğrenç mahlukları islah eylesin. Verin ya adını soyadını açık açık verin oro..pu ço.u.. Hatta o pisliğide halka verin cezasını biz verelim ibreti alem bak bakalım birdaha yapabiliyormu kimse bunu. Ama yok bu ülkede adalet vardı dimi pişmanım der indirim alır hataa üstüne bide o kadınları suçlu çıkarır adalet dediğiniz boktan sistem..
Ebrar
18.04.2019 13:08
Allah sizin gibi adamım diye dolaşan iğrenç mahlukları islah eylesin. Verin ya adını soyadını açık açık verin Hatta o pisliğide halka verin cezasını biz verelim ibreti alem bak bakalım birdaha yapabiliyormu kimse bunu. Ama yok bu ülkede adalet vardı dimi pişmanım der indirim alır hataa üstüne bide o kadınları suçlu çıkarır adalet dediğiniz b.ktan sistem..
hakan bolat
18.04.2019 12:58
Bu seçimler insanların denğesini bozuyor. Bu olaydaki gibi adam patlamaya hazır bombaya dönmüş iki masum insana olan olmuş .
Port
18.04.2019 12:52
Adalet bence yok.hic yaptığı bir hata nedeniyle hakarete uğrayan saldırıya uğrayan hakim savci var mi.yok.cunku cezayı kendileri verebiliyor.o yüzden herkes onlardan çekiniyor.boyle cezalar cezasız kalabiliyor.o yüzden tekrarlanıyor.
Zzzz
18.04.2019 12:30
ALLAH BELANI VERSIN.EKMEK PARASI ICIN CANINI Dişine takip namusuyla çalışmaya uğraşan 2 kadından ne istedin hayvan desem hayvana hakaret yazıklar olsun Senin adamligina
Rıfkı yavrukurt
18.04.2019 12:10
Yapılan yorumları beğenmeyen beyin yoksunu tespit edilip bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesine sevk edilmesi lazım. Allah yaralılara acil şifalar versin
SEFA SATI
18.04.2019 12:09
Suçu işleyene söyleyecek söz bulamıyorum, dağarcığım yetmiyor. Sokağa çıkın, trafiğe çıkın, ve sair şehir merkezleri ya da herhangi bir yerde dolaşın belinde rahatça silah taşıyabilen onlarca insan var. Erkekliği, adamlığı namluyla sınırlı, gram yüreği olmayan, sadece belindeki silahın verdiği öz güvenle dolaşan onlarca, yüzlerce insan... Peki bu insanlar bu silahları nasıl ele geçiriyorlar? Ele geçirdiler nasıl böyle rahatça gezdirebiliyorlar? Başka sorum yok bu denetimsizlikten sorumlu tüm yöneticiler size sesleniyorum: Beşeri adalet şaşar ama İLAHİ ADALET ASLA...
Sakarya54
18.04.2019 11:57
Artık dugunlere sokaklara gidemez olacaz bu gidişle sakaryayi batirdiniz ya be böyle insanlarla geceleri artık sokaklarda korkar olduk evlerimize dönerken suriyelilerin cogu gitti dediniz yerine Iraklılar bastı .noglacak bu Sakarya'nın hali.ya şu göz göre göre şu AKP'yi savunuyorsunuz ya artık ne diyelim .
şebnem
18.04.2019 11:56
Böyleleri için idam kesinlikle gelmeli. İnsan hayatı bu kadar ucuz olamaz. Beğenmediysen paketini değiştirirsin, iptal ettirirsin veya en kötü ihtimalle devam eder ücretini ödersin. İnsan vurmak, canlılara zarar vermek için hep bir sebep buluyor bu magandalar. Şahsiyetsiz, kendine güveni olmayan, ezik tiplerin belinde silah taşıyarak kendini adam zannetmeleri ayrıca acı bir durum. Allah(c.c.) yaralı kızlarımıza Şafi ismiyle tecelli etsin. Umarım bu manyak da ciddi bir ceza alır. Hakettiği ceza diyemiyorum çünkü henüz kanunlarımızda böyle bir ceza şekli yok. Rabb'im ailelerine metanet versin. Çok üzüldüm.
Ferit Kutluay
18.04.2019 11:47
Bu adamın 55 yaşına kadar ilk kez böyle bir suç işlediğini sanmıyorum. Daha birçok yaralaması da olmuştur, gizli kapaklı çok suç işlemiştir bu şerefsiz. Hiçbir şey yapmasa bile çok insana sıkıntı olmuştur bu kesin. Bir anlık sinirle kafasından vurmazsın kimseyi. Tabi daha önce de vukuatların yoksa !!!
İdam
18.04.2019 11:45
Bu memlekete artık idam gelsin ve böyleleri direk ipte sallandırılsın.
Çuvaldız
18.04.2019 11:21
Erkekligine sokayım senin...
Veteriner Mehmet
18.04.2019 11:20
Savunmasız birine ates etmek nedir..... Erkek olsan kadına ateş edermisin daha gencecik kız bunlar. Seni hukümet meydanindan eski stada kadar çırılçıplak soyup odunla döve döve gezdirmek lazım.
Ersin parlak
18.04.2019 11:14
Hattınıda seninde ... Ne istedin masum işçi kadınlardan, başından vurmak nedir Allah belanı versin yattığın yerde çürü.
kerim gul
18.04.2019 10:47
ALLAH herkesi düzgün insanlarla karşılaştırsın.
Evlat
18.04.2019 10:42
Evlatlarımızı çalışmaya gezmeye düğüne felan artık yollayamacak kadar kötü devir buna çare bulun salmayın bunları yeterrrrr
Online Ziyaretçiler