Medyabar'da Ara

'da Ara

Arama yapmak istediğiniz kelimeyi girin ve robot olmadığınızı onaylayın.

Sakaryaspor yönetimi aradığı desteği bulamadı

Sakaryaspor yönetimi kritik Kastamonu 1966 maçı öncesi Sakaryaspor'a destek için organize ettiği ve ilçe belediye başkanlarının davet edildiği yemeğe katılım beklenildiği gibi olmadı...

22:38   |   18.04.2019
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
Haber Resmi
  1. Haber Resmi
  2. Haber Resmi
  3. Haber Resmi
  4. Haber Resmi
  5. Haber Resmi
  6. Haber Resmi
  7. Haber Resmi
  8. Haber Resmi
  9. Haber Resmi
  10. Haber Resmi
  11. Haber Resmi
  12. Haber Resmi
  13. Haber Resmi
  14. Haber Resmi
  15. Haber Resmi
  16. Haber Resmi
  17. Haber Resmi
  18. Haber Resmi
  19. Haber Resmi
  20. Haber Resmi
  21. Haber Resmi
  22. Haber Resmi
  23. Haber Resmi
  24. Haber Resmi
Sakaryaspor yönetimi pazar günü deplasmanda oynanacak olan kritik Kastamonu 1966 maçı öncesinde hem destek için hemde futbolculara moral olması açısından bir yemek organizasyonu gerçekleştirdi. 
 
Organizasyona Sakarya Valisi, Büyükşehir Belediye Başkanı ve tüm ilçelerin belediye başkanları davet edildi. Fakat Sakaryaspor yönetimi istediği, aradığı desteği bulamadı. Bir Büyükşehir, 16 ilçe başkanı olan Sakarya'da sadece 7 ilçe belediye başkanı ve 2 ilçe belediye başkan yardımcısı katıldı.
 
Yemek organizasyonuna Sakarya Valisi Ahmet Hamdi Nayir, Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, Adapazarı Belediye Başkan yardımcısı Fatih Çelikel, Erenler Belediye Başkanı Fevzi Kılıç, Ak Parti İl Başkanı Yunus Tever, Hendek Belediye Başkanı Turgut Babaoğlu, Akyazı Belediye Başkanı Bilal Soykan, Arifiye Belediye Başkanı İsmail Karakullukçu, Kaynarca Belediye Başkanı Murat Kefli, Karapürçek Belediye Başkanı Orhan Yıldırım, Kocaali Belediye Başkan yardımcısı Cemal Angın, Serdivan Belediye Başkan yardımcısı Selvet Karaoğlu katılım gösterirken Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce ve diğer ilçelerin başkanları katılım göstermedi.
 
BU LİGDEN ÇIKALIM HEM SAKARYASPOR HEM ŞEHRİMİZ RAHATLASIN
Yemek organizasyonu ile ilgili katılımlarından dolayı Sakarya Valisi Ahmet Hamdi Nayir, katılan belediye başkanları ve basına teşekkür edererek konuşmasına başlayan Sakaryaspor Başkanı Cevat Ekşi şunları söyledi.
"Biliyorsunuz bu hafta sonu Kastamonu ile zor bir maçımız var. İki tarafında yenmesi halinde şampiyon olabileceği bir maç. Bizde Allah izin verirse bu maçı Kastamonu'nda gidip yenip, gelip Sakarya'ya artık son kalan iki maçımızla şampiyonluğu getirmeyi düşünüyoruz. İnşallah direkt çıkma hedefimiz var. Düşüncelerimiz bunlar ve bu yüzdende böyle bir yemek organizasyonu yaptık. Yemek organizasyonunu biliyorsunuz az çok tahmin etmişsinizdir Sakaryaspor'a destek olmanızı istiyoruz hepinizden. Biliyorsunuz Sakaryaspor hepimizin, bu şehrin markası, bu şehrin takımı bu liglerden artık kurtulmasını istiyoruz. Yani şampiyon olsun, bu liglerden çıksın hem Sakaryaspor rahatlasın, hem şehrimiz rahatlasın istiyoruz artık." 
 
BÜYÜK MÜCADELE İLE GELİNEN NOKTA İYİ BİR NOKTA
Sakaryaspor Başkanı Cevat Ekşi'den sonra konuşma gerçekleştiren Vali Ahmet Hamdi Nayir,  ise "Sakaryaspor başkanımız belediye başkanlarımızla bir tanışma yemeği düzenleyelim biraraya gelelim demişti bizde kabul ettik.' diyerek şunları söyledi.
 
 ''Sporun böyle bir özelliği var. Bizleri biraraya getiren en önemli unsurlardan bir tanesi spordur. Bizler merkezi yönetim olarak, sizlerde yerel yönetim olarak sporu geliştirmeye daha yaygın hale getirmeye çalışıyoruz. Şuna inanıyoruz sporun yaygın hale gelmesi içinde ilin adını taşıyan takımların başarılı olması lazım. Onbinleri, yüzbinleri stada toplayacak hüner burada, sır burada. Eğer başarılı bir takıma sahipse o ilin gençleri stadyumu daha çok dolduruyor. Sporada daha hevesli oluyor. Onun için görev yaptığımız yerlerde ilin adını taşıyan takımları daha ayrıcalıklı tutmaya çalışıyoruz. Bizleri burada biraraya getirdiği gibi belki ilin bütün dinamiklerinide biraraya getirecek en önemli hususlardan bir tanesi illerimizin ilçelerimizin adlarını taşıyan spor takımlarıdır. Dolayısıyla böyle bir süreçte yeni seçilen belediye başkanlarıyla bir tanışma toplantımızda bizi biraraya getiren Sakaryaspor'da bu özelliğini göstermiş oldu. Büyük mücadele ile gelinen nokta iyi bir nokta. Play-Off'a kalmadan direkt bir üst lige çıkabilecek duruma kadar geldiler. İnşallah  önümüzde ki üç maçtada istedikleri sonucu alıp devam edebilecekleri bir durum ortaya çıkar. Herkes elinden gelebildiği kadar bu takıma sahip çıkarsa ilimize, ilimizin adına sahip çıkmış oluruz diye düşünüyorum. Davetimize hicabet edip gelenlerede başkan adına teşekkür etmiş olayım tekrar. Yeni seçilen başkanlarımızada bütün görevlerinde oldukları gibi sporda da yine gayretleriyle başarılı bir çizgi çizeceklerine inanıyorum. Hepsine hayırlı olsun diliyorum, hepinizi saygıyla selamlıyorum." 
 
BU KULÜP, BU TARAFTAR, BU ŞEHİR BU LİGİ HAKETMİYOR
Son olarak Sakaryasporlu tüm futbolcular adına bir konuşma yapan Sakaryaspor kaptanı Ferhat Yazgan, ise "Bu kritik haftalarda bize destek olduğunuz için takım adına teşekkür etmek istiyorum. İnşallah bu sene şampiyon oluruz. Çünkü bizim taraftarlar, bu şehir, bu kulüp, bu ligleri haketmiyor. Dediğim gibi inşallah Allah'ın izniyle bu sene şampiyon bu liglerden çıkarız artık." dedi. 
 




Medyabar Youtube Kanalı

Kategori : Spor

Medyabar.com bugun 149761 kez ziyaret edildi. Bu haber ise 8310 kere okundu
YORUMLAR 24 Yorum
Yorum yaptığınız taktirde Kullanıcı Sözleşmesini kabul etmiş sayılıyorsunuz.
×
750 Karakter Kaldı
Göndermiş olduğum mesajın sorumluluğu şahsıma aittir
Cihan KOLİP
20.04.2019 00:33
Sakarya şehrinin en önemli markası olan Sakaryasporun hak ettiği desteği ne yazıkki yeterli düzeyde almadığını düşünüyorum.Sadece Cevat başkanın özverili çalışmasıyla bu gemi yürümez sayın Sakaryalılar..Bütün şehir olarak takıma sahip çıkma zamanı gelmiştir..Önümüzde Fenerol kampanyası yapılırken gelin hep beraber bir omuzda halk olarak biz atalım..Buradan Cevat başkanıma sesleniyorum SAKARYAOL TATANGAOL kampanyasını başlatmaya ne dersiniz..saygı ve hürmetlerimle uzm.dr.Cihan KOLİP..
Çark Caddesi
19.04.2019 14:43
Belki çook kişi bana farklı gözle bakacak ama benim burda aklıma,kafama takılan tek bir şey var Berkay Can Değirmencioğlunun fotoğrafları beni düşündürdü benmi yanlış anladım yoksa ..... Kafamda deli sorular
Alper Gül
19.04.2019 13:56
Depremde şehri terkedip kaçan adamı tekrar başkan seçtiğimiz için bunu hakettik.Zeki başkanın tırnağı olamaz sakaryaspor konusunda.Uçağı varmış davet edildiğinde uçağın saatinimi bilmiyormuş pazar tirübündede yoktu seçilene kadar önceliği olan konu seçimden sonra sıraya bile giremedi
Yaşar Şimşek
19.04.2019 13:50
Sayın Yüce tepeden indirilerek geldiği başkanlık makamında şehrin dinamik gücü sakaryasporu umursamıyor iç sahadaki ilk maça tenezzül edip gelmedi birliğin beraberliğin öne çıktığı yemeğe gelecem deyip gelmemiş.Ahhh Zeki başkanım ah bu kadar çabukmu arayacaz senle geçen gğnlerimizi
Adaaaa54
19.04.2019 12:10
Olmadı sn Ekrem yüce seçilene kadar Sakaryaspor olmazsa olmaz...seçildikten sonra ortada yoksun neler söylemiştin Sakaryaspor için 20 gün oldu geldin başkan oldun.daha hiç bir şey yok
Sakarya54
19.04.2019 12:03
Sakaryasporun dustugu durumda Sakaryanın ne kadar yanlış eller ile yonetildiginin tipik bir gostergesi degil mi!!!!
ZEKİİİİİİİİİİİ
19.04.2019 11:35
UmUt
19.04.2019 11:01
ne bekliyordun başkan, Fevzi kılıç mı, mutlu ışıksu mu sizlere yardım edecek_? güldürmeyin adamı, onların ne kadar parası varda SAKARYASPOR'a para yardımı yapacaklar :))) adresiniz yanlış başkan..! adres; Akgün ALTUĞ, Orhan Kocabıyık vs... bu belediye başkanlarından bi iş çıkmaz, ama kupa alındımı zeki toçoğlu gibi en önde koşarlar :))
ahmet dursun
19.04.2019 10:29
Ankara'ya gitti filan anlamam hani Ekrem Yüce? Katılamasan da mesaj yollarsın. Desteğim sizinle dersin. Gelmiş oraya Karapürçek belediye başkanı yok Kaynarca belediye başkanı. Onların eti ne budu ne? Merkez Belediyesi başkan yardımcısı, büyük torpilli, vasıfsız Fatih Çelikel gelse ne olur gelmese ne olur? Ekrem Yüce gelecek oraya ya da birini yollayacak ve rahatlatacak. Ama nerde? Yüzde 66 oyu aldı zaten. 5 sene sonra da 70 li yaşlara geleceği için zaten bir daha işi olmaz, o yüzden şirin gözükmeye ihtiyacı yok. Bu şehre hiç hizmet olmamasına rağmen, Tank palet özelleşmesine rağmen, bu şehirde tarım bitmişken, hala Ak parti adayına 400 000 e yakın oy atan Sakaryalılar. Kendiniz ettiniz kendiniz bulun.
Süper b
19.04.2019 09:52
Sayin medyabar bu maçı siz yayınlamıyorsaniz trt spor yayınlamalı.. mükemmel bir mac olacağı kesin.. bütün insanlar heyecanla televizyon başına hücum etmek isteyecek... profesyonel olarak darılmayın ama kalite görüntü teknoloji olarak trt spor üst düzeyde.. buradan acik cagrimdir ya siz yayinlayin ya trt spor.. bu maci izlemekten bizleri yoksun birakmaya kimsenin hakkı yok.. seneye zaten nasip olur 1. Lige çıkarsak bein sport her maçı verecek .. diş saha maçlarını bein sporttan iç saha maçlarını stadta izleme keyfini yasiyacagiz inşallah.... bu mesaji ister yayinlayin ister yayinlamayin.. gercekler budur.. tesekkurler..
Astala vista
19.04.2019 09:40
Akepenin kalesi olan bir şehir. Koskaca Şehire ve Şehrin Tek Takimi Olan Sakaryaspora Destek vermeyenler utansın ama Bu Takım şampiyon olursa en önde büyükşehir belediye başkanı olur. Yazık gerçekten
ercan
19.04.2019 09:02
Kulup başkanı elını cebıne atmalı.
Adalı
19.04.2019 08:45
Bu iş yemekle falan olmaz alacaksın yanına valimizi,tüm sivil toplum liderleri ve belediye başkanlarımızı önce tek tek ilimizdeki kamu ve fabrikaları dolaşacaksın.Her ilçe belediye başkanı 50 ila 100 bin tl arası rahat bağışlayabilir.Büyükşehir 500 bin verebilir.Kamu ve fabrikalardanda 1 milyon toplansa bu seneyi rahat çıkarırız.
Adadan
19.04.2019 08:14
Hep yazıyorum.kara delik gibi hep para yutuyot bu spor bu takım.bu zamana kadar harcanan para emek zaman başka işlere harcansaydı şehrimizde çok daha güzel şeyler olurdu.kürek sporu var ata sporumuz var.üstelik belli kilolarda sporcu bulunamıyor buna el atın.atletizime el atın kesinlikler daha az para yer.senelerdir aynı terane destek de destek.şehrimizin güzide insanları da para istemekten kurtulur.kaç yönetici yedi kaç futbolcu yedi kaç para yedi bu spor.kendi haline bırakın bakın nasıl çıkıyor.
Yunus E.
19.04.2019 07:55
aşağıda arkadaşın biri bu şehir de sadece ak parti yok chp mhp iyi partili var demiş. kardeşim %65oy çıkıyor ak partiye, sen iktidarı başka partiye ver bakayım yardımm ediyor mu etmiyor mu? o zaman bakalım. ben olsam bende koşmam sakaryaspor için. devamlı akplilerin olduğu yere gidiyor yönetim ! akp grup toplantısına gitmeler falan filan ! Şu gayreti şehirde ki fabrika sahiplerinle görüşmek için harcasa daha çok faydası olurdu. Devam etsinler. madem paran yok ne diye yönetime aday oluyorsun ? her şeyi başkasından bekleyeceksen kulubü taraftar yönetsin o zaman.. çok paracı bir yönetim var karşımızda. bilet fiyatlarından belli oluyor. seyirci indirim istiyor fakat inatlaşıyor yönetim... devam bu kafayla yönetim
Ahmet ay
19.04.2019 03:05
Yemek parası ücreti ne kadar? Kim ödedi hesabı? kulübe icra gelir mi bu yemekten? Sakaryaspor un içinde bulunduğu durum budur? güçlü bir sponsor olacak, yilport Samsunspor gibi çıkış tek yol budur.
Hüsnü
19.04.2019 02:43
EY CEVAT VE CUMHUR PLAYOF MAÇLARINDAN SONRA YOKSUNUZ DİLENCİLİĞE DEVAM YAAAA SAKARYASPOR İÇİN DİLENCİLİK YAPMAYIN BU TAKIMI AYAĞA DÜŞÜRMEYİN ZATEN ÇIKAMIYACAK. SİZİN DİKENCİLİĞİNİZ ONURLU TARAFTARA IZDIRAP VERİYOR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI YOK İLÇE BELEDİYE BAŞKANLARI MUHTAR KADAR İTİBARI VE TASARRUFU YOOOOOK ANLAYIN
sakarya54
19.04.2019 00:37
hüseyin aydınlı ,ekşiler ,fidanoğulları bile gelmemiş..kendi yönetimdeki zenginler destek vermiyorsa sakarya zenginleri napsın ...ekrem yücede 6. sıra millet vekili adayı iken heryere koşuyordu..tenezzül etmemiş sanırım..zeki başkanı mumla arıcaz sanırım...
Pasa
19.04.2019 00:17
Sayisali tutturan cocugu bulun size 2 milyon ateslesin tas atip kolu yorulmadi hatta kulube baskan olsun nasil fikir ama
Sakaryalı
18.04.2019 23:52
Şehirde sadece Ak parti yok iyi parti, cumhuriyet halk partisi ve MHP il başkanları ve millet vekilleri de var keşke onları da davet etseydiniz. Sakaryaspor için başarı ancak tüm sakaryanın kenetlenmesi ile olur yönetim olarak diğer siyasi partilere ayrımcılık yaparsanız aradığınız desteği hiç bir zaman bulamazsınız.
Akif
18.04.2019 23:48
19 yaşındayım maçlara 5 yıldır gidiyorum şu zamana kadar şu klübe taraftardan başka destek veren görmedim kümeye düştüğümüzde bile meşalelerle şampiyon Sakarya diyenler yöneticidir diğerleri geçip gidici...
Talha olay
18.04.2019 23:11
Destek yok diyorsunuz ama masallah yemektesiniz afiyet olsun.
Hasan doğru
18.04.2019 23:00
AYNİ NAKARAT HEP AYNİ AYNİ...SAMSUN VALİSİ BLD BASKANİ İLÇE BASKANLARİNİ ORNEK ALSINLAR VEYA ESKİŞEHİR İLİNİ ÖRNEK ALSİNLAR.SEHİR DESTEK VERMİYOR
Emre Özer