Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

MÜŞTERİ DEHŞETİ(3) Bu acının tarifi olamaz

GSM bayiinde öfkeli müşteri tarafından başından vurulan Ahsen D'nin ve Tuğçe N.Y'nin sağlık durumu ağır.. Acı haber sonrası hastaneye koşan baba ve annenin bu fotoğrafı herşeyi özetliyor.

11:22   |   18.04.2019
Haber Resmi

Erhan Kaytanbay'ın özel haberi

MEDYABAR.COM   Adapazarı Semerciler Mahallesinde sabah saatlerinde  bir GSM bayiinde yaşanan silahlı saldırı sonrası hastaneye kaldırılan iki bayan çalışan Sakarya Eğitim Araştırma Hastanesi'nde ameliyata alındı. 





Sağlık durumu hakkında doktorlar açıklama yapamazken acı haberi duyup hastaneye koşan yakınları doktorlardan gelecek haberi bekliyorlar...

Saldırıda yaralanan Ahsen D.'nin anne babası kızlarının vurulduğu haberini duyunca   hemen hastaneye geldiler. Kızlarından gelecek haber bekleyen anne baba ameliyathanenin kapısında birbirlerine sarılıp ağladılar

BU HABERLE İLGİLİ

##IlgiliHaber(/165014/)##

BU HABERLE İLGİLİ





Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Güncel

Medyabar.com bugun 117335 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 85008 kere okundu
YORUMLAR 29 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Asff
20.04.2019 12:46
Şansa yaşıyoruz vallahi Türkiye?de can çok ucuz
Semiray
20.04.2019 00:42
Rabbim acil şifalar versin inşaallah.bu nasıl acı..aklım ermiyor yetisilmiyor artik bu kötülüklerin hızına.söyleyecek söz bulamıyorum.a...
Adem demir
19.04.2019 14:11
İdammmmmmmmmm şart Nokta.
Sakarya54
19.04.2019 11:27
Bayanların çalışması değil burda konuşulması gereken.Ortada bi insanlık suçu var.Bu olaya maruz kalan hepimizin karısı, kızı veya kardeşi olabilirdi.
Ozan boy
19.04.2019 10:27
ALLAH ŞİFA VERSİN İNŞALLAH BU MÜBAREK GECEDE
ferdi kazanoglu
19.04.2019 07:28
rabbim sifalar versin insallah goruntuleri izledikce insanliktan sogudum kolaymi yetisiyor evlat rabbim annnesine babasina bagislasin dualarim sizinle
Semih Gürsu
19.04.2019 07:17
Allah haksızlığa kimseyi uğratmasın yaralı kardeşlerimize de rabbim acil şifalar versin şimdi gelelim meseleye Bu adam nefsine yenik düşmüş yapmamaliydi.. Ben kendimden misal vereyim dar sokaktaki Turkcell bayiine demsan merkez ofisi gibi bir yer hattımı kapatmak için gitmiştim belgeleri vs imzaladim ve kapattım hattım kontörlü olmakla beraber hattımı faturaliya çevirmişlerdir ve 1 hafta sonrada iptal etmişler o günün şartlarında tarafıma 45 kusur TL borc yansidi bayiye ulaştığında siz talep etmesseniz yapamayız vs dediler o zaman belgeyi gösterin dedim oda yok ben şimdi bu durumda ne yapayım Turkcell şikayet vs kaydı oluşturduk vs vs anlayacağınız paşalar gibi parayı odettiler ölü bir karta işin içini bilmiyoruz Allah muhafaza
Emrecan ER
18.04.2019 23:41
ÕNCELIKLE RABBİM ŞIFASINI VERSIN GENÇ KARDEŞLERİMİZ IYI OLSUN SAGLIGINA SEVDİKLERİNE KAVUŞSUN O MEL UN YARATIK IÇIN KELİMELER YETMEZ HAPİS ISRAF ONA TOPRAK DA KABUL ETMEZ
City
18.04.2019 21:05
Rabbim acil şifalar versin.çok Üzgünüm sabahtan beri sayfa sayfa durumlarını öğrenmek istiyordum.çok sevindim şimdi.videoda gözyaşı döktüm.içerde bu adamı yemeleri lazım .pislik herif ne kadar sinirlensende değermi o gencecik belki Çeyiz i belki ailesinin gecimi için çalışan kızlara kurşun atmaya yazıklar olsun nasıl bir toplum olduk anlayamiyorum
Mehmet.A
18.04.2019 18:29
KIZLARIMIZIN DURUMU IYI. ÇOK ŞÜKÜR İKİSİDE HAYATİ TEHLİKEYİ ATLATTI VE AYILMIŞ DURUMDALAR
Tolga
18.04.2019 17:21
Allah ailerine bağışlar inşallah Allah şifalar versin bunu yapan yaratikta gereken cezayı alır içerde rahat yaramaz inşallah pezevenk..
Alttire54
18.04.2019 16:10
Sen nasıl bir yaratıksın ulan O..... Ç.....
hakan Gür
18.04.2019 14:57
Bu olay Basit bir nedenle yapılmış bir Olay değil..Bu işin altında Başka işler vardır...Platonik aşktan tutunda Haraca Avanta istemeye kadar her seçenek mutlaka Emniyet güçleri tarafından Masaya yatırılacaktır...Yolda görsen Selam vermeyeceğin bu Pis Herif bi telefon hattı yüzünden Vurgun yapacak biri değil
seda
18.04.2019 14:49
keşke kendi kafana sıksaydın çalışanların suçu ne allah şifa versin inşallah
Eray
18.04.2019 14:25
Allah sağ Salim kurtulmayı nasip eder inşALLAH ADMİN kan Lazım mı böle bi haber varsa onuda yap vatandaş olarak elimizden geleni yapalım
Sakaryalı
18.04.2019 14:13
dükkanda hiç mi erkek yoktu dükkan sahibi Hasan nerde Hasan yazıklar olsun orda ki adamlarada öyle baktılar mı çalışandan ne istiyorsun tabi dükkan sahibi adam yemedi dimi o dükkanın bütün Müşterileri manyak zaten dükkan sahibi de normal değil ki zaten hepsi baştan aşağıya fiyasko olan Kadınlara oldu yine yazık
Adapazarlı
18.04.2019 13:48
Allah yakınlarına sabırlar versin çok zor bir durum ama toplum olarak öyle bir döneme geldik ki insanlar artık bazı olaylar karşısında çığrından çıkmaya,haklarını kendi aramaya başladı..Bu kardeşlerimizi vuran dengesiz bir anlık siniriyle belkide iki hayatı karartacak ama bunu ona iten sebebleride artık tartışmamızın vakti gelmiştir..Bankaya gidiyorsunuz kazıklanıyorsunuz, elektirik faturanız geliyor yarısı hırsızların kaçak elektirik kullanımı,bu vatandaş gibi bayiye hat almaya gidiyorsunuz fakat parasını ödediğiniz hizmet gecikiyor veya aksıyor ortada hakkınızı arayacak ve kollayacak kimse yok?Yine cani'nin biri çıkıyor araba kurşunluyor ama ertesi sabah denetimli serbestlık yasasından serbest bırakılıyor.. Sonuçsa; böyle vahim vakalar!
Eyvah sakaryam
18.04.2019 13:11
ALLAH (c.c.) ES-SABUR SIFATIYLA size sabır, evladiniza EL-ŞAFİ SIFATIYLA şifa versin, Bu lainide EL-KAHHAR SIFATIYLA kahretsin İNŞAALLAH.
Eyvah sakaryam
18.04.2019 13:08
ALLAH (c.c.) ES-SABUR SIFATIYLA size sabır, evladiniza EL-ŞAFİ SIFATIYLA şifa versin, Bu lainide EL-KAHHAR SIFATIYLA kahretsin İNŞAALLAH.
Eyvah sakaryam
18.04.2019 13:08
ALLAH (c.c.) ES-SABUR SIFATIYLA size sabır, evladiniza EL-ŞAFİ SIFATIYLA şifa versin, Bu lainide EL-KAHHAR SIFATIYLA kahretsin İNŞAALLAH.
Eyvah sakaryam
18.04.2019 13:07
ALLAH (c.c.) ES-SABUR SIFATIYLA size sabır, evladiniza EL-ŞAFİ SIFATIYLA şifa versin, Bu lainide EL-KAHHAR SIFATIYLA kahretsin İNŞAALLAH.
Eyvah sakaryam
18.04.2019 13:07
ALLAH (c.c.) ES-SABUR SIFATIYLA size sabır, evladiniza EL-ŞAFİ SIFATIYLA şifa versin, Bu lainide EL-KAHHAR SIFATIYLA kahretsin İNŞAALLAH.
Eyvah sakaryam
18.04.2019 13:07
ALLAH (c.c.) ES-SABUR SIFATIYLA size sabır, evladiniza EL-ŞAFİ SIFATIYLA şifa versin, Bu lainide EL-KAHHAR SIFATIYLA kahretsin İNŞAALLAH.
serdivanlıı
18.04.2019 13:06
İDAM İDAM İDAM
Eyvah sakaryam
18.04.2019 13:06
ALLAH (c.c.) ES-SABUR SIFATIYLA size sabır, evladiniza EL-ŞAFİ SIFATIYLA şifa versin, Bu lainide EL-KAHHAR SIFATIYLA kahretsin İNŞAALLAH.
MERT SAKA
18.04.2019 12:55
BU SEREFSİZİN RESMİNİ NEDEN KOYMUYORSUNUZ Kİ
VATANTAŞ
18.04.2019 12:32
BİR İNSAN HAYATI BUKADAR UCUZ OLAMAZ İDAAM İSTİYORUZ İDAAAAM... SEN NASIL BİR VARLIKSIN SANA İNSAN DİYENİN YÜZÜNE TÜKÜREYİM BEN NE İSTEDİN LAN MASUM İNSANLARDAN ALLAHIN VERDİĞİ CANI NASIL ALMAYA TENEZZÜL EDERSİN ŞEREF YOKSUNU ŞEREFSİZ
Ali Asker
18.04.2019 11:57
millet kafayı yemiş ya gerizekalılar bi telefon için insan mı vuruluyor ya? bırak yapmasınlar kazıklasınlar seni bir telefonun gitsin boşver helal et... ama bir telefon için insanı kırma !!! vurma öldürme. ölüm var ölümmm Allaha nasıl hesap vereceğiz biz???
Ssssss
18.04.2019 11:48
Rabbim hic bir ana babaya böylesi acı yaşatmasın.rabbim hepimizin evlatlarini korusun.
Online Ziyaretçiler